SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen andere big body als Bam moet rusten. Ja Yurtseven ofzo maar die kan naast groot zijn niet veel.quote:
Martin speelt daar weer en Jeff Green oogjes gaan wijd open.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen andere big body als Bam moet rusten. Ja Yurtseven ofzo maar die kan naast groot zijn niet veel.
Voor de finals maak ik wel tijd. Maar de teams moeten je wel genoeg kunnen interesseren uiteraard.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:30 schreef Hathor het volgende:
Wel wat gemist zie ik.Ik was deze keer helaas te tipsy om de hele nacht op te blijven voor de tweede keer op rij, dat krijg je als je s'middags om een uur of 4 al begint met zuipen.
Zijn potentieel aan bijdrage is flink groter geworden de laatste tijd, en ook de balhandling nam hij vaak voor z'n rekening, maar hij is wel wisselvallig, dus je weet eigenlijk nooit wat je eraan hebt. Te wisselvallig voor een 'pilaar'.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Miami fans zijn daar niet rouwig om volgens mij . Vergelijken hem met Poole
Dus gewoon een Poole maar misschien beter verdedigend (al is dat niet heel moeilijk) Kan je hem beter gewoon stilleggen . Te weinig games over om iets van ritme te krijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn potentieel aan bijdrage is flink groter geworden de laatste tijd, en ook de balhandling nam hij vaak voor z'n rekening, maar hij is wel wisselvallig, dus je weet eigenlijk nooit wat je eraan hebt. Te wisselvallig voor een 'pilaar'.
Ja ik zie ook niet zo dat hij opeens weer de nodige bijdrage kan gaan leveren, maar het is vooral een mentale boost misschien. Als Robinson, Martin, Vincent en Strus goed spelen zoals ze doen dan is Herro niet echt nodig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus gewoon een Poole maar misschien beter verdedigend (al is dat niet heel moeilijk) Kan je hem beter gewoon stilleggen . Te weinig games over om iets van ritme te krijgen.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Top 2 draft picks van 1 klasje die het verneuken zie je ook niet vaak.
Een blessuregevoelige bejaarde die niet presteert in de playoffs. Klinkt als een logische keuze voor de Lakersquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Hij kan ook gelijk erbij zeggen dat die naar LA gaat voor een flutcontract.
Stukje bananenbootquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een blessuregevoelige bejaarde die niet presteert in de playoffs. Klinkt als een logische keuze voor de Lakers
Welke calls had men het over?quote:Op donderdag 8 juni 2023 03:48 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben niet de enige, ook Van Gundy en Wilbon durven te zeggen dat Jokic benefit of the doubt krijgt bij calls.
Had de Nuggets niet vaak zien spelen gedurende het seizoen maar als ze steeds elke game een reeks calls onterecht meekrijgen dan helpt dat naast al je kunde wel om nr 1 te worden.
Weet ze niet meer precies allemaal, sowieso duwen bij rebounden, foul op Bam, flop bij Martin.quote:
Bij het rebounden was het een keer wel degelijk een fout, maar de tweede keer vond ik het wel meevallen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 04:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weet ze niet meer precies allemaal, sowieso duwen bij rebounden, foul op Bam, flop bij Martin.
Jokic gooit eigenlijk nooit < 45%quote:Op donderdag 8 juni 2023 04:14 schreef 3rr0r het volgende:
Miami schiet veel te slecht vandaag icm Murray en Jokic die on zijn.
Ik hoor net op ESPN dat Messi een contractje heeft getekend in Miami bij de lokale voetbalclub, schijnt een hele hype te zijn daar momenteel.quote:
Ja, snapte destijds al niet dat Ronaldo geen USA avontuur aanging. Daar kan je nog met een flinke markt wat glans behouden itt voor iets meer centjes in Saudi Arabie voetballen. De sponsors hebben er nog wat aan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hoor net op ESPN dat Messi een contractje heeft getekend in Miami bij de lokale voetbalclub, schijnt een hele hype te zijn daar momenteel.
iets meer centjes? Als ik het salaris van Benzema hoor, verdient CR7 zo veel minder dan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, snapte destijds al niet dat Ronaldo geen USA avontuur aanging. Daar kan je nog met een flinke markt wat glans behouden itt voor iets meer centjes in Saudi Arabie voetballen. De sponsors hebben er nog wat aan.
Weet het niet meer. Het is uiteraard meer dan ietsjes meer, hetgeen Messi zou kunnen krijgen in SA. Maar zoals ik zei, je behoudt je glans beter, betere markt, aantrekkelijker voor je huidige sponsors en nieuwe erbij. Je woont lekker in Miami, latino's incl sfeer volop. Ronaldo had naar LA kunnen gaan. Nu zit je in fucking SA, geheid met luxe maar toch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:49 schreef Omega het volgende:
[..]
iets meer centjes? Als ik het salaris van Benzema hoor, verdient CR7 zo veel minder dan?
Met name Gordon en Brown (4e) erg sterk vandaag. Jokic en Murray allebei een mindere wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 05:05 schreef 3rr0r het volgende:
Heat hun kansen laten liggen. Bij de Nuggets draagt iedereen bij vandaag.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 05:28 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een mongool die Nuggets coach...zegt in de press conference: Yeah that lady they had to wheel out, hope she's okay. Hopefully it wasn't a Nuggets fan' . Man man man.
Zou wel jammer zijn maar Denver was echt stukken beter dan Miami, 4e kwart zag je de wanhoop bij Miami.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:10 schreef Hathor het volgende:
Dit is wel gelopen lijkt me, toch een beetje een anticlimax van het seizoen dat het zo snel gaat.
Is al geweestquote:Op zondag 11 juni 2023 17:17 schreef Zipportal het volgende:
Leiden-Oostende @:PowerLoungen @:3rr0r
NPO1 of de stream.
quote:Miami Heat guard Tyler Herro, who was officially upgraded to questionable Monday, is expected to dress and attempt to play in Game 5 of the NBA Finals, sources told ESPN.
https://www.telegraaf.nl/(...)in-kritieke-toestandquote:DENVER - Bij een massale schietpartij na afloop van de NBA-finale dinsdag in Denver zijn negen mensen gewond geraakt. Drie van hen zijn er ernstig aan toe. De schietpartij gebeurde in een gebied waar basketbalfans de eerste NBA-winst van de Nuggets vierden. Er is een verdachte opgepakt.
De schietpartij vond iets na middernacht plaats, ongeveer 3,5 uur na de wedstrijd. De verdachte, een man, was een van de zes mensen die verwondingen opliepen die niet levensbedreigend zijn.
De schietpartij vond ongeveer anderhalve kilometer van Ball Arena plaats, waar de Nuggets maandagavond de Miami Heat versloegen. De aanleiding van de schietpartij is nog onduidelijk. Er werd geschoten in een gebied waar na de wedstrijd mogelijk veel mensen uit de bars kwamen.
Keek dit seizoen ook nooit naar Denver.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:17 schreef BergHuls8 het volgende:
Jokic nooit echt gezien, maar deze playoffs natuurlijk wel. Het ziet niet uit hoe hij beweegt en frommelt, maar het is zoooo effectief. Ik vind het prachtig. Zo anti-atletisch dat het dus wel weer 100% atletisch is. Mooie aanwinst voor de NBA naast al die andere atleten. Hoop dat ie nog een paar goede jaren heeft en blessureleed bespaard blijft.
Jokic en co vind ik vanaf nu toch wat denigrerend richting Murray. Wat een geweldige speler.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Eindelijk playoff succes voor Jokic en co, geheel terecht dit seizoen denk ik zo.
Eens, heel goed terug gekomen na die blessures. Mijn opmerking kwam meer uit dat er heel veel kritiek (imo terecht) was dat iemand geen 3x MVP kan worden terwijl die in de playoffs niet thuis geeft.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jokic en co vind ik vanaf nu toch wat denigrerend richting Murray. Wat een geweldige speler.
Present. @PowerLoungenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
20:30 Leiden Oostende beslissende 3e wedstrijd via nos.nl @:Zipportal
Hoop dat 'ie naar Denver gaat, kunnen die door als Denver Chicken Nuggetsquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk , geruchten dat de Pelicans van Zion afwillen , de grootste hype sinds LeBrick
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoop dat 'ie naar Denver gaat, kunnen die door als Denver Chicken Nuggets
Wie gaat zich daar aan branden? Zeker met wat de Pelicans terug gaan willen krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk , geruchten dat de Pelicans van Zion afwillen , de grootste hype sinds LeBrick
Denk dat je vooral richting de wanhopige matig geleide teams moet denken . Bulls, Charlotte ,quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie gaat zich daar aan branden? Zeker met wat de Pelicans terug gaan willen krijgen.
Charlotte gaat bouwen om Ball en Henderson/Miller lijkt mij, hoop ik toch voor hen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat je vooral richting de wanhopige matig geleide teams moet denken . Bulls, Charlotte ,
Knicks..
Anders heb je nog altijd de alcoholisten die uit de kroeg komen rollen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lol in de ochtend als iedereen moet werken en op school zit? Anders wel apart.
Dan ben je ook wel een mongool hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders heb je nog altijd de alcoholisten die uit de kroeg komen rollen.
[ twitter ]
Was bedoeld voor Murray of die kerel erachter, weet niet wie dat is. Kwam via een afketsing bij Jokic terecht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders heb je nog altijd de alcoholisten die uit de kroeg komen rollen.
[ twitter ]
Jokic die niet eens bij die huldiging wilde zijn . Uitstekende voorspeller.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was bedoeld voor Murray of die kerel erachter, weet niet wie dat is. Kwam via een afketsing bij Jokic terecht.
Dit was blijkbaar een of andere parade in Chicago die niks met de NBA te maken heeft.quote:
Dat hoop je , maar ze zitten niet voor niks al jaren te kloten in de lottery.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Charlotte gaat bouwen om Ball en Henderson/Miller lijkt mij, hoop ik toch voor hen.
Knicks zou wel kunnen ja. Zion is natuurlijk ook een hele goede speler, als die speelt. Helaas speelt die bijna nietMisschien de Nets nog, met Bridges en Zion staat daar ook wel een leuk duo.
Die foto ook echtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hoop je , maar ze zitten niet voor niks al jaren te kloten in de lottery.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die foto ook echtZou zogenaamd een topatleet moeten zijn..
Charlotte zou qua fit beter af zijn met Zion/Ball natuurlijk, maar dan moet Zion wel jaarlijks 70+ potjes kunnen spelen. Dat zie ik niet gebeuren.
Ik ga voor optie D, begint een drill rap carriere.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier die andere pick die te weinig straf krijgt.
Graag wel betjes hoe hij die doorkomt :
- Als drugsverslaafde
- Dood
- Gaat weer met pistooltjes zwaaien
Niemand kan tippen aan Slim Jesusquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ga voor optie D, begint een drill rap carriere.
25 games is niets meer dan een slap on the wrist, een half seizoen was het minste dat ik had verwacht. Waarschijnlijk kan hij er bij een hoger beroep nog een game of 10 vanaf pingelen en dan is het helemaal een flutstraf.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier die andere pick die te weinig straf krijgt.
Graag wel betjes hoe hij die doorkomt :
- Als drugsverslaafde
- Dood
- Gaat weer met pistooltjes zwaaien
PR team heeft voor de zoveelste keer weer een excuusbrief geschreven en die kale blijft er maar intrappen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
25 games is niets meer dan een slap on the wrist, een half seizoen was het minste dat ik had verwacht. Waarschijnlijk kan hij er bij een hoger beroep nog een game of 10 vanaf pingelen en dan is het helemaal een flutstraf.
Maar op de een of andere manier is hier ook hier weer financieel beter uitgekomen. Kassa voor Jordan, tough tits voor de Hornets.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Daar zal MJ flinke winst op hebben gemaakt. Als eigenaar kon die er vrij weinig van in ieder geval, wat een troep heeft daar op het court gestaan zeg.
Maar dat heeft niet aan hem en zijn franchise gelegen in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar op de een of andere manier is hier ook hier weer financieel beter uitgekomen. Kassa voor Jordan, tough tits voor de Hornets.
Green doet gewoon een poging om meer geld uit GSW te krijgen of een langer lopend contract.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:51 schreef Hathor het volgende:
According to Marc J. Spears of ESPN and NBA Today, Warriors forward Draymond Green is anticipated to decline his $27,586,224 player option for 2023–2024 and sign with an unrestricted free agent instead.
Zou hij een poging gaan ondernemen om een jaartje te ballen met zijn maatje Lebron? Ik had ook ergens gelezen dat Phoenix een serieuze poging wil doen om hem te contracteren. Al vraag ik me wel af hoe KD daar over denkt, want volgens mij was Green zo'n beetje de oorzaak dat hij vertrok bij GSW.
3 man die altijd een bal in hun poten moeten hebben en niks doen zonder. Genotquote:
Paul zou dan vervolgens weer naar de Clippers gaan las ik ergensquote:Op maandag 19 juni 2023 01:12 schreef Hathor het volgende:
Hebben de Suns straks nog wel iets op de bank zitten? En Paul die weer eens als ruilobject gebruikt word.Kan me niet voorstellen dat Washington in zijn toekomstplannen zat, dat gaat daar nog jaren duren voordat die weer op playoff niveau zitten.
Beal is wel een aardige speler, maar als ik met niet vergis speelt hij gemiddeld maar 30% van alle games in een seizoen. Als je dat combineert met een KD die ook om de haverklap ziek, zwak en misselijk is, denk ik dat er bij de Suns weer verwachtingen worden gecreeerd die totaal niet realistisch en haalbaar zijn.
Ik heb ook al een paar keer Lillard in verband met Miami gebracht zien worden, dat zou wel een flinke aanwinst zijn daar.
Blackmail=federal crime, die dame zit binnenkort achter de tralies dus.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Duurt lang eer Zion behoorlijke advocaten op haar af heeft gestuurd.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Blackmail=federal crime, die dame zit binnenkort achter de tralies dus.
Allemaal viespeuken of op zijn minst slechte smaak.quote:
Het is de vraag hoeveel ze er had voor ze in verband werd gebracht met Zion.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Allemaal viespeuken of op zijn minst slechte smaak.
Smits had een chronische voetblessurequote:Op woensdag 21 juni 2023 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben erg benieuwd wie San Antonio neemt morgen.![]()
Interviews met Wembanyama zien er allemaal goed uit, lijkt een prima gozer te zijn. Ben erg benieuwd of die fit blijft, volgens mij zijn er echt heel weinig met die lengte die geen zware blessures en korte carrieres hebben gehad. Rik Smits misschien?
Wel bijna 1000 wedstrijden, zijn er niet veel die daarbij in de buurt komen geloof ik. Met zo'n lengte dan natuurlijk. Kan ook haast niet anders als je zo'n freak of nature bent dat dat met gezondheidsproblemen komt, vooral in je voeten, enkels, knieen etc.quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Smits had een chronische voetblessure
Ja, maar speelde wel 74 wedstrijden per seizoen gemiddeld over een carrière van 11 seizoenen (lockout-seizoen tel ik dan niet mee).quote:Op woensdag 21 juni 2023 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Smits had een chronische voetblessure
quote:Op donderdag 22 juni 2023 06:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Brooks weg dus de verderfelijke Grizzlies komen aanzetten met de volgende klootzak.
Geen verkeerde deal voor Boston als ze in free agency een goedkopere guard kunnen signen,quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens mij wordt enkel Memphis hier beter van. Misschien dat Tyus Jones iets kan worden voor Washington.
Stevens weet het ongetwijfeld beter, maar ik had altijd het idee dat Smart een beetje het hart van het team was daar. Grote gok om hem voor Porzingis te traden dan, al is een fitte Porzingis voor ieder team een aanwinst opzich.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:25 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Geen verkeerde deal voor Boston als ze in free agency een goedkopere guard kunnen signen,
En Washington hoeft en Porzingis niet te betalen en verliest hem niet voor niks...
35e pick is prima voor een team dat een het tanken/rebuilden is. Misschien krijg je wat meer voor Porzingis rond de 2024 trade deadline maar omdat z'n contract afloopt zullen teams ook niet heel veel opgeven voor hem dan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Stevens weet het ongetwijfeld beter, maar ik had altijd het idee dat Smart een beetje het hart van het team was daar. Grote gok om hem voor Porzingis te traden dan, al is een fitte Porzingis voor ieder team een aanwinst opzich.
Voor Washington maakt het weinig uit of ze moeten betalen of niet, die gaan toch tanken. Gallo en Muscala zullen niet veel opleveren en die 35ste pick zal naar alle waarschijnlijkheid ook weinig worden. Dan kun je misschien beter Porzingis een vrije rol geven en hopen dat iemand voor de deadline wanhopig is toch? Krijg je misschien een betere speler dan Jones er voor terug.
Genoeg potjes gezien dat met Jones Memphis beter is dan met Ja omdat die kan schieten . Weet niet of Smart helpt met alleen Bane en JJJ als personeel die 3tjes kunnen raken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens mij wordt enkel Memphis hier beter van. Misschien dat Tyus Jones iets kan worden voor Washington.
Smart is zelf ook wel een goede 3p schutter natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genoeg potjes gezien dat met Jones Memphis beter is dan met Ja omdat die kan schieten . Weet niet of Smart helpt met alleen Bane en JJJ als personeel die 3tjes kunnen raken.
Bij vlagen , nooit constant.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Smart is zelf ook wel een goede 3p schutter natuurlijk.
Valt mee, 32% over zijn carrièrequote:Op donderdag 22 juni 2023 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Smart is zelf ook wel een goede 3p schutter natuurlijk.
Laatste 3 jaar 35%+, vind ik wel iets meer zeggen dan dat hij 1 jaar 9,2% schoot 5 jaar terugquote:
Bij elk team waar die zat was het :''Fuck Mike Dunleavy '' en het gaat gewoon door..quote:
Ja maar het blijft smerige zooi . En wie gaat met hem in een pick&roll ballen ? Looney die niet omhoog kan ofzo ?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
of nee Haslem voor Kuminga zo HAHAHAHAAH
quote:Three-time All-Star forward Khris Middleton has declined his $40 million player option with the Milwaukee Bucks to become a free agent
Paul is mogelijk nog wel te traden rond de trade deadline als grote expiring contract.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:46 schreef Hathor het volgende:
Poole voor Paul...ik zou er nooit aan beginnen. Niet dat ik twijfel aan Paul's kwaliteiten, alleen is hij er nooit als je hem echt nodig hebt. Domme domme domme trade.
Geheid goed met zo'n lengte en skill set. Normaal is het wel afwachten hoe het spelen tegen fysiek echte mannen de rookie afgaat maar de NBA tegenwoordig is niet meer als vroeger dus zal wel meevallen.quote:
Scoot heeft zo'n beetje alles (in potentie) wat een All-NBA guard moet hebben. Zou in veel drafts ook duidelijk de nr 1 pick zijn. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen en welke richting de Blazers op gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef Hathor het volgende:
Scoot Henderson gaat echt wel een impact hebben bij de Blazers, veel beelden van die jongen gezien en het is een beetje een alleskunner.
Wat hebben veel van die rookies trouwens belachelijke kapsels zeg, clownesk hoe sommigen erbij lopen.
En dan is er nog de grote vraag wat Lillard gaat doen. Zijn naam is de laatste weken meerdere keren in verband gebracht met Miami.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:48 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Scoot heeft zo'n beetje alles (in potentie) wat een All-NBA guard moet hebben. Zou in veel drafts ook duidelijk de nr 1 pick zijn. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen en welke richting de Blazers op gaan.
Ja dat bedoelde ik. Denk dat Lillard wel weg wilt een lijkt mij voor beide partijen ook het beste.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dan is er nog de grote vraag wat Lillard gaat doen. Zijn naam is de laatste weken meerdere keren in verband gebracht met Miami.
Zit die gast niet mee. Zonde. Ben bang dat het gedaan is met hem.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Weer een heel goed teken als je dat nu al weet..
Die is gewoon klaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Weer een heel goed teken als je dat nu al weet..
Jammer idd. Die kan straks met Zion van de zijlijn toekijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:27 schreef BergHuls8 het volgende:
[..]
Zit die gast niet mee. Zonde. Ben bang dat het gedaan is met hem.
Waarom joelden ze hem uit eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Hornet fans die Brandon Miller uitjouwen, om vervolgens te zien hoe de Hornets hem met de 2de pick nemen![]()
Hugo the Hornet is er ook niet blij mee: https://streamable.com/jiu7nc
Volgens mij was het vooral vanwege de geruchten dat hij de pick zou worden, en de fanbase liever Scoot Henderson had. Stukje wanhoop denk ik, hopen dat managment op andere gedachten gebracht zou worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom joelden ze hem uit eigenlijk?
Ook lekker om zo binnen te komen danquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij was het vooral vanwege de geruchten dat hij de pick zou worden, en de fanbase liever Scoot Henderson had. Stukje wanhoop denk ik, hopen dat managment op andere gedachten gebracht zou worden.
Knicks fans kunnen er ook wat van:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook lekker om zo binnen te komen dan
Riep ook ergens dat Jordan er geen klote van kon en hij denkt serieus dat Paul George de goat is .quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij was het vooral vanwege de geruchten dat hij de pick zou worden, en de fanbase liever Scoot Henderson had. Stukje wanhoop denk ik, hopen dat managment op andere gedachten gebracht zou worden.
Ja dat had ik gezien ja, PG de GOATquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Riep ook ergens dat Jordan er geen klote van kon en hij denkt serieus dat Paul George de goat is .
Wel genot naast andere gekkie Lamelo
Niet te vergeten Oubre die gaat flexen als die 40 punten achterstaat. Leuk liekpassteam met die geschifte commentator die oprecht blij is met alles .quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat had ik gezien ja, PG de GOAT![]()
![]()
Sowieso hebben ze in Charlotte een vreemd gezelschap. Vrouwen mepper Miles Bridges, verkeersregels aan de laars lappende LaMelo, onder invloed achter het stuur stappen (met een wapen) Bouknight, denk dat gekkie Miller daar opzich wel bij past ja.
Klassieker.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Knicks fans kunnen er ook wat van:
Knicks Superfan was MAD at this Draft Pick! Calls him Tingus Pingus #nba #basketball #k #nfl #sports
TINGUS PINGUS uit LATIVIA
Eigenlijk alleen Down to Dunk van de Athletic, is enkel OKC praat en af en toe NBA in het algemeen.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef BergHuls8 het volgende:
Zo, en dan is het nu afwachten wat er allemaal gaat gebeuren tot 1 juli.
Welke podcast(s) luisteren jullie? Zowel in het algemeen of van je favoriete team?
Zelf luister ik alleen nu naar Setting the Pace![]()
Een goede algemene NBA podcast zoek ik nog.
Ik kan me echt niet voorstellen dat hij fit blijft, dat wordt standaard geen back 2 backs en load management waarbij zelfs Kahwi in het niet valt. Zeker met hoe fysiek de NBA is.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Laat Duncan en Robinson eruit zien als kleine mannetjes
Meeste podcasts sla ik over, heel af en toe kijk ik wel eens naar die van Draymond Green, maar dat is volledig afhankelijk van wie er bij hem aanschuift, want voor Draymond zelf kom ik mijn nest niet uit.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef BergHuls8 het volgende:
Welke podcast(s) luisteren jullie? Zowel in het algemeen of van je favoriete team?
Volgens mij heeft hij in de aanloop naar zijn leven in de NBA geen noemenswaardige blessures gehad, dus het zou best wel eens mee kunnen vallen. Zeker nu de NBA niet meer het fysieke heeft dat we zagen in de 80's en 90's.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat hij fit blijft, dat wordt standaard geen back 2 backs en load management waarbij zelfs Kahwi in het niet valt. Zeker met hoe fysiek de NBA is.
Klopt. Ben benieuwd hoe hij het doet in vergelijking met Porzingis en Holmgren. Was toch ook veel hype. Ondanks dat het niet meer zo fysiek is al in de jaren '90, is het nog steeds een fysiek spelletje. Zeker in de playoffs. Hoe houdt hij zijn lichaam gezond met zoveel wedstrijden in de NBA (en wellicht Frans team).quote:Op maandag 26 juni 2023 10:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in de aanloop naar zijn leven in de NBA geen noemenswaardige blessures gehad, dus het zou best wel eens mee kunnen vallen. Zeker nu de NBA niet meer het fysieke heeft dat we zagen in de 80's en 90's.
Bill Simmons. Vooral als de Celtics verloren hebbenquote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef BergHuls8 het volgende:
Porzingis en Yao Ming ook niet echt geloof ik, was gauw afgelopen na de eerste blessure. Zelfs Durant (op wat oudere leeftijd weliswaar) heeft behoorlijk wat onderbeen blessures gehad inmiddels.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in de aanloop naar zijn leven in de NBA geen noemenswaardige blessures gehad, dus het zou best wel eens mee kunnen vallen. Zeker nu de NBA niet meer het fysieke heeft dat we zagen in de 80's en 90's.
Deze: https://duncdon.supportingcast.fm/quote:Op maandag 26 juni 2023 09:24 schreef BergHuls8 het volgende:
Heeft voor afgelopen seizoen wel een aantal blessures gehad. Dit afgelopen seizoen bewust voor een team gespeeld dat geen Europa cup speelde en serieus aan zijn lichaam gewerkt. Is zeker afwachten of en hoe hij een NBA schedule gaat doorkomen.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
quote:Team USA won a recruiting battle this week, securing the commitment of current NBA Rookie of the Year Paolo Banchero to play in this summer's FIBA World Cup, sources confirmed to ESPN. The Orlando Magic star was previously verbally committed to playing for Italy.
Once a player selects a national team to play for, they can't switch. It raises the stakes for this decision, especially in an era of higher competition on the world basketball stage that is expected to show at the World Cup in August in Manila, Philippines.
One of the biggest dramas in international basketball, for example, will play out in the coming months as current Most Valuable Player Joel Embiid considers whether he will play in the 2024 Paris Olympics. Both the U.S. and France -- Embiid holds citizenship in both and hasn't yet picked -- have quietly made pitches to try to secure him for the Olympics. Embiid is not playing in the World Cup this summer because he's getting married in July.
Team USA coach Steve Kerr, managing director Grant Hill and general manager Sean Ford were able to close the deal with Banchero, 20, after months of work. The Italian Basketball Federation had been recruiting Banchero since he was 16 and helped him get a passport in 2020, clearing the way for him to join the team.
Banchero's father is of Italian heritage, and when Team USA didn't show him much attention in his teen years, Banchero said in interviews he was prepared to play for Team Italy in the 2020 Tokyo Olympics. But the COVID-19 pandemic prevented it and left his path to play for Team USA open.
Erg mooiquote:
Underrated? Viel toch ook wel mee, ik dacht gelezen te hebben dat het vooral de vraag is of zijn glazen enkels het gingen houden? Misschien dat niet veel mensen hadden verwacht dat het de beste schutter ooit zou worden oid, maar het is geen Jokic verhaal.quote:
Hele kleine school , altijd maar vergeleken moeten worden met je vader gecombineerd met verwachtingen ,die zwakke enkels en in zijn algemeenheid als zwak worden gezien.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Underrated? Viel toch ook wel mee, ik dacht gelezen te hebben dat het vooral de vraag is of zijn glazen enkels het gingen houden? Misschien dat niet veel mensen hadden verwacht dat het de beste schutter ooit zou worden oid, maar het is geen Jokic verhaal.
Tsja, we hebben natuurlijk nog King James en Chef Curry, Greek Freak, en ik dacht dat ze Embiid "the Process' noemen, maar anders is het allemaal zo'n beetje afkortingen denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:23 schreef BergHuls8 het volgende:
Laatst bedacht ik me dat ik weinig bijnamen hoor in de NBA. Hoe stoer vond ik de namen die er in de jaren '80 en '90 waren. Tegenwoorden 'benoemen' ze iemand die een beetje kan ballen als snel met zijn initialen.
Hier een lijstje dat ik vandaag tegen kwam:
Ik mis er wel wat: Dennis Rodman (the Worm), Shawn Kemp (the Reignman), Wade (Flash), Robert Parish (the Chief) om er maar een paar te noemen.
Nu vraag ik me af: welke huidige NBA speler kan wel een nickname gebruiken. En zo ja, welke dan?
Zion heeft anders gewoon de nickname Kipbucket gekregen van @PowerLoungenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:23 schreef BergHuls8 het volgende:
Laatst bedacht ik me dat ik weinig bijnamen hoor in de NBA. Hoe stoer vond ik de namen die er in de jaren '80 en '90 waren. Tegenwoorden 'benoemen' ze iemand die een beetje kan ballen als snel met zijn initialen.
Ik mis er wel wat: Dennis Rodman (the Worm), Shawn Kemp (the Reignman), Wade (Flash), Robert Parish (the Chief) om er maar een paar te noemen.
Nu vraag ik me af: welke huidige NBA speler kan wel een nickname gebruiken. En zo ja, welke dan?
Vroeger was het wel beter ja met namen als The Mailman, The Admiral etc.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:23 schreef BergHuls8 het volgende:
Kijk, die was ik nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zion heeft anders gewoon de nickname Kipbucket gekregen van @:Powerloungen
Helaas heeft Anthony Davis de nickname 'Streetclothes' al, anders was Zion een zeer geschikte speler daarvoor.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:40 schreef BergHuls8 het volgende:
[..]
Kijk, die was ik nog niet tegengekomen![]()
Zion heeft genoeg potentie om een geschikte naam te krijgen
Haha, gelachen weer.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Laat dit aub gebeuren , eindelijk een team vol met wappies , burneraccounts en mensen die overstuur raken van een mascotte .
Irving nog bij Suns dan is het helemaal feestquote:Op donderdag 29 juni 2023 23:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar heen? Ik dacht dat het of Philly of Houston zou worden?
Edit: Ik lees op Reddit ofwel de Suns ofwel de Clippers.
Wat hebben de Suns uberhaupt nog over? Ayton?Dat gaat echt een team van niks worden op die manier. Booker/Durant/Beal/Harden
Dat kan nooit goed gaan.
Houston kan ook nog omdat die zwaar onder de cap zitten. Die kunnen hem dus makkelijk absorberen.
Davis heeft ook 'the brow' als nick.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Helaas heeft Anthony Davis de nickname 'Streetclothes' al, anders was Zion een zeer geschikte speler daarvoor.
Brooklyn Nets 2.0quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:16 schreef Enawh het volgende:
[..]
Irving nog bij Suns dan is het helemaal feest
Het is dat of dat salarisslot verliezen omdat je 10000 miljard boven de cap zit lolquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een hele slechte deal voor GSW. Ik ben voor.
Kun je hem niet 2/50 of zelfs 2/60 geven? Nu zit je dalijk met 37 jarige Draymond die 25 miljoen pakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is dat of dat salarisslot verliezen omdat je 10000 miljard boven de cap zit lol
Als de ster maar gelukkig isquote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kun je hem niet 2/50 of zelfs 2/60 geven? Nu zit je dalijk met 37 jarige Draymond die 25 miljoen pakt.
Dallas fans ook blij, ondanks dat Kyrie een gekkie is. Zijn ze in ieder geval verzekert dat Luka nog een jaartje of 2 minimaal blijft. Zonder Kyrie was dat roster ook helemaal niets en had Doncic best eens moeilijk kunnen gaan doen denk ik.quote:
quote:Fred VanVleet, de spelverdeler van de Toronto Raptors, maakt de oversteek naar Houston. Hij ondertekende er een contract van drie jaar, ter waarde van 130 miljoen dollar (119 miljoen euro). Om het vertrek van VanVleet op te vangen vond Toronto met de Duitser Denis Schroder al een vervanger. Hij maakt de overstap van de LA Lakers en tekende voor twee jaar bij de Canadezen.
Khris Middleton blijft bij de Milwaukee Bucks voor drie jaar en Jerami Grant zette zijn handtekening onder een nieuw contract van vijf jaar bij de Portland Trail Blazers. Zij leggen voor hem 160 miljoen dollar (146,6 miljoen euro) aan de kant.
Bruce Brown, het voorbije seizoen kampioen met Denver, trekt voor twee jaar naar de Indiana Pacers. Zij konden tevens hun vedette Tyrese Haliburton overtuigen te verlengen voor vijf jaar. Hij krijgt het hoogst mogelijke contract ter waarde van 260 miljoen dollar (238,2 miljoen euro).
De LA Lakers verzekerden zich voor drie jaar van de diensten van Gabe Vincent (Miami). Taurean Prince (Minnesota) tekende voor een jaar, Cam Reddish (Portland) werd gehaald voor twee jaar.
Tot slot waren er nog contractverlengingen te noteren voor Desmond Bane (vijf jaar bij Memphis) en Cameron Johnson (vier jaar bij Brooklyn).
Deze sneue poging van Portland om voor te doen dat ze niet tanken gaat ze nu de kop kosten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook een behoorlijke overpay.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze sneue poging van Portland om voor te doen dat ze niet tanken gaat ze nu de kop kosten.
[ twitter ]
Yooooooo..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Wat een ongelofelijke kut franchise hebben ze daar.
Teren alweer 3 jaar oid op een Dame buzzer beaterquote:
Als Gabe Vincent weg is mogen ze daar in Miami hem wel binnenhalen ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Deze sneue poging van Portland om voor te doen dat ze niet tanken gaat ze nu de kop kosten.
[ twitter ]
Rockets hebben ook Dillon Brooks binnengehaald.quote:
Ben wel benieuwd. Ken hem niet goed, maar een van de betere spelers in Europa blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Paar jaar te laat, voor hem dan, maar ben erg benieuwd wat die in de NBA kan. Fors contract, maar je hoort eigenlijk enkel goede verhalen over hem qua skills.
Tja, zo zijn er wel meer teams die niet willen tanken. Na het vertrek van Paul George (en Granger) hadden de Pacers dat ook kunnen doen. Echter ze gingen er nooit 100% voor. Op het moment dat je ster speler weg wilt, ben je de sjaak tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Wat een ongelofelijke kut franchise hebben ze daar.
Sabonis is ook niet de meest atletische speler. Gelukkig is er meer dan alleen dat (Weten ze ook in Denverquote:Op zondag 2 juli 2023 13:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Ken hem niet goed, maar een van de betere spelers in Europa blijkbaar.
Vezenkov (misschien wel de beste speler in Europa op dit moment) gaat ook naar de NBA (Sacramento). Heb hem paar keer zien spelen in de Euroleague dit jaar. Ontzettend effectieve speler met een hoog schotpercentage (zowel 2-jes als 3-jes). Niet super atletisch maar benieuwd wat hij Sacramento kan brengen.
Mag Looney weer al het werk doenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:46 schreef Hathor het volgende:
GSW weer een guard erbij...Cory Jospeh. Ik heb het even moeten googlen want ik kon hem niet, maar van hetgeen ik gezien heb kan ik niet koud of warm worden. Ik begrijp niks meer van dit beleid, waar blijft de gewenste big? Er zijn nog maar 2 vrije rosterspots, en als daar geen PF en een C voor komen wordt het weer net zo'n kutseizoen als afgelopen jaar.
De grote 3 is voor een deel zelf verantwoordelijk voor dit armoedige beleid . Hunnie willen bij elkaar blijven maar alleen als ze grof betaald worden met als gevolg dat ze geen enkele flexibiliteit meer hebben met als gevolg dat ze weer uitkomen bij het armetierige segment van vrije spelers .quote:Op maandag 3 juli 2023 11:46 schreef Hathor het volgende:
GSW weer een guard erbij...Cory Jospeh. Ik heb het even moeten googlen want ik kon hem niet, maar van hetgeen ik gezien heb kan ik niet koud of warm worden. Ik begrijp niks meer van dit beleid, waar blijft de gewenste big? Er zijn nog maar 2 vrije rosterspots, en als daar geen PF en een C voor komen wordt het weer net zo'n kutseizoen als afgelopen jaar.
De Houston Kleuterklas.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Udoka vindt dit heel erg leuk
Adhv wat hij in dat potje liet zien? Anders beetje voorbarig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Publiek in Utah die tijdens een Summer League potje ‘OVERRATED’ gaat lopen roepen als Chet de bal heeft![]()
Erg mooi, geeft wat mij betreft alleen maar aan dat de fanbases in de league een beetje bang beginnen te raken voor wat ze in OKC aan het bouwen zijn.
Overrated bedoel je? Dat verhaal is al meer dan een jaar bezig. 7’2 en dun is overrated, brak vervolgens in zijn eerste SL game gelijk het block record. Hij is blank en ziet er een beetje grappig uit, die kan dus nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Adhv wat hij in dat potje liet zien? Anders beetje voorbarig.
Oke, ja als het eenmaal een ding is geworden waarmee ze denken iemand te kunnen sarren dan zullen er genoeg het niet kunnen laten, Totdat hij een keer losgaat spelend tegen hun team of in z'n algemeenheid goede cijfers neer heeft gezet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Overrated bedoel je? Dat verhaal is al meer dan een jaar bezig. 7’2 en dun is overrated, brak vervolgens in zijn eerste SL game gelijk het block record. Hij is blank en ziet er een beetje grappig uit, die kan dus nooit goed zijn.
Edit: Vorig jaar, voor z’n blessure, heeft die met o.a KD getraind en die was heel erg positief: https://sports.yahoo.com/(...)vW_yQ7I7xDnw3Y0Z1JZl
Ben vooral benieuwd wat Presti gaat doen. ‘We’ hebben nu Oladipo, Bertans en Mills die samen rond de 40 miljoen verdienen, en niet in de plannen voor gaan komen. Misschien Bertans als schutter vanaf de bank.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:45 schreef JayJay8 het volgende:
Nja Utah publiek is over het algemeen gewoon vrij triest.
Benieuwd wat OKC gaat doen komend seizoen. Missen denk ik nog wel 1 goede big.
Vind Simmons niet een goede fit met Giddey. Maar OKC heeft inderdaad de draft picks en salary fillers om een hele mooie trade te maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wat Presti gaat doen. ‘We’ hebben nu Oladipo, Bertans en Mills die samen rond de 40 miljoen verdienen, en niet in de plannen voor gaan komen. Misschien Bertans als schutter vanaf de bank.
Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als OKC in de Heat/Blazers/Nets trademolen terecht gaat komen en met Ben Simons eruit komt voor wat picks. Geen idee of het zou werken, maar als hij fit en gemotiveerd is zou het bijna een perfecte match zijn denk ik. Eigenlijk zou alleen Siakam beter passen, van de spelers die enigszins haalbaar zouden kunnen zijn.
Zijn twitter is de goeiste sinds de uitbarstingen van Kwamequote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Publiek in Utah die tijdens een Summer League potje ‘OVERRATED’ gaat lopen roepen als Chet de bal heeft![]()
Erg mooi, geeft wat mij betreft alleen maar aan dat de fanbases in de league een beetje bang beginnen te raken voor wat ze in OKC aan het bouwen zijn.
En weer niet een Center/PFquote:
Ik had gelezen dat ze hun zinnen hadden gezet op Mason Plumlee, maar die schijnt bijgetekend te hebben bij de Clippers. Zal wel geen zin hebben gehad in een veteran minimum.quote:
Zelfs een Saric wil niet komen zo . Kan weer niet wachten op alle centers die career highs gaan hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze hun zinnen hadden gezet op Mason Plumlee, maar die schijnt bijgetekend te hebben bij de Clippers. Zal wel geen zin hebben gehad in een veteran minimum.
Ik lees net dat Curry, Thompson en Green van Poole af wilden. Klay z'n reden? Hij passed niet genoeg en schiet teveel. Denk je dat die een spiegel heeft hangen in z'n huis?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs een Saric wil niet komen zo . Kan weer niet wachten op alle centers die career highs gaan hebben
Als een drol spelen helpt ook (terwijl je wel de 'air' en centjes wenst van een ster)quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik lees net dat Curry, Thompson en Green van Poole af wilden. Klay z'n reden? Hij passed niet genoeg en schiet teveel. Denk je dat die een spiegel heeft hangen in z'n huis?
Wel lekker, een teammaat geeft je een poffert op je neus, en jij bent ineens de boeman. Prima CulTuRe daar.
Ja, vreemd, een teamgenoot valt hem aan (ogenschijnlijk zonder reden) en vervolgens is z’n baas bozer dat iemand een filmpje online plaatst dan dat hij aangevallen wordt. De rest van het team kiest natuurlijk ook de kant van Green want ‘CuLtUrE’, tja, daar zou ik ook niet beter van gaan spelen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als een drol spelen helpt ook (terwijl je wel de 'air' en centjes wenst van een ster)
Mwah dat je zo slecht speelt kan je niet voornamelijk aan de aanwezigheid van een klote sfeer (richting jou) toeschrijven lijkt me. Als ze al echt onaardig tegen hem zijn blijven doen gedurende het seizoen. Dat is iets te slachtofferrol. Als je niet meer lekker in je vel zit kan het je prestaties beinvloeden uiteraard maar dit was wel extreem. Geld heeft hij te danken aan de playoffs van vorig jaar toch.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, vreemd, een teamgenoot valt hem aan (ogenschijnlijk zonder reden) en vervolgens is z’n baas bozer dat iemand een filmpje online plaatst dan dat hij aangevallen wordt. De rest van het team kiest natuurlijk ook de kant van Green want ‘CuLtUrE’, tja, daar zou ik ook niet beter van gaan spelen.
Blijkbaar was die voor dat hele gedoe een prima speler die het geld waard was, anders zijn ze nog dommer in SF dan ik dacht door hem zoveel geld te geven.
Denk niet dat hij DIT geld waard is voor een contender. Defensive is hij zo goed als unplayable in de play-offs.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, vreemd, een teamgenoot valt hem aan (ogenschijnlijk zonder reden) en vervolgens is z’n baas bozer dat iemand een filmpje online plaatst dan dat hij aangevallen wordt. De rest van het team kiest natuurlijk ook de kant van Green want ‘CuLtUrE’, tja, daar zou ik ook niet beter van gaan spelen.
Blijkbaar was die voor dat hele gedoe een prima speler die het geld waard was, anders zijn ze nog dommer in SF dan ik dacht door hem zoveel geld te geven.
Als die dingen die voorafgaand aan die poffert allemaal waar zijn, dan was die niet meer dan terecht. Vanaf het moment dat hij zijn bag binnen had was het gewoon een vervelend mannetje en een stoorzender in de kleedkamer. Dan nog gaat een ram voor zijn harses veel te ver, maar hij liep er wel behoorlijk naar te solliciteren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik lees net dat Curry, Thompson en Green van Poole af wilden. Klay z'n reden? Hij passed niet genoeg en schiet teveel. Denk je dat die een spiegel heeft hangen in z'n huis?
Wel lekker, een teammaat geeft je een poffert op je neus, en jij bent ineens de boeman. Prima CulTuRe daar.
Tuurlijk is het wel iets van een overpay, maar het jaar ervoor waren ze maar wat blij met hem. Defensief heb je meer aan een lantaarnpaal, dat is waar.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:48 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij DIT geld waard is voor een contender. Defensive is hij zo goed als unplayable in de play-offs.
Offensive kan hij van waarde zijn, maar wel te wisselvallig nog. Denk dat hij sowieso wel een dik contract had gehad omdat er genoeg teams zijn die zijn skillset kunnen gebruiken en hij nog jong is. Maar geloof wel dat hij dankzij dat incident net iets meer heeft gekregen.
Zal niet de eerste zijn die door omstandigheden niet presteert. Ik weet het ook niet zeker natuurlijk, maar ik kan me wel voorstellen dat het een impact heeft als 'de grote 3' en de coach jou overal de schuld van geven of je een pak rammel gevenquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mwah dat je zo slecht speelt kan je niet voornamelijk aan de aanwezigheid van een klote sfeer (richting jou) toeschrijven lijkt me. Als ze al echt onaardig tegen hem zijn blijven doen gedurende het seizoen. Dat is iets te slachtofferrol. Als je niet meer lekker in je vel zit kan het je prestaties beinvloeden uiteraard maar dit was wel extreem. Geld heeft hij te danken aan de playoffs van vorig jaar toch.
Klay gaat zo weer een max eisen en ze gaan het hem geven ook. Genotquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |