SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen andere big body als Bam moet rusten. Ja Yurtseven ofzo maar die kan naast groot zijn niet veel.quote:
Martin speelt daar weer en Jeff Green oogjes gaan wijd open.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen andere big body als Bam moet rusten. Ja Yurtseven ofzo maar die kan naast groot zijn niet veel.
Voor de finals maak ik wel tijd. Maar de teams moeten je wel genoeg kunnen interesseren uiteraard.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:30 schreef Hathor het volgende:
Wel wat gemist zie ik.Ik was deze keer helaas te tipsy om de hele nacht op te blijven voor de tweede keer op rij, dat krijg je als je s'middags om een uur of 4 al begint met zuipen.
Zijn potentieel aan bijdrage is flink groter geworden de laatste tijd, en ook de balhandling nam hij vaak voor z'n rekening, maar hij is wel wisselvallig, dus je weet eigenlijk nooit wat je eraan hebt. Te wisselvallig voor een 'pilaar'.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Miami fans zijn daar niet rouwig om volgens mij . Vergelijken hem met Poole
Dus gewoon een Poole maar misschien beter verdedigend (al is dat niet heel moeilijk) Kan je hem beter gewoon stilleggen . Te weinig games over om iets van ritme te krijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn potentieel aan bijdrage is flink groter geworden de laatste tijd, en ook de balhandling nam hij vaak voor z'n rekening, maar hij is wel wisselvallig, dus je weet eigenlijk nooit wat je eraan hebt. Te wisselvallig voor een 'pilaar'.
Ja ik zie ook niet zo dat hij opeens weer de nodige bijdrage kan gaan leveren, maar het is vooral een mentale boost misschien. Als Robinson, Martin, Vincent en Strus goed spelen zoals ze doen dan is Herro niet echt nodig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus gewoon een Poole maar misschien beter verdedigend (al is dat niet heel moeilijk) Kan je hem beter gewoon stilleggen . Te weinig games over om iets van ritme te krijgen.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Top 2 draft picks van 1 klasje die het verneuken zie je ook niet vaak.
Een blessuregevoelige bejaarde die niet presteert in de playoffs. Klinkt als een logische keuze voor de Lakersquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Hij kan ook gelijk erbij zeggen dat die naar LA gaat voor een flutcontract.
Stukje bananenbootquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een blessuregevoelige bejaarde die niet presteert in de playoffs. Klinkt als een logische keuze voor de Lakers
Welke calls had men het over?quote:Op donderdag 8 juni 2023 03:48 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben niet de enige, ook Van Gundy en Wilbon durven te zeggen dat Jokic benefit of the doubt krijgt bij calls.
Had de Nuggets niet vaak zien spelen gedurende het seizoen maar als ze steeds elke game een reeks calls onterecht meekrijgen dan helpt dat naast al je kunde wel om nr 1 te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |