SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen andere big body als Bam moet rusten. Ja Yurtseven ofzo maar die kan naast groot zijn niet veel.quote:
Martin speelt daar weer en Jeff Green oogjes gaan wijd open.quote:Op maandag 5 juni 2023 02:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen andere big body als Bam moet rusten. Ja Yurtseven ofzo maar die kan naast groot zijn niet veel.
Voor de finals maak ik wel tijd. Maar de teams moeten je wel genoeg kunnen interesseren uiteraard.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:30 schreef Hathor het volgende:
Wel wat gemist zie ik.Ik was deze keer helaas te tipsy om de hele nacht op te blijven voor de tweede keer op rij, dat krijg je als je s'middags om een uur of 4 al begint met zuipen.
Zijn potentieel aan bijdrage is flink groter geworden de laatste tijd, en ook de balhandling nam hij vaak voor z'n rekening, maar hij is wel wisselvallig, dus je weet eigenlijk nooit wat je eraan hebt. Te wisselvallig voor een 'pilaar'.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Miami fans zijn daar niet rouwig om volgens mij . Vergelijken hem met Poole
Dus gewoon een Poole maar misschien beter verdedigend (al is dat niet heel moeilijk) Kan je hem beter gewoon stilleggen . Te weinig games over om iets van ritme te krijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn potentieel aan bijdrage is flink groter geworden de laatste tijd, en ook de balhandling nam hij vaak voor z'n rekening, maar hij is wel wisselvallig, dus je weet eigenlijk nooit wat je eraan hebt. Te wisselvallig voor een 'pilaar'.
Ja ik zie ook niet zo dat hij opeens weer de nodige bijdrage kan gaan leveren, maar het is vooral een mentale boost misschien. Als Robinson, Martin, Vincent en Strus goed spelen zoals ze doen dan is Herro niet echt nodig.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus gewoon een Poole maar misschien beter verdedigend (al is dat niet heel moeilijk) Kan je hem beter gewoon stilleggen . Te weinig games over om iets van ritme te krijgen.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Top 2 draft picks van 1 klasje die het verneuken zie je ook niet vaak.
Een blessuregevoelige bejaarde die niet presteert in de playoffs. Klinkt als een logische keuze voor de Lakersquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Hij kan ook gelijk erbij zeggen dat die naar LA gaat voor een flutcontract.
Stukje bananenbootquote:Op donderdag 8 juni 2023 00:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een blessuregevoelige bejaarde die niet presteert in de playoffs. Klinkt als een logische keuze voor de Lakers
Welke calls had men het over?quote:Op donderdag 8 juni 2023 03:48 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ben niet de enige, ook Van Gundy en Wilbon durven te zeggen dat Jokic benefit of the doubt krijgt bij calls.
Had de Nuggets niet vaak zien spelen gedurende het seizoen maar als ze steeds elke game een reeks calls onterecht meekrijgen dan helpt dat naast al je kunde wel om nr 1 te worden.
Weet ze niet meer precies allemaal, sowieso duwen bij rebounden, foul op Bam, flop bij Martin.quote:
Bij het rebounden was het een keer wel degelijk een fout, maar de tweede keer vond ik het wel meevallen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 04:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weet ze niet meer precies allemaal, sowieso duwen bij rebounden, foul op Bam, flop bij Martin.
Jokic gooit eigenlijk nooit < 45%quote:Op donderdag 8 juni 2023 04:14 schreef 3rr0r het volgende:
Miami schiet veel te slecht vandaag icm Murray en Jokic die on zijn.
Ik hoor net op ESPN dat Messi een contractje heeft getekend in Miami bij de lokale voetbalclub, schijnt een hele hype te zijn daar momenteel.quote:
Ja, snapte destijds al niet dat Ronaldo geen USA avontuur aanging. Daar kan je nog met een flinke markt wat glans behouden itt voor iets meer centjes in Saudi Arabie voetballen. De sponsors hebben er nog wat aan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hoor net op ESPN dat Messi een contractje heeft getekend in Miami bij de lokale voetbalclub, schijnt een hele hype te zijn daar momenteel.
iets meer centjes? Als ik het salaris van Benzema hoor, verdient CR7 zo veel minder dan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, snapte destijds al niet dat Ronaldo geen USA avontuur aanging. Daar kan je nog met een flinke markt wat glans behouden itt voor iets meer centjes in Saudi Arabie voetballen. De sponsors hebben er nog wat aan.
Weet het niet meer. Het is uiteraard meer dan ietsjes meer, hetgeen Messi zou kunnen krijgen in SA. Maar zoals ik zei, je behoudt je glans beter, betere markt, aantrekkelijker voor je huidige sponsors en nieuwe erbij. Je woont lekker in Miami, latino's incl sfeer volop. Ronaldo had naar LA kunnen gaan. Nu zit je in fucking SA, geheid met luxe maar toch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:49 schreef Omega het volgende:
[..]
iets meer centjes? Als ik het salaris van Benzema hoor, verdient CR7 zo veel minder dan?
Met name Gordon en Brown (4e) erg sterk vandaag. Jokic en Murray allebei een mindere wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 05:05 schreef 3rr0r het volgende:
Heat hun kansen laten liggen. Bij de Nuggets draagt iedereen bij vandaag.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 05:28 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een mongool die Nuggets coach...zegt in de press conference: Yeah that lady they had to wheel out, hope she's okay. Hopefully it wasn't a Nuggets fan' . Man man man.
Zou wel jammer zijn maar Denver was echt stukken beter dan Miami, 4e kwart zag je de wanhoop bij Miami.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:10 schreef Hathor het volgende:
Dit is wel gelopen lijkt me, toch een beetje een anticlimax van het seizoen dat het zo snel gaat.
Is al geweestquote:Op zondag 11 juni 2023 17:17 schreef Zipportal het volgende:
Leiden-Oostende @:PowerLoungen @:3rr0r
NPO1 of de stream.
quote:Miami Heat guard Tyler Herro, who was officially upgraded to questionable Monday, is expected to dress and attempt to play in Game 5 of the NBA Finals, sources told ESPN.
https://www.telegraaf.nl/(...)in-kritieke-toestandquote:DENVER - Bij een massale schietpartij na afloop van de NBA-finale dinsdag in Denver zijn negen mensen gewond geraakt. Drie van hen zijn er ernstig aan toe. De schietpartij gebeurde in een gebied waar basketbalfans de eerste NBA-winst van de Nuggets vierden. Er is een verdachte opgepakt.
De schietpartij vond iets na middernacht plaats, ongeveer 3,5 uur na de wedstrijd. De verdachte, een man, was een van de zes mensen die verwondingen opliepen die niet levensbedreigend zijn.
De schietpartij vond ongeveer anderhalve kilometer van Ball Arena plaats, waar de Nuggets maandagavond de Miami Heat versloegen. De aanleiding van de schietpartij is nog onduidelijk. Er werd geschoten in een gebied waar na de wedstrijd mogelijk veel mensen uit de bars kwamen.
Keek dit seizoen ook nooit naar Denver.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:17 schreef BergHuls8 het volgende:
Jokic nooit echt gezien, maar deze playoffs natuurlijk wel. Het ziet niet uit hoe hij beweegt en frommelt, maar het is zoooo effectief. Ik vind het prachtig. Zo anti-atletisch dat het dus wel weer 100% atletisch is. Mooie aanwinst voor de NBA naast al die andere atleten. Hoop dat ie nog een paar goede jaren heeft en blessureleed bespaard blijft.
Jokic en co vind ik vanaf nu toch wat denigrerend richting Murray. Wat een geweldige speler.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Eindelijk playoff succes voor Jokic en co, geheel terecht dit seizoen denk ik zo.
Eens, heel goed terug gekomen na die blessures. Mijn opmerking kwam meer uit dat er heel veel kritiek (imo terecht) was dat iemand geen 3x MVP kan worden terwijl die in de playoffs niet thuis geeft.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jokic en co vind ik vanaf nu toch wat denigrerend richting Murray. Wat een geweldige speler.
Present. @PowerLoungenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
20:30 Leiden Oostende beslissende 3e wedstrijd via nos.nl @:Zipportal
Hoop dat 'ie naar Denver gaat, kunnen die door als Denver Chicken Nuggetsquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk , geruchten dat de Pelicans van Zion afwillen , de grootste hype sinds LeBrick
Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoop dat 'ie naar Denver gaat, kunnen die door als Denver Chicken Nuggets
Wie gaat zich daar aan branden? Zeker met wat de Pelicans terug gaan willen krijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk , geruchten dat de Pelicans van Zion afwillen , de grootste hype sinds LeBrick
Denk dat je vooral richting de wanhopige matig geleide teams moet denken . Bulls, Charlotte ,quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie gaat zich daar aan branden? Zeker met wat de Pelicans terug gaan willen krijgen.
Charlotte gaat bouwen om Ball en Henderson/Miller lijkt mij, hoop ik toch voor hen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat je vooral richting de wanhopige matig geleide teams moet denken . Bulls, Charlotte ,
Knicks..
Anders heb je nog altijd de alcoholisten die uit de kroeg komen rollen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lol in de ochtend als iedereen moet werken en op school zit? Anders wel apart.
Dan ben je ook wel een mongool hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders heb je nog altijd de alcoholisten die uit de kroeg komen rollen.
[ twitter ]
Was bedoeld voor Murray of die kerel erachter, weet niet wie dat is. Kwam via een afketsing bij Jokic terecht.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders heb je nog altijd de alcoholisten die uit de kroeg komen rollen.
[ twitter ]
Jokic die niet eens bij die huldiging wilde zijn . Uitstekende voorspeller.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was bedoeld voor Murray of die kerel erachter, weet niet wie dat is. Kwam via een afketsing bij Jokic terecht.
Dit was blijkbaar een of andere parade in Chicago die niks met de NBA te maken heeft.quote:
Dat hoop je , maar ze zitten niet voor niks al jaren te kloten in de lottery.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Charlotte gaat bouwen om Ball en Henderson/Miller lijkt mij, hoop ik toch voor hen.
Knicks zou wel kunnen ja. Zion is natuurlijk ook een hele goede speler, als die speelt. Helaas speelt die bijna nietMisschien de Nets nog, met Bridges en Zion staat daar ook wel een leuk duo.
Die foto ook echtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hoop je , maar ze zitten niet voor niks al jaren te kloten in de lottery.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die foto ook echtZou zogenaamd een topatleet moeten zijn..
Charlotte zou qua fit beter af zijn met Zion/Ball natuurlijk, maar dan moet Zion wel jaarlijks 70+ potjes kunnen spelen. Dat zie ik niet gebeuren.
Ik ga voor optie D, begint een drill rap carriere.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier die andere pick die te weinig straf krijgt.
Graag wel betjes hoe hij die doorkomt :
- Als drugsverslaafde
- Dood
- Gaat weer met pistooltjes zwaaien
Niemand kan tippen aan Slim Jesusquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ga voor optie D, begint een drill rap carriere.
25 games is niets meer dan een slap on the wrist, een half seizoen was het minste dat ik had verwacht. Waarschijnlijk kan hij er bij een hoger beroep nog een game of 10 vanaf pingelen en dan is het helemaal een flutstraf.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier die andere pick die te weinig straf krijgt.
Graag wel betjes hoe hij die doorkomt :
- Als drugsverslaafde
- Dood
- Gaat weer met pistooltjes zwaaien
PR team heeft voor de zoveelste keer weer een excuusbrief geschreven en die kale blijft er maar intrappen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
25 games is niets meer dan een slap on the wrist, een half seizoen was het minste dat ik had verwacht. Waarschijnlijk kan hij er bij een hoger beroep nog een game of 10 vanaf pingelen en dan is het helemaal een flutstraf.
Maar op de een of andere manier is hier ook hier weer financieel beter uitgekomen. Kassa voor Jordan, tough tits voor de Hornets.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Daar zal MJ flinke winst op hebben gemaakt. Als eigenaar kon die er vrij weinig van in ieder geval, wat een troep heeft daar op het court gestaan zeg.
Maar dat heeft niet aan hem en zijn franchise gelegen in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar op de een of andere manier is hier ook hier weer financieel beter uitgekomen. Kassa voor Jordan, tough tits voor de Hornets.
Green doet gewoon een poging om meer geld uit GSW te krijgen of een langer lopend contract.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:51 schreef Hathor het volgende:
According to Marc J. Spears of ESPN and NBA Today, Warriors forward Draymond Green is anticipated to decline his $27,586,224 player option for 2023–2024 and sign with an unrestricted free agent instead.
Zou hij een poging gaan ondernemen om een jaartje te ballen met zijn maatje Lebron? Ik had ook ergens gelezen dat Phoenix een serieuze poging wil doen om hem te contracteren. Al vraag ik me wel af hoe KD daar over denkt, want volgens mij was Green zo'n beetje de oorzaak dat hij vertrok bij GSW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |