SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Race control durft niet meer na dat rode vlag debacle van gisteren.quote:
Bedankt voor de mention, geen tijd echter i.v.m. stofzuigen, boodschappen foen en bij ma op bezoek.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:Whiskers2009
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
MELDEN
Dit ging gruwelijk mis.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:28 schreef Nattekat het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:Whiskers2009
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
F2
Dat geeft toch een wat geruster gevoelquote:
Oepsquote:Op zondag 4 juni 2023 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen op Suzuka bij de Super GT 450km
Hij luistert naar jequote:
okquote:
Dat zien we ook nog maar 10 jaar ofzo.quote:Op zondag 4 juni 2023 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Als ik één ding geleerd heb van de afgelopen races is dat iedereen die nog moet stoppen straks iedereen de moeder gaat rijden.
Het ene jaar is het wat erger dan het andere jaar.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zien we ook nog maar 10 jaar ofzo.
Damnquote:Op zondag 4 juni 2023 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen op Suzuka bij de Super GT 450km
Een snelle SC is genoeg nu.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:18 schreef Zorro het volgende:
Verschoor is wel klaar met gevechten zo te zien. Is 10 en blijft 10 normaal gesproken
Geschikt voor de Formule Equote:Op zondag 4 juni 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Echt wat zit die Martins te kloten dan... daar had ik veel meer van verwacht dit seizoen.
Jep. Hij kan zelfs het podium halen als er nog zeven coureurs vóór hem uitvallen in de laatste twee ronden.quote:
Perfecte Mercedes rijder, want durft geen inhaalactie te doenquote:Op zondag 4 juni 2023 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin wel langzaam fan te worden van Vesti. Jammer dat het een Mercedespoppetje is.
Hij hoefde alleen maar iets geduldiger te zijn en gewoon saai op het rechte eind ervoorbij.quote:
ja, maar hij dacht aan de kijkerquote:Op zondag 4 juni 2023 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij hoefde alleen maar iets geduldiger te zijn en gewoon saai op het rechte eind ervoorbij.
Lord kwam ook een eindquote:Op zondag 4 juni 2023 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Alle straffen verzameld in 1 race dat is Maldonado niet gelukt
Ein-de-lijkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:56 schreef Starflyer het volgende:
Er komt weer een World Cup of Formula 3 in Macau in het weekend van 18-19 november![]()
Richard Verschoor is de regerend kampioen en denkt erover zijn titel te gaan verdedigen.
De GT3 in hetzelfde weekend als de F3 en de TCR een week eerder, als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Ook GT3 en TCR keren terug in Macau.
1-12 reversed gridquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:59 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar zijn er gisteren na de kwalificatie nog wat tijden afgenomen en andere straffen uitgedeeld, want nu start Marti van pole, voor Mini en Frederick.
Huh, ben ik nou knettergek of stond hier eerst Boya ipv Mini? Ik snapte al niet waar Boya ineens vandaan kwamquote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:59 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar zijn er gisteren na de kwalificatie nog wat tijden afgenomen en andere straffen uitgedeeld, want nu start Marti van pole, voor Mini en Frederick.
quote:Caio Collet and Paul Aron complete the fourth row ahead of Championship leader Gabriel Bortoleto and Zak O'Sullivan, who was handed a three-place grid drop for impeding Tommy Smith in Qualifying. Dino Beganovic lines up 11th alongside Feature Race pole-sitter Gregoire Saucy.
Kaylen Frederick starts third ahead of Oliver Goethe, Franco Colapinto and Christian Mansell - after the Campos Racing driver received a three-place grid penalty for crossing the white line at pit entry.
Je bent niet gek.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, ben ik nou knettergek of stond hier eerst Boya ipv Mini? Ik snapte al niet waar Boya ineens vandaan kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Terwijl hij wel keurig aanwizingen kreeg. En nadat hij iets zei als: "Deze overwinning kunnen ze me niet afpakken"quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:43 schreef Starflyer het volgende:
Aron mist de pit ingang en heeft weer een under investigation aan zijn broek
Net even gekeken, laatste ronde, zeikende regen: Tim Tramnitz verkijkt zich vanaf P2 op Raidillon en slaat linksaf, keert weer wat terug op de baan. Niks heftigs, gewoon een 'normaal' tikje en wat schade enzo....maar enorme spray overal. Je ziet daarna ook niks (door de spray), maar als de kop aan het eind van Kemmel is zie je naast Tramnitz ook Van 't Hoff (en Dufek, Scionti en Fitzgerald) naar onderen zakken in de timing...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[ twitter ]
Daarstraks de race gezien en hier niets van meegekregen
De beelden staan op YT.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net even gekeken, laatste ronde, zeikende regen: Tim Tramnitz verkijkt zich vanaf P2 op Raidillon en slaat linksaf, keert weer wat terug op de baan. Niks heftigs, gewoon een 'normaal' tikje en wat schade enzo....maar enorme spray overal. Je ziet daarna ook niks (door de spray), maar als de kop aan het eind van Kemmel is zie je naast Tramnitz ook Van 't Hoff (en Dufek, Scionti en Fitzgerald) naar onderen zakken in de timing...
Dat kan niet anders dan een crash op Tramnitz en de daaruitvolgende kettingreactie geweest zijn....
Zie het nu staan jaquote:
Tramnitz had ik gezien, inderdaad, maar wat daarachter gebeurde was niet te zien. Maar dat was onafhankelijk van de crash van Tramnitz.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net even gekeken, laatste ronde, zeikende regen: Tim Tramnitz verkijkt zich vanaf P2 op Raidillon en slaat linksaf, keert weer wat terug op de baan. Niks heftigs, gewoon een 'normaal' tikje en wat schade enzo....maar enorme spray overal. Je ziet daarna ook niks (door de spray), maar als de kop aan het eind van Kemmel is zie je naast Tramnitz ook Van 't Hoff (en Dufek, Scionti en Fitzgerald) naar onderen zakken in de timing...
Dat kan niet anders dan een crash op Tramnitz en de daaruitvolgende kettingreactie geweest zijn....
Die zullen goed van slag zijn ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zal voor MP Motorsports ook straks vreemd zijn om aan de F2 race deel te nemen
Ik vraag me af in hoeverre in elk geval de coureurs er van op de hoogte zijn. Als het enigszins mogelijk is hoop je dat die hier nog niks van hebben meegekregen natuurlijk: vanochtend F3 gekeken om de lijnen te bekijken en weet ik het wat allemaal, daarna focus op hun eigen race. En als het F2-team zelf het wel weet kan het toch wel verstandig zijn om het de coureurs pas na de race te vertellen..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zal voor MP Motorsports ook straks vreemd zijn om aan de F2 race deel te nemen
Als die coureurs nu al op hun mobieltjes zitten of door journalisten worden geïnformeerd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre in elk geval de coureurs er van op de hoogte zijn. Als het enigszins mogelijk is hoop je dat die hier nog niks van hebben meegekregen natuurlijk: vanochtend F3 gekeken om de lijnen te bekijken en weet ik het wat allemaal, daarna focus op hun eigen race. En als het F2-team zelf het wel weet kan het toch wel verstandig zijn om het de coureurs pas na de race te vertellen..
Morgen hebben ze sowieso ook nog races in de F2 en F3. Tegen die tijd weten de coureurs het sowieso.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre in elk geval de coureurs er van op de hoogte zijn. Als het enigszins mogelijk is hoop je dat die hier nog niks van hebben meegekregen natuurlijk: vanochtend F3 gekeken om de lijnen te bekijken en weet ik het wat allemaal, daarna focus op hun eigen race. En als het F2-team zelf het wel weet kan het toch wel verstandig zijn om het de coureurs pas na de race te vertellen..
GMTAquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die coureurs nu al op hun mobieltjes zitten of door journalisten worden geïnformeerd.
Ja het zal ook lastig zijn hoor. Een beetje journalist met enig fatsoen informeert in elk geval bij het team of de coureurs het weten of zegt er tegen de coureurs überhaupt niks over, dat is immers niet aan hen, maar ja, zo zit de wereld niet in elkaar vrees ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die coureurs nu al op hun mobieltjes zitten of door journalisten worden geïnformeerd.
Natuurlijk, maar als je het vanmiddag hoort ben je morgen wat minder in shock, wellicht. Als je het nog geen uur voor de race hoort, moet je eigenlijk gewoon niet starten. Maar stil houden blijft lastig inderdaad, niet elke coureur zal een paar uur voor de race gewoon de telefoon aan de kant leggen en zich gaan focussen..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Morgen hebben ze sowieso ook nog races in de F2 en F3. Tegen die tijd weten de coureurs het sowieso.
Vraag me ook af of dit zelfs nu geheim te houden is. Iedereen weet het al, het staat op social media, alle journalisten weten het ook.
Voor de 24 uur van Spa wist ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Oh, nou ja. Minuut stilte op de grid, dus het lijkt me duidelijk.
Jep, op de grid voor de F2 stonden ze net.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de 24 uur van Spa wist ik.
Maar in Spielberg dus ook?
Ah ok, hier staat de Tour nog op. We schakelen nu over.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, op de grid voor de F2 stonden ze net.
Ik keek eerste gedeelte van de sprintkwali F1, die had ik gemistquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah ok, hier staat de Tour nog op. We schakelen nu over.
Het is een droge baanquote:
Er staan ook een flink aantal op regenbandenquote:
Intersquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staan ook een flink aantal op regenbanden
Nee hoor. Ik heb het teruggekeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Allard Kalff negeerde het volgens mij maar volledig. Eerste wat ik van hem hoorde was een lekker enthousiaste mededeling dat MP nog iets met de banden aan het doen was ofzo.
Ah, de internationale feed op F1TV begon pas toen die minuut stilte nét begonnen was, vandaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het teruggekeken.
Hij zei "Welkom bij de F2. We beginnen met een minuut stilte".
En na die minuut stilte vertelde hij waarom.
F1 heeft ook op slicks geredenquote:
Toen was het beduidend droger volgens mijquote:
Hij is Benavides alweer voorbijquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
Handig van Vesti dat hij Nissany zo klem zet dat die een plek verliest
Die was niet op beeld (wij keken de race).quote:
Ik heb de beelden gezien, Hubert 2.0quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die was niet op beeld (wij keken de race).
Maar wat een afschuwelijk resultaat inderdaad
Ik heb ze inmiddels ook gezien en inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien, Hubert 2.0
Nu voor de 2e ook causing a collisionquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Causing a collision?!
EDIT Owh, was een eerder incident
Ik vraag me altijd af waar ze op zo'n korte termijn rouwbanden vandaan halen, ook in andere sportenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rouwbanden. Inderdaad een mooi gebaar.
Al zie je het alleen bij Novalak duidelijk.
Ik heb ook geen idee.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar ze op zo'n korte termijn rouwbanden vandaan halen, ook in andere sporten
Of gebruiken ze gewoon wat er voorhanden is, al is het maar een afgescheurde mouw van een zwart t-shirt ofzo?
Is niet belangrijk, weet ik, maar ik vraag het me al heel lang af. Het is soms alsof sportteams een voorraadje rouwbanden bij de hand hebben, maar dat klinkt zo luguber.
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar ze op zo'n korte termijn rouwbanden vandaan halen, ook in andere sporten
Of gebruiken ze gewoon wat er voorhanden is, al is het maar een afgescheurde mouw van een zwart t-shirt ofzo?
Is niet belangrijk, weet ik, maar ik vraag het me al heel lang af. Het is soms alsof sportteams een voorraadje rouwbanden bij de hand hebben, maar dat klinkt zo luguber.
Ja precies. Maar ook een tijdje terug bij het wielrennen, die jongen overleed 's ochtends en een paar uur later had zo'n beetje het hele peloton een zwarte band om de arm.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee.
Maar ik vrees het laatste, lijkt met het meest logisch. Of dat de FIA of het circuit die standaard op voorraad heeft. Maar dat is net zo luguber.
Het is het risico van Spa. Het is een fantastisch circuit, maar dat is mede door de enorme snelheden op dat glooiende terrein.quote:
Er zijn na de dood van Hubert aanpassingen gedaan maar duidelijk niet voldoende. Ik vraag me af hoe goed de getroffen voorzieningen die moesten voorkomen dat gecrashte auto's weer midden op de baan terecht komen hebben gewerkt. Los van het probleem met het slechte zicht niet erg goed lijkt het.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is het risico van Spa. Het is een fantastisch circuit, maar dat is mede door de enorme snelheden op dat glooiende terrein.
Ik vind wel dat het tijd wordt voor aanpassingen daar.
ik heb geen idee hoe ze de situatie nog kunnen verbeteren. In hoeverre liggen er op dat punt groeven in de baan om het water af te voeren?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn na de dood van Hubert aanpassingen gedaan maar duidelijk niet voldoende. Ik vraag me af hoe goed de getroffen voorzieningen die moesten voorkomen dat gecrashte auto's weer midden op de baan terecht komen hebben gewerkt. Los van het probleem met het slechte zicht niet erg goed lijkt het.![]()
Je gaat toch denken richting het aanbrengen van een chicane op het rechte stuk.
Het is überhaupt maar de vraag of er iets aan te doen is. Dit ongeluk was op de Kemmel Straight voorbij Radillion. Voorbij de plek waar Hubert verongelukte dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn na de dood van Hubert aanpassingen gedaan maar duidelijk niet voldoende. Ik vraag me af hoe goed de getroffen voorzieningen die moesten voorkomen dat gecrashte auto's weer midden op de baan terecht komen hebben gewerkt. Los van het probleem met het slechte zicht niet erg goed lijkt het.![]()
Je gaat toch denken richting het aanbrengen van een chicane op het rechte stuk.
Nietquote:
?quote:
Interviews laten zien tijdens de formatieronde waarin dan naar voren komt dat ze allemaal willen winnen is niet interessant.quote:
Wel zeer zware strafquote:
Ik sta nu opquote:
Nootje erbij?quote:
Standaardtijden voor een dag met F3, F2, F1 en Porsche Supercupquote:
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Standaardtijden voor een dag met F3, F2, F1 en Porsche Supercup
quote:
Ik heb gementioned vanochtendquote:Op zondag 2 juli 2023 10:02 schreef Zorro het volgende:
Ik ben nog niet helemaal wakker.
Ik dacht even "waarom spreken ze Mini nu ineens als Maini uit?"
Dat maakte wel dat ik dacht "hee is het al bezig" maar dat was wel met nog 5 ronden te gaan of zo.quote:
Ja, die staan stil in de pitquote:Op zondag 2 juli 2023 10:08 schreef StephanL het volgende:
Uhh hij is Daruvala al voorbij![]()
Staan die andere stil ofzo
Van een band ja.quote:
Hij is weggestuurd met een band die niet goed vastzat. Dus unsafe release.quote:
Het was maar een grapje joh.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij is weggestuurd met een band die niet goed vastzat. Dus unsafe release.
Nietquote:
Kushmaini verkloot het voor Verschoorquote:
Ga nou niet jinxenquote:Op zondag 2 juli 2023 10:55 schreef Zorro het volgende:
Nou, even afwachten of er nog genoeg benzine in de auto zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |