Het is het risico van Spa. Het is een fantastisch circuit, maar dat is mede door de enorme snelheden op dat glooiende terrein.quote:
Er zijn na de dood van Hubert aanpassingen gedaan maar duidelijk niet voldoende. Ik vraag me af hoe goed de getroffen voorzieningen die moesten voorkomen dat gecrashte auto's weer midden op de baan terecht komen hebben gewerkt. Los van het probleem met het slechte zicht niet erg goed lijkt het.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is het risico van Spa. Het is een fantastisch circuit, maar dat is mede door de enorme snelheden op dat glooiende terrein.
Ik vind wel dat het tijd wordt voor aanpassingen daar.
ik heb geen idee hoe ze de situatie nog kunnen verbeteren. In hoeverre liggen er op dat punt groeven in de baan om het water af te voeren?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn na de dood van Hubert aanpassingen gedaan maar duidelijk niet voldoende. Ik vraag me af hoe goed de getroffen voorzieningen die moesten voorkomen dat gecrashte auto's weer midden op de baan terecht komen hebben gewerkt. Los van het probleem met het slechte zicht niet erg goed lijkt het.![]()
Je gaat toch denken richting het aanbrengen van een chicane op het rechte stuk.
Het is überhaupt maar de vraag of er iets aan te doen is. Dit ongeluk was op de Kemmel Straight voorbij Radillion. Voorbij de plek waar Hubert verongelukte dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn na de dood van Hubert aanpassingen gedaan maar duidelijk niet voldoende. Ik vraag me af hoe goed de getroffen voorzieningen die moesten voorkomen dat gecrashte auto's weer midden op de baan terecht komen hebben gewerkt. Los van het probleem met het slechte zicht niet erg goed lijkt het.![]()
Je gaat toch denken richting het aanbrengen van een chicane op het rechte stuk.
Nietquote:
?quote:
Interviews laten zien tijdens de formatieronde waarin dan naar voren komt dat ze allemaal willen winnen is niet interessant.quote:
Wel zeer zware strafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |