Hoho ! 4 touchdowns? 1 wedstrijd? MVP?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
Van alle markten thuis, die Al, die kan echt van alles.
Al Bundy kwam niet verder dan schoenen verkopen.
Over ai gesproken.quote:Op zondag 4 juni 2023 16:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En met hulp van AI later goed tegen drones.
quote:“The system started realising that while they did identify the threat, at times the human operator would tell it not to kill that threat, but it got its points by killing that threat,” said Hamilton, the chief of AI test and operations with the US air force, during the Future Combat Air and Space Capabilities Summit in London in May.
“So what did it do? It killed the operator. It killed the operator because that person was keeping it from accomplishing its objective,” he said, according to a blogpost.
https://www.theguardian.c(...)rator-simulated-test
Ik las hem ja. Ik denk dat de trekker voorlopig beter door mensen moet worden ingedrukt.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Over ai gesproken.
Een recentelijke test van de Amerikanen
[..]
Circa 100 miljoen euro. Daar kan je ook niet veel van verwachtenquote:Op zondag 4 juni 2023 15:18 schreef oheng het volgende:
[..]
Belgorod heeft 10 miljard roebels gespendeerd aan de verdediging van de regio.
Heb je net een instap magajacht voor.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:22 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Circa 100 miljoen euro. Daar kan je ook niet veel van verwachten
Nope,quote:Op zondag 4 juni 2023 15:52 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Loopgraven zijn alleen effectief als er ook soldaten in zitten.
quote:Op zondag 4 juni 2023 17:35 schreef Slayage het volgende:
Veel buz momenteel op Twitter. Is het zover? [ twitter ]
Dat is wel 1 hele euro.quote:Op zondag 4 juni 2023 15:18 schreef oheng het volgende:
[..]
Belgorod heeft 10 miljard roebels gespendeerd aan de verdediging van de regio.
Vraag me af welke wapens we het dan over hebben?quote:Op zondag 4 juni 2023 17:58 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Wat willen ze gaan doen? Nog minder helpen?
Dat zijn dan vooral wat de Russen noemen 'Russische staatsburgers die bevrijd moesten worden' die daar wonen en dus het slachtoffer worden...quote:Op zondag 4 juni 2023 16:49 schreef Slayage het volgende:
No, that doesn't sound genocidal at all.
[ twitter ]
Vragen of ze ook Toyota's willen.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:58 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Wat willen ze gaan doen? Nog minder helpen?
quote:Op zondag 4 juni 2023 19:06 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Meesterlijk. Episch. Sommige mensen zullen alvast een koffertje klaarzetten denk ik.
Oorlogfilmpjes maken die het niveau van een bioscoop trailer hebben, wat een tijdperk leven we inquote:Op zondag 4 juni 2023 19:06 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Meesterlijk. Episch. Sommige mensen zullen alvast een koffertje klaarzetten denk ik.
En al het materieel dat je ziet is westers. En de laatste scene is helemaal briljant. Dat is natuurlijk echt eventjes een mindfuck doen.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Oorlogfilmpjes maken die het niveau van een bioscoop trailer hebben, wat een tijdperk leven we in
Niet alleen op de Krim ook in bezette gebieden en regionale Russische tv.quote:Op zondag 4 juni 2023 19:06 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |