Vooral de eventuele na"klachten" of gevolgen van de ingreep, en de nasleep met katheder enzo.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Duurt nog best lang dan. Wat was heftig als ik vragen mag?
Als je er maar bovenop komt, dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral de eventuele na"klachten" of gevolgen van de ingreep, en de nasleep met katheder enzo.
Hey hounietje zit jij nog op fok joh, gr paultjuhhhquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je er maar bovenop komt, dat is het belangrijkste.
Zekerquote:Op woensdag 26 juli 2023 10:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Hey hounietje zit jij nog op fok joh, gr paultjuhhh
Mogelijk volgt bij mij ook hetzelfde traject.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Naar Jeroen Bosch ziekenhuis geweest. Voorlichtingsochtend door uroloog en verpleegkundigen met anderen in zelfde schuitje. Misschien daarna de juiste keuze iets makkelijker. Was zeer leerzaam. Ook heftig. Meer dan vermoed. Nu dinsdag voorlichting over bestralen. Wel al datum operatie vastgelegd door uroloog. Eind september. Kan altijd nog worden gecanceled.
Succes ermee. Mijn PSA was ook te hoog. Laatst weer, nu weer afspraak cardioloog. Sterkte.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogelijk volgt bij mij ook hetzelfde traject.
Bloedonderzoek gehad en er ontbreken nog een paar uitslagen, maar er zijn vooral afwijkende (veel te hoge) PSA-waardes. en ook verhoogde leukocytenwaardes. Huisarts belt mij daarover terug als alle andere waardes ook bekend zijn.
Gisteren Bas/Doc aan de telefoon gehad. Gaat goed met 'm.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:00 schreef golfer het volgende:
Doorverwijzing naar uroloog. Via B. gaat dat versneld in haar ziekenhuis.
Kan a.s. woensdag-ochtend al terecht, meteen ook een echo.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:00 schreef golfer het volgende:
Doorverwijzing naar uroloog. Via B. gaat dat versneld in haar ziekenhuis.
Als Pieter definitief solo gaat moeten ze idd hard op zoek naar een goede voorman / voorvrouw. Meneer Tong is dan een verrassende optie, had er zelf niet 1,2,3 aan gedacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:32 schreef borisz het volgende:
Is het CDA al bij je aangeklopt Tong? Ze zoeken nog een lijsttrekker.
Er was wel een Paul Tang bij de PvdAquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:32 schreef borisz het volgende:
Is het CDA al bij je aangeklopt Tong? Ze zoeken nog een lijsttrekker.
Wat een opportunist.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef borisz het volgende:
Krol naar de partij van huisjesmelker Van Haga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |