Brakel, geboortedorp van pa.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:57 schreef borisz het volgende:
Ik was in de gemeente Zaltbommel.Met Pelgrimspad door Brakel en Aalst. Bus bracht me naar Bommel CS. Als ik echt in Bommel ben laat ik het weten Tong
Meer dan verdiend die voorsprong bij de rustquote:
Had al veel meer moeten zijn.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meer dan verdiend die voorsprong bij de rust
Ja dat zeker. 1-0 is eigenlijk te mager. Maar ja drie punten en dat is gewoon het belangrijkste. Zeker omdat je gewoon nooit gaat winnen van de VS.quote:
Ik ook. er moet ook gewoon gewerkt worden een paar uur laterquote:Op zondag 23 juli 2023 11:46 schreef borisz het volgende:
In de KO-fase wil ik best snachts kijken, maar NL - VS donderdagochtend 3u sla ik over.
Theoquote:Op zondag 23 juli 2023 19:49 schreef golfer het volgende:
Zo,dat was weer een middagje sport kijken. The Open, Formule 1 en de Tour.
Alles op tijd afgelopen om straks verder te gaan met Zomergasten.
Duurt nog best lang dan. Wat was heftig als ik vragen mag?quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Naar Jeroen Bosch ziekenhuis geweest. Voorlichtingsochtend door uroloog en verpleegkundigen met anderen in zelfde schuitje. Misschien daarna de juiste keuze iets makkelijker. Was zeer leerzaam. Ook heftig. Meer dan vermoed. Nu dinsdag voorlichting over bestralen. Wel al datum operatie vastgelegd door uroloog. Eind september. Kan altijd nog worden gecanceled.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |