Natuurlijk bestaan die. Ik keek nacompetitie en zag daar zelfs Almere-city fans.quote:
Help mij even aan die 10(!) fouten in de eerste helft van 2021? Ik kom aan: Imola Baku Oostenrijk Silverstone Tactische fout van het team in Hongarije Te laat pitten in Turkije Die laatste was in de tweede helft. Imola en Silverstone kwam hij met zijn fouten weg. Baku was extreem lullig. Maar ik kom niet aan tien hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:48 schreef Dauthi het volgende: [..] 10 fouten in de eerste helft van het seizoen 2021. 7 aanrijdingen in 2022. Hetzelfde niveau waarop hij zat.
Gezien zijn juniorencarrière moet dat haast wel. Die van Zhou, Albon of Tsunoda is niet veel beter in elk geval, zelfs die van Alonso niet echt tussen het karten en de F1 (met één titel tegen wat beunhazen)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:44 schreef -XOR- het volgende:
Zijn er huidige F1 coureurs met een zwakkere juniorencarriere dan Sargeant?
Ah, DTS hooligans natuurlijkquote:
Hoe laat? Die pak ik ook wel ff mee.quote:
Om 14:10quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe laat? Die pak ik ook wel ff mee.
14:15 uurquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe laat? Die pak ik ook wel ff mee.
Je reactievermogen, adaptief vermogen, herstelvermogen en het vermogen om op volume te trainen gaan echt wel omlaag als je ouder wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zoiets lijkt me niet te meten. Het is geen voetbal of wielrennen waar je enorm veel profijt hebt van een jong lichaam. Het gaat vooral om hongerig blijven. De voorbeelden uit het verleden waarbij coureurs op leeftijd aantoonbaar minder werden (Hill, Hakkinen) kwamen in mijn optiek meer voor gebrek aan motivatie dan aan lichamelijke achteruitgang.
[..]
Help mij even aan die 10(!) fouten in de eerste helft van 2021? Ik kom aan: Imola Baku Oostenrijk Silverstone Tactische fout van het team in Hongarije Te laat pitten in Turkije Die laatste was in de tweede helft. Imola en Silverstone kwam hij met zijn fouten weg. Baku was extreem lullig. Maar ik kom niet aan tien hoor.
In de F3 werd Sargeant helemaal opgeveegd door toch niet echt de meest veelbelovende concurrenten en wat belovende concurrenten die afgelopen jaar toch wel door de mand zijn gevallen. En ik neem helemaal niemand die vorig jaar F2 reed serieus, dat was echt een zwak veld. Zeker als je bedenkt dat z'n teamgenoot die hem verslagen heeft werd genegeerd door RB.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien zijn juniorencarrière moet dat haast wel. Die van Zhou, Albon of Tsunoda is niet veel beter in elk geval, zelfs die van Alonso niet echt tussen het karten en de F1 (met één titel tegen wat beunhazen)
Ik ben niet zo'n basketbal fan.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is ook 3 tegen 3 basketbal (wereldkampioenschap)
In zijn laatste jaar F3 reed hij dan ook voor een achterhoede team. Het jaar ervoor streed hij nog tot aan de laatste race om het kampioenschap.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de F3 werd Sargeant helemaal opgeveegd door toch niet echt de meest veelbelovende concurrenten en wat belovende concurrenten die afgelopen jaar toch wel door de mand zijn gevallen. En ik neem helemaal niemand die vorig jaar F2 reed serieus, dat was echt een zwak veld. Zeker als je bedenkt dat z'n teamgenoot die hem verslagen heeft werd genegeerd door RB.
Alonso zal het hier niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je reactievermogen, adaptief vermogen, herstelvermogen en het vermogen om op volume te trainen gaan echt wel omlaag als je ouder wordt.
Van Lawson jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:11 schreef Nattekat het volgende:
Nu heb ik ruzie met @:Whiskers2009
Of was dat een fan van Lawson, ik weet het niet meer...
Vorig jaar is iemand F2 kampioen geworden met een achterhoede team. En op een vernietigende manier.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In zijn laatste jaar F3 reed hij dan ook voor een achterhoede team. Het jaar ervoor streed hij nog tot aan de laatste race om het kampioenschap.
Achterhoedeteam? MP Motorsport?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar is iemand F2 kampioen geworden met een achterhoede team. En op een vernietigende manier.
MP Motorsport was geen achterhoede team. Eerder middenveld totdat het engineers van Prema overnam en een topteam werd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar is iemand F2 kampioen geworden met een achterhoede team. En op een vernietigende manier.
Nou, vooruit, middenveld. Punt blijft staan. En Carlin was afgelopen jaar het sterkste team, die hadden het Prema in 2021 heel moeilijk kunnen maken als ze niet die twee prutsers achter het stuur hadden. En dan worden je coureurs 3e en 4e in het kampioenschap terwijl een middenveld team iedereen vernietigt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
MP Motorsport was geen achterhoede team. Eerder middenveld totdat het engineers van Prema overnam en een topteam werd.
Charouz is nog steeds achterhoede in zowel F2 als F3.
Kans van 200 op een miljoenmiljard Indianen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal die Straatpoeper ook familie zijn verloren bij die treinramp? #dtv
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Kans van 200 op een miljoenmiljard Indianen.
LE-ZEN.. Middenveld totdatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, vooruit, middenveld. Punt blijft staan. En Carlin was afgelopen jaar het sterkste team, die hadden het Prema in 2021 heel moeilijk kunnen maken als ze niet die twee prutsers achter het stuur hadden. En dan worden je coureurs 3e en 4e in het kampioenschap terwijl een middenveld team iedereen vernietigt.
Zoals ik al zei, vorig jaar was MP Motorsport al geen middenveld team meer. Die hadden door het aantrekken van Prema engineers een flinke stap naar voren gezet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, vooruit, middenveld. Punt blijft staan. En Carlin was afgelopen jaar het sterkste team, die hadden het Prema in 2021 heel moeilijk kunnen maken als ze niet die twee prutsers achter het stuur hadden. En dan worden je coureurs 3e en 4e in het kampioenschap terwijl een middenveld team iedereen vernietigt.
Hoe kom je dáár nou weer bij?quote:
SAI kennelijk ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:29 schreef Starflyer het volgende:
Stroll rijdt weer eens in de weg. Gras is groen
'totdat'quote:
Een beetje humor om te lachen.quote:
Zucht..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'totdat'
* Nattekat kijkt nog even naar het scorebord van dit jaar
Ja, het gaat beter, maar iedereen in de F2 moet zich echt kapot schamen dat ze zo om de oren gereden zijn door dat team vorig jaar.quote:
Ze staan er in ieder geval beter voor dan voor 2022quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'totdat'
* Nattekat kijkt nog even naar het scorebord van dit jaar
Paar keer met KMag, paar keer Alonso, Sainz en Max.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En 0 fouten in de tweede helft van 2021. Net op het moment dat het er om ging.
Wat zijn die 7 fouten in 2022? Niet dat ik je niet geloof, integendeel, ik houd van lijstjes
Dat is meer te danken aan wie er nu achter het stuur van de tweede auto zitquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze staan er in ieder geval beter voor dan voor 2022
True, maar dat is dan ook helemaal geen hoogvliegerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is meer te danken aan wie er nu achter het stuur van de tweede auto zit
Van iedereen die zich kapot moet schamen, staat Novalak wel helemaal bovenaan.
Wat?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:51 schreef DKUp het volgende:
“WHAAAI?!”
Dit gaat enorm gezellig worden bij Aston
Strol ging de grindbak in en moest naar binnen van het team.quote:
Het budget was opquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
Zo, had niet verwacht dat de vloer bij Williams zo basic zou zijn ...
Gestroomlijnd noemen ze dat.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:01 schreef Starflyer het volgende:
Geen wonder dat Williams achteraan rijdt. Die vloer is zo kaal als wat.
[ twitter ]
Dat kan ook achteraf even in het motorhome besproken wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
Max heeft gelijk, je hoeft niks te geven om wat de andere coureurs doen
ja maar nu hoort Toto het ookquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat kan ook achteraf even in het motorhome besproken worden
F2 reed al op slicks richting het einde, en inmiddels schijnt de zon.quote:
Fijner surfen met nat weer.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:01 schreef Starflyer het volgende:
Geen wonder dat Williams achteraan rijdt. Die vloer is zo kaal als wat.
[ twitter ]
Fine, and you young ladyquote:
Si, si.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
Buenas tardes, señoras y señores.![]()
¿Estamos listos para la calificación?
Dit is niet woke.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
Buenas tardes, señoras y señores.![]()
¿Estamos listos para la calificación?
Nicequote:
Steek dat woke maar op een plek waar de zon niet schijnt.quote:
Gewaagdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn top 3 voorspelling vandaag qua kwali
1. Verstappen
2. Perez
3. Tsunoda
mijn bottom 5 voorspelling
16. Piastri
17. Sargeant
18. Norris
19. Zhou
20. Stroll
Fernando Alonso Cup gaat naar City. Ook weer behandeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:57 schreef Zorro het volgende:
En de FA cup gaat ook beginnen, hoe moet dat nou?
Nou, als het hier niet spannend is schakel ik over hoor!
@NederlandseSpoorwegenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Steek dat woke maar op een plek waar de zon niet schijnt.
Hier niet nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
Klinkt het commentaar ook zo hol bij jullie?
nopequote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
Nee heb geen Viaplayquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
Olav in de bezemkast?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Zit Russell weer in de pitstraat te spugen?
We praten hier Nederlands.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dennis is toch wel employee of the month daar lijkt me.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn top 3 voorspelling vandaag qua kwali
1. Verstappen
2. Perez
3. Tsunoda
mijn bottom 5 voorspelling
16. Piastri
17. Sargeant
18. Norris
19. Zhou
20. Stroll
Heel raar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Rechtsvoor van Tsunoda ziet niet fris uit
Die mag van mij optyfenquote:
Inderdaad, na 15 seconden is dat al gespeeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Fernando Alonso Cup gaat naar City. Ook weer behandeld.
Nee maar heb dan ook een italiaanse stream op staan nuquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
Geen ideequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is De Vries nou weer naar binnen gegaan
die zag Yuki gaanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:03 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is De Vries nou weer naar binnen gegaan
They like redquote:
Ik had de ronde toch even afgemaakt denk ik...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Ah,. daarom is De Vries naar binnen gegaan.
Meerdere mensen in het grind. Alleen kwamen ze er tegen de verwachting weer uit.quote:
Behalve Maxquote:
Omdat achterlijke watjesquote:
Gehele Mercedes team slaat op tilt + #teamLHquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen we alsjeblieft Masi terugbrengen? Dit is echt niet goed te praten.
#TeamLH wordt gekquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Voorlopig alleen door naar Q2 danquote:[img]https://fokstatic.nl/p/80s.gif[/Tijmen van der Helm (] Op zaterdag 3 juni 2023 16:04 schreef Mano_ het volgende:
Rood, regen, Hulk pole
Boeiequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gehele Mercedes team slaat op tilt + #teamLH
Dat vindt Rubbertegelteambaas Toto niet goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
F2 coureurs reden op het eind ook op slicksquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
Intermediates en wets zijn niet beschikbaar?
jawelquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat vindt Rubbertegelteambaas Toto en Hamilton niet goed.
Daar hebben we een dwangbuis voorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat vindt Rubbertegelteambaas Toto niet goed.
Ja in F4 auto's die halen maar 160.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F2 coureurs reden op het eind ook op slicks
Alleen voor de teams met F1 Pro abo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
zeg dat tegen @Nattekatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Jongens er lag op meerdere plekken grind op de baan... Dat zijn net knikkers.
Rode vlag is niet gek
Nu wordt ie de Hulk!quote:
Jawel maar om die nou op te roken in Q1 lijkt me niet handig.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
Rain in Spain is a pain.quote:
Mag (nog) niet als het geen natte kwalificatie verklaard wordt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:07 schreef Nober het volgende:
Tenzij hij nog wel de puntjes op de u weet te zetten.quote:
Wel toch? Je mag als je wil met 30 graden en een gruwelijk droge baan op inters rijden. Doet niemand natuurlijk, maar voor zover ik weet is er geen regel die dat tegenhoudt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mag (nog) niet als het geen natte kwalificatie verklaard wordt.
of een steen van Alonso tegen zijn vizier gekregenquote:
Volgens mij ook niet, andersom kan die er wel zijn in sommige gevallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel toch? Je mag als je wil met 30 graden en een gruwelijk droge baan op inters rijden. Doet niemand natuurlijk, maar voor zover ik weet is er geen regel die dat tegenhoudt.
nopequote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel toch? Je mag als je wil met 30 graden en een gruwelijk droge baan op inters rijden. Doet niemand natuurlijk, maar voor zover ik weet is er geen regel die dat tegenhoudt.
Dit is BNW niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Deze rode vlag is gewoon puur om ervoor te zorgen dat de regen die gepland staat voor na 17:00 nu tijdens Q3 valt, grind is een excuus.
BNW is een deurtje verderquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Deze rode vlag is gewoon puur om ervoor te zorgen dat de regen die gepland staat voor na 17:00 nu tijdens Q3 valt, grind is een excuus.
Dat las ik een paar minuten voor de kwalificatie.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die rode.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:13 schreef Rianne84 het volgende:
Welke Ferrari zorgt voor de volgende rode vlag?
Oh ok. Wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat las ik een paar minuten voor de kwalificatie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |