Max, heeft niet eens een f2 race gewonnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:44 schreef -XOR- het volgende:
Zijn er huidige F1 coureurs met een zwakkere juniorencarriere dan Sargeant?
Maar niet nat genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:55 schreef Gremen het volgende:
[..]
Max, heeft niet eens een f2 race gewonnen
Tot zoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga boodschappen doen
Tot zo bij de F2 race
Werkt zo'n Jumbo reclame op een helm zo goedquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga boodschappen doen
Tot zo bij de F2 race
Ja en Shell bij Ferrari.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Werkt zo'n Jumbo reclame op een helm zo goed
Het is geen wielrennenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef PS. het volgende:
Kan toch wel iemand even een paar rondjes rijden, gewoon rustig. Denk dat een sponsor dat wel kan waarderen
Nee, maar als er door omstandigheden geen kwalificatie is wordt de startopstelling bepaald door de uitslag van FP3. Dus het is beter om wel te rijden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:59 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn ze eigenlijk verplicht tijdens een fp rondjes te rijden?
Vroem vroem...niaaauwquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja en Shell bij Ferrari.
Het merk Ferrari ook. Heb er al 12.
Waarom zie ik Djumbo dan voorop?quote:
Er bestaan Haas-fans?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schijnt dat Haas-fans ook bij de luchthaven stewards en hun gezin hebben opgewacht en ze met drank en stoelen hebben bekogeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |