Gaat niet gebeuren, Lawrence heeft dat team voor Lance gekocht, die kan maar in 1 auto tegelijk, dus er is een stoeltje vrij(Joepie zegt Nando)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ook prima. Maar als Aston Martin een serieus team wil zijn, zullen ze op een dag de knoop door moeten hakken en een echte topper in die auto zetten in plaats van Lance Stroll.
Inderdaad is er maar 1 en wel dezequote:
Dus dan moet hij eerst een enorm dominante auto maken en daarna een of andere kneus naast Lance die een stuk slechter rijdt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Lawrence heeft dat team voor Lance gekocht, die kan maar in 1 auto tegelijk, dus er is een stoeltje vrij(Joepie zegt Nando)
Doel is om Lance WDC te maken dus,......
Lijkt me ook een moeilijk verhaal. Het is niet alsof ze bij Red Bull, Ferrari of Mercedes stil zitten en ze zetten daar zeker niet zomaar elke pannenkoek in de auto.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dus dan moet hij eerst een enorm dominante auto maken en daarna een of andere kneus naast Lance die een stuk slechter rijdt.
Ik zie t niet gebeuren.
Misschien heeft hij toch wel meer last van (de nasleep van) die gebroken polsen dan we denken, het verschil is wel erg groot momenteel, als je dan bedenkt dat Alonso's top ook wel achter ons ligt hebben ze toch wel een hele goeie auto gebouwd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me ook een moeilijk verhaal. Het is niet alsof ze bij Red Bull, Ferrari of Mercedes stil zitten en ze zetten daar zeker niet zomaar elke pannenkoek in de auto.
Dat is geen F1 theme, dat is de BBC Theme voor hun F1 programma.quote:
rFactorquote:
Ja, ik ben ook verbaasd hoe slecht Stroll het nu doet. Natuurlijk is het geen topper, maar hij lijkt nu echt helemaal niet mee te kunnen komen, terwijl-ie aan het begin van het seizoen toch regelmatig in de sub-top zat.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien heeft hij toch wel meer last van (de nasleep van) die gebroken polsen dan we denken, het verschil is wel erg groot momenteel, als je dan bedenkt dat Alonso's top ook wel achter ons ligt hebben ze toch wel een hele goeie auto gebouwd.
Hij elimineerde Alonso bijna in Bahrein. Het mag een godswonder heten dat ze beiden verder konden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verbaasd hoe slecht Stroll het nu doet. Natuurlijk is het geen topper, maar hij lijkt nu echt helemaal niet mee te kunnen komen, terwijl-ie aan het begin van het seizoen toch regelmatig in de sub-top zat.
Lawrence is niet als enige eigenaar van het team. Hij heeft, correct me if im wrong, met een consortium een meerderheid van de aandelen in handen, men schat 60%. Hij zal van dat consortium vast zelfs de meerderheid hebben, maar een groot gedeelte van de aandelen is in handen van anderen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:43 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, Lawrence heeft dat team voor Lance gekocht, die kan maar in 1 auto tegelijk, dus er is een stoeltje vrij(Joepie zegt Nando)
Doel is om Lance WDC te maken dus,......
De kans is dat hij de hele boel verkoopt op het moment dat ook hij eindelijk inziet dat het niets gaat worden met Lance, hij heeft vorige week weer een aardig pakketje AM verkocht aan een Chinese autobouwer (Geely).quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lawrence is niet als enige eigenaar van het raam. Hij heeft, correct me if im wrong, met een met een consortium een meerderheid van de aandelen in handen, men schat 60%. Hij zal van dat consortium vast zelfs de meerderheid hebben, maar een groot gedeelte van de aandelen is in handen van anderen.
Als Lance zo ver achter Alonso blijft en dus zichtbaar punten laat 'liggen', heeft dat gevolgen voor de stand in het constructeurskampioenschap en dan kan het zijn dat Lance het team even tien (?) miljoen euro extra kost. Daar zijn de andere aandeelhouders vast wel een beetje gevoelig voor
Misschien is dat het inderdaad. Het veld zit enorm dicht op elkaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu zitten de andere teams dichterbij dan toen, dus een gat van een halve seconde naar Alonso is nu plots heel veel plekken.
hah, dat dacht ik ook, totdat Alonso in de toyota op Lemans s'nachts ging racen, 60 sec achterstand op de leider, hij reed er per rondje 3 sec vanaf, totdat hij achter lag en er voorbij ging alsof de leider stilstond, not of this world, i tell you.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien heeft hij toch wel meer last van (de nasleep van) die gebroken polsen dan we denken, het verschil is wel erg groot momenteel, als je dan bedenkt dat Alonso's top ook wel achter ons ligt hebben ze toch wel een hele goeie auto gebouwd.
Hij is nog steeds heel goed maar dan nog kan hij wel beter geweest zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hah, dat dacht ik ook, totdat Alonso in de toyota op Lemans s'nachts ging racen, 60 sec achterstand op de leider, hij reed er per rondje 3 sec vanaf, totdat hij achter lag en er voorbij ging alsof de leider stilstond, not of this world, i tell you.
Als het echt alleen aan motivatie lag, hadden we veel meer vrouwen in de F1 gezien.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zoiets lijkt me niet te meten. Het is geen voetbal of wielrennen waar je enorm veel profijt hebt van een jong lichaam. Het gaat vooral om hongerig blijven. De voorbeelden uit het verleden waarbij coureurs op leeftijd aantoonbaar minder werden (Hill, Hakkinen) kwamen in mijn optiek meer voor gebrek aan motivatie dan aan lichamelijke achteruitgang.
Ik zou het best tof vinden, vrouwen in de F1. Maar dan niet na een seizoen gaan klagen dat het allemaal zo zwaar en moeilijk isquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het echt alleen aan motivatie lag, hadden we veel meer vrouwen in de F1 gezien.
En aan het feit dat in een lange carrière de sport ook flink veranderd waardoor andere capaciteiten van coureurs worden gevraagd. Een Raikkonen was echt niet minder hongerig in de tweede helft van zijn carrière, maar was gewoon minder goed in wat er in die periode werd gevraagd.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zoiets lijkt me niet te meten. Het is geen voetbal of wielrennen waar je enorm veel profijt hebt van een jong lichaam. Het gaat vooral om hongerig blijven. De voorbeelden uit het verleden waarbij coureurs op leeftijd aantoonbaar minder werden (Hill, Hakkinen) kwamen in mijn optiek meer voor gebrek aan motivatie dan aan lichamelijke achteruitgang.
Ik durf het wel aan hoor dat Hamilton en Alonso over hun top heen zijn, dat Alonso nog steeds vele anderen overhoop rijdt zegt meer over het niveau waar hij op zat.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
10 fouten in de eerste helft van het seizoen 2021.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tja, ik geen nogmaals dat het niet te meten is. Ik vond Hamilton eind 2021 nog steeds ongelofelijk goed. Ook al maakte hij dat seizoen ook wat fouten. Ik geloof niet dat hij over de winter van 21-22 ineens flink slechter is geworden.
En 0 fouten in de tweede helft van 2021. Net op het moment dat het er om ging.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:48 schreef Dauthi het volgende:
[..]
10 fouten in de eerste helft van het seizoen 2021.
7 aanrijdingen in 2022.
Hetzelfde niveau waarop hij zat.
Nou nee, het ging er het hele jaar om.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
Net op het moment dat het er om ging.
De druk ligt op het laatste moment toch echt hoger als er echt geen fouten meer gemaak mogen worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee, het ging er het hele jaar om.
Liberty schrijft mee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:41 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe lang voordat de Amerikanen toestaan dat de rode vlag wordt gesponsord door Tampax?
Baan werd vrijgegeven terwijl Sargeant stond te wachten (want alle wagens in de pit).quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:42 schreef beantherio het volgende:
Is er geen regel dat je niet de baan over mag steken in dit soort situaties? Staat me iets van bij.
Dat er professionals moeten komen omdat de huidige stewards leken zijn met inconsequente/inconsistente beslissingen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:43 schreef Starflyer het volgende:
Haas moet zich bij de stewards melden. Waarschijnlijk vanwege de opmerkingen van Steiner over de stewards
https://www.fia.com/sites(...)Haas%20F1%20Team.pdf
Schijnt dat Haas-fans ook bij de luchthaven stewards en hun gezin hebben opgewacht en ze met drank en stoelen hebben bekogeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:43 schreef Starflyer het volgende:
Haas moet zich bij de stewards melden. Waarschijnlijk vanwege de opmerkingen van Steiner over de stewards
https://www.fia.com/sites(...)Haas%20F1%20Team.pdf
ala Tom Coronel in Zandvoort 2021?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je zag hem nog net een paar tranen uit z'n ooghoek wegvegen.
Scheidsrechter Europa League-finale door AS Roma-fans belaagd, één arrestatie - https://nos.nl/l/2477390quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schijnt dat Haas-fans ook bij de luchthaven stewards en hun gezin hebben opgewacht en ze met drank en stoelen hebben bekogeld.
Het is al weer 2 minuten groen hoorquote:
Hebben ze daar Abba?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Even reclame maken voor de Zweedse viaplay
Nu heb ik zin in kaasquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:52 schreef SiGNe het volgende:
"Alsof je met een heel zachjt kaasje over een schaaf gaat"
Ga dan naar buitenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is al weer 2 minuten groen hoor
Max, heeft niet eens een f2 race gewonnenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:44 schreef -XOR- het volgende:
Zijn er huidige F1 coureurs met een zwakkere juniorencarriere dan Sargeant?
Maar niet nat genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:55 schreef Gremen het volgende:
[..]
Max, heeft niet eens een f2 race gewonnen
Tot zoquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga boodschappen doen
Tot zo bij de F2 race
Werkt zo'n Jumbo reclame op een helm zo goedquote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga boodschappen doen
Tot zo bij de F2 race
Ja en Shell bij Ferrari.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Werkt zo'n Jumbo reclame op een helm zo goed
Het is geen wielrennenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef PS. het volgende:
Kan toch wel iemand even een paar rondjes rijden, gewoon rustig. Denk dat een sponsor dat wel kan waarderen
Nee, maar als er door omstandigheden geen kwalificatie is wordt de startopstelling bepaald door de uitslag van FP3. Dus het is beter om wel te rijden.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:59 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn ze eigenlijk verplicht tijdens een fp rondjes te rijden?
Vroem vroem...niaaauwquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja en Shell bij Ferrari.
Het merk Ferrari ook. Heb er al 12.
Waarom zie ik Djumbo dan voorop?quote:
Er bestaan Haas-fans?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schijnt dat Haas-fans ook bij de luchthaven stewards en hun gezin hebben opgewacht en ze met drank en stoelen hebben bekogeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |