quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:31 schreef Tijn het volgende:
Het hele veld zit ongelofelijk dicht bij elkaar, iets meer dan een seconde van P2 t/m P20. Maar Verstappen is met 7 tienden los van P2 een klasse apart.
Ja, ik ook. Smoesjes zijn het!quote:
De Alpine's waren eigenlijk al goed. Vorig seizoen al maar ook in de eerste races van dit seizoen viel al op dat ze best wel snel kunnen zijn. Het kwam er tot nu toe alleen niet helemaal uit qua prestaties.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:35 schreef Tarado het volgende:
Alpine's upgrades zijn dus beter dan die van Mercedes en Ferrari, ga je schamen zou ik zeggen.
Ze hebben de zwakste powertrain dus dat ze nu beter lijken dan Ferrari en Mercedes zegt wel wat, al is het pas FP1 hè.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
De Alpine's waren eigenlijk al goed. Vorig seizoen al maar ook in de eerste races van dit seizoen viel al op dat ze best wel snel kunnen zijn. Het kwam er tot nu toe alleen niet helemaal uit qua prestaties.
Zou me niet verbazen als Alpine nog mee gaat doen om P4 of zelfs P3 in het constructeurskampioenschap. Hun auto is niet alleen snel maar oogt ook wel wat stabieler dan die van Mercedes en Ferrari. En Ocon en Gasly zijn ook best wel goede coureurs.
Sowieso zetten Aston Martin & Alpine de engineers & ontwerpers van Ferrari en Mercedes redelijk voor lul dit seizoen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:35 schreef Tarado het volgende:
Alpine's upgrades zijn dus beter dan die van Mercedes en Ferrari, ga je schamen zou ik zeggen.
Ik herinner me Mexico twee jaar terug toen Ocon links en rechts een auto over zijn sidepod zag vliegen en hij toch door kon. en natuurlijk Alonso die vorig jaar na die gt7 crash met Stroll gewoon kon doorrijden... Tot Baku dit jaar dacht ik even dat die auto kogelvrij wasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
De Alpine's waren eigenlijk al goed. Vorig seizoen al maar ook in de eerste races van dit seizoen viel al op dat ze best wel snel kunnen zijn. Het kwam er tot nu toe alleen niet helemaal uit qua prestaties.
Zou me niet verbazen als Alpine nog mee gaat doen om P4 of zelfs P3 in het constructeurskampioenschap. Hun auto is niet alleen snel maar oogt ook wel wat stabieler dan die van Mercedes en Ferrari. En Ocon en Gasly zijn ook best wel goede coureurs.
Ben wel benieuwd hoe Aston verder ontwikkelt, de achterkant is het grote struikelblok, dus als zij niet volgend jaar zelf een achterwielophanging en bak maken zal het best moeilijk worden om stappen te maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso zetten Aston Martin & Alpine de engineers & ontwerpers van Ferrari en Mercedes redelijk voor lul dit seizoen.
Dat denk ik ook. Zou leuk zijn als Alpine een regelmatige podiumkanshebber zou worden. Met 5 teams die in de top strijden is er dan van een midfield niet echt meer sprake.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alpine gaf na de race van zondag aan dat ze verwachten de rest van het seizoen sneller dan Mercedes te zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:35 schreef Tarado het volgende:
Typisch Nederlandse reactie, gewoon goed gedaan IMOquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:39 schreef Netsplitter het volgende:
De Vries op plek 4. Typisch een eerste vrije training uitslag.
Australie stonden ze naast elkaar in de muur toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik herinner me Mexico twee jaar terug toen Ocon links en rechts een auto over zijn sidepod zag vliegen en hij toch door kon. en natuurlijk Alonso die vorig jaar na die gt7 crash met Stroll gewoon kon doorrijden... Tot Baku dit jaar dacht ik even dat die auto kogelvrij was
Nee hoor, standaard reactie op een eerste vrije training welke niks zegt over de verhoudingen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:23 schreef mikieu het volgende:
[..]
Typisch Nederlandse reactie, gewoon goed gedaan IMO
Kleine 4 tiende voor op Yuki is iig een goed beginquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee hoor, standaard reactie op een eerste vrije training welke niks zegt over de verhoudingen.
Korte uitleg hier: https://f1max.nl/f1-faq/wat-is-groene-flow-vis-verf-f1quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:41 schreef DjVero het volgende:
Huh, zit er al het hele seizoen een gifgroene vlek op die achtervleugel van Red Bull?
scherpquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:25 schreef mikieu het volgende:
[..]
Australie stonden ze naast elkaar in de muur toch?
Beetje van het niveau Hamilton van 2015 tot 2021 die altijd net aan, of net niet 1e werd in de trainingen, maar dan tijdens de kwalificatie overal een halve seconde voor zat.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee hoor, standaard reactie op een eerste vrije training welke niks zegt over de verhoudingen.
Als dit de upgrades zijn, lijken ze de weg behoorlijk kwijt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Benieuwd wat de reden is achter de niet al te beste tijden van de mercs.
Toto kan wel een lijstje met excuses mailenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef Kickinalfa het volgende:
Benieuwd wat de reden is achter de niet al te beste tijden van de mercs.
quote:
SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
Die donkere wolken zijn niet echt doorgekomen
9e, en nu alleen nog maar achterhoedecoureurs als Sargeant en Hamilton achter zich.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |