Over minderjarige kerksletjes?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:24 schreef kree het volgende:
houden jullie van rare echt gebeurde verhalen?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-06-2023 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nouja wat jouw smaak is??quote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wat jouw smaak is??
Maar doelde ik niet echt op eigenlijk
Nou vertel? Want blijkbaar wekt dat interesse bij je?quote:
Deel danquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vertel? Want blijkbaar wekt dat interesse bij je?
Denk niet eens dat je dan het hele verhaal kent wat ik eerder had met dus een soort gelijk verhaal..
Maar doelde meer op het algemene, vond nl een YouTube kanaal die dat verteld enzo dat wilde ik eigenlijk delen.
Maar nu maak je me meer benieuwd naar jou eigenlijk want ken je niet onwijs zo?
niet doen hier,dat is en ding wat niet kannquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:42 schreef sturmpie het volgende:
ze snijdt je doormidden met 'n biefstukmesje
gehe ja dat kannniet zon even in een paar zinnen. Laten we het er kort op houden dat er hier een heel drama over was dat ik een minderjarig meisje toen leuk vond. 20 jaar terug zowat ofzo hoor, en verschilde we niet eens zoveel.quote:
Ik ben een asperge?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:42 schreef sturmpie het volgende:
Ik bedoelde die link. Niet je pedostories.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
gehe ja dat kannniet zon even in een paar zinnen. Laten we het er kort op houden dat er hier een heel drama over was dat ik een minderjarig meisje toen leuk vond. 20 jaar terug zowat ofzo hoor, en verschilde we niet eens zoveel.
Ga dat niet nog een keer vertellen, wamt dat was drama hier van de hoogste orde en pedo enzo.n
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bedoelde die link. Niet je pedostories.
Hoe romantischquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:42 schreef sturmpie het volgende:
Hij is een soort blauwe schimmel. Je wilt het niet op je pik vinden, maar in de saaie FOK! kaas, zorgt het toch voor een smakelijk geheel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Stiekem mis deze baas wel een beetje.
Wie?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
Maar @:FreshFruit is ook een leuke gozer.
Ik weet niet of ik met mijn ogen moet rollen of lachenquote:
Gelukkig hadden ze de voorwaarden gelezenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:12 schreef sturmpie het volgende:
ik heb je ouders op de hoogte gebracht van de situatie
Ben wel fan van deze nieuwe stromingquote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met mijn ogen moet rollen of lachenDaarom doe ik het maar beiden
Het is wel grappig, maar de nieuwigheid gaat er toch snel van afquote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben wel fan van deze nieuwe stroming
Jij bent dan ook 5 keer zo oud als de doelgroepquote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wel grappig, maar de nieuwigheid gaat er toch snel van afIk zou hier niet uren naar kunnen luisteren.
Waarschijnlijk. Daarnaast is thuis op een laptopje luisteren ook totaal anders dan bij zo'n feest zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij bent dan ook 5 keer zo oud als de doelgroep
Ook niet meer. Dan zijn er ook al wat.quote:
Ja dramaquote:
Het was ook een afleidingsmanoeuvrequote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet meer. Dan zijn er ook al wat.
Oeps. Sollyquote:
Wanneer komen mijn @Ouders lang?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:51 schreef sturmpie het volgende:
intussen heb ik je ouders geïnformeerd en die gaan je aftuigen
Ellende dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:46 schreef devzero het volgende:
Als je een legpuzzel aan het maken bent en je kat wil de hele tijd op de tafel springen om met de stukjes te gaan spelen
Het is maar een 1000 stukjes puzzel, maar die stukjes zijn klein genoeg om in een kattenbek te worden meegenomen. Zou niet de eerste keer zijn dat ik een puzzel maak en er blijkt 1 stukje te "missen" of dat ik een stukje in de stofzuiger vindquote:
```herkenbaar, ik heb dan wel geen kat maar ik heb wel eens een vest aan en dan blijven ze er ook aan hangen en dan is het altijd maar afwachten war die van dat vest afvaltquote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is maar een 1000 stukjes puzzel, maar die stukjes zijn klein genoeg om in een kattenbek te worden meegenomen. Zou niet de eerste keer zijn dat ik een puzzel maak en er blijkt 1 stukje te "missen" of dat ik een stukje in de stofzuiger vind
Wat een vriendelijkheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |