Ook niet meer. Dan zijn er ook al wat.quote:
Ja dramaquote:
Het was ook een afleidingsmanoeuvrequote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet meer. Dan zijn er ook al wat.
Oeps. Sollyquote:
Wanneer komen mijn @Ouders lang?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:51 schreef sturmpie het volgende:
intussen heb ik je ouders geïnformeerd en die gaan je aftuigen
Ellende dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:46 schreef devzero het volgende:
Als je een legpuzzel aan het maken bent en je kat wil de hele tijd op de tafel springen om met de stukjes te gaan spelen
Het is maar een 1000 stukjes puzzel, maar die stukjes zijn klein genoeg om in een kattenbek te worden meegenomen. Zou niet de eerste keer zijn dat ik een puzzel maak en er blijkt 1 stukje te "missen" of dat ik een stukje in de stofzuiger vindquote:
```herkenbaar, ik heb dan wel geen kat maar ik heb wel eens een vest aan en dan blijven ze er ook aan hangen en dan is het altijd maar afwachten war die van dat vest afvaltquote:Op zaterdag 3 juni 2023 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is maar een 1000 stukjes puzzel, maar die stukjes zijn klein genoeg om in een kattenbek te worden meegenomen. Zou niet de eerste keer zijn dat ik een puzzel maak en er blijkt 1 stukje te "missen" of dat ik een stukje in de stofzuiger vind
Wat een vriendelijkheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |