nouja wat jouw smaak is??quote:
Oh jammerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wat jouw smaak is??
Maar doelde ik niet echt op eigenlijk
Nou vertel? Want blijkbaar wekt dat interesse bij je?quote:
Deel danquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vertel? Want blijkbaar wekt dat interesse bij je?
Denk niet eens dat je dan het hele verhaal kent wat ik eerder had met dus een soort gelijk verhaal..
Maar doelde meer op het algemene, vond nl een YouTube kanaal die dat verteld enzo dat wilde ik eigenlijk delen.
Maar nu maak je me meer benieuwd naar jou eigenlijk want ken je niet onwijs zo?
niet doen hier,dat is en ding wat niet kannquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:42 schreef sturmpie het volgende:
ze snijdt je doormidden met 'n biefstukmesje
gehe ja dat kannniet zon even in een paar zinnen. Laten we het er kort op houden dat er hier een heel drama over was dat ik een minderjarig meisje toen leuk vond. 20 jaar terug zowat ofzo hoor, en verschilde we niet eens zoveel.quote:
Ik ben een asperge?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:42 schreef sturmpie het volgende:
Ik bedoelde die link. Niet je pedostories.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
gehe ja dat kannniet zon even in een paar zinnen. Laten we het er kort op houden dat er hier een heel drama over was dat ik een minderjarig meisje toen leuk vond. 20 jaar terug zowat ofzo hoor, en verschilde we niet eens zoveel.
Ga dat niet nog een keer vertellen, wamt dat was drama hier van de hoogste orde en pedo enzo.n
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bedoelde die link. Niet je pedostories.
Hoe romantischquote:Op zaterdag 3 juni 2023 02:42 schreef sturmpie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |