Niet zonder gevolgenquote:De belangenclub van de goederenvervoerders RailGood spreekt van de zoveelste miskleun, treindeskundige Hildebrand van Kuijeren vraagt zich af hoe een storing zó lang kon duren en FNV Spoor vindt het ‘verbijsterend’.
Muzikaal zeker, dat slaat nergens op. Een beetje braafjes allemaal, wat ik zo snel hoorquote:Op maandag 5 juni 2023 23:24 schreef svann het volgende:
Vind die Styles niets bijzonders.
Zeker niet vergelijkbaar met de grote namen die ze noemen.
Qua hersencellen valt er weinig te verbranden.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:28 schreef De_Onstopbare het volgende:
Welmoed heb te lang in de zon gezeten
Is tegenwoordig toch triest met de supersterren. Zitten geen Bowie, Prince of Jacksons meer tussen.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:24 schreef svann het volgende:
Vind die Styles niets bijzonders.
Zeker niet vergelijkbaar met de grote namen die ze noemen.
Ha ha ha. Dus ze vergeleken hem idd met Bowie?quote:Op maandag 5 juni 2023 23:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Muzikaal zeker, dat slaat nergens op. Een beetje braafjes allemaal, wat ik zo snel hoorDe enige overeenkomst die ik met Bowie zie is qua mode en stijl. Leuk voor hoofdredactrices van modebladen en grijze zondagmiddag-radio2achtergrondbehangdeejays.
Heel nadrukkelijk zelfs. Vooral omdat hij jurken draagt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Dus ze vergeleken hem idd met Bowie?![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Heel nadrukkelijk zelfs. Vooral omdat hij jurken draagt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:56 schreef tong80 het volgende:
Is tegenwoordig toch triest met de supersterren. Zitten geen Bowie, Prince of Jacksons meer tussen.
Oh, het is EO-avond. Viggo Waas is een van die mensen waarvan ik me afvraag waarom die op TV komt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:02 schreef StephanL het volgende:
Een nieuw seizoen Kloostergasten, heb blijkbaar wat gemist vorig jaar
wel rukkenquote:
ik ookquote:
Die had je niet mee naar binnen mogen smokkelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:00 schreef michaelmoore het volgende:
en ze hebben nog sex dvd s daar
voor in de laptop
girls gone wild
OMGquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:17 schreef dvdfreak het volgende:
Jamai Loman over zijn eigen muzikale theatershow in het teken van Elton John
dierenartsen willen ook graag op wintersport jaquote:Op maandag 5 juni 2023 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Die dierenartsen kunnen ook minder vragen ipv aan een talkshowtafel de noodklok luiden
ik ookquote:
Vanavond bij Marcel en Gijs. In drie uitzendingen dus al twee rechts extremisten als gast.quote:
De dierenarts hier een paar km verderop heeft een Aston Martin voor de deur staanquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dierenartsen willen ook graag op wintersport ja
zolang het nog kan
mijn dierenarts heeft een rietgedekte vila, daar kan ieder huisarts iets van lerenquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De dierenarts hier een paar km verderop heeft een Aston Martin voor de deur staan
En ik mijn poezebeest braaf ieder jaar langs brengen voor een veel te duur prikje
jinek heeft een betere tafelquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond bij Marcel en Gijs. In drie uitzendingen dus al twee rechts extremisten als gast.
Probleem is dat ze daar aan vast geplakt zitten.quote:
Klacht van een ex-manager...quote:
Waarschijnlijk met afbetaalde villa en boot in de jachthaven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Klacht van een ex-manager...
Deze meneer had een nogal bovengemiddeld inkomen en pensioen.
Yep, onzin klacht van een verveelde pensionado.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Waarschijnlijk met afbetaalde villa en boot in de jachthaven.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:48 schreef svann het volgende:
Wanneer was het ook alweer dat de staat een stevige greep uit de pensioenpot deed?
Dat weet @:michaelmoore vast wel.
quote:De regering kon in de jaren negentig tot grote woede van de Algemene Rekenkamer ongestoord tientallen miljarden guldens uit de kas van het ambtenarenpensioenfonds ABP pakken. Het kabinet-Lubbers heeft zo ter waarde van meer dan 15 miljard euro ABP-geld opgenomen om tekorten in de staatskas op te vangen (geïndexeerd zou dat bedrag nu circa 60 miljard euro bedragen).
Grote bedrijven als ING en Albert Heijn pakten ook geld van hun pensioenfondsen, omdat het niet goed met ze ging. Die bedrijven hebben dat geld inmiddels weer terugbetaald aan de pensioenen.
De Nederlandse staat heeft, ondanks beloften in die richting, nog nooit iets aan het ABP terugbetaald, ook niet toen het weer beter ging met de staatskas.
nou dat valt mee hoor, de gemiddelde pensionado heeft 1353 euro AOW netto en een 700 euro pensioen erbijquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:54 schreef svann het volgende:
[..]
Yep, onzin klacht van een verveelde pensionado.
De gemiddelde pensionado staat er heel anders voor.
5 keer zoveel als ik. Ik beknibbel niet op m'n wijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Klacht van een ex-manager...
Deze meneer had een nogal bovengemiddeld inkomen en pensioen (en weinig reden tot klagen).
60 miljard, er zit nu 460 miljard in die pot van ABP. Is toch een flinke hap eruitquote:
Jaren 90 haalde Gerrit Zalm er 15 miljard uitquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:48 schreef svann het volgende:
Wanneer was het ook alweer dat de staat een stevige greep uit de pensioenpot deed?
Dat weet @:michaelmoore vast wel.
Hier niet van belang imnsho. Franje.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Het aantal medailles op dat jasje is best indrukwekkend.
Hier is alles geel en dor…scheelt weer grasmaaienquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Zaterdag ga ik weer flink sproeien, mijn gazonnetje is strak groen en mijn rozen staan prachtig in bloei
De bijtjes verlangen het van mijquote:
Ik las permbannetje.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik zag afgelopen zondag nog een bermbrandje
Dompelpomp?quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Zaterdag ga ik weer flink sproeien, mijn gazonnetje is strak groen en mijn rozen staan prachtig in bloei
quote:
Flikker eens op met al die zgn deskundigen. Steeds weer diezelfde koppen die niks te melden hebben. De Kruif en van Groningen nu weer.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:40 schreef dvdfreak het volgende:
Maarten van Rossem en Melanie During over dertig jaar Jurassic Park
Mart de Kruif over de laatste ontwikkelingen in Oekraïne
Nina Jurna over ‘Van Bahia tot Brooklyn’
Laurens Dassen, Thomas van Groningen en Sophie van Leeuwen over de bewogen politieke week
Barbara de Loor is de nieuwe presentator van Nederland in Beweging.
Kan het niet onder woorden brengen, spidey sensesquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat valt er te haten zo'n olijke dikkerd.
Dat kan nog hoger.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Minimumloon en uitkeringen zijn dit jaar al met 13% verhoogd.
RG finalequote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:34 schreef superniger het volgende:
Nog tv-tips voor het weekend?
Sowieso Champions liek.
Misschien niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:40 schreef Gehrman het volgende:
Lichtgewicht Dassen kon niet eens een opstandige partijgenoot managen.
Er komt een tijd dat je terugverlangt naar Markie, Mark my words.quote:
Heb jij vertrouwen in een bot die door Elon opgevoed is?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Arbeidsmigratie is niet meer nodig als Elon zijn Tesla bot af heeft.
Nee, totaal niet. Ik vertrouw zijn Full Self Driving software ook geen secondequote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Heb jij vertrouwen in een bot die door Elon opgevoed is?
* naar twitter kijkt
Waar? BBQ?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:07 schreef svann het volgende:
Oh, ik krijg een NL-alert over rook.
Even gaan snuffen of dat tot hier komt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Een grote brand in Ter Aar. Beetje ver weg.quote:
ik denk dat de T rex hard tjilpte en gewoon een lief beest was, een soort struisvogelquote:
De onbeschrijfelijke dank van het vaderland voor het riskeren van hun leven.quote:Op maandag 12 juni 2023 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
in de VS worden de meeste veteranen aan hun lot overgelaten
Hmm, dat had ik gemistquote:Op maandag 12 juni 2023 23:15 schreef svann het volgende:
Dat inheemse meisje van dertien heeft het fantastisch gedaan.
Maar eerst je moeder zien overlijden (na vier dagen) en dan verantwoordelijk zijn voor je kleine broertje en zusjes, dat is nogal wat.
quote:Op maandag 12 juni 2023 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Apart dat deze jungle expert ook aan deze tafel camouflagekleding uniform corps mariniers draagt.
En Amerika.quote:Op maandag 12 juni 2023 23:00 schreef svann het volgende:
Onbegrijpelijk dat zoveel vrouwen op hem bleven stemmen.
Italië heeft duidelijk net iets andere mores.
Fourth of Juli. Van Oliver Stone.quote:Op maandag 12 juni 2023 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
in de VS worden de meeste veteranen aan hun lot overgelaten
Dat vind ik nou ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:46 schreef dvdfreak het volgende:
in friesland en groningen is er genoeg plek om huizen te bouwen
Je wil blijven wonen in je sociale omgeving.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:46 schreef dvdfreak het volgende:
in friesland en groningen is er genoeg plek om huizen te bouwen
Woningbouw wordt al zo'n dertig jaar aan de vrije markt overgelaten, dus sociale woningbouw schiet er nogal bij in.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:49 schreef Bocaj het volgende:
Je wil blijven wonen in je sociale omgeving.
Maar de gemeenten hebben gewoon geen huizen.
En met al die migratie en aankomende statushouders die ook niet meer weggaan wordt het alleen maar erger.
Donkere niet gladde plekjes die trekken, groter worden en 'zeuren'.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:58 schreef svann het volgende:
Hoe zien die kwaadaardige plekjes er dan uit?
*huiver
Google (plaatjes) kan je ook helpen. (Melanoom)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:58 schreef svann het volgende:
Hoe zien die kwaadaardige plekjes er dan uit?
*huiver
Ik walg van dit soort tearjerkende kijkcijfer-programma's. Kijk hun eens zielig zijn. Zou er iemand met het syndroom van Down bij zitten? Scoor je nog beter mee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:37 schreef dvdfreak het volgende:
Een speciale Op1 vanuit het Prinses Máxima Centrum
Jaarlijks krijgen zeshonderd kinderen de diagnose kanker. Die kinderen komen allemaal in het Prinses Máxima Centrum in Utrecht terecht. In een speciale Op1 live vanuit het grootste kinderoncologisch centrum van Europa horen we de verhalen over Quinten, Kasper, Aline, de kleine Klaartje en hun ouders. Ook spreken we met verschillende kinderoncologen en onderzoekers: welke nieuwe behandelingen zijn er hier de afgelopen 5 jaar ontwikkeld? En wat betekent dat voor de genezingskansen van kinderen?
Ik walg van simplistische reacties op een Internet forumquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik walg van dit soort tearjerkende kijkcijfer-programma's. Kijk hun eens zielig zijn. Zou er iemand met het syndroom van Down bij zitten? Scoor je nog beter mee.
Ik heb afgelopen dinsdag te horen gekregen dat ik kwaadaardige prostaatkanker heb. Ben in afwachting van operatie. Kan alleen maar hopen dat het niet is uitgezaaid. Over geconfronteerd willen worden met de realiteit. Verder nog iets ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 00:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik walg van simplistische reacties op een Internet forum
Zielig? Nee, het kan ieder kind overkomen. Realiteit ja. Maar meneer wilt blijkbaar niet met realiteit geconfronteerd worden. Voor simpele tv zap lekker naar sbs6.
Met dit een tearjerkend kijkcijfer programma noemen sla je de plank volledig mis en is zelfs compleet respectloos tov kind en ouders van kinderen die in het maxima centrum worden behandeld.
Mocht je kind ooit behandeld worden voor kinderkamer zal je het maxima centrum dankbaar zijn voor alle toewijding en 5 jaar concentratie van kinderoncologische zorg.
Zou niet pijpen.quote:
quote:MiGreat gelooft dat migratie de wereld een betere plek kan maken. We organiseren protesten en campagnes om het gewelddadige en dodelijke grensbeleid van Europa aan de kaak te stellen en strijden voor veilige migratie en asielmogelijkheden.
Zelfmoord in de cel net als Epsteinquote:Op maandag 19 juni 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Wat is nou de eindoplossing voor het Taghi probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |