Die had je niet mee naar binnen mogen smokkelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:00 schreef michaelmoore het volgende:
en ze hebben nog sex dvd s daar
voor in de laptop
girls gone wild
OMGquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:17 schreef dvdfreak het volgende:
Jamai Loman over zijn eigen muzikale theatershow in het teken van Elton John
dierenartsen willen ook graag op wintersport jaquote:Op maandag 5 juni 2023 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Die dierenartsen kunnen ook minder vragen ipv aan een talkshowtafel de noodklok luiden
ik ookquote:
Vanavond bij Marcel en Gijs. In drie uitzendingen dus al twee rechts extremisten als gast.quote:
De dierenarts hier een paar km verderop heeft een Aston Martin voor de deur staanquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dierenartsen willen ook graag op wintersport ja
zolang het nog kan
mijn dierenarts heeft een rietgedekte vila, daar kan ieder huisarts iets van lerenquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De dierenarts hier een paar km verderop heeft een Aston Martin voor de deur staan
En ik mijn poezebeest braaf ieder jaar langs brengen voor een veel te duur prikje
jinek heeft een betere tafelquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond bij Marcel en Gijs. In drie uitzendingen dus al twee rechts extremisten als gast.
Probleem is dat ze daar aan vast geplakt zitten.quote:
Klacht van een ex-manager...quote:
Waarschijnlijk met afbetaalde villa en boot in de jachthaven.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Klacht van een ex-manager...
Deze meneer had een nogal bovengemiddeld inkomen en pensioen.
Yep, onzin klacht van een verveelde pensionado.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Waarschijnlijk met afbetaalde villa en boot in de jachthaven.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:48 schreef svann het volgende:
Wanneer was het ook alweer dat de staat een stevige greep uit de pensioenpot deed?
Dat weet @:michaelmoore vast wel.
quote:De regering kon in de jaren negentig tot grote woede van de Algemene Rekenkamer ongestoord tientallen miljarden guldens uit de kas van het ambtenarenpensioenfonds ABP pakken. Het kabinet-Lubbers heeft zo ter waarde van meer dan 15 miljard euro ABP-geld opgenomen om tekorten in de staatskas op te vangen (geïndexeerd zou dat bedrag nu circa 60 miljard euro bedragen).
Grote bedrijven als ING en Albert Heijn pakten ook geld van hun pensioenfondsen, omdat het niet goed met ze ging. Die bedrijven hebben dat geld inmiddels weer terugbetaald aan de pensioenen.
De Nederlandse staat heeft, ondanks beloften in die richting, nog nooit iets aan het ABP terugbetaald, ook niet toen het weer beter ging met de staatskas.
nou dat valt mee hoor, de gemiddelde pensionado heeft 1353 euro AOW netto en een 700 euro pensioen erbijquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:54 schreef svann het volgende:
[..]
Yep, onzin klacht van een verveelde pensionado.
De gemiddelde pensionado staat er heel anders voor.
5 keer zoveel als ik. Ik beknibbel niet op m'n wijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Klacht van een ex-manager...
Deze meneer had een nogal bovengemiddeld inkomen en pensioen (en weinig reden tot klagen).
60 miljard, er zit nu 460 miljard in die pot van ABP. Is toch een flinke hap eruitquote:
Jaren 90 haalde Gerrit Zalm er 15 miljard uitquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:48 schreef svann het volgende:
Wanneer was het ook alweer dat de staat een stevige greep uit de pensioenpot deed?
Dat weet @:michaelmoore vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |