Die had je niet mee naar binnen mogen smokkelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:00 schreef michaelmoore het volgende:
en ze hebben nog sex dvd s daar
voor in de laptop
girls gone wild
OMGquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:17 schreef dvdfreak het volgende:
Jamai Loman over zijn eigen muzikale theatershow in het teken van Elton John
dierenartsen willen ook graag op wintersport jaquote:Op maandag 5 juni 2023 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Die dierenartsen kunnen ook minder vragen ipv aan een talkshowtafel de noodklok luiden
ik ookquote:
Vanavond bij Marcel en Gijs. In drie uitzendingen dus al twee rechts extremisten als gast.quote:
De dierenarts hier een paar km verderop heeft een Aston Martin voor de deur staanquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dierenartsen willen ook graag op wintersport ja
zolang het nog kan
mijn dierenarts heeft een rietgedekte vila, daar kan ieder huisarts iets van lerenquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De dierenarts hier een paar km verderop heeft een Aston Martin voor de deur staan
En ik mijn poezebeest braaf ieder jaar langs brengen voor een veel te duur prikje
jinek heeft een betere tafelquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond bij Marcel en Gijs. In drie uitzendingen dus al twee rechts extremisten als gast.
Probleem is dat ze daar aan vast geplakt zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |