Dat vind ik nou ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:46 schreef dvdfreak het volgende:
in friesland en groningen is er genoeg plek om huizen te bouwen
Je wil blijven wonen in je sociale omgeving.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:46 schreef dvdfreak het volgende:
in friesland en groningen is er genoeg plek om huizen te bouwen
Woningbouw wordt al zo'n dertig jaar aan de vrije markt overgelaten, dus sociale woningbouw schiet er nogal bij in.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:49 schreef Bocaj het volgende:
Je wil blijven wonen in je sociale omgeving.
Maar de gemeenten hebben gewoon geen huizen.
En met al die migratie en aankomende statushouders die ook niet meer weggaan wordt het alleen maar erger.
Donkere niet gladde plekjes die trekken, groter worden en 'zeuren'.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:58 schreef svann het volgende:
Hoe zien die kwaadaardige plekjes er dan uit?
*huiver
Google (plaatjes) kan je ook helpen. (Melanoom)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:58 schreef svann het volgende:
Hoe zien die kwaadaardige plekjes er dan uit?
*huiver
Ik walg van dit soort tearjerkende kijkcijfer-programma's. Kijk hun eens zielig zijn. Zou er iemand met het syndroom van Down bij zitten? Scoor je nog beter mee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:37 schreef dvdfreak het volgende:
Een speciale Op1 vanuit het Prinses Máxima Centrum
Jaarlijks krijgen zeshonderd kinderen de diagnose kanker. Die kinderen komen allemaal in het Prinses Máxima Centrum in Utrecht terecht. In een speciale Op1 live vanuit het grootste kinderoncologisch centrum van Europa horen we de verhalen over Quinten, Kasper, Aline, de kleine Klaartje en hun ouders. Ook spreken we met verschillende kinderoncologen en onderzoekers: welke nieuwe behandelingen zijn er hier de afgelopen 5 jaar ontwikkeld? En wat betekent dat voor de genezingskansen van kinderen?
Ik walg van simplistische reacties op een Internet forumquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik walg van dit soort tearjerkende kijkcijfer-programma's. Kijk hun eens zielig zijn. Zou er iemand met het syndroom van Down bij zitten? Scoor je nog beter mee.
Ik heb afgelopen dinsdag te horen gekregen dat ik kwaadaardige prostaatkanker heb. Ben in afwachting van operatie. Kan alleen maar hopen dat het niet is uitgezaaid. Over geconfronteerd willen worden met de realiteit. Verder nog iets ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 00:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik walg van simplistische reacties op een Internet forum
Zielig? Nee, het kan ieder kind overkomen. Realiteit ja. Maar meneer wilt blijkbaar niet met realiteit geconfronteerd worden. Voor simpele tv zap lekker naar sbs6.
Met dit een tearjerkend kijkcijfer programma noemen sla je de plank volledig mis en is zelfs compleet respectloos tov kind en ouders van kinderen die in het maxima centrum worden behandeld.
Mocht je kind ooit behandeld worden voor kinderkamer zal je het maxima centrum dankbaar zijn voor alle toewijding en 5 jaar concentratie van kinderoncologische zorg.
Zou niet pijpen.quote:
quote:MiGreat gelooft dat migratie de wereld een betere plek kan maken. We organiseren protesten en campagnes om het gewelddadige en dodelijke grensbeleid van Europa aan de kaak te stellen en strijden voor veilige migratie en asielmogelijkheden.
Zelfmoord in de cel net als Epsteinquote:Op maandag 19 juni 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Wat is nou de eindoplossing voor het Taghi probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |