Ik denk ik log weer eens inquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo dan! Terug van weggeweest!
Alles goed?
Ja, dat zal zeker een drukke boel zijn, fijn dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk ik log weer eens in
Alles goed ja. Druk natuurlijk met alle kinderen. Inmiddels 15-12-10-3-3.
Ik zie nog een hoop oude bekenden hier.
Wij ook, maar vrijdag, dus pannenkoekendag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Pannenkoeken bankje... laat ik dat nou vandaag gegeten hebben.Vandaag was bij ons de laatste dag van de avondvierdaagse, blij dat het er weer op zit.
8 eieren voor 4 personen pannenkoeken? Ik gebruik mix waar 1 ei bij moet van de AH (mix bestaat uit meergranen meel en boekweitmeel, beetje zout en bakpoeder) of die van de jumbo waar 3 eieren bij moeten... Zo krijg je toch een soort heel stevig gebakken ei?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:58 schreef Deepfreeze het volgende:
1 kopje bloem, 1 kopje melk, 1 ei. Voor 2a3 pannenkoeken
Voor ons 4-en(met restjes) meestal 8 van die porties. Liefst 4 witte bloem en 4 boekweit/spelt/volkorenmeel.
Oh my ik was die tweeling aan het eind helemaal vergeten. Leef je nog?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk ik log weer eens in
Alles goed ja. Druk natuurlijk met alle kinderen. Inmiddels 15-12-10-3-3.
Ik zie nog een hoop oude bekenden hier.
Ik ook. Pannenkoekenmix is een briljante marketingstrategie.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:50 schreef Lemijn het volgende:
Ik doe altijd een scheut bloem, andere melen die in de kast liggen, ei wat er is, melk tot het beslag is. Werkt altijd
Geen last van. Ze smaken wel steviger, maar niet naar ei. Soms doe ik net iets meer melk zodat ze wat dunner worden als ik steviger meel gebruik. Of een ei minder als ik het tekort kom. Maar de basis is 1-1-1.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
8 eieren voor 4 personen pannenkoeken? Ik gebruik mix waar 1 ei bij moet van de AH (mix bestaat uit meergranen meel en boekweitmeel, beetje zout en bakpoeder) of die van de jumbo waar 3 eieren bij moeten... Zo krijg je toch een soort heel stevig gebakken ei?
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Oh my ik was die tweeling aan het eind helemaal vergeten. Leef je nog?
Eentje heette Koos denk ik. Of Kees? Nee, dat niet. hmmmmm. Bram?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Al moet ik zeggen, die twee nakomertjes matten ons wel af.
Ja, met knakworst ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:00 schreef Lemijn het volgende:
Als ik snel iets op tafel moet hebben dan pak ik brood. En als dat zelfs te lang duurt (want bevroren) dan beginnen we met het toetje.
Koos ja. De reserveonderdelen heet Robin. Bram is de oudste jongen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:01 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Eentje heette Koos denk ik. Of Kees? Nee, dat niet. hmmmmm. Bram?
Goed! Hij is leukquote:
Zeker.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:36 schreef Aure het volgende:
Leuk duo ja als je zwanger bent
Zo, mijn oudste werd gisteren 5, dus vandaag aan de slag geweest met de voorbereidingen voor morgen als we het vieren met de familie. Ben helemaal kapot johMorgenochtend nog even de taart afmaken, een dinofossielentaart gaat het worden. Het is echt zo'n mega dinofan
Hoe lang houdt die interesse in dino's aan?
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te horen dat het nog zo lang leuk kan blijvenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Bij Soneal (12) is het nog niet helemaal weg, want hij mag er dan misschien niet meer mee bezig zijn, als er een jonger kind is met interesse in dino's dan gaat hij er zo weer in mee.
Oh, en Jurassic World iets op de XBox is nog steeds favoriet.
Dus nee, het gaat niet snel over
Hij wil ook nog steeds paleontoloog worden, jammer dat hij Friends nooit gekeken heeft
Het is dat er geen kleding in zijn maat meer is met dino's erop, anders had hij denk ik nog steeds een dino-jasquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:15 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te horen dat het nog zo lang leuk kan blijven
Hij is nu ook alle kinderen in de klas de juiste namen van de dinosaurussen aan het leren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Bakken met J levert hier standaard discussie op. Mama, er staat 100 gram! Jij doet 102! Dat is te veel!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:56 schreef Phaidra het volgende:
ik haat het om ingrediënten niet precies te weten. Mijn inner ocd trekt dat niet. 100 gram moet ook 100 gram zijn. niet 99 en niet 101![]()
.
Die werken toch tegen een schimmelinfectie? Niet tegen blaasontsteking dacht ik. Of zijn daar weer andere eieren voor?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:21 schreef amaranta het volgende:
Beterschap Exode. Je zou zo’n vaginaal ei kunnen halen bij de drogist. Dat hielp bij mij wel de vorige keer. En lekker veel cranberriesap drinken.
Nice!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:11 schreef Hupje het volgende:
En de zwemjuf in mij is blij, ik kan mijn hele groepje blij maken met een briefje voor het diplomazwemmen. Ook wel eens leuk, niemand hoeven teleurstellen
Ik schud mijn meel en bloem uit de losse pols in een kom, doe er op het oog wat ei bij, draai eens wat aan het zout en maak af met melk en of kefir en of water. Tot het lekker roertquote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:56 schreef Phaidra het volgende:
ik haat het om ingrediënten niet precies te weten. Mijn inner ocd trekt dat niet. 100 gram moet ook 100 gram zijn. niet 99 en niet 101![]()
.
Fijnquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nice!
Vandaag even met A’s zwemjuf gepraat (zijn vaste meester was er niet, maar deze heeft hem voor A ook lesgegeven) en ze verwacht wel dat hij kan afzwemmen voor de zomer voor B. That made my day
.
Ik zat nog met pannenkoeken in mn hoofdquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:10 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Die werken toch tegen een schimmelinfectie? Niet tegen blaasontsteking dacht ik. Of zijn daar weer andere eieren voor?
@:exode beterschap er mee!
Haha dat wachten in de kantine is ook niet mijn hobby. Vanmorgen ben ik gaan wandelen en heb halverwege een ijsje gehaaldquote:Op zaterdag 3 juni 2023 16:33 schreef Hupje het volgende:
[..]
FijnZou ook fijn zijn als J mag afzwemmen, voor C. Hij wil in ieder geval nog blijven zwemmen, wil gaan snorkelen. Dus dan blijf ik ook als lesgever maar hangen... Vroeger deed ik dat echt als hobby, nu hoeft het van mij niet per se (mijn werk is niet ook mijn hobby), maar in de kantine zitten kan ik ook niet
Ja, het herstel gaat goed, zit sinds eergisteren op het pre-op gewicht minus het verwijderde vet (a 0,9196 kg per ltr), en eergisteren was 3 weken post-op, dus dat ging weer snel, ik gok dat mijn covid van deze week daar wel mee te maken hadquote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:26 schreef Lief17 het volgende:
Lieve @:leandra,
Ik zag nu jouw post van 12 mei pas.
En dit is nou precies de reden waarom ik probeer zoveel mogelijk awareness voor Lipoedeem te creëeren. Daarom stond ik mijn ondergoed bij Fred van Leer, op mijn insta en in o.a. de Vriendin.
Heel graag gedaan Leandra. Sorry voor de late reactie, even niet op Fok geweest. Hopelijk ben je nu weer van het ergste vocht verlost na de lipo. Ik heb overigens altijd geleerd dat een liter vet zo’n 400 gram weegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het herstel gaat goed, zit sinds eergisteren op het pre-op gewicht minus het verwijderde vet (a 0,9196 kg per ltr), en eergisteren was 3 weken post-op, dus dat ging weer snel, ik gok dat mijn covid van deze week daar wel mee te maken had
Ik ben iig al heel blij met de awareness die jij creëert.Topper!! Ik doe het ook hoor als ik iemand zie met in mijn ogen duidelijk Lipoedeem. Ik had zo graag gewild dat iemand dat ook bij mij had gedaan toen ik jonger was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat fijn dat het weer goed gaat.
Dit weer maakt altijd weer dat ik op zwel en dan komt de mindfuck weer; denkend dat ik weer net zo dik ben als hoor alle operaties. Tip: maak veel foto’s. Op dit soort dagen heb ik dat echt nodig om even te zien hoe het eerst was.Forever yours, forever mine, forever ours...
Ja, ik bedacht dat simpelweg de vraag "Weet je wat lipoedeem is?" eigenlijk een prima vraag is, als iemand lymfoedeem heeft of al bekend is met lipoedeem dan hebben ze geen eye-opener meer nodig, maar voor degenen die het niet weten kan het life-changing zijn, en idd... zij was jong (in de twintig), ik had er heel wat voor gegeven om het op die leeftijd te weten, om zoveel redenen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:38 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Topper!! Ik doe het ook hoor als ik iemand zie met in mijn ogen duidelijk Lipoedeem. Ik had zo graag gewild dat iemand dat ook bij mij had gedaan toen ik jonger was.
En wat fijn dat het weer goed gaat.
Dit weer maakt altijd weer dat ik op zwel en dan komt de mindfuck weer; denkend dat ik weer net zo dik ben als hoor alle operaties. Tip: maak veel foto’s. Op dit soort dagen heb ik dat echt nodig om even te zien hoe het eerst was.
Ja ik zeg ook altijd, ken je de ziekte Lipoedeem? Ik had vandaag ook gewoon mijn curetex aan en gisteren mijn steunkousen. Hoe warmer hoe belangrijker. Ik voel me een ontplofte zeekoequote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht dat simpelweg de vraag "Weet je wat lipoedeem is?" eigenlijk een prima vraag is, als iemand lymfoedeem heeft of al bekend is met lipoedeem dan hebben ze geen eye-opener meer nodig, maar voor degenen die het niet weten kan het life-changing zijn, en idd... zij was jong (in de twintig), ik had er heel wat voor gegeven om het op die leeftijd te weten, om zoveel redenen.
Ik zit nu nog overdag in m'n compressiepak en dat is wel
Maar goed, het is nog geen zomer en eind juni kuiten, dus dat wordt steunkousen... iig beter dan dat hele pak, denk ik, ik doe er thuis wel gewoon een korte broek bij aan dan
En we doen de dag van iedere operatie foto's, en na een dag of 10 weer.
Ik moet m'n lipedame insta maar eens met plaatjes gaan vullen denk ik, dat wordt nou wel tijd
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:50 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook altijd, ken je de ziekte Lipoedeem? Ik had vandaag ook gewoon mijn curetex aan en gisteren mijn steunkousen. Hoe warmer hoe belangrijker. Ik voel me een ontplofte zeekoe![]()
![]()
Lastig, vragen of ze wel eens van Lipoedeem heeft gehoord?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:46 schreef Amsel het volgende:
Oe @:Leandra, door jouw verhaal moest ik denken aan de vrouw van een vriend van mijn man, en zoals je het omschrijft lijkt het me dat zij het ook heeft. Maar ik zou niet zo goed weten hoe ik het ter sprake zou moeten brengen
Maar zo'n ei is toch een anti schimmel middel, blaasontsteking komt neem ik aan door een bacterie... lijkt me onlogisch dat het dan helpt tegen blaasontsteking.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:21 schreef amaranta het volgende:
Beterschap Exode. Je zou zo’n vaginaal ei kunnen halen bij de drogist. Dat hielp bij mij wel de vorige keer. En lekker veel cranberriesap drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee oersaai. daarom ben ik maar het zwembad ingegaan.quote:
Het waren er maar 3.quote:Op zondag 4 juni 2023 17:00 schreef Phaidra het volgende:
Jeetje Fr, dat vind ik wel onder mishandeling vallen. Bizar dat een groep zo ineens kan aanvallen om schijnbaar niks… Bah.
Dat is idd een heel mooie zaalquote:Op maandag 5 juni 2023 12:26 schreef Adrian4 het volgende:
Wij hadden gisteren een leuk uitje. Althans, ik vond het leuk en de jongens vonden het niet stoer genoeg en deden net alsof ze er niks aan vonden, maar ik kan door hun stoere jas heen kijken gelukkig
We gingen naar de kindertemmer, verteld door Jacques Vriens zelf en begeleid door muziek van het brabants jeugdorkest. In de concertzaal in Tilburg, wat ik sowieso een erg mooie zaal vind.
quote:Op zondag 4 juni 2023 13:33 schreef F_r het volgende:
Het is niet in onze woonplaats gebeurd. Ik denk dat we toch maar melding van maken. Misschien komen er meerdere meldingen. Dat moet mijn man maar even met zijn zus kortsluiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler en haal hem zo weer wegquote:Op zondag 4 juni 2023 13:33 schreef F_r het volgende:
Het is niet in onze woonplaats gebeurd. Ik denk dat we toch maar melding van maken. Misschien komen er meerdere meldingen. Dat moet mijn man maar even met zijn zus kortsluiten.Getver wat naar. Dan kan je kind geen heilige zijn, het is niet normaal om iemand pijn te doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler en haal hem zo weer weg
Ik zou zeker een melding maken, het is gewoon mishandeling. Wie weet gebeurt het wel vaker, van die rotmeiden die de buurt terroriseren...
@Mushanga71, lekker dat je terug krijgt!
@Vicky, waar verwarmen jullie het zwembad mee?
Ik heb die van ons vanmorgen opgezet en ben aan t vullen. Hopelijk zijn er niet meer gaatjes bij gekomen dan die die er al zat en die we geplakt hebben (en blijft dat gaatje dicht).Fake it till you make it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |