Dat sluit elkaar niet uit, zo blijkt.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Dacht eerst een beetje popi Jopi
Ik vind jou ook wel wat voor tiktok, op een leuke manierquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel wat voor tiktok, op een leuke manier
Begin 30 dacht ik.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef Hankster het volgende:
Relatie van 13 jaar?! Even gemist hoe oud ze is, maar vast niet ouder dan eind 20
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
hahahahaha uitstraling en dan krijg je dit
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb tranen in de ogen van het lachen.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'ik val op ogen en uitstraling'
En dan krijg je een kaal iemand met de uitstraling van een depressieve koala.
Had je maar moeten zeggen dat uiterlijk belangrijk is.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit oogt inderdaad als een man die met het notariswerk gestopt is, omdat het te heftig en uitbundig was.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zit er graag naast.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s zouden wel leuk passen
Dus ze zeggen vast nee
En een beetje aan Pechtold.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
KAN ER NIKS AAN DOEN MAAR HIJ DOET ME DENKEN AAN HEM
Het erge is, dit kan gewoon op twee verschillende kandidaten slaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
KAN ER NIKS AAN DOEN MAAR HIJ DOET ME DENKEN AAN HEM
Leuk betekent niet altijd iemand willen doen hèquote:
Welkom bij first datesquote:
Normaal vindt hij vrouwen niet zo leuk. Nu heeft hij een mede nerd gevondenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De koala loopt een beetje snel van stapel in zijn hoofd.
En nog wel even checken of hij haar wel wilde. Minpuntquote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij hoeft dat niet per se
Leuk sympathiek meid.
Dit gezellige badquote:
Ben zelf ook van Antalya tot aan de zoutvlaktes geweest, echte nomaden gezien, super gaaf.quote:
Oh, hanteer je dezelfde “binnen de ring, anders niet” methode zoals Amsterdammers?quote:
Stukje biblebelt hé.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, hanteer je dezelfde “binnen de ring, anders niet” methode zoals Amsterdammers?
Ik noteer het meteen.
Heerlijk, ik stap meteen in.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Het bad is gevuld, met warm water wel te verstaan. Welkom allen
Alleen als iedereen meedoet.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik herinner me hem wel
Ik herinner geen scores
Gelukkig
For surequote:
Geef je leven wat schwungquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Bekeren tot een geloof op een latere leeftijd
Bingoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |