quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Kom je vaker posten? Dan lachen we meerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ff lachen mensen. Iemand met een maatje meer, dat kan natuurlijk niet!
Ah ok, dan gaan we dat maar doen dan. Vroeger veel gepost op Fok! en nu weer een beetje opgepakt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je vaker posten? Dan lachen we meer
Moet je zeker doen. Tot volgende week!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah ok, dan gaan we dat maar doen dan. Vroeger veel gepost op Fok! en nu weer een beetje opgepakt.
Fijn weekend (allen)!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Succesloze vrijdagavond. Hopelijk wordt het weekend beter. Fijn weekend!
Koud? Best lekker hier in de zon.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Te koud om nog buiten te zitten, dus present
15 graden en veel wind. Niet mijn temperatuur om nog buiten te blijven.quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand zou zeggen "ik werk in de entertainment" zou ik denken dat ze stripper is ofzo.
Moet donderdag naar een van de valk hotel, komt wel erg dichtbij.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik werk bij de receptie van een VAN DE VALK HOTELLLL
Iemand moet het doen hequote:Op maandag 5 juni 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik werk bij de receptie van een VAN DE VALK HOTELLLL
Reed er vandaag langs. Klein wereldje.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet donderdag naar een van de valk hotel, komt wel erg dichtbij.
Fijn dat hij graag even een stukje pr doetquote:
Ik was er laatst nogquote:Op maandag 5 juni 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Reed er vandaag langs. Klein wereldje.
Wat deed je er?quote:
Genoteerdquote:
Hij toont ook weinig interesse in haarquote:Op maandag 5 juni 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is afgeknapt op z’n 15 kleinkinderen en liefde voor wandelen
Niks geleerd van de vorige keer.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij toont ook weinig interesse in haar
Zeker, bad is warmquote:
In de slaapkamer?quote:
ftfyquote:Op maandag 5 juni 2023 19:53 schreef Haags het volgende:
Deze twee gaan op den duur enorm kutje-botsen.
“Ik weet dat ik te veel over mezelf praat! Over mij gesproken…!”quote:Op maandag 5 juni 2023 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En hij blijft maar over zichzelf praten
Eensquote:Op maandag 5 juni 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk niet dat ik Giovanny direct als gay had ingeschat.
quote:Op maandag 5 juni 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s zouden wel leuk passen
Dus ze zeggen vast nee
Dat sluit elkaar niet uit, zo blijkt.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Dacht eerst een beetje popi Jopi
Ik vind jou ook wel wat voor tiktok, op een leuke manierquote:
quote:Op maandag 5 juni 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel wat voor tiktok, op een leuke manier
Begin 30 dacht ik.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef Hankster het volgende:
Relatie van 13 jaar?! Even gemist hoe oud ze is, maar vast niet ouder dan eind 20
quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
hahahahaha uitstraling en dan krijg je dit
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb tranen in de ogen van het lachen.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'ik val op ogen en uitstraling'
En dan krijg je een kaal iemand met de uitstraling van een depressieve koala.
Had je maar moeten zeggen dat uiterlijk belangrijk is.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit oogt inderdaad als een man die met het notariswerk gestopt is, omdat het te heftig en uitbundig was.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zit er graag naast.quote:Op maandag 5 juni 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s zouden wel leuk passen
Dus ze zeggen vast nee
En een beetje aan Pechtold.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
KAN ER NIKS AAN DOEN MAAR HIJ DOET ME DENKEN AAN HEM
Het erge is, dit kan gewoon op twee verschillende kandidaten slaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
KAN ER NIKS AAN DOEN MAAR HIJ DOET ME DENKEN AAN HEM
Leuk betekent niet altijd iemand willen doen hèquote:
Welkom bij first datesquote:
Normaal vindt hij vrouwen niet zo leuk. Nu heeft hij een mede nerd gevondenquote:Op maandag 5 juni 2023 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De koala loopt een beetje snel van stapel in zijn hoofd.
En nog wel even checken of hij haar wel wilde. Minpuntquote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij hoeft dat niet per se
Leuk sympathiek meid.
Dit gezellige badquote:
Ben zelf ook van Antalya tot aan de zoutvlaktes geweest, echte nomaden gezien, super gaaf.quote:
Oh, hanteer je dezelfde “binnen de ring, anders niet” methode zoals Amsterdammers?quote:
Stukje biblebelt hé.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, hanteer je dezelfde “binnen de ring, anders niet” methode zoals Amsterdammers?
Ik noteer het meteen.
Heerlijk, ik stap meteen in.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Het bad is gevuld, met warm water wel te verstaan. Welkom allen
Alleen als iedereen meedoet.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik herinner me hem wel
Ik herinner geen scores
Gelukkig
For surequote:
Geef je leven wat schwungquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Bekeren tot een geloof op een latere leeftijd
Bingoquote:
Niet ons KLAZIENquote:
quote:
Gezien zijn beroep kunnen we dat benoemen als hij leert ze acrobatiek.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:43 schreef Hankster het volgende:
Oppervlakkig liefdesleven.
Neukt alles met een gat en ziet ze dan niet meer terug.
Zoetequote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:44 schreef Hankster het volgende:
Wat voor wijn?
Rode… witte…. Rosé…
Okeeeee dan.
Gezien dit topic natuurlijk wel vol vriendelijkheid en compassie.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:47 schreef Hankster het volgende:
Moeilijke eters.
Daar vinden we wel wat van.
Diabetes?quote:
Pa en ma kunnen niet wachten totdat zoonlief het huis uit gaat. Elke avond weer dat gemiep over de krassen in de zwarte borden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
Lekker thuis wonen en zeiken over het serviesoh en dyscalculie
Zou 'm linea recta er uit kegelenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
Pa en ma kunnen niet wachten totdat zoonlief het huis uit gaat. Elke avond weer dat gemiep over de krassen in de zwarte borden.
Goede matchquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:51 schreef Hankster het volgende:
De pianotafel probeert er nog iets van te maken. Met kiespijn.
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En het is het is ook niet echt een top punt als je date zijn ouders even afmaakt daarover.
We stappen collectief uit het bad?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Ik herken verschillende mensen deze aflevering.
Stom die herhalingen.
Ja dan ga ik ook hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik twijfel wel, want het is nog niet op elk opzicht top vanavond.
Het is wel vaker rampzalig geweestquote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik twijfel wel, want het is nog niet op elk opzicht top vanavond.
Ik ben er nog, gelukkig, want nu kan ik zeggen dat ik hoop dat ze gelooft dat het zijn drankje was.quote:
Ze passen wel maar ze willen zeker niet. Vooral Catheleijnnnee. Die zoekt David Hancko.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:56 schreef Hankster het volgende:
Catheleijn en Nikita. Ik zie het nog niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |