sow je durft je weer te laten zien na het slot debacle?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:44 schreef ZKA het volgende:
[..]
Blijf ik ook lekker, net als voorheen. Het kaf van het koren scheiden. Alle gemute anonieme helden komen er niet meer in 👌
Vanavond Kökçü nieuws.
Doe dit nou niet joh.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
sow je durft je weer te laten zien na het slot debacle?
Was je niet blij dat het balletje op de 15% viel dan? Ik wel, in ieder geval. Nieuwtje over de contractverlenging las je als eerst op 1908 😁quote:Op maandag 5 juni 2023 17:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
sow je durft je weer te laten zien na het slot debacle?
Gaat je niet lukken. Heb nog een paar tientallen volgers, naar verluidt. En heel de zomer aas je weer op m’n nieuws. Ik doe m’n ding.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doe dit nou niet joh.
Gewoon van een afstandje om hem lachen en verder negeren. En vooral niet de aandacht geven die hij zo graag wil.
Je gooit er een muntje in en krijgt direct waar voor je geld. Zo voorspelbaar.quote:
Aldus degene die letterlijk heel de selectie naar Tottenham zat te lullen, wie hou je voor de gek manquote:Op maandag 5 juni 2023 17:40 schreef ZKA het volgende:
Kan me geen voorstelling maken dat ventjes als Pistolero en Zoekeenleven voor Feyenoord zijn. Of überhaupt in De Kuip komen. Daar hoor je niemand zo zuur zijn.
Gewoon een nieuw leertje nodig om zijn kraan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha!!! In een Tottenham space stappen en het over de kwaliteiten van Feyenoorders hebben mag anno 2023 niet meer? 😆quote:Op maandag 5 juni 2023 18:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Aldus degene die letterlijk heel de selectie naar Tottenham zat te lullen, wie hou je voor de gek man
Je geeft om niks anders dan je stomme primeurtjes, en dat is niet erg, maar stop lekker met mensen voor de gek houden joh
Gewoon doorgaan gozert.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Heb nog een paar tientallen volgers, naar verluidt. En heel de zomer aas je weer op m’n nieuws. Ik doe m’n ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juni 2023 19:31 schreef hhh38 het volgende:
GROOT TRANSFERNIEUWSTijd dat Dordt gaat promoverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Dit wordt na Santigod het volgende marketingkanon.quote:
Even een kick gegevenquote:Op maandag 5 juni 2023 19:41 schreef De_Kraam het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Kool Bessut? @:lokale_notabele
Hoe duur was onze recordaankoop ook alweer?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben 11 clubs uit de PL ooit meer dan ¤40m betaald voor een speler. Er zullen er nog wel een paar zijn die dat zouden kunnen, maar een Brentford of Bournemouth gaat dat echt niet doen. Van Brighton vraag ik het me ook af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |