Arne wil alleen maar Nederlandersquote:Op maandag 5 juni 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu ook nog Pepi erbij. VREEMDELINGENLEGIOEN
Hij kan de humor van Jeroen Elshof niet waarderen. Halen.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)anse-talent-nakamura
Scoorde al tegen Ajax.
Hij is gelukkig al wat langer in Europa dus de kans op heimwee is klein. Daarnaast is die wel echt lekker tweebenig zo te zien op de video's zeg, met beide benen geeft die lange passes, scoort die van afstand etc en ook een zeer goed gemiddelde. Zo te zien is er geen reden te bedenken waarom hij geen aanwinst zou zijn op de huidige buitenspelers die wij hebben.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)anse-talent-nakamura
Scoorde al tegen Ajax.
quote:Op maandag 5 juni 2023 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan de humor van Jeroen Elshof niet waarderen. Halen.
Ik denk dat Japanners per definitie geen humor waarderen.quote:Op maandag 5 juni 2023 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan de humor van Jeroen Elshof niet waarderen. Halen.
Volgens mij ben jij Japans.quote:Op maandag 5 juni 2023 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Japanners per definitie geen humor waarderen.
Behalve als het om octopussen gaat ofzo.
en toch staat het erquote:Op maandag 5 juni 2023 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(ik ontweek bewust de opmerking 'volgens mij hebben Japanners per definitie geen humor' zodat hij niet ingekopt zou worden met 'volgens mij ben jij Japans'. Ter info @:scrummie )
Als @ZKA dat gezegd heeft krijg hij waarschijnlijk een verbeterd contract.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las ergens dat we van Dilrosun af willen, dat zou topnieuws zijn
Ik gok dat dan Liverpool afhaakt voor Orrie. Weet niet of hij zelf naar Brighton zou willen (geen CL), dat zou natuurlijk ook nog kunnen, maar als Brighton 'way less' dan 60 miljoen (Britse ponden) voor McAllister krijgt, zullen ze niet happig zijn om ¤40 miljoen voor Kokcu te betalen.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
BUTTERFLYEFFECT
(volgens @:ZKA wiens tweets je nog steeds niet kan quoten)
transferbalans is voor engelse clubs niet zo boeiend bij dit soort bedragenquote:Op maandag 5 juni 2023 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat dan Liverpool afhaakt voor Orrie. Weet niet of hij zelf naar Brighton zou willen (geen CL), dat zou natuurlijk ook nog kunnen, maar als Brighton 'way less' dan 60 miljoen (Britse ponden) voor McAllister krijgt, zullen ze niet happig zijn om ¤40 miljoen voor Kokcu te betalen.
Maar Brighton zit normaal gesproken wel enigszins op de centen. Alhoewel ze ook net 35 mln betalen voor een spits die 4x scoort.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
transferbalans is voor engelse clubs niet zo boeiend bij dit soort bedragen
ja, het maakt mij verder ook niet zoveel uitquote:Op maandag 5 juni 2023 12:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar Brighton zit normaal gesproken wel enigszins op de centen. Alhoewel ze ook net 35 mln betalen voor een spits die 4x scoort.
Daar zitten echt nog wel gradaties in.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, het maakt mij verder ook niet zoveel uit
bij een PL club kun je gewoon cashen, al is het Luton Town
Tot nu toe hebben 11 clubs uit de PL ooit meer dan ¤40m betaald voor een speler. Er zullen er nog wel een paar zijn die dat zouden kunnen, maar een Brentford of Bournemouth gaat dat echt niet doen. Van Brighton vraag ik het me ook af.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze kunnen allemaal 40 miljoen neerleggen voor een gewilde middenvelder
Die halen James Milner transfervrij, dus ik gok van niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben 11 clubs uit de PL ooit meer dan ¤40m betaald voor een speler. Er zullen er nog wel een paar zijn die dat zouden kunnen, maar een Brentford of Bournemouth gaat dat echt niet doen. Van Brighton vraag ik het me ook af.
De gelden die daar worden ontvangen stijgen ook wel aardig exponentieel.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben 11 clubs uit de PL ooit meer dan ¤40m betaald voor een speler. Er zullen er nog wel een paar zijn die dat zouden kunnen, maar een Brentford of Bournemouth gaat dat echt niet doen. Van Brighton vraag ik het me ook af.
Na de Noorse Iniesta hopelijk straks nog de Zimbabwaanse Kuijt en we staan weer op de banken!quote:Op maandag 5 juni 2023 09:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer een eentje voor de Feyenoord-landenbingo.
Blijf ik ook lekker, net als voorheen. Het kaf van het koren scheiden. Alle gemute anonieme helden komen er niet meer in 👌quote:Op maandag 5 juni 2023 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
BUTTERFLYEFFECT
(volgens @:ZKA wiens tweets je nog steeds niet kan quoten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |