Mooi TTquote:
Thnxquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi TT![]()
Ja die twee waren leuk, moet lachen om Marciano zo lomp en die onverschillige kop er bij
Ja hoorde haar wel zeggen dat ze geld over had. Dat wat ze boven zei heb ik niet gehoordquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:54 schreef Thorelf het volgende:
zegt babas nu tegen morrie dat ze geld over heeft? ze zei net boven dat ze er over heen zat, maar zou bijleggen!
afkickenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
En nu Babette weer aan het touwtje springen, die is echt ziekelijk bezig met bewegen volgens mij
Haar Zalando geld is nu op en ze komt een paar euro tekort en dat betaald ze dan van haar geld wat ze nog heeft van het gewonnen geld (500 euro verdienopdracht).quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:54 schreef Thorelf het volgende:
zegt babas nu tegen morrie dat ze geld over heeft? ze zei net boven dat ze er over heen zat, maar zou bijleggen!
Dat ze te weinig had voor wat ze had besteld en dat met haar eigen geld ging betalenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoorde haar wel zeggen dat ze geld over had. Dat wat ze boven zei heb ik niet gehoord
Hij heeft zo onverschillige blik, die flauwe ogenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef Setje72 het volgende:
Echt grappig...zo'n stoere vent te zien walsen
Nou om dan zo bezig te zijn is ook ziekelijk. Haar lijft krijgt geen rust of ze is aan het sporten of aan het lullenquote:
Ik vind hem eigenlijk niet zo leuk. Het is zo'n dwingeland.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zo onverschillige blik, die flauwe ogen
Ze moeten daar een duiveluitdrijving doen, ik weet niet wat er in Babette gevaren is.... maar is niet best..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
En nu Babette weer aan het touwtje springen, die is echt ziekelijk bezig met bewegen volgens mij
vind het erger voor ons, je kan haar bijna niet ontwijken of je moet de streams uitzettenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou om dan zo bezig te zijn is ook ziekelijk. Haar lijft krijgt geen rust of ze is aan het sporten of aan het lullen
Vind ik ook zo vies.. daar zitten echt hele vette stukken in.. echt afval troep.quote:
Ze is iig niet te lui om te werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
Banen die Babette voor de loods had kapper,churosbakster,ggd coronaStraat. Eigenaar communicatie bureau, horeca in Spanje (volgens internet)
Al een paar keer gedaan ...het is echt heel erg en dan dat overdreven gedoe van haarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vind het erger voor ons, je kan haar bijna niet ontwijken of je moet de streams uitzetten
Daarom heeft ze die klik met Zoe, beide horeca en houden van zuipenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
Banen die Babette voor de loods had kapper,churosbakster,ggd coronaStraat. Eigenaar communicatie bureau, horeca in Spanje (volgens internet)
die zoe kun je het haast niet kwalijk nemen omdat die sowieso niet spoort, maar dat een babs hierin meegaat vind ik een stuk kwalijkerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is echt te walgelijk voor woorden... vies jaloers stuk vreten...![]()
Dit is gewoon pestgedrag..
Ik hoop zo dat Wendy haar smoeltje opentrekt..
En dan stopt ze met drinken en roken om er beter op te staanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zoe kun je het haast niet kwalijk nemen omdat die sowieso niet spoort, maar dat een babs hierin meegaat vind ik een stuk kwalijker
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Sacha zegt tegen Marciano uit zijn broek is gescheurd. Waar vraagt hij
Ze wil het hem aanwijzen maar bedenkt zich
Ik wil je niet aanraken wacht, zegt ze en pakt zijn hand en brengt hem naar zijn scheur ( in de broek op zijn kont)
Waarom zegt Janet.. het is toch geen wedstrijd..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:09 schreef humpty het volgende:
Ik ga vanavond ook een buiging doen zegt Jeff
Ik vind het van beide niet kunnen.. heel naar gedrag..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zoe kun je het haast niet kwalijk nemen omdat die sowieso niet spoort, maar dat een babs hierin meegaat vind ik een stuk kwalijker
Het was leuk om te kijken, beter dan dat getetter van Babette de hele dag. Was een welkome afwisseling mijn dank aan Eunicequote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Vergeet ook meteen waar ie mee bezig is om zich om te kleden
Dan zal hij zo wel over haar en Babette beginnenquote:
Zeker! Ook geinig hoe hij eerst serieus die pasjes aan Sas voor doet voor zij die scheur zietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was leuk om te kijken, beter dan dat getetter van Babette de hele dag. Was een welkome afwisseling mijn dank aan Eunice
shoarma-rollenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
Vrolijk zingen en kokkerellen met Jeff en sjennet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Shake heeft Wendy net voor Mirthe gemaaktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:18 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe en Eunice drinken elkaars bloed om de band weer te bezegelen samen een of ander prutje
[ afbeelding ]
Je kunt nooit genoeg schoenen hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:19 schreef lojanda het volgende:
Wendy wil schoenen voor de party want anders komt ze niet.. ze heeft toch net nieuwe schoenen gekocht?
pasten nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg schoenen hebben![]()
Maar ze was ook niet tevreden met die sloerieschoenen hakkenschoenen van laatst.
Die waren te klein volgens mij..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:19 schreef lojanda het volgende:
Wendy wil schoenen voor de party want anders komt ze niet.. ze heeft toch net nieuwe schoenen gekocht?
en een opgeruimde keukenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:23 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat onderhoud en door met die vellen deeg
Ze waren ook niet handig voor een poolparty...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat de kleur haar ook wat tegenviel bij het uitpakken
SPOILER: deze moet ze hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nee kleur was helemaal topquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dacht dat de kleur haar ook wat tegenviel bij het uitpakken
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze waren ook niet handig voor een poolparty...Daar kan je ook meteen mee zwemmenSPOILER: deze moet ze hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
[..]
Ze waren ook niet handig voor een poolparty...SPOILER: deze moet ze hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
feest???quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:25 schreef Lovely het volgende:
Zijn ze allemaal aan t maken vanavond feest?
😂😂quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:27 schreef greysbones het volgende:
ze zijn in de keuken aan het klooien
en Janet snapt er de ballen van![]()
Jammer want waren wel leuk..quote:
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:23 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En dan heb je ineens een déjà voe.....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:28 schreef greysbones het volgende:
Janet denkt dat het allemaal serieus is![]()
![]()
Jappie
is het kip met Cup
of met Kap
Even tussen de tandjes peuteren en dan weer aan het filodeegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:23 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
vind het leuk dat Jappie weer ietsje meer met Jeff doetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
e
[..]
En dan heb je ineens een déjà voe.....![]()
Wat een gezelligheid in de keuken.
En ik zit naar Erik te staren...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
e
[..]
En dan heb je ineens een déjà voe.....![]()
Wat een gezelligheid in de keuken.
[..]
Ze waren ook niet handig voor een poolparty...SPOILER: deze moet ze hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
'beetje van haarzelf en een beetje van de Jumbo' in dit gevalquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Even tussen de tandjes peuteren en dan weer aan het filodeeg
Patat met shoarmarolquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:25 schreef Lovely het volgende:
Zijn ze allemaal aan t maken vanavond feest?
Ja maar er komt toch een Poolparty?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:33 schreef greysbones het volgende:
Het zwembad is schoon maar niemand wil er nog in
jaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar er komt toch een Poolparty?
Janet maakt van elk gerecht een signature dishquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
'beetje van haarzelf en een beetje van de Jumbo' in dit geval
je loopt wel achter hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:36 schreef Monique___ het volgende:
sjennet snapt er geen zak van waar jappie en jeff het over hebben![]()
![]()
jeff: ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?
pssst mo je loopt achterquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:37 schreef Monique___ het volgende:
jeff: en dan zijn wij dokter doorsnee's keer drie
jappie: dan komen we toch niet op 16 uit maar op 15, dit is een probleem keer 5
sjennet: als je nou gewoon zegt waar het over gaat
ze had niet door dat ze haar voor de gek hielden
jeff de ene dag ben je wat beter dan de andere dag
jappie: uw talent is met een kip....
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:38 schreef lojanda het volgende:
Waar maken ze nu de rol voor Eunice van? Het lijkt wel op stukjes vissticks
Omg Eunice krijgt tegenwoordig overal vissticks in verwerktquote:
Irritant is dat, ene keer hier ook..als ik even weg ben andere keer blijven de streams wel mooi door lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neee niet weer he
kak
ik ga refreshen
die kan straks geen visstick meer zienquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omg Eunice krijgt tegenwoordig overal vissticks in verwerkt
Ja hier wisselt het ook door de dag heen..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Irritant is dat, ene keer hier ook..als ik even weg ben andere keer blijven de streams wel mooi door lopen
Kindervoedselquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan straks geen visstick meer zien
Of dat er rode cirkel kort inbeeld komtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja hier wisselt het ook door de dag heen..
ssstquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:44 schreef lojanda het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van de vette hap op vrijdag maar Jeff is er toch behoorlijk creatief mee.. hij weet bijna elke week er weer iets nieuw van te maken
En dan ook nog voor zo weinig geld.. volgens mij blijft hij meestal ook nog onder zijn budget.quote:
Ze hadden er beter zo’n gaasdoek over kunnen trekken ipv zeil.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
eh nee Erik
je moet niet hele dagen dat zeil erover heen doen
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan ook nog voor zo weinig geld.. volgens mij blijft hij meestal ook nog onder zijn budget.
Sowieso vind ik dat ze allemaal vrij creatief zijn met koken. Komt niet vaak hetzelfde op tafel en ook voor de lunch is het toch ook elke keer wat anders wat ze klaarmaken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:44 schreef lojanda het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van de vette hap op vrijdag maar Jeff is er toch behoorlijk creatief mee.. hij weet bijna elke week er weer iets nieuw van te maken
Dat doen ze idd goedquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat ze allemaal vrij creatief zijn met koken. Komt niet vaak hetzelfde op tafel en ook voor de lunch is het toch ook elke keer wat anders wat ze klaarmaken.
Zijn toch weer twee kratten bierquote:
Dat is ook prima te doen met patat en dozen frikandellen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan ook nog voor zo weinig geld.. volgens mij blijft hij meestal ook nog onder zijn budget.
Ze vertelden elkaar even hoe gek ze op elkaar zijn.. het klopte ook wel van beiden kantenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
Rupie
jij bent ook lief en vals en praat veel te veel
tegen Babs![]()
ik zie geen frikandellenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook prima te doen met patat en dozen frikandellen natuurlijk.
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en ook geen shoarma gemaakt van frikandellen
jeff vies wegzettenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:54 schreef Frummelie het volgende:
Zoe, wolf in schaapskleren.. nu lief en aardig tegen Wendy...
tja zien wat ze willen zien. Vanavond dus patat met frikadellen en bier, Lekker hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff vies wegzetten
over het bier
ik heb gisteren meerderen aan het bier gezien
maar er wordt gedaan of Jeff het bijna alleen heeft opgedronken
Er worden echt nare spelletjes gespeeld...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff vies wegzetten
over het bier
ik heb gisteren meerderen aan het bier gezien
maar er wordt gedaan of Jeff het bijna alleen heeft opgedronken
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja zien wat ze willen zien. Vanavond dus patat met frikadellen en bier, Lekker hoor
Jeff probeert elke week iets anders erbij te doenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar meestal zijn die er wel.
Frituren is gewoon veel goedkoper dan vers eten. Feit.
Ik heb de afgelopen weken op vrijdag geen frikandellen gezien, mssn kapsalon gemaakt van frikadellen? Jeff maakt meestal wat speciaals.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar kan ik dus niet tegen.. altijd bemoeit hij zich met de boodschappen en altijd als hij het zelf niet nodig heeft of gebruikt adviseert hij om het dan niet te kopen.. is niet nodig nu is dan wat hij zegt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:00 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft gezegd tegen Zoe dat het bier niet nodig is
maar drinkt er wel van
zoe heeft doos fricandellen in de friezer gelegdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft toen idd kebab gemaakt van frikandellen..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken op vrijdag geen frikandellen gezien, mssn kapsalon gemaakt van frikadellen? Jeff maakt meestal wat speciaals.
En? Smaakten ze naar kebab? of gewoon frikandel?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft toen idd kebab gemaakt van frikandellen..
Sinds ze ruzie heeft gehad met Eunicequote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:09 schreef lojanda het volgende:
Ik ben ook zo benieuwd voor wie Mirthe kiest als manager.. blijft ze mee stemmen met haar “groepje) en gaat voor Janet of kiest ze nu voor Moraima.. Ze is de laatste tijd heel veel bij Moraima te zien.. dit is sinds Kenzy weg is maar ook sinds ze zich schuldig voelt door het stemmen op Moraima tijdens de laatste eliminatie.
Met shoarmakruiden en smaakt echt naar kebab. Ze vinden het allemaal ook echt lekker. Sas zei zelfs de eerste keer dat hij het maakte nog nooit zo lekker in de loods had gegeten.. kun je nagaanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
En? Smaakten ze naar kebab? of gewoon frikandel?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en jeff wilde niet eens bier erbij bestellen
dat wilde Zoe zelf
En een tattoo op zijn arm met "LOVE PITT "quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef engine het volgende:
Dat er nog geen standbeeld is van Jeff met een frikandel.
Jeff houdt niet van tattoosquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
En een tattoo op zijn arm met "LOVE PITT "
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef engine het volgende:
Alleen Jef, anders halen ze de 2 door elkaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef engine het volgende:
Vooral lekker zo doorgaan, die blaag graaft haar eigen graf....quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt dat kind moeten ze in de crèche achterlaten.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff is frituurdag ooit begonnen omdat het goedkoper is en zo de rest van de dagen ze meer kunnen besteden. Ook een feitquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Jeff is frituurdag ooit begonnen omdat het goedkoper is en zo de rest van de dagen ze meer kunnen besteden. Ook een feit
Drinken er meer daar ...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeanet pakt ff een mixje, Bier met cola. Lekker hoor, genieten, tis weekend
Zoë er drinkt nog iemand bier!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeanet pakt ff een mixje, Bier met cola. Lekker hoor, genieten, tis weekend
hoop dat er veel op rood gaan staanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor Zoe zeggen dat de stelling van 1000 door mag gaan
Ook dit gaat er gewoon weer door. Echt geen enkele twijfel meer over. Zoals ik ook zeker ben dat moriama de volgende manager wordt.quote:
groot deel zijn bende hebberts, kan bep haar leren vest kopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ook dit gaat er gewoon weer door. Echt geen enkele twijfel meer over. Zoals ik ook zeker ben dat moriama de volgende manager wordt.
die blijft maar twijfelen over haar leren lapquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
groot deel zijn bende hebberts, kan bep haar leren vest kopen
gun bep van harte een paar lappen rond haar orenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die blijft maar twijfelen over haar leren lap
ik denk dat ze die spullen in de backend gewoon mee mogen nemen. Wat moet je anders met die tweedehands troep? Op marktplaats verkopen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef pingu66 het volgende:
Maar wat moet je voor 1000¤ kopen als je niks naar huis mag nemen behalve kleding.
En krijgen we dan weer shoppende mensen op de streams te zien?
Weet ik niet maar niemand mag iets meenemen. Behalve kleding en sierradenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat ze die spullen in de backend gewoon mee mogen nemen. Wat moet je anders met die tweedehands troep? Op marktplaats verkopen?
Ik denk dat het vooral verveling is. Ik koop niet jaarlijks 1500 euro kleding. Ze hadden allemaal een volle koffer bij.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:58 schreef pingu66 het volgende:
Maar wat moet je voor 1000¤ kopen als je niks naar huis mag nemen behalve kleding.
En krijgen we dan weer shoppende mensen op de streams te zien?
Ik las vandeweek ergens hier in de cos dat de winnaar alle spullen kreeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat ze die spullen in de backend gewoon mee mogen nemen. Wat moet je anders met die tweedehands troep? Op marktplaats verkopen?
Gebruiken in een andere RLS ?!?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat was een grap, volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik las vandeweek ergens hier in de cos dat de winnaar alle spullen kreeg.
hoort bij de prijs, is uit de prijzenpot gekocht en moet de winnaar ook belasting over betalen, dat is wat ik hoordequote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mirthe hem zou helpen op vrijdag?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:07 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey de patatbakker in de loods hahaha
Leuk zo'n biljart in je huiskamerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoort bij de prijs, is uit de prijzenpot gekocht en moet de winnaar ook belasting over betalen, dat is wat ik hoorde
Mirthe beloofd wel vaker wat, vast weer vergetenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mirthe hem zou helpen op vrijdag?
Gewoon alles gelovenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
tja net babbettequote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe beloofd wel vaker wat, vast weer vergeten
Dus de winnaar krijgt straks ook een stapeltje polaroid fotos van Bern en Sas en moet daar belasting over betalen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoort bij de prijs, is uit de prijzenpot gekocht en moet de winnaar ook belasting over betalen, dat is wat ik hoorde
God Zoë zegt iets verstandig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Zoé vindt 1000 te hoog als ze doorslag moet geven gaat ze op rood.
Ze vindt 500 ook wel genoeg.
Babette zegt dan kan je volgende maand ook weer 500 doen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:22 schreef Monique___ het volgende:
wendie heeft dus heeeel goed door dat brabbel anders doet!!! ze zegt ook: ik ben toch niet gek
ik beveel de pannen aanquote:
Eindelijk.Even een zucht van verlichting hier.quote:
hoe gaat dat dan met de afschrijfwaardequote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:17 schreef engine het volgende:
Belasting betalen over de pruik van Moraima
Zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eindelijk.Even een zucht van verlichting hier.
Hier ookquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eindelijk.Even een zucht van verlichting hier.
Hoe op met me hoor.quote:
Vind ik ook zoiets.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:27 schreef Charmian het volgende:
heeft babs eigenlijk haar ergernis over de logeerpartij van wendy/jappie al tegen wendy uitgesproken, of alleen maar tegen zoe?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:30 schreef Ebinas het volgende:
Wendy neemt Mora in de maling.
Intussen is er 6 cm van je haar weg.
Mora: Echt??????????????????/
Wendy: tuurlijk niet
Ze is er blij mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
vind het wel ergens apart dat de pruik geknipt wordt
en ja.. ik weet.. in model van morries koppie maar toch
Rolling on a river.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:31 schreef Monique___ het volgende:
lijkt ietwat op tina turner
[ afbeelding ]
Precies dit alsof Bep alles vertelt tegen Wendy, Bep heeft vaak zat gezegd om niets tegen Wendy te zeggen ivm haarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind ik ook zoiets.
Komt die "slimme" Bep nu niet op het idee dat er mss tussen die 2 er af gesproken is er het er niet over te hebben ivm Wanda.
Gis het maar, maar kan me goed voorstellen dat ze daar achteraf gezien zo min mogelijk over willen hebben
Ja ik vroeg me af of het ging over wat ze net hoorde of dat die cape niet los gingquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:33 schreef Monique___ het volgende:
morrie mompelt; wat is dit voor kwade gedoe
was mij dus ook niet geheel duidelijk omdat het zowat samenvielquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af of het ging over wat ze net hoorde of dat die cape niet los ging
Ze heeft het tenminste door,dat is al iets.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Ik sta er wel van te kijken hoe Wendy hier mee om gaat.
Op zeker dat mij dat niet zou lukken.
Maar het zou wel beter zijn
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft het tenminste door,dat is al iets.
Nu nog plan van aanpak.Weg met die valse vriendin.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Eindelijk laat ze er iets over doorsijpelen.
Is blow gedrag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:39 schreef Charmian het volgende:
oke, dit is een nieuwe voor mij...eerst ff aan je sigaret likken voor je 'm aansteekt
D'r eigen gat laten graven.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu nog plan van aanpak.Weg met die valse vriendin.
ah vandaar dat ik het niet kenquote:
Erik hield gisteren de kaarten aardig tegen de borst bij Babs haar pogingen hem uit te horen. Die is die podcast niet vergeten..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
D'r eigen gat laten graven.
Van wat ik teruglees lijkt ze daar naar op weg.
Ice en Jeff lijken haar ook door te hebben.
Mora heeft nu stof tot nadenken
Zou me niet verbazen als Erik dat ook heeft
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:20 schreef danaqui het volgende:
Wendy: als het zo door blijft gaan ( Babs niet praten tegen haar) ga ik mijn eigen weg in
Dan rookt het minder snel want nat.quote:
Eik hoop ik van niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
hoop dat wendy eindelijk eens uit haar slof schiet tegen bep en haar eens de waarheid vertelt , wendy lijkt alles opte kroppen is ook niet goed
Ene kant wel, andere kant kan ze er beter proberen boven te staan. Babs is veel gehaaider, die zou zo'n uitbrander waarschijnlijk alleen maar gebruiken om slachtoffer te spelen (zoals met die podcast) en het tegen Wendy gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
hoop dat wendy eindelijk eens uit haar slof schiet tegen bep en haar eens de waarheid vertelt , wendy lijkt alles opte kroppen is ook niet goed
Dat komt heus wel,voor alles een tijd en een moment.Babs gaat er aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
Dit noteer ik ffquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt heus wel,voor alles een tijd en een moment.Babs gaat er aan.
Later heeft ze besloten het toch niet te doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:49 schreef Frummelie het volgende:
Nou Babette daar zit je dan, hou je eens aan je woord... je zou gaan praten met Wendy.. al is woord houden en Babette een moelijk begrip.
Babs wil vast nog wel een keer geknipt of geverfd wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt heus wel,voor alles een tijd en een moment.Babs gaat er aan.
Precies, dan is Wendy weer goed genoegquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babs wil vast nog wel een keer geknipt of geverfd worden
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babs wil vast nog wel een keer geknipt of geverfd worden
Geef het een tijdje,ze stopt met roken en drinken.Over een paar dagen is ze zo labiel als wat.quote:
Ooh echt, dat heb ik dan gemist. Dan hoop ik echt dat Wendy d'r eigen gang gaat.... lekker door de kak laten zakken die 2..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Later heeft ze besloten het toch niet te doen.
Die kans zit er in idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef het een tijdje,ze stopt met roken en drinken.Over een paar dagen is ze zo labiel als wat.
En dan janken.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die kans zit er in idd.
Grote eik.
En straks is ze het stookhok ook kwijt als Zoe mgr af is.
Dat relaxed urenlang roddelen achter gesloten duren is dan ook over.
Denk dat Bep heul goed doorheeft dat ze door de mand valt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt, dat heb ik dan gemist. Dan hoop ik echt dat Wendy d'r eigen gang gaat.... lekker door de kak laten zakken die 2..
Ik hoop dat er een fimpje komt van het moment dat Wendy zich uitsprak, heb het gemistquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik maak vaak wat tijd vrij in mijn agenda, dit mag ik niet missen
pff jaa verschrikkelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat zit Eunice weer aanstellerig te hinniken
Ze beweert bij hoog en laag dat ze niks fout heeft gedaan... dus ligt niet aan Babette... dus ze wilde met Wendy praten wat er loos is... maar dat gaat niet meer door hoor ik net..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat Bep heul goed doorheeft dat ze door de mand valt.
Wat wil ze zeggen dan?
Ik doe zo vreselijk kut tegen jou om dat je bier drinkt, rookt en niet vertelt dat je heb liggen vozen met Jappie.
Ik hoor Wendy nu al gas geven
bep is schijtluis , bang voor de confrontatie met wendy mssquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze beweert bij hoog en laag dat ze niks fout heeft gedaan... dus ligt niet aan Babette... dus ze wilde met Wendy praten wat er loos is... maar dat gaat niet meer door hoor ik net..
Jeff zei het vanmorgen of vanmiddag ook al tegen haar, die knuffels enzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:05 schreef humpty het volgende:
Hoop dat Wendy genoeg steun krijgt van andere bewoners
die zijn toch ook niet gek...het is zo nep hoe Bep steeds om anderen heen hangt
Nou misschien wel... Babette weet ook hoe Wendy kan reageren..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep is schijtluis , bang voor de confrontatie met wendy mss
Ja ik las het.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze beweert bij hoog en laag dat ze niks fout heeft gedaan... dus ligt niet aan Babette... dus ze wilde met Wendy praten wat er loos is... maar dat gaat niet meer door hoor ik net..
en terecht hoe wendy zou reagerenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou misschien wel... Babette weet ook hoe Wendy kan reageren..
Nou ik denk dat dat vies tegen gaat vallen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:05 schreef humpty het volgende:
Hoop dat Wendy genoeg steun krijgt van andere bewoners
die zijn toch ook niet gek...het is zo nep hoe Bep steeds om anderen heen hangt
Echt slappe hap... Babette valt me zo tegen...quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik las het.
Dat het niet doorgaat is de lafheid van Bep.
Ze gaat natuurlijk niet wegkomen om de schuld bij Wendy neer te leggen.
Wendy is zo rap van tong, die trekt gelijk van leer als Bep de onschuld gaat spelen.
Wendy werpt zo haar schijnheilige imago omver.
Bep durft dit niet, niet in haar eentje.
dat dusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ene kant wel, andere kant kan ze er beter proberen boven te staan. Babs is veel gehaaider, die zou zo'n uitbrander waarschijnlijk alleen maar gebruiken om slachtoffer te spelen (zoals met die podcast) en het tegen Wendy gebruiken.
is grote hebbert gewordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:16 schreef humpty het volgende:
Als het gelijkspel is mag ik het zeggen zegt Zoe triomfantelijk
Morrie wil dingen kopen die ze hier buiten niet kan kopen
hebberig is ze hoor
En toch geef ik ze geen ongelijk, er is er maar 1 die kan winnen, dus dat de rest zichzelf wat kado doet moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:16 schreef humpty het volgende:
Als het gelijkspel is mag ik het zeggen zegt Zoe triomfantelijk
Morrie wil dingen kopen die ze hier buiten niet kan kopen
hebberig is ze hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |