Mooi TTquote:
Thnxquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi TT![]()
Ja die twee waren leuk, moet lachen om Marciano zo lomp en die onverschillige kop er bij
Ja hoorde haar wel zeggen dat ze geld over had. Dat wat ze boven zei heb ik niet gehoordquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:54 schreef Thorelf het volgende:
zegt babas nu tegen morrie dat ze geld over heeft? ze zei net boven dat ze er over heen zat, maar zou bijleggen!
afkickenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
En nu Babette weer aan het touwtje springen, die is echt ziekelijk bezig met bewegen volgens mij
Haar Zalando geld is nu op en ze komt een paar euro tekort en dat betaald ze dan van haar geld wat ze nog heeft van het gewonnen geld (500 euro verdienopdracht).quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:54 schreef Thorelf het volgende:
zegt babas nu tegen morrie dat ze geld over heeft? ze zei net boven dat ze er over heen zat, maar zou bijleggen!
Dat ze te weinig had voor wat ze had besteld en dat met haar eigen geld ging betalenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoorde haar wel zeggen dat ze geld over had. Dat wat ze boven zei heb ik niet gehoord
Hij heeft zo onverschillige blik, die flauwe ogenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef Setje72 het volgende:
Echt grappig...zo'n stoere vent te zien walsen
Nou om dan zo bezig te zijn is ook ziekelijk. Haar lijft krijgt geen rust of ze is aan het sporten of aan het lullenquote:
Ik vind hem eigenlijk niet zo leuk. Het is zo'n dwingeland.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft zo onverschillige blik, die flauwe ogen
Ze moeten daar een duiveluitdrijving doen, ik weet niet wat er in Babette gevaren is.... maar is niet best..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:55 schreef Dotteke het volgende:
En nu Babette weer aan het touwtje springen, die is echt ziekelijk bezig met bewegen volgens mij
vind het erger voor ons, je kan haar bijna niet ontwijken of je moet de streams uitzettenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou om dan zo bezig te zijn is ook ziekelijk. Haar lijft krijgt geen rust of ze is aan het sporten of aan het lullen
Vind ik ook zo vies.. daar zitten echt hele vette stukken in.. echt afval troep.quote:
Ze is iig niet te lui om te werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
Banen die Babette voor de loods had kapper,churosbakster,ggd coronaStraat. Eigenaar communicatie bureau, horeca in Spanje (volgens internet)
Al een paar keer gedaan ...het is echt heel erg en dan dat overdreven gedoe van haarquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vind het erger voor ons, je kan haar bijna niet ontwijken of je moet de streams uitzetten
Daarom heeft ze die klik met Zoe, beide horeca en houden van zuipenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:01 schreef pingu66 het volgende:
Banen die Babette voor de loods had kapper,churosbakster,ggd coronaStraat. Eigenaar communicatie bureau, horeca in Spanje (volgens internet)
die zoe kun je het haast niet kwalijk nemen omdat die sowieso niet spoort, maar dat een babs hierin meegaat vind ik een stuk kwalijkerquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is echt te walgelijk voor woorden... vies jaloers stuk vreten...![]()
Dit is gewoon pestgedrag..
Ik hoop zo dat Wendy haar smoeltje opentrekt..
En dan stopt ze met drinken en roken om er beter op te staanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zoe kun je het haast niet kwalijk nemen omdat die sowieso niet spoort, maar dat een babs hierin meegaat vind ik een stuk kwalijker
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Sacha zegt tegen Marciano uit zijn broek is gescheurd. Waar vraagt hij
Ze wil het hem aanwijzen maar bedenkt zich
Ik wil je niet aanraken wacht, zegt ze en pakt zijn hand en brengt hem naar zijn scheur ( in de broek op zijn kont)
Waarom zegt Janet.. het is toch geen wedstrijd..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:09 schreef humpty het volgende:
Ik ga vanavond ook een buiging doen zegt Jeff
Ik vind het van beide niet kunnen.. heel naar gedrag..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
die zoe kun je het haast niet kwalijk nemen omdat die sowieso niet spoort, maar dat een babs hierin meegaat vind ik een stuk kwalijker
Het was leuk om te kijken, beter dan dat getetter van Babette de hele dag. Was een welkome afwisseling mijn dank aan Eunicequote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Vergeet ook meteen waar ie mee bezig is om zich om te kleden
Dan zal hij zo wel over haar en Babette beginnenquote:
Zeker! Ook geinig hoe hij eerst serieus die pasjes aan Sas voor doet voor zij die scheur zietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was leuk om te kijken, beter dan dat getetter van Babette de hele dag. Was een welkome afwisseling mijn dank aan Eunice
shoarma-rollenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:12 schreef Monique___ het volgende:
Vrolijk zingen en kokkerellen met Jeff en sjennet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |