abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 12:14:37 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 12:17:44 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209374170
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209374188
Opblaas Ruzzen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 12:35:24 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209374328
twitter


Het is tijd dat Poetin inziet dat dit geen zin heeft en concessies gaat doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 12:36:27 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209374337
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209374433
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Het is tijd dat Poetin inziet dat dit geen zin heeft en concessies gaat doen.
Putin is een "all-in baller". Dat mensen nog denken dat hij iets gaat inzien of toegeven. Het is alles of niets, hij heeft geen enkele andere keus ook want ingeven betekent dat zijn eigen kop eraf gaat door interne factoren binnen Rusland. Hij vecht inmiddels niet meer voor zogenaamd Rusland maar voor zijn eigen survival in Rusland, niet meer en minder. Dus afmaken die hap, lijkt me goed als Oekraine die Russische vrijheidsstrijders logistiek ondersteunt om echt (blijvend) grond in Belgorod-provincie te gaan innemen van de Russen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  vrijdag 2 juni 2023 @ 13:43:09 #7
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209375144
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 07:26 schreef Delenlill het volgende:
Zelfs als hij uit de NATO stapt,
Er is recent een wet aangenomen, dat de prez dat niet meer eenzijdig kan. Zal dus door congress en senaat moeten.
&lt;signature here&gt;.
pi_209375207
twitter
Be curious, not judgmental
pi_209375273
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 09:56 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik mis "kinderen worden gebruikt in biolabs".
Dat kwam er misschien bij na de invasie.
Wat het schokkende aan het artikel is, is dat het Kremlin vóór de invasie met deze sprookjes begon.
pi_209375371
Was dit al gepost? Nu officieel dat de overeenkomst die Nederland had voor verkoop van 12 + 28 opties F16's aan Draken International is beëindigd. Ze krijgen er nog 6, dus 34 stuks vrij gespeeld voor Oekraïne.

https://www.rijksoverheid(...)draken-international
pi_209375419
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 13:53 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat kwam er misschien bij na de invasie.
Wat het schokkende aan het artikel is, is dat het Kremlin vóór de invasie met deze sprookjes begon.
Niet zó schokkend, want dit is bijna standaard. Eind 2021 zag je ook een enorme toename van het aantal nazi, biolab, anti-EU en anti-NAVO propagandaverhalen.
Be curious, not judgmental
pi_209375559
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Het is tijd dat Poetin inziet dat dit geen zin heeft en concessies gaat doen.
Als Putin niet zo zou escaleren zouden Russische doden voorkomen worden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 14:29:45 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209375778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:01 schreef Niek92 het volgende:
Was dit al gepost? Nu officieel dat de overeenkomst die Nederland had voor verkoop van 12 + 28 opties F16's aan Draken International is beëindigd. Ze krijgen er nog 6, dus 34 stuks vrij gespeeld voor Oekraïne.

https://www.rijksoverheid(...)draken-international
Ja, dat de deal tussen NL en Draken is gecanceld kwam twee weken geleden al voorbij in dit topic. Maar nu is het dus officieel :) ^O^
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209375839
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:45 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Putin is een "all-in baller". Dat mensen nog denken dat hij iets gaat inzien of toegeven. Het is alles of niets, hij heeft geen enkele andere keus ook want ingeven betekent dat zijn eigen kop eraf gaat door interne factoren binnen Rusland. Hij vecht inmiddels niet meer voor zogenaamd Rusland maar voor zijn eigen survival in Rusland, niet meer en minder. Dus afmaken die hap, lijkt me goed als Oekraine die Russische vrijheidsstrijders logistiek ondersteunt om echt (blijvend) grond in Belgorod-provincie te gaan innemen van de Russen.
Klopt, Poetin is het grootste obstakel voor het teruggaan naar de status-quo. Ik geloof er niet zo in dat een gangster-elite die vooral in grote villa's wilt blijven wonen verder zal willen gaan met de oorlog om vervolgens zoals de nazi's te eindigen. Gangsters hebben geen ideologie anders dan geld

Het Westen zou meer moeten inzetten op het elimineren van Poetin.
pi_209376009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:33 schreef Confetti het volgende:
Klopt, Poetin is het grootste obstakel voor het teruggaan naar de status-quo. Ik geloof er niet zo in dat een gangster-elite die vooral in grote villa's wilt blijven wonen verder zal willen gaan met de oorlog om vervolgens zoals de nazi's te eindigen. Gangsters hebben geen ideologie anders dan geld

Het Westen zou meer moeten inzetten op het elimineren van Poetin.
Poetin kan geen verliezen accepteren omdat zijn kop daarmee rolt. Daarom moet die all-in blijven gaan, tot het gaatje. Zodra hij een kogel heeft in die morfine kop van hem kan de nieuwe leider van Rusland wel een "doorstart maken" en de concessies die hij doet en "negatieve gevolgen ervan" (in ogen van sommige Russen of hardliners) afschuiven om keuzes van zijn voorganger; Poetin.

Deze situatie die de Oekrainers nu uitspelen is slim om enige ijdele hoop onder Russen en de elite en invloedrijke figuren de kop in te drukken dat Rusland beetje bij beetje steeds verder afbrokkelt.....van overwinning totaal geen sprake is en daarmee Poetin zijn positie intern nog meer deukjes oploopt. Zeker als straks het offensief is begonnen en ook gewoon grond wordt verloren.

Reken maar dat er inmiddels genoeg invloedrijke Russen zijn die echt alle hoop op een overwinning of goed einde op aan het geven zijn.....het gaat van kwaad tot erger. Inmiddels zijn aanvallen op Russisch grondgebied heel normaal en de grensregio kan Poetin al niet eens meer beschermen en hier en daar reikt het tot zelfs in Moskou. En nog steeds is het pas het begin.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 14:52:05 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209376074
twitter


Misschien is BRICS toch wat minder lucratief dan gedacht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 14:54:39 #17
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209376094
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:45 schreef Aloulu het volgende:
Reken maar dat er inmiddels genoeg invloedrijke Russen zijn die echt alle hoop op een overwinning of goed einde op aan het geven zijn.....het gaat van kwaad tot erger.
Ik denk dat die hem met name beginnen te knijpen omdat de VS een start heeft gemaakt met hun geld afpakken en aan oekraine geven.
&lt;signature here&gt;.
pi_209376144
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:03 schreef Aether het volgende:

[..]
Niet zó schokkend, want dit is bijna standaard. Eind 2021 zag je ook een enorme toename van het aantal nazi, biolab, anti-EU en anti-NAVO propagandaverhalen.
Het ging over de kinderen, al voor de invasie werden verhalen rondgestrooid waardoor het ontvoeren, adopteren, de-Oekraïniseren en Russiferen een daad van menslievendheid leek. Voor de invasie werden de geesten in Rusland hier rijp voor gemaakt.
twitter
  vrijdag 2 juni 2023 @ 14:59:23 #19
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209376154
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:52 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Misschien is BRICS toch wat minder lucratief dan gedacht.
Kijk aan, keiharde realpolitik. In het begin was het nog even aftasten hoe hard iedereen in de wedstrijd ging zitten. Ik denk dat mn de niet aflatende steun van het westen aan UA helpt bij het langzaam afbrokkelen van de Russische internationale positie. Het is inmiddels duidelijk dat het ons menens is.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_209376219
Zwitserland moet weer zonodig neutraal blijven :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209376267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:52 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Misschien is BRICS toch wat minder lucratief dan gedacht.
Het BRICS als een economisch blok is een russische trollen verzinsel, om het westen uit elkaar te drijven.

Er is niks wat de BRICS landen verbindt, geen gemeenschappelijke cultuur, historie, of visie, politiek, idealen of geloof. helemaal niks. Brazilie is een spaans / portugees land, Rusland is Rusland, heeft geen enkele historische relaties en banden met Een van de andere landen. india / Indonesia. India heeft geen banden met een van de landen, sterker nog er is een grens conflict met China. Indonesia idem. Dan China, die heeft historisch en nu nog conflicten met rusland, india, Indonesia en zal nooir een supranationale organisatie toestaan, waar de ccp rekening mee zou moeten houden. South-afrika, beetje net als Brazilie zijn oorpsrong uit europese landen, wie eigenlijk nergens bij hoort. ernstig geboyct in de jaren 70 en 80 door europa en de VS.

Brics is speculatieve term geweest.
pi_209376482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:05 schreef TLC het volgende:
Zwitserland moet weer zonodig neutraal blijven :')
Als net over hun grens de concentratiekampen weer opengaan blijven ze nog 'neutraal' daar.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 15:33:55 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209376555
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:05 schreef TLC het volgende:
Zwitserland moet weer zonodig neutraal blijven :')
Wat gelul is gezien hun militaire alliantie met het Vaticaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209376605
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:11 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Het BRICS als een economisch blok is een russische trollen verzinsel, om het westen uit elkaar te drijven.

Er is niks wat de BRICS landen verbindt, geen gemeenschappelijke cultuur, historie, of visie, politiek, idealen of geloof. helemaal niks. Brazilie is een spaans / portugees land, Rusland is Rusland, heeft geen enkele historische relaties en banden met Een van de andere landen. india / Indonesia. India heeft geen banden met een van de landen, sterker nog er is een grens conflict met China. Indonesia idem. Dan China, die heeft historisch en nu nog conflicten met rusland, india, Indonesia en zal nooir een supranationale organisatie toestaan, waar de ccp rekening mee zou moeten houden. South-afrika, beetje net als Brazilie zijn oorpsrong uit europese landen, wie eigenlijk nergens bij hoort. ernstig geboyct in de jaren 70 en 80 door europa en de VS.

Brics is speculatieve term geweest.
Speculatief als je dat in de zin van financiële speculatie bedoelt. De term BRICS komt van oorsprong uit de financiële wereld als noemer voor snel ontwikkelende tweede wereldlanden. Dus niet anders dan small cap, mid cap of Blue Chip. Gewoon een losse verzameling landen met economisch (rond 2005) toevallig dezelfde trend.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 2 juni 2023 @ 15:42:37 #25
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_209376655
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:37 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Speculatief als je dat in de zin van financiële speculatie bedoelt. De term BRICS komt van oorsprong uit de financiële wereld als noemer voor snel ontwikkelende tweede wereldlanden. Dus niet anders dan small cap, mid cap of Blue Chip. Gewoon een losse verzameling landen met economisch (rond 2005) toevallig dezelfde trend.
Het is lastig te ontkennen dat pro-russische bronnen het wel steeds ophemelen als tegenhanger van het westen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 15:46:17 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209376688
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209376737
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 14:52 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Misschien is BRICS toch wat minder lucratief dan gedacht.
Lula mag dan een vredesduif zijn, hij is niet van Lotje getikt zoals zijn voorganger
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_209376832
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:37 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Speculatief als je dat in de zin van financiële speculatie bedoelt. De term BRICS komt van oorsprong uit de financiële wereld als noemer voor snel ontwikkelende tweede wereldlanden. Dus niet anders dan small cap, mid cap of Blue Chip. Gewoon een losse verzameling landen met economisch (rond 2005) toevallig dezelfde trend.
Gelukkig zijn we straks van de CIS af O-)
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209376929
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:11 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Het BRICS als een economisch blok is een russische trollen verzinsel, om het westen uit elkaar te drijven.

Er is niks wat de BRICS landen verbindt, geen gemeenschappelijke cultuur, historie, of visie, politiek, idealen of geloof. helemaal niks. Brazilie is een spaans / portugees land, Rusland is Rusland, heeft geen enkele historische relaties en banden met Een van de andere landen. india / Indonesia. India heeft geen banden met een van de landen, sterker nog er is een grens conflict met China. Indonesia idem. Dan China, die heeft historisch en nu nog conflicten met rusland, india, Indonesia en zal nooir een supranationale organisatie toestaan, waar de ccp rekening mee zou moeten houden. South-afrika, beetje net als Brazilie zijn oorpsrong uit europese landen, wie eigenlijk nergens bij hoort. ernstig geboyct in de jaren 70 en 80 door europa en de VS.

Brics is speculatieve term geweest.
Knotsgekke politici en mensenrechtenschendingen zijn wel verbindende factoren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 2 juni 2023 @ 16:06:48 #30
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209377000
twitter


“Intact debris” is nieuw voor mij. :P
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 16:15:12 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209377097
twitter


twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_209377474
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:37 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Speculatief als je dat in de zin van financiële speculatie bedoelt. De term BRICS komt van oorsprong uit de financiële wereld als noemer voor snel ontwikkelende tweede wereldlanden. Dus niet anders dan small cap, mid cap of Blue Chip. Gewoon een losse verzameling landen met economisch (rond 2005) toevallig dezelfde trend.
Klopt het was een term om pakket te verkopen, aan investeerder/beleggers om risicos te verspreiden onder relatief potentionele investeringsmogelijkheden (hoog redement is hoog risico etc). Deze landen waren (verledentijd! omdat de meeste landen zitten in een depressie vanaf 2008) in 2003-7 een goede optie om de klappen van de internetbubbel op te vangen. Stabieler als Nigeria, Somalie, Pakistan etc, maar geen stabiliteit zoals een westersland dit kent. Uiteindelijk heeft geen van deze landen zijn potentie echt waargemaakt, alleen china een beetje, maar met xi, is de groei koers ook erg omgeslagen en het land is alleen maar onvriendelijker geworden voor ondernemers. India is nu volgens mij veel hoop op...
pi_209377484
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
_O-



[ Bericht 9% gewijzigd door Barbusse op 02-06-2023 17:08:01 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209377663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 16:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]

“Intact debris” is nieuw voor mij. :P
Het kan nog leuker.
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 17:18:57 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209377767
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:05 schreef TLC het volgende:
Zwitserland moet weer zonodig neutraal blijven :')
We hebben vanaf het begin laten zien dat we niet onverschillig stonden tegenover wat er gebeurde, dat we ons sterk inzetten aan de zijde van Oekraïne.”

https://www.hln.be/buiten(...)logslanden~ae428cfa/

:') :') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  FOK!fotograaf vrijdag 2 juni 2023 @ 17:21:27 #39
364681 over_hedge
pi_209377805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 15:05 schreef TLC het volgende:
Zwitserland moet weer zonodig neutraal blijven :')
tja is hun goed recht. Wel jammer
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 17:21:31 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209377806
Maar dan kopen we de Leo's toch voor onszelf en doneren we ze na een weekje ofzo aan Oekraïne?

Rutte is goed in geitenpaadjes :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 2 juni 2023 @ 17:44:21 #41
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_209378059
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 17:12 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Het kan nog leuker.
[ twitter ]
Die marins is een heel vaag figuur. Maakt aardig wat threads over weetik veel wat voor systemen, maar ik kan er niet achter komen uit hoofde van wat ze die dingen maakt. Meeste mensen met bewezen ervaring, zoals die david d. vinden het maar een koekenbakker.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 18:02:40 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209378248
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 18:55:11 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209378710
twitter


Oh, vervelend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 19:23:22 #46
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209379019
twitter


Zou lekker zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 19:33:43 #47
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 juni 2023 @ 19:59:30 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_209379510
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 20:22:21 #49
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 2 juni 2023 @ 20:25:18 #50
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_209380006
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 17:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]
tja is hun goed recht. Wel jammer
Tja waren ze ook in WO2.
Miljarden aan weggesluisde goud en geldvoorraden van de nazis aan overgehouden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')