Fuck die mensen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zin in een grote döner kebabschotel, maar dan gaan mensen ook weer miepen
Huu, het is 10 uur smorgens
hee, dat stinkt
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zin in een grote döner kebabschotel, maar dan gaan mensen ook weer miepen
Huu, het is 10 uur smorgens
hee, dat stinkt
Wat ongelooflijk saai en stom zeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet blij van worden on 10.00 uur in de ochtend
lekker met de hele afdeling kibbeling bestellenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]moet je ook niet op kantoor gaan eten.
Hebben ze op mn oude werk wel eens gedaan. Hele kantoor stonk naar de shoarmaboer
Kibbeling valt nog mee. Haring of makreel ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker met de hele afdeling kibbeling bestellen
Die staan meestal niet op een industrieterrein en de viskar bezorgt nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker met de hele afdeling kibbeling bestellen
ArTiC heeft van die stinkkaas uit Italië mee gebracht. Hele koelkast meur ernaarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanaf de middag kan ik dat wel trekken maar ik ga niet zo goed op de lucht van vis of vette hap in de vroege ochtend. Wat ik ook heel vervelend vind is mensen die dan van die rode worst met witte spikkels op hun brood gooien en dat lekker in de kantoortuin gaan zitten opeten. De rest van de dag ruiken ze uit hun muil en die lucht maakt mij misselijk.
rode worst met witte spikkels?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanaf de middag kan ik dat wel trekken maar ik ga niet zo goed op de lucht van vis of vette hap in de vroege ochtend. Wat ik ook heel vervelend vind is mensen die dan van die rode worst met witte spikkels op hun brood gooien en dat lekker in de kantoortuin gaan zitten opeten. De rest van de dag ruiken ze uit hun muil en die lucht maakt mij misselijk.
Ik wilde net zeggen. Kibbeling eet ik zelfs.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kibbeling valt nog mee. Haring of makreel ofzo
Salami?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gewoon wegtyfen en zeggen dat je dacht dat hij overdatum was.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ArTiC heeft van die stinkkaas uit Italië mee gebracht. Hele koelkast meur ernaar![]()
Ja walgelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rode worst met witte spikkels?
Salami?
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon wegtyfen en zeggen dat je dacht dat hij overdatum was.
Ja, jij bent dus zo'n zure op kantoorquote:
Hier is het zelfs slechts 09.38.quote:
Nee hoor helemaal niet. Ik ben bijna altijd vrolijk en gezellig zolang je maar met salami uit mijn buurt blijft.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, jij bent dus zo'n zure op kantoor
Maar hoe spelen we dan "hide the salami?"quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Ik ben bijna altijd vrolijk en gezellig zolang je maar met salami uit mijn buurt blijft.
is dat zoiets als "Versteckt den Bratwurst?"quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hoe spelen we dan "hide the salami?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |