Tis vrijdag he? We gaan er niet te hard in vandaag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dat je toast niet hebt verkleind in de TT. Desalniettemin....
[ afbeelding ]
*schuift toast door naar buurmeisje...quote:
Het wordt erg gewaardeerd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef Barbusse het volgende:
Tis vrijdag he? We gaan er niet te hard in vandaag.
Nomquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*schuift toast door naar buurmeisje...
Ik ken er nog een.quote:
Ooit wel eens gehad?quote:
hoe lang is eventjes?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er nog een.
Maar nog eventjes en dan heb ik een weekje vrij.
Tot een uur of drie.quote:
Bij deze opdrachtgever nog niet vaak.quote:
Hee, jij bent er ook nog!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:08 schreef TaMieke het volgende:
Aardbeien op beschuit met wat suiker is wel lekker.
Verder hoeven aardbeien voor mij ook niet zo. Had gisteren een lepeltje aardbeien cheesecake ijs... vies
ArTiC mag de pot hebben.
Hoe is het met jou?quote:
Dit. Tussendoor al naar de bakker geweest en nu maar even mijn vriezer ontdooienquote:
wat heb je gehaald bij de bakker?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit. Tussendoor al naar de bakker geweest en nu maar even mijn vriezer ontdooien
Ik ook een drukke weekquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje lamme week, weinig gedaanVerder wel goed.
En met jou?
Dat klinkt goed. Goed bezigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook een drukke weekMaar verder in orde, heb het gevoel dat ik weer een kilo of 2 kwijt ben. Wel behoefte aan weekend
Thanks! Ik snoep minder doordeweeks, dat helptquote:
Ben je zo'n zoetekauw dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks! Ik snoep minder doordeweeks, dat helpt
Zoutekauw vooralquote:
kan ook lekker zijnquote:
Italiaanse bol. Met tomatensoep.quote:
quote:
Ik eet alleen beschuit als ik half dood ben of als iemand een kind uitgepoept heeftquote:
Kan mijn laatste beschuitje ook niet herinneren. Maar met jou altijdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik eet alleen beschuit als ik half dood ben of als iemand een kind uitgepoept heeft
Of we pakken gewoon een ontbijtje dat we wel lekker vinden..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan mijn laatste beschuitje ook niet herinneren. Maar met jou altijd.
Wat vind jij lekker?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of we pakken gewoon een ontbijtje dat we wel lekker vinden..
Nu heb ik ineens zin in beschuit met muisjesquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik eet alleen beschuit als ik half dood ben of als iemand een kind uitgepoept heeft
Ik heb een zamibo. Dus ben nog in blijde afwachting.quote:
Verde broodjes met kaas of brie. Misschien eitje er bij. En een bakje dampende koffie.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een zamibo. Dus ben nog in blijde afwachting.
Ik hoor het al. Dat worden veel tukkies dit weekend.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben wel blij dat ik het hele weekend heb om bij te komen
.
Even met gergi overleggen dan maar?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu heb ik ineens zin in beschuit met muisjes
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Al deze verbaasde vrouwen opeensquote:
Brrr kaas. Verder niet zo moeilijk. Croissantje zou wel goud zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verde broodjes met kaas of brie. Misschien eitje er bij. En een bakje dampende koffie.
En jij?
Klinkt wel lekker eigenlijkquote:
Wat is er eng?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
En stroopwafels vieren ook niet enge dingen
Verkeerde account, Q.quote:
Nee ben heel saai geweest. Heb lekker zitten tekenen en was daar tevreden meequote:
Neuh, zaterdag even gekeken bij Limburgs mooiste, daarna nog even de stad in geweest.quote:
SQUISH.quote:
quote:
ik heb zin genoeg, maar niks te doenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:54 schreef TaMieke het volgende:
krijg je nog meer van die beesten.![]()
ow nee dat zijn kakkerlakken
Ik heb geen zin meer.
Ik vind alles/veel nog te onduidelijk. Mis nog een beetje de logica of een stappenplan. Dus ik ben een beetje aan het ontwijken.quote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 juni 2023 14:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind alles/veel nog te onduidelijk. Mis nog een beetje de logica of een stappenplan. Dus ik ben een beetje aan het ontwijken.
Zelfde als met de KSC trouwens. Genoeg geërgerd voor vandaag
Krekeltjes zijn leukquote:Op maandag 5 juni 2023 13:54 schreef TaMieke het volgende:
krijg je nog meer van die beesten.![]()
ow nee dat zijn kakkerlakken
Ik heb geen zin meer.
ik ben het ook met de krak eens, als ze in mijn territorium komenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zolang ze bij mij vandaan blijven, heb ik er geen moeite mee.
ik probeer ze meestal nog vriendelijk mijn huis uit te zetten.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik ben het ook met de krak eens, als ze in mijn territorium komen
Naja, krekels komen niet binnen hier. Voor bijen en wespen ben ik banger dan zij voor mij. Muggen negeer ik gewoon. Ze brommen maar een eind wegquote:Op maandag 5 juni 2023 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer ze meestal nog vriendelijk mijn huis uit te zetten.
vliegen, muggen en wespen moeten allemaal dood.
nee, muggen negeer ik niet, want ik weet dat zodra ik rustig in bed lig en bijna slaap, dat ze dan beginnen met zoemen bij mijn orenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, krekels komen niet binnen hier. Voor bijen en wespen ben ik banger dan zij voor mij. Muggen negeer ik gewoon. Ze brommen maar een eind weg
Verkeerde account Faxiequote:
quote:
nog gekitesurfdingest van het weekend?quote:
Nee johquote:Op maandag 5 juni 2023 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog gekitesurfdingest van het weekend?
Nadeel: mijn neus en ogen jeuken van de hooikoorts.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:11 schreef Tegan het volgende:
Nadeel: Warm weer bah.
Voordeel: Een van mijn drie nieuwe zonnebrillen op kunnen doen.
verlof heb ik nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nadeel: geen
Voordeel: verlof met dit weerExtra genieten
Ik nog tot november. Bijna niet werken dit jaarquote:
hoe kom je aan zo veel verlof?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik nog tot november. Bijna niet werken dit jaar
En hoiii
Zwanger zijnquote:
Discriminatie! ik kan helemaal niet zwanger worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwanger zijn![]()
en overspannen sinds februari, maar dat is al wel bijna 'opgelost'
Maar wel iemand bezwangeren, dan kan je 6 weken verlof krijgen én nog 9 weken voor 70% loon (die je in het eerste levensjaar van kind moet opnemen). Maar of het je dat waard is..quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Discriminatie! ik kan helemaal niet zwanger worden.
9 weken 30% loon inleveren is nog te overzien.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel iemand bezwangeren, dan kan je 6 weken verlof krijgen én nog 9 weken voor 70% loon (die je in het eerste levensjaar van kind moet opnemen). Maar of het je dat waard is..
Ik wil ook zwanger zijn. 🫃🏼quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwanger zijn![]()
en overspannen sinds februari, maar dat is al wel bijna 'opgelost'
Maar wel kinderbijslag, om het een beetje te compenseren.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9 weken 30% loon inleveren is nog te overzien.
Maar minimaal 18 jaar lang loon inleveren gaat me wat ver
quote:
Ja, ditquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heerlijk om je 9 maanden ziek en gehandicapt te voelen.
Maar daarna wel babyknuffelen.
JE KRIJGT ER ZOVEEL VOOR TERUG!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel kinderbijslag, om het een beetje te compenseren.
hoeveel is dat tegenwoordig?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wel kinderbijslag, om het een beetje te compenseren.
Ik wil wel een poging wagenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Discriminatie! ik kan helemaal niet zwanger worden.
Ongeveer 270, per kwartaalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel is dat tegenwoordig?
Hoe dan ook. Het is nooit genoeg.
Om zwanger te worden of om mij zwanger te krijgen?quote:
Zou er wel nog een willen maar weer zwanger moeten zijn houdt me voorlopig wel tegen, de herinnering is nog te vers.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit![]()
Bij de eerste zwangerschap had ik dat niet, maar deze zwangerschap is me wel echt heel erg tegengevallen. Hierna nooit meer
Dat laatstequote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om zwanger te worden of om mij zwanger te krijgen?![]()
Hoi buurmeisjequote:
Intrigerend...quote:
Q!quote:
Ik begrijp het volledig, als de eerste zwangerschap al tegenvielquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou er wel nog een willen maar weer zwanger moeten zijn houdt me voorlopig wel tegen, de herinnering is nog te vers.
Hoe is het?quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp het volledig, als de eerste zwangerschap al tegenviel![]()
Ik vond de eerste zwangerschap, op wat kleine kwaaltjes na, echt een piece of cake. Daardoor dacht ik; ik wil nog een keer! Maar nu denk ik; hierna nooit meer
[..]
Hoe is het?
Na bijna 7 jaar vraag ik me nog steeds af; wat precies?quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na bijna 7 jaar vraag ik me nog steeds af; wat precies?
Een lange vakantie toch? En gratis geld?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na bijna 7 jaar vraag ik me nog steeds af; wat precies?
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt benieuwd hoe het met @:Barbusse en buurmeisje is!
Is toch ook voldoende inspanning?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laptop staat aan, daarmee is alles weg gezegd
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Echt benieuwd hoe het met @:Barbusse en buurmeisje is!
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laptop staat aan, daarmee is alles weg gezegd
Ja. Nu even bijkomen hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is toch ook voldoende inspanning?
Ik heb een meeting van 1 tot 3. Uiteraard eentje which could've been handled with an email. Daarna ga ik in het park liggen. Nu eventjes wat zooi uittypen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet jij aanwezig zijn dan?
Babyknuffelenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja heerlijk om je 9 maanden ziek en gehandicapt te voelen.
Maar daarna wel babyknuffelen.
Nu weet je wat er allemaal te wachten staat. Dikke enkels in de zomer. Verschrikkelijk warm en je voelt je lamlendig. Eerste zwangerschap is alles nog nieuwquote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit![]()
Bij de eerste zwangerschap had ik dat niet, maar deze zwangerschap is me wel echt heel erg tegengevallen. Hierna nooit meer
Is Mamaknuffelen ook een optie?quote:
Een dikke pens? Tering hard werken om weer lekker in je vel te zitten? Gezwellen die het liefst 24/7 om je been hangen?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Een lange vakantie toch? En gratis geld?
Die pens heb ik nu ook alquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een dikke pens? Tering hard werken om weer lekker in je vel te zitten? Gezwellen die het liefst 24/7 om je been hangen?
Not worth it![]()
iew, gezwellenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een dikke pens? Tering hard werken om weer lekker in je vel te zitten? Gezwellen die het liefst 24/7 om je been hangen?
Not worth it![]()
Klopt, 2 stuks. Bevallen was het makkelijkste, als je het vergelijkt met kinderen opvoedenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die pens heb ik nu ook alZo’n bevalling lijkt me vooral echt afschuwelijk. Maar jij hebt kinderen als ik het zo hoor?
Hahahahaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nu weet je wat er allemaal te wachten staat. Dikke enkels in de zomer. Verschrikkelijk warm en je voelt je lamlendig. Eerste zwangerschap is alles nog nieuw![]()
/geenideeikzegmaarwat
Mag ik dan niet soms die van jou lenen? Bij de leuke momenten zeg maar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, 2 stuks. Bevallen was het makkelijkste, als je het vergelijkt met kinderen opvoeden
Het is zo moeilijk te voorspellen wanneer de leuke momenten zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mag ik dan niet soms die van jou lenen? Bij de leuke momenten zeg maar.
Volgende week donderdagmiddag van 14:12 tot 16:48. Daarna is het wel weer klaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk te voorspellen wanneer de leuke momenten zijn
Dingen.quote:
Niks, hoop ik.quote:
Experience is the best birth controlquote:
Moment van storten van kinderbijslag bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk te voorspellen wanneer de leuke momenten zijn
dat zegt mn zus ook. Helaas 3 koters te laatquote:
Je kinderen zijn een wandelende anticonceptie reclame ja?quote:
Dan heb je mn bankrekening nodig, niet mijn kinderen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moment van storten van kinderbijslag bijvoorbeeld?
Het is dan ook beter zonder broodquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks, hoop ik.
Ik hou gewoon niet van brood met aardbei..
Wel nee je mag het gewoon overstorten en dan ga ik wel leuk kleren shoppen voor jouw kinderen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je mn bankrekening nodig, niet mijn kinderen.
Ze kunnen zo'n bui hebben jaquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kinderen zijn een wandelende anticonceptie reclame ja?
of een harde wenerbodem met een laagje pudding en slagroomquote:
Padding?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of een harde wenerbodem met een laagje padding en slagroom
ik zie dit voor me incl jouw UI als serveersuggestiequote:
Goed optie!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie dit voor me incl jouw UI als serveersuggestie
achteraf in bad dan maarquote:
Das nog langquote:Op dinsdag 6 juni 2023 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgende week donderdagmiddag van 14:12 tot 16:48. Daarna is het wel weer klaar.
totdat je per ongeluk de verkeerde kleur drinkbeker aangeeft of de boterham verkeerd gesneden hebt, dan is het weer huilenquote:
Zin in een grote döner kebabschotel, maar dan gaan mensen ook weer miepenquote:
Ja, of ze iets geeft wat ze wil hebben, maar twee seconden later besloten heeft dat ze het niet wil. Huilen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
totdat je per ongeluk de verkeerde kleur drinkbeker aangeeft of de boter verkeerd gesneden hebt, dan is het weer huilen
Fuck die mensen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zin in een grote döner kebabschotel, maar dan gaan mensen ook weer miepen
Huu, het is 10 uur smorgens
hee, dat stinkt
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zin in een grote döner kebabschotel, maar dan gaan mensen ook weer miepen
Huu, het is 10 uur smorgens
hee, dat stinkt
Wat ongelooflijk saai en stom zeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet blij van worden on 10.00 uur in de ochtend
lekker met de hele afdeling kibbeling bestellenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]moet je ook niet op kantoor gaan eten.
Hebben ze op mn oude werk wel eens gedaan. Hele kantoor stonk naar de shoarmaboer
Kibbeling valt nog mee. Haring of makreel ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker met de hele afdeling kibbeling bestellen
Die staan meestal niet op een industrieterrein en de viskar bezorgt nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker met de hele afdeling kibbeling bestellen
ArTiC heeft van die stinkkaas uit Italië mee gebracht. Hele koelkast meur ernaarquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanaf de middag kan ik dat wel trekken maar ik ga niet zo goed op de lucht van vis of vette hap in de vroege ochtend. Wat ik ook heel vervelend vind is mensen die dan van die rode worst met witte spikkels op hun brood gooien en dat lekker in de kantoortuin gaan zitten opeten. De rest van de dag ruiken ze uit hun muil en die lucht maakt mij misselijk.
rode worst met witte spikkels?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanaf de middag kan ik dat wel trekken maar ik ga niet zo goed op de lucht van vis of vette hap in de vroege ochtend. Wat ik ook heel vervelend vind is mensen die dan van die rode worst met witte spikkels op hun brood gooien en dat lekker in de kantoortuin gaan zitten opeten. De rest van de dag ruiken ze uit hun muil en die lucht maakt mij misselijk.
Ik wilde net zeggen. Kibbeling eet ik zelfs.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kibbeling valt nog mee. Haring of makreel ofzo
Salami?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
Gewoon wegtyfen en zeggen dat je dacht dat hij overdatum was.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ArTiC heeft van die stinkkaas uit Italië mee gebracht. Hele koelkast meur ernaar![]()
Ja walgelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rode worst met witte spikkels?
Salami?
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon wegtyfen en zeggen dat je dacht dat hij overdatum was.
Ja, jij bent dus zo'n zure op kantoorquote:
Hier is het zelfs slechts 09.38.quote:
Nee hoor helemaal niet. Ik ben bijna altijd vrolijk en gezellig zolang je maar met salami uit mijn buurt blijft.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, jij bent dus zo'n zure op kantoor
Maar hoe spelen we dan "hide the salami?"quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Ik ben bijna altijd vrolijk en gezellig zolang je maar met salami uit mijn buurt blijft.
is dat zoiets als "Versteckt den Bratwurst?"quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hoe spelen we dan "hide the salami?"
Sorry? Gaan wij iets spelen dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hoe spelen we dan "hide the salami?"
Misschien dat je mazzel hebt als je je kaarten goed uitspeelt?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry? Gaan wij iets spelen dan?
En anders heb ik pech?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat je mazzel hebt als je je kaarten goed uitspeelt?
Fatality.quote:
Niet eens groentjes?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Gehaktballetjes met gebakken aardappeltjes met een mosterdmayonaise
Ook. Kleine salade met cherry tomaatjesquote:
quote:(Verkleinwoord speciaal voor Air)
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. Kleine salade met cherry tomaatjes
[..]
Klein slaatje zou beter klinkenquote:
de hele week gaat al langzaamquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:30 schreef DrMarten het volgende:
Heb het gevoel dat ik er al 7 uur op heb zitten, maar het is pas half 12.
De dag gaat langzaam vandaag
Gister viel het erg mee, maar toen had ik wat klussen te doen waar ik even aardig druk mee was. Vandaag is het weer rustig.quote:
hier is echt geen reet te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister viel het erg mee, maar toen had ik wat klussen te doen waar ik even aardig druk mee was. Vandaag is het weer rustig.
Wij hebben de laatste tijd structureel zo weinig werk dat ik benieuwd ben wat de plannen voor de toekomst zijn voor onze afdeling.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is echt geen reet te doen.
En aangezien de leidinggevende en de leidinggevende daar boven allebei vakantie hebben verwacht ik dat er deze week ook niks bij komt.
Hier ook. Vanaf het moment dat ik hier ben begonnen zeggen ze al " er komt ontzettend veel werk aan"quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wij hebben de laatste tijd structureel zo weinig werk dat ik benieuwd ben wat de plannen voor de toekomst zijn voor onze afdeling.
We doen het met 3 mensen, maar momenteel is er nog niet genoeg voor 1 persoon
Ondertussen dus maar allemaal extra werk van elders aan het opsnorren.
Wij zijn ondersteunend aan een andere afdeling en die afdeling is nog krap 1/3e van wat het een jaar of 5 geleden was en er komen ook geen nieuwe mensen bij. Vorig jaar augustus is er daar 1 bijgekomen, dienis nu bezig met afronden van het opleidingstraject, maar voordat die volledig mee kan draaien ben je zeker nog wel een jaar verder.. naast die persoon is er niemand aangenomen. De paar sollicitanten die er waren, bleken niet geschikt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier ook. Vanaf het moment dat ik hier ben begonnen zeggen ze al " er komt ontzettend veel werk aan"
maar we zijn 3 maanden verder en ik zie nog steeds erg weinig aankomen.
hier is het voornemen om dit jaar 130 nieuwe mensen aan te nemen, maar ik begin me langzaamw el af te vragen of ze niet beter het werk wat meer kunnen verdelen over de mensen die er nu al zittenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wij zijn ondersteunend aan een andere afdeling en die afdeling is nog krap 1/3e van wat het een jaar of 5 geleden was en er komen ook geen nieuwe mensen bij. Vorig jaar augustus is er daar 1 bijgekomen, dienis nu bezig met afronden van het opleidingstraject, maar voordat die volledig mee kan draaien ben je zeker nog wel een jaar verder.. naast die persoon is er niemand aangenomen. De paar sollicitanten die er waren, bleken niet geschikt.
Dus de komende paar jaar zitten we sowieso nog met weinig volk.
Ambitieus in de huidige arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het voornemen om dit jaar 130 nieuwe mensen aan te nemen, maar ik begin me langzaamw el af te vragen of ze niet beter het werk wat meer kunnen verdelen over de mensen die er nu al zitten
hier komen op zich wel nieuwe, maar of ze/we blijven..quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ambitieus in de huidige arbeidsmarkt.
Bij ons staan een aantal vacatures permanent open, maar er komt niemand voor.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had net aardbeien in vanille kwark @:TT
Jumbo is 1 minuut lopen en we moeten toch nog boodschappen doen zo, dus ik loop wel even met hem meequote:Op woensdag 7 juni 2023 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even je man de deur uit sturen dus
Ah, chillquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jumbo is 1 minuut lopen en we moeten toch nog boodschappen doen zo, dus ik loop wel even met hem mee
Rollen zijn even omgedraaid vandaag.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik doe een DrMarten en klaag over kutprutser van een collega wiens zooi ik mag opruimen vandaag
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaag gewoon weer met plezier naar het werk en tussendoor een beetje forummers vervelen.
een hele hoop niksquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goedemorgen. Wat staat er op de planning vandaag?
Beetje met cijfertjes knutselen en daarmee rommel opruimen wat elders is ontstaan. Tussendoor wat mails beantwoorden en koffie drinken. Heerlijk. #kantoorlevenquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een hele hoop niks
Denk dat ik vanmiddag ga thuiswerken.
Postnl komt met een pakketje dat afgelopen zaterdag al bezorgd had moeten worden
Jij wel een leuke dag gepland?
stuur eens wat rommel en mails door, dan heb ik ook wat te doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje met cijfertjes knutselen en daarmee rommel opruimen wat elders is ontstaan. Tussendoor wat mails beantwoorden en koffie drinken. Heerlijk. #kantoorleven
we komen er ook nooit vanafquote:Op donderdag 8 juni 2023 08:05 schreef Tegan het volgende:
tussendoor een beetje forummers vervelen.
wil je ruilen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zulk leuk werk dat ik nu doe! Ben helemaal blij (en uitgeput)
ik heb in deze periode standaard een hooikoortspilletje als ontbijt.quote:
Heb ik vanmorgen ook maar gedaan. Al weet ik niet of die nog werken aangezien al jaren oud zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb in deze periode standaard een hooikoortspilletje als ontbijt.
mensen zijn ook niet gemaakt om buiten te komenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook maar gedaan. Al weet ik niet of die nog werken aangezien al jaren oud zijn
Komt vast door het fietsen gisteren. Buitenlucht is niet goed voor me.
Ik heb Allerfre of huismerk pilletjes met 10mg loratadine. Daarmee is het niet helemaal weg, maar wel goed te doenquote:
lucky youquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van alles mis mij, maar geen hooikoorts
De meeste goedkope van de kruidvat. Ik heb echt geen idee welke versie ofzo.quote:
Ja, ik slik genoeg. Alleen hooikoorts lijkt me zwaar irritantquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lucky you
Maar jij hebt waarschijnlijk ook hele andere pilletjes
Zo was ik ook tot vorig jaarquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van alles mis mij, maar geen hooikoorts
Allemaal de schuld van Corona en het klimaat.quote:
Oh is dat het!quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Corona en het klimaat.
Ja, ik hou best van lente en mooi weer, maar ik heb hooikoorts, ik verbrand snel en ik kan niet goed tegen hittequote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik slik genoeg. Alleen hooikoorts lijkt me zwaar irritant
ik heb ook wel eens jaren gehad dat ik er nauwelijks last van had.quote:
Het ligt natuurlijk niet aan jou.quote:
Tot vorig jaar wist ik niet wat hooikoorts betekendequote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens jaren gehad dat ik er nauwelijks last van had.
Dit is niet zo'n jaar.
lucky youquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tot vorig jaar wist ik niet wat hooikoorts betekende.
Ja, sssst. Hier heerst rust tot maandag ochtendquote:
Ohwquote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:57 schreef Tegan het volgende:
Ben nu al wel een beetje klaar met al die kriebels.
En ik maar denken dat je het lekker vindt om gekriebeld te worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:57 schreef Tegan het volgende:
Ben nu al wel een beetje klaar met al die kriebels.
Niet door een polquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het lekker vindt om gekriebeld te worden.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb net een koude douche genomen dus de rust is even wedergekeerd.
correcte observatiequote:
Ja kan je vast wennen aan de benedensaardse temperaturen wennen ❤quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
Gelukkig is het de komende tien+ dagen nog zo lekker warm.
Fuck deze hitte, echt. 25 graden is warm zat.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
Heerlijk weer zo idd. Het mocht ook wel eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
Niks lekker aanquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:43 schreef Tegan het volgende:
Haiquote:
Optimaal genieten van de warmtequote:
zo heb je nog wat van de dagquote:
Eens. Net gewandeld, ging prima.quote:
klopt, net gefietst en nog steeds de hele middag over om niks te doenquote:
Pics van je tan linesquote:Op zondag 11 juni 2023 12:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben aan het werken aan mijn tan, maar toch wel behoorlijk warm.
Ik wacht geduldig afquote:Op zondag 11 juni 2023 17:32 schreef Tegan het volgende:
Weet natuurlijk straks pas de schade na het douchen.
Had je je wel ingesmeerd?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:39 schreef Tegan het volgende:
Schouders klein beetje verbrand. Maar verder geslaagde dag. Nu komende week weer binnen blijven.
Zonder noemenswaardige gebeurtenissen.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja. Schade valt wel mee gelukkig. Hoe was jouw dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |