Ja hier ook, krijg de temperatuur in mijn huis amper omlaagquote:Op maandag 26 juni 2023 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom net boven maar daar is echt nog vies warm.
Het gaat niet hard nog he, komt omdat de stenen nog warm zijn, dat duurt wel weer even voordat het afkoelt.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja hier ook, krijg de temperatuur in mijn huis amper omlaag
Ja klopt. Gelukkig is mijn hobbykamer nu aangenaamquote:Op dinsdag 27 juni 2023 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet hard nog he, komt omdat de stenen nog warm zijn, dat duurt wel weer even voordat het afkoelt.
Kan je lekker hobbyenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. Gelukkig is mijn hobbykamer nu aangenaam
Lastig is dat he Is wel een heel leuk vest.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:13 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Dit vest/shirt had ik gezien. Ik twijfel allee of het niet alleen leuk staat bij slanke mensen
Dat is gaaf! Ik weet niet of hij voor zwaardere mensen ook mooi is... denk het wel trouwensquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:13 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Dit vest/shirt had ik gezien. Ik twijfel allee of het niet alleen leuk staat bij slanke mensen
Hij is wijd genoeg inderdaad. Maar misschien wat kort. En denk dat als ik hem langer maak, het helemaal een vormloze hobbezak wordtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lastig is dat he Is wel een heel leuk vest.
Het oogt wijd dus denk wel dat het dan staat
Het lastig is dat je niet boven aan begint he, dan kon je zien hoe het zit en dan altijd besluiten of je hem langer wil.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij is wijd genoeg inderdaad. Maar misschien wat kort. En denk dat als ik hem langer maak, het helemaal een vormloze hobbezak wordt
Maar misschien moet ik gewoon schijt hebben.
Nu nog garen zoeken.
Ja precies, je werkt van links naar rechts volgens mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lastig is dat je niet boven aan begint he, dan kon je zien hoe het zit en dan altijd besluiten of je hem langer wil.
Maar ik dan dat het wel kan hoor, het is een vestje wat soepeltjes valt
Heb je niet iets van die lengte in je kast hangen ?
DIt is meer een open patroontje zo te zien. Ik zou gewoon een klein stukje uitproberen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja precies, je werkt van links naar rechts volgens mij.
Ik moet even zoeken of ik zoiets in mn kast heb, misschien wel.
Ik moet inderdaad ook garen zoeken dat soepeltjes valt. Ze hebben het over haaknaald 3mm, normaal gebruik ik die voor katoen en knuffeltjes. Maar weet niet of dat zo'n goed idee is voor een vest.
Is katoen niet heel stug en warm voor zoiets?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt is meer een open patroontje zo te zien. Ik zou gewoon een klein stukje uitproberen.
Katoen rekt niet meequote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is katoen niet heel stug en warm voor zoiets?
Ik ben niet zo goed met zomer garens. Voor truien is het makkelijker, hoe warmer hoe betermaar zomerdingetjes is toch lastiger.
Jawel, als je maar het juiste garen gebruikt. Anders krijg je een heel stijf/stug werk.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja precies, je werkt van links naar rechts volgens mij.
Ik moet even zoeken of ik zoiets in mn kast heb, misschien wel.
Ik moet inderdaad ook garen zoeken dat soepeltjes valt. Ze hebben het over haaknaald 3mm, normaal gebruik ik die voor katoen en knuffeltjes. Maar weet niet of dat zo'n goed idee is voor een vest.
Maar wat valt onder het juiste garen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel, als je maar het juiste garen gebruikt. Anders krijg je een heel stijf/stug werk.
Maakt niet uit welk materiaal, als je je maar aan het soort garen houdt, dit staat er;quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar wat valt onder het juiste garen?het voorbeeld is gehaakt met bamboo. Moet ik dan daar naar opzoek?
Acryl is niet aan te raden voor zomerdingen toch? Al valt dat wel weer soepeler...
Moeilijk gedoe
Dat moet wel lukken. Voor een kledingstuk nog nooit zulk dun garen gebruikt, dus ik ben ook heel benieuwd.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk materiaal, als je je maar aan het soort garen houdt, dit staat er;
Yearing from Miss Babs or any yarn in between Lace #0 to Fingering #1 weight
O dat is minder nieuws Sarabi, een moeilijk beslissingquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Nou we zijn weer terug van de dierenarts, we hebben weer genoeg om over na te denken![]()
Aangezien hij niet op een normale manier op de insuline reageert zitten ze te denken om hem een sensor te geven die continu de suikerwaarde kan meten, net zoals bij mensen.
Maarja bij een kat heeft het nogal wat haken en ogen (en niet goedkoop).
Het is allemaal wat.....
Oh shit dat is geen goed nieuwsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Nou we zijn weer terug van de dierenarts, we hebben weer genoeg om over na te denken![]()
Aangezien hij niet op een normale manier op de insuline reageert zitten ze te denken om hem een sensor te geven die continu de suikerwaarde kan meten, net zoals bij mensen.
Maarja bij een kat heeft het nogal wat haken en ogen (en niet goedkoop).
Het is allemaal wat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |