abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209439813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 10:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dus omdat er een invasieoorlog is door Rusland, mag men geen kritiek hebben op het feit dat LGBTQ+ een mengeling is tussen daadwerkelijk aangeboren seksuele voorkeuren en/of genderidentificatie, en identificaties waar geen wetenschappelijke basis voor is?
Het type volk dat daar obsessief over post mag inderdaad wel eens hun prioriteiten op orde krijgen.
Incelfrikandel
  donderdag 8 juni 2023 @ 10:47:49 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209440039
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
Voor deze gekte moet een drastische oplossing worden gezocht binnen nieuwe wettelijke kaders. Er moet toch een moment komen dat de grote zwijgende stille meerderheid zegt: genoeg met jullie freakshow.
Je kunt je ook gewoon niet zo druk maken om wat een bepaalde subcultuur doet.

Lijkt me een veel gezondere levenshouding.
  donderdag 8 juni 2023 @ 11:02:58 #103
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209440156
quote:

[..]
Dus omdat er een invasieoorlog is door Rusland, mag men geen kritiek hebben op het feit dat LGBTQ+ een mengeling is tussen daadwerkelijk aangeboren seksuele voorkeuren en/of genderidentificatie, en identificaties waar geen wetenschappelijke basis voor is?
Haha, ach joh, het is niets meer dan een poging om zulk gedachtegoed te verdedigen. Maar ja hoor, mensen zouden zich eigenlijk de hele dag druk moeten maken over bijvoorbeeld de huizenmarkt, die al decennialang voor problemen zorgt, dat is veel belangrijker dan op te merken dat een ideologie, die de menselijke biologische realiteit probeert te ontkennen, grip heeft gekregen op de Westerse samenleving.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209440181
quote:

[..]
Wat is dan de wetenschappelijke basis voor bijvoorbeeld homoseksualiteit?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209440191
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, ach joh, het is niets meer dan een poging om zulk gedachtegoed te verdedigen. Maar ja hoor, mensen zouden zich eigenlijk de hele dag druk moeten maken over bijvoorbeeld de huizenmarkt, die al decennialang voor problemen zorgt, dat is veel belangrijker dan op te merken dat een ideologie, die de menselijke biologische realiteit probeert te ontkennen, grip heeft gekregen op de Westerse samenleving.
Wat is bij homoseksualiteit de biologische realiteit?
pi_209440250
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, ach joh, het is niets meer dan een poging om zulk gedachtegoed te verdedigen.
Welnee, het is gewoon het benoemen van opmerkelijke prioriteiten.

quote:
Maar ja hoor, mensen zouden zich eigenlijk de hele dag druk moeten maken over bijvoorbeeld de huizenmarkt, die al decennialang voor problemen zorgt, dat is veel belangrijker dan op te merken dat een ideologie, die de menselijke biologische realiteit probeert te ontkennen, grip heeft gekregen op de Westerse samenleving.
Wel mooi dat je toegeeft dat je je er de hele dag door druk over maakt.
Incelfrikandel
  donderdag 8 juni 2023 @ 11:40:54 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209440411
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 17:18 schreef KoosVogels het volgende:

Wat betreft dat Pride-feest: Nou en?
Sommigen worden nou eenmaal heel onzeker van het zien van die doelgroep.
pi_209440743
Maar de niet-westerse allochtonen vinden die niet goed. Net als de islamitische gemeenschap dus kunnen we dit niet gewoon verbieden? Want anders nemen zij daar aanstoot aan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_209447457
Je hebt naast transgender nu ook trans-plant

https://trans-plant.nu/
pi_209448012
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 11:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Sommigen worden nou eenmaal heel onzeker van het zien van die doelgroep.
Dit wordt vaker geroepen maar ik vind dat een rare gedachtekronkel. Is dit ergens op gebaseerd? Waarom zou iemand daar onzeker van worden?
I'll give you something to do
  vrijdag 9 juni 2023 @ 08:34:32 #111
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209449490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:39 schreef galantis het volgende:

[..]
Dit wordt vaker geroepen maar ik vind dat een rare gedachtekronkel. Is dit ergens op gebaseerd? Waarom zou iemand daar onzeker van worden?
Gewoon weer wat simpele lulkoek om mensen snel in een hoekje te kunnen zetten.
pi_209449725
Lastig soms dat alfabet

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:00:16 #113
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209450272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 23:39 schreef galantis het volgende:

[..]
Haha, nee, natuurlijk is het nergens op gebaseerd. Het is een poging tot beschimpen om critici op een bepaalde manier te kunnen wegzetten. In links en progressieve hoek (zie ook de duimpjes op die post) is dat een manier waarmee men kritiek op de LHBTI-onderwerpen probeert te pareren. Dit in plaats van met goede tegenargumenten op de gegeven kritiek te komen.

Zulke mensen hebben het eens nodig om een paar van die boze Armeense ouders tegen te komen uit LA, kijken want er dan zou gebeuren als ze die gaat betichten van 'onzekerheid' omdat zij zich verzetten tegen het indoctrineren van hun kinderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209450507
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, nee, natuurlijk is het nergens op gebaseerd. Het is een poging tot beschimpen om critici op een bepaalde manier te kunnen wegzetten. In links en progressieve hoek (zie ook de duimpjes op die post) is dat een manier waarmee men kritiek op de LHBTI-onderwerpen probeert te pareren. Dit in plaats van met goede tegenargumenten op de gegeven kritiek te komen.

Zulke mensen hebben het eens nodig om een paar van die boze Armeense ouders tegen te komen uit LA, kijken want er dan zou gebeuren als ze die gaat betichten van 'onzekerheid' omdat zij zich verzetten tegen het indoctrineren van hun kinderen.
Over beschimpen gesproken, iedereen die zich wel kan vinden in de observatie dat sommigen onzeker worden van een Pride maar direct beschimpen tot voorstanders van zogenaamde indoctrinatie van kinderen.
Incelfrikandel
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:25:54 #115
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209450538
White pride. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:43:18 #116
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209451271
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Over beschimpen gesproken, iedereen die zich wel kan vinden in de observatie dat sommigen onzeker worden van een Pride maar direct beschimpen tot voorstanders van zogenaamde indoctrinatie van kinderen.
Dat laatste is weer een leuke stropop. En probeer dat eerste eens wat meer te onderbouwen? Waarom zouden sommige mensen onzeker worden van Pride?
pi_209451324
Denken dat ideeën zoals non binair en gender nonconforming vroeger niet bestonden :')

Ideeën over gender zijn er al sinds de Grieken. Alleen toen kwamen er amper mensen voor uit omdat het sociaal niet gebruikelijk was (helemaal in de Middeleeuwen niet).

Ik ben gay en overigens vind ik ook niet dat we een hele maand nodig hebben. Zeker wel een dag waarop er bewustwording wordt verspreid. Want dat beeld van ‘tolerante Nederland’ wordt niet altijd waargemaakt
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 11:58:51 #118
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209451392
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 11:49 schreef Nexum het volgende:
Denken dat ideeën zoals non binair en gender nonconforming vroeger niet bestonden :')

Ideeën over gender zijn er al sinds de Grieken. Alleen toen kwamen er amper mensen voor uit omdat het sociaal niet gebruikelijk was (helemaal in de Middeleeuwen niet).

Ik ben gay en overigens vind ik ook niet dat we een hele maand nodig hebben. Zeker wel een dag waarop er bewustwording wordt verspreid. Want dat beeld van ‘tolerante Nederland’ wordt niet altijd waargemaakt
Non-binair bestond vroeger inderdaad ook niet en trouwens nog altijd niet. Het is namelijk een verzinsel. Je bent of man of vrouw. De claim noch man noch vrouw te zijn, is biologisch gewoon niet mogelijk op een paar uitzonderlijke en serieuze aangeboren afwijkingen na. Maar daar gaat het hier niet over. Mensen die stellen non-binair te zijn, is fysiek helemaal niets mis mee. Zij voelen zich alleen anders. Dat zal allemaal best, maar dat doet het daadwerkelijke geslacht niet veranderen.
pi_209451399
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 11:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat laatste is weer een leuke stropop. En probeer dat eerste eens wat meer te onderbouwen? Waarom zouden sommige mensen onzeker worden van Pride?
Van een stropop is geen sprake.
Incelfrikandel
pi_209452103
"Gij zult deelnemen aan pride month activiteiten"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209452965
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:07 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Ik ben het wel met haar eens dat respect van beide kanten moet komen. Maar om dat door te vertalen naar het verplicht vieren van Pride gaat echt veel te ver.
Incelfrikandel
pi_209453411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:07 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Ze heeft wel gelijk, als je vindt dat homo's geëxecuteerd moeten worden, hoepel dan gauw op naar je eigen land waar dat normaal is.

Verder is spijbelen niet normaal.
pi_209453424
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 14:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik ben het wel met haar eens dat respect van beide kanten moet komen. Maar om dat door te vertalen naar het verplicht vieren van Pride gaat echt veel te ver.
Je mag niet zomaar spijbelen omdat je de activiteit op school niet wilt doen.
pi_209453439
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 11:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Non-binair bestond vroeger inderdaad ook niet en trouwens nog altijd niet. Het is namelijk een verzinsel. Je bent of man of vrouw. De claim noch man noch vrouw te zijn, is biologisch gewoon niet mogelijk op een paar uitzonderlijke en serieuze aangeboren afwijkingen na. Maar daar gaat het hier niet over. Mensen die stellen non-binair te zijn, is fysiek helemaal niets mis mee. Zij voelen zich alleen anders. Dat zal allemaal best, maar dat doet het daadwerkelijke geslacht niet veranderen.
En hoezo is het biologisch wel mogelijk om homoseksueel te zijn.
Wat is er biologisch anders tussen een homoseksuele man en een heteroseksuele man bijvoorbeeld.

Zou je dat kunnen omschrijven.
pi_209453456
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:25 schreef FlippingCoin het volgende:
White pride. _O_
Pride gaat over dat je het recht hebt op je eigen identiteit.
Dus ook white.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')