Dat zullen we zien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:47 schreef Malavita het volgende:
Via de app nu ook een melding dat Ajax niet verder gaat met Heitinga als hoofdtrainer. Waarom dan een persmoment
Vind 'm vrij rancuneus overkomen de laatste weken al (neem aan dat hij al aanvoelde dat hij niet aan mocht blijven), dus ik verwacht van niet eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Heitinga ook daadwerkelijk bij Ajax wil blijven.
Lijkt me ook niet verstandig om hem assistent te maken nu.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vind 'm vrij rancuneus overkomen de laatste weken al (neem aan dat hij al aanvoelde dat hij niet aan mocht blijven), dus ik verwacht van niet eigenlijk.
Of was het toch Heitingaquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Dus het kan ook gewoon Ten Hag zijn?
quote:Interim is het tijdelijk vervullen van een bepaalde functie binnen een organisatie. In de meeste gevallen gaat een werknemer op projectbasis aan de slag bij een opdrachtgever. De opdrachtgever heeft deze persoon nodig omdat er tijdelijk binnen het bedrijf geen persoon beschikbaar is om de taak te vervullen.
Maarrr ehmm, jij had Bosz gezien bij de Arena, ja?quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:00 schreef Houniet het volgende:
Maar echt heel even serieus, wat een heisa om niets. Hij was aangesteld als interim.
[..]
Een kale man eigenlijk, maar hij reed in een zwarte auto en die heeft Bosz ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maarrr ehmm, jij had Bosz gezien bij de Arena, ja?
ook een interim kan de ambitie krijgen om voor vast aangenomen te worden. het extreemste voorbeeld is Frank Schmidt, de trainer van de nieuwe Bundesliga club FC Heidenheim. werd voor een paar weken interim in 2007, 16 jaar later is ie nog steeds hoofdtrainerquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:00 schreef Houniet het volgende:
Maar echt heel even serieus, wat een heisa om niets. Hij was aangesteld als interim.
[..]
Met ambitie is niets mis maar als John zelf dacht dat hij aan zou mogen blijven op hetgeen hij gepresteerd heeft dan ontbreekt er wat zelfkennis.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
ook een interim kan de ambitie krijgen om voor vast aangenomen te worden. het extreemste voorbeeld is Frank Schmidt, de trainer van de nieuwe Bundesliga club FC Heidenheim. werd voor een paar weken interim in 2007, 16 jaar later is ie nog steeds hoofdtrainer
Zou wel leuk zijn als hij a la Beenhakker gewoon dat moment pakt om de club volledig af te brandenquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:47 schreef Malavita het volgende:
Via de app nu ook een melding dat Ajax niet verder gaat met Heitinga als hoofdtrainer. Waarom dan een persmoment
Die weg naar Jong wordt ook wel lastig als je daar Vos hebt zitten waar iedereen volgens mij dik tevreden over isquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jong Ajax kan ook nog hè maar het is gewoon beter als hij ergens anders vlieguren gaat maken.
Klopt maar die is wel interim ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die weg naar Jong wordt ook wel lastig als je daar Vos hebt zitten waar iedereen volgens mij dik tevreden over is
Die zouden ze natuurlijk ook richting het 1e kunnen brengen als assistentquote:
Is hij zo goed dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zouden ze natuurlijk ook richting het 1e kunnen brengen als assistent
Verweij is zuur omdat zijn vriendje zojuist is 'ontslagen' als interim...quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Verweij net op de radio over Knutsen: "een trainer die net als die Duitser aan de data zit en nooit groepsfase Champions League heeft gespeeld..."
De man is nog niet eens bevestigd en het zagen aan de stoelpoten begint al.
Laat daar Vos maar zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jong Ajax kan ook nog hè maar het is gewoon beter als hij ergens anders vlieguren gaat maken.
Nouja het is natuurlijk wel een flinke stap van een soort verkapte amateurclub in een bergdorp naar Ajax, als het al waar is uiteraard.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Verweij net op de radio over Knutsen: "een trainer die net als die Duitser aan de data zit en nooit groepsfase Champions League heeft gespeeld..."
Nog even en Valentijn is daar de minst gekke op de redactie.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
PSV ook. Zou niet slecht zijn voor Johnny om eerst een beetje in de provincie aan te kloten.quote:
WC's schoonmaken?quote:
Geen idee, maar als je een soort cultuurbewaker bij het 1e wilt en je zowel Heitinga als Vos wil behouden kun je zo twee vliegen in een klap slaan. Vos zal wellicht loyaler zijn naar een nieuwe coach dan iemand die het net een half jaar zelf voor het zeggen heeft gehad.quote:
Elk persoon die geen vriendje is van Verweij of Driessen en dus geen info doorspeelt is direct af bij de T.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Bosz wil met zijn eigen team komen en anders niet...
Heb ik niet, dat is een aanname mijnerzijds.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bron?
Je post wel heel veel hier maar heel weinig met een bron
Mislintat zegt tot nu toe alleen maar juiste dingen.quote:
Opgelucht dat ze niet met Johnny doorgaan, blij hangt weer een beetje af van welke trainer en ook wat er gebeurt qua selectie.quote:
Dit gaat nog heel lang duren voor we een nieuwe trainerstaf hebben begrijp ik tussen de regels door.....quote:
Denk het niet, dag of 10 max.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit gaat nog heel lang duren voor we een nieuwe trainerstaf hebben begrijp ik tussen de regels door.....
Dit. Mislintat kraamde iig geen onzin uit door te zeggen dat we een meer ervaren trainer willen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Opgelucht dat ze niet met Johnny doorgaan, blij hangt weer een beetje af van welke trainer en ook wat er gebeurt qua selectie.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog even en Valentijn is daar de minst gekke op de redactie.
zucht, op zo een toon komt bedrijf Verweij over als dat coach team van Billy Beane dat hen niet geloofde toen hij bij Oakland met het data concept kwam en gewoon weigerde spelers te gebruiken die geïntroduceerd werden. wanneer gaan die incel figuren nu eens leren dat het om hun vodje papier gaat? maar ach wat boeit het me ook. rustig verder prutsen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik had ook geen citaat 'ik noemde hem inderdaad kankerneger' verwacht neequote:Op donderdag 1 juni 2023 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh de fan zei dat die dat echt niet gedaan heeft. Dan zal het wel waar zijn!
Het zal wel een duitse mof zijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit. Mislintat kraamde iig geen onzin uit door te zeggen dat we een meer ervaren trainer willen.
Een Duitser die jullie gaat slopen, niet voor het eerst.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zal wel een duitse mof zijn
duits voetbal in de arena
Denk wel redelijk snel rond, met wie dan ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal wel moeten als ze al op 29 juni hun eerste dag hebben.
Maar wel een voetbalprofessor.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zie liever Hjulmand of Knutsen dan Bosz. Van Bosz weten we gewoon dat hij het aanvallende niet goed weet te combineren het verdedigende. Niet bij Ajax, niet bij Dortmund, niet bij Leverkusen en niet bij Lyon. Met Bosz krijg je aanvallend voetbal met een gatenkaasverdediging óf dodelijk saaie gelijke spelen waarbij er niks over blijft van het aanvallende. Aanvallend maar verdedigend op orde heeft hij gewoon niet in de vingers.
Afkoopsommetje van 20 miljoen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:37 schreef TheJanitor het volgende:
Knutsen wil alleen komen met zijn eigen team anders komt ie niet
Ha ha ha. Een Duitser die een Noors team aanstelt met een hockeyer die het goedkeurt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:37 schreef TheJanitor het volgende:
Knutsen wil alleen komen met zijn eigen team anders komt ie niet
Horst Trappert. Mit seinem bananenflanke.quote:
Bleek in de oorlog toch fout. Zo zie je maar, met Duitsers weet je het nooit.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Horst Trappert. Mit seinem bananenflanke.
Precies. Derk er niet in.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bleek in de oorlog toch fout. Zo zie je maar, met Duitsers weet je het nooit.
Zeker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Mislintat zegt tot nu toe alleen maar juiste dingen.
Och, de directeur van Wolfsburg en daarvoor FC Köln heeft ook een nieuwe baan, Jorg Schmadtke gaat Liverpool nog verder de afgrond in helpen proberen uit het slop te trekken. Vanwege zijn keuze van pet deed ie me altijd aan Peaky Blinders denken, jammer dat hij niet Birmingham City gaatquote:
We hebben jou hier niet nodig chefquote:Op donderdag 1 juni 2023 21:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Mislintat een dranken kop heeft?
Zeker. Met Reiziger, Heitinga en eerder Bogarde al pleite. Opvallend dat meneer Mislintat zo duidelijk was dat ie geen rol voor Johny ziet als assistent. Tja, je krijgt niet ineens een voetbalvisie omdat je assistent wordt natuurlijk; het blijft dezelfde kleedkamerdeurplakker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me niet meer dan logisch dat Knutsen 1 of misschien wel 2 assistenten wil meenemen. Die ruimte is er ook gewoon nu.
Het lastige is dat Mislintat al die belangrijke keuzes moet maken zonder dat hij de mensen en de club heel goed kent, dat is wel een dingetjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 06:38 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker. Met Reiziger, Heitinga en eerder Bogarde al pleite. Opvallend dat meneer Mislintat zo duidelijk was dat ie geen rol voor Johny ziet als assistent. Tja, je krijgt niet ineens een voetbalvisie omdat je assistent wordt natuurlijk; het blijft dezelfde kleedkamerdeurplakker.
Reiziger was volgens mij de standaardsituatie-man toch ? Dan lijkt het me dat we die niet gaan missen. Misschien is Bogarde degene die je nog wel het meest mist, het kan zijn dat ie achteraf erg opgehemeld wordt, maar die was als een maniak met die verdedigers bezig over de kleinste details.
Ik hoor hele goede verhalen over die Dave Vos, dus wellicht kan die toegevoegd worden.
En nog een nieuwe directeur... en dan de halve selectie nog vernieuwen... F5 de komende maanden.
neem aan dat er een werknemersprofiel is van heitingaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het lastige is dat Mislintat al die belangrijke keuzes moet maken zonder dat hij de mensen en de club heel goed kent, dat is wel een dingetje
Dat lijkt me ook geen moeilijke beslissing, de mededeling zelf is moeilijker.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
neem aan dat er een werknemersprofiel is van heitinga
een gefaalde hoofdtrainer is gewoon niet zo interessant in je organisatie voor een nieuwe technische man, ook niet als assistent
denk dat hij kort na zijn aanstelling al wist dat het moest gebeurenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook geen moeilijke beslissing, de mededeling zelf is moeilijker.
Het was wel verfrissend na Frank, maar inderdaad zijn grootste probleem is dat hij verdedigend weinig heeft bijgeleerd sinds zijn vertrek.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:39 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb er eens een nachtje over geslapen en moet zeggen dat ik eigenlijk niet zo rouwig zou zijn als Peter Bosz niet komt. Ik wil niet zeggen dat het een foute keuze zou zijn, maar helemaal lekker voelt het ook weer niet. Gefaald bij Dortmund, Lyon en Leverkusen en ook het jaar met Ajax was ondanks de EL finale niet vlekkeloos.
Waarom voor de eredivisie top? Juist bij Ajax deed hij het internationaal goed al was dat niet zonder geluk en tegenwoordig zijn ook de kleinere clubs tactisch echt wel aardig, kijk maar naar Ajax en PSV afgelopen seizoen en tegen wie ze punten hebben laten liggen, ook tegen die clubs is verdedigende organisatie essentieel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:52 schreef StevenHyde het volgende:
Bosz voor Eredivisie top. Internationaal te weinig stabiel. Maar voor het komende seizoen zal de prioriteit ook op het weer proberen kampioen worden in de eredivisie moeten liggen. Hebben meerdere stappen achteruit gedaan en nu maar weer een stap vooruit. Daar lijkt me Bosz zeker wel geschikt voor.
Je geeft altijd 1-2 kansjes weg. Bij Bosz zijn dat er 5-6, of 10. (Beetje zoals bij Schreuder eigenlijk).quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom voor de eredivisie top? Juist bij Ajax deed hij het internationaal goed al was dat niet zonder geluk en tegenwoordig zijn ook de kleinere clubs tactisch echt wel aardig, kijk maar naar Ajax en PSV afgelopen seizoen en tegen wie ze punten hebben laten liggen, ook tegen die clubs is verdedigende organisatie essentieel.
Schalke uit en Lyon uit werd je gewoon weggespeeld en scheelde het heel weinig of Ajax had die finale nooit gehaald.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:03 schreef manny het volgende:
[..]
Je geeft altijd 1-2 kansjes weg. Bij Bosz zijn dat er 5-6, of 10. (Beetje zoals bij Schreuder eigenlijk).
Dus hij zal het wel wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:09 schreef Simmertje het volgende:
2017/18 Borussia Dortmund Bundesliga 7e (bij ontslag) Verlies Duitse supercup, ontslagen op 10 december 2017
2018/19 Bayer Leverkusen 4e (9e bij aanstelling) Geplaatst voor Europees voetbal (CL)
2019/20 5e Verlies DFB-Pokalfinale, geplaatst voor Europees voetbal (EL)
2020/21 6e (bij ontslag) Ontslagen op 23 maart 2021
2021/22 Olympique Lyonnais Ligue 1 8e
2022/23 9e (bij ontslag)
Hoe de Telegraaf heeft geprobeerd Heitinga te behouden is echt heel droevigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan m niet lezen want premium, maar Driessen gaat er in zijn column uiteraard met gestrekt been in tegen Mislintat. Die grossiert bij het vertrek van Heitinga in huichelarij
Het is lastig om nieuwe bronnen te vinden omdat Sven maar met 2 mensen zijn zaken deelt.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe de Telegraaf heeft geprobeerd Heitinga te behouden is echt heel droevig
https://www.ajaxfanatics.(...)wedstrijden-geweest/quote:"Officieel ben ik twaalf dagen bezig, ja. Eerlijk gezegd, ik ben de laatste tien, elf maanden al bij alle wedstrijden aanwezig geweest", vervolgt hij, geciteerd door Voetbal International. "Ik heb die tijd goed gebruikt om beter inzicht in de club en het eerste elftal te krijgen. Dat heeft me enorm geholpen om te zien waar de pijnpunten zitten. Ik constateerde ook dat er dingen in de zomer niet goed uitgepakt zijn."
Dus die Ward was alleen maar afleiding.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
https://www.ajaxfanatics.(...)wedstrijden-geweest/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |