Misschien heeft Jeff ook bericht gehad van Kim, maar wist hij het wel stil te houden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vreemd dus idd. maar Jeff mocht geen bericht van Kim, hoe het met haar ging na haar onverwachte vertrek. Marciano en Martin kregen wel in K5 te horen dat het goed ging met KimW en Mexx, heb ik ze wel eens horen zeggen.
Vanavond weer een zoemertjequote:Op donderdag 1 juni 2023 13:45 schreef spapaars het volgende:
1800 zoemertje om de 9 maanden te vieren.
Dat snap ik dus ook niet.. waarom? Je weet dat er een proef komt. Of dat dan om een eliminatie of een verdien gaat. Het zijn ook wel weer de twee die de hele dag bezig zijn om zo geil mogelijk over te komen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
Eunice heeft de hakken al aan
ZOe een jurkje??
We weten eigenlijk niet wat ze wel en niet te horen krijgen, maar het zou mij niet verbazen dat ze zo nu en dan wat nieuws krijgen betreffende het thuisfront, maar daar niet over mogen praten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vreemd dus idd. maar Jeff mocht geen bericht van Kim, hoe het met haar ging na haar onverwachte vertrek. Marciano en Martin kregen wel in K5 te horen dat het goed ging met KimW en Mexx, heb ik ze wel eens horen zeggen.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Den Helder is een uitgestorven kut dorp
Janet
het is een stad
Zoe
een klein uitgestorven kut dorp
quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nouquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
We weten eigenlijk niet wat ze wel en niet te horen krijgen, maar het zou mij niet verbazen dat ze zo nu en dan wat nieuws krijgen betreffende het thuisfront, maar daar niet over mogen praten.
Heeft ze wel gelijk in, een lelijke stad ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Janet
het is een stad
Zoe
reacties uitlokken is Zoë niet vreemd...... als ze maar aandacht krijgt hequote:Op donderdag 1 juni 2023 13:48 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Janet
het is een stad
Zoe
Zoe denkt dat alles buiten A'dam kut isquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft ze wel gelijk in, een lelijke stad ook.
Die stonden buiten wat te schreeuwen over de schutting, dus zo weten ze wat.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
De brief van Mexx waren we toch echt bij
Dat tiano en martin bericht hadden achter van Kim en Mexx hebben ze toch echt zelf gezegd
Die kan niet verder denken dan het hek dat om A'dam geplaatst isquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe denkt dat alles buiten A'dam kut is
neeeequote:Op donderdag 1 juni 2023 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die stonden buiten wat te schreeuwen over de schutting, dus zo weten ze wat.
Er zit een verschil tussen ergens niet over mogen praten en ergens daadwerkelijk niet over praten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
De brief van Mexx waren we toch echt bij
Dat tiano en martin bericht hadden achter van Kim en Mexx hebben ze toch echt zelf gezegd
daar heb ik het ook niet overquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen ergens niet over mogen praten en ergens daadwerkelijk niet over praten.
Misschien konden die twee hun mond niet houden.
Rustaaagh!quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeee
ze hebben achter een gesprek gehad
daarna vertelden ze beiden daarover
on stream
staat ook in de COS van die tijd
Brief van Mexx was vergelijkbaar met de brieven cq berichten die een aantal deed besluiten om te vertrekken.quote:
Dat zit er idd dik inquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen ergens niet over mogen praten en ergens daadwerkelijk niet over praten.
Misschien konden die twee hun mond niet houden.
sommigen schijnen in de douche te plassenquote:
Lekker fris welquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommigen schijnen in de douche te plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |