Nou 5km vind ik al best een eind..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar hoe je dat het beste op moest bouwen vond ik zelf wat lastig. In het schema heb je bijvoorbeeld reletief veel 20 km. Dat is dan blijkbaar een sleutelafstand. Snap ik ook wel want tot aan 15 ging het best prima maar de 20 was een hele kluif terwijl het "maar" 5 km meer is. En dat je inderdaad een aantal dagen twee dagen achter elkaar moet.
4 x 40 kmquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:29 schreef pullup het volgende:
Hoeveel moet je per dag eigenlijk op die 4 daagse dan?
Poehquote:
Ik ben allang blij dat ik geen 50 km hoef te doen. Voor mannen geboren tussen 1974-1997 is 50 km regelementair.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:44 schreef pullup het volgende:
Wist wel dat het een eind was maar niet dat het zo ver was
Mag dat ook op de fiets of moet je het te voet doen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik geen 50 km hoef te doen. Voor mannen geboren tussen 1974-1997 is 50 km regelementair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
[/quote]
Nog even flink wat werk, maar ik zie een mooie keuken in het verschiet
Gefliciteerd nogquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Uhmmmm....vooral veel gewerkt, in de USA. Ben net terug, hoef er voorlopig niet meer heen.
Sinds februari aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse volgens een trainingsplan, dat vergt heel veel vrije tijd.
Oh ja, en afgelopen vrijdag ben ik een beetje soort van getrouwd. Geregistreerd partnerschap eigenlijk maar voor de wet schijnt dat identiek te zijn.
40 km per dagquote:
Fietsen of lopen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:06 schreef pullup het volgende:
Net even op mijn gezondheid appje gekeken maar ik haal toch gemiddeld 13 km per dag zo te zien
Een vrouw wandelt gemiddeld 5,2 km/u.quote:
Lopen blijkbaarquote:
Des best veel nog hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Lopen blijkbaar
Eerder was die app niet zo goed om het uit elkaar te houden maar tegenwoordig telt hij dat fietsen niet meer mee
Vertrouw het ook niet helemaalquote:
quote:
Weten die mensen dat honden leven van vlees/brokken en water. Geen cocaïne en red bullquote:
te voet. Konijntjes kunnen dat makkelijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag dat ook op de fiets of moet je het te voet doen?
Ik vraag dit voor een vriend
Sommige hondjes/honden gewoon drukquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weten die mensen dat honden leven van vlees/brokken en water. Geen cocaïne en red bull![]()
thanksquote:
over drie weken ben ik jarigquote:
Ja, maar maar maarquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
te voet. Konijntjes kunnen dat makkelijk
Kun je je voorstellen hoe snel ik dan fiets met vier trappersquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe snel ik dan fiets met vier trappers
Eerst maar zien te halenquote:
Eerst nog iemand anders.quote:
Dat deed ik dus ook toen mijn moeder voor het eerst de borst gaf.quote:
Is ook de enige borst die je hebt gehad.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook toen mijn moeder voor het eerst d borst gaf.
homofiel zijn is modernquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook de enige borst die je hebt gehad.
Dat hoeven ze hier niet te weten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook de enige borst die je hebt gehad.
Beetje gay is best oke, maar te swoel is niet coolquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje gay is best oke, maar te swoel is niet cool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |