Nou 5km vind ik al best een eind..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar hoe je dat het beste op moest bouwen vond ik zelf wat lastig. In het schema heb je bijvoorbeeld reletief veel 20 km. Dat is dan blijkbaar een sleutelafstand. Snap ik ook wel want tot aan 15 ging het best prima maar de 20 was een hele kluif terwijl het "maar" 5 km meer is. En dat je inderdaad een aantal dagen twee dagen achter elkaar moet.
4 x 40 kmquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:29 schreef pullup het volgende:
Hoeveel moet je per dag eigenlijk op die 4 daagse dan?
Poehquote:
Ik ben allang blij dat ik geen 50 km hoef te doen. Voor mannen geboren tussen 1974-1997 is 50 km regelementair.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:44 schreef pullup het volgende:
Wist wel dat het een eind was maar niet dat het zo ver was
Mag dat ook op de fiets of moet je het te voet doen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik geen 50 km hoef te doen. Voor mannen geboren tussen 1974-1997 is 50 km regelementair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is echt maar een hele kleine keuken.
[/quote]
Nog even flink wat werk, maar ik zie een mooie keuken in het verschiet
Gefliciteerd nogquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awwww lief![]()
Uhmmmm....vooral veel gewerkt, in de USA. Ben net terug, hoef er voorlopig niet meer heen.
Sinds februari aan het trainen voor de Nijmeegse vierdaagse volgens een trainingsplan, dat vergt heel veel vrije tijd.
Oh ja, en afgelopen vrijdag ben ik een beetje soort van getrouwd. Geregistreerd partnerschap eigenlijk maar voor de wet schijnt dat identiek te zijn.
40 km per dagquote:
Fietsen of lopen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:06 schreef pullup het volgende:
Net even op mijn gezondheid appje gekeken maar ik haal toch gemiddeld 13 km per dag zo te zien
Een vrouw wandelt gemiddeld 5,2 km/u.quote:
Lopen blijkbaarquote:
Des best veel nog hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Lopen blijkbaar
Eerder was die app niet zo goed om het uit elkaar te houden maar tegenwoordig telt hij dat fietsen niet meer mee
Vertrouw het ook niet helemaalquote:
quote:
Weten die mensen dat honden leven van vlees/brokken en water. Geen cocaïne en red bullquote:
te voet. Konijntjes kunnen dat makkelijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag dat ook op de fiets of moet je het te voet doen?
Ik vraag dit voor een vriend
Sommige hondjes/honden gewoon drukquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weten die mensen dat honden leven van vlees/brokken en water. Geen cocaïne en red bull![]()
thanksquote:
over drie weken ben ik jarigquote:
Ja, maar maar maarquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
te voet. Konijntjes kunnen dat makkelijk
Kun je je voorstellen hoe snel ik dan fiets met vier trappersquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe snel ik dan fiets met vier trappers
Eerst maar zien te halenquote:
Eerst nog iemand anders.quote:
Dat deed ik dus ook toen mijn moeder voor het eerst de borst gaf.quote:
Is ook de enige borst die je hebt gehad.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook toen mijn moeder voor het eerst d borst gaf.
homofiel zijn is modernquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook de enige borst die je hebt gehad.
Dat hoeven ze hier niet te weten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook de enige borst die je hebt gehad.
Beetje gay is best oke, maar te swoel is niet coolquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje gay is best oke, maar te swoel is niet cool![]()
Pas maar op voor DerRabbit, hij kan soms leuk uit de kast komen.quote:
Mjah, ik weet het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:30 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)rainer-meer-bij-ajax
Dat is tenminste wat Marc
Komt ie nou al weer uit de kastquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op voor DerRabbit, hij kan soms leuk uit de kast komen.
Oei vind hem tot nu toe heel aardigquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas maar op voor DerRabbit, hij kan soms leuk uit de kast komen.
Zullen we hem er terug inslaan?quote:
In z'n holletjequote:Op donderdag 1 juni 2023 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we hem er terug inslaan?
Het is een prima gozer konijntje maar soms moet hij even terug op zijn plaats gezet worden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oei vind hem tot nu toe heel aardig
Is niet nodig, regelen ze hier op het forum snel genoegquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alweerquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bowling met borrelquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:08 schreef devzero het volgende:
Wel weer zin in een vrimibo Vrijdag Middag Bowling ftw
Was je weer in Haags zijn kelder.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alweer![]()
![]()
Mijn blauwe plekken van afgelopen weekend zijn nog niet weg
Nee, Eendje vond dat ik weer te gay deed op zaterdag avond dus die heeft me de dichtstbijzijnde kast in geslagenquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je weer in Haags zijn kelder.
Wat een foob.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, Eendje vond dat ik weer te gay deed op zaterdag avond dus die heeft me de dichtstbijzijnde kast in geslagen![]()
![]()
Zolang hij maar niet zijn bowlingbal probeert op te drinken en zijn biertje over de baan gooitquote:
ik dacht nog.. wat schrijft hij nou do..quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik dacht nog.. wat schrijft hij nou do..
pff kwartje valt nu
het is pas donderdag![]()
![]()
Afwijkende week hier gehad
quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik dacht nog.. wat schrijft hij nou do..
pff kwartje valt nu
het is pas donderdag![]()
![]()
Afwijkende week hier gehad
Ik heb het idee dat het vandaag woensdag is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en ik dacht nog fixed that for you
een vimibo.. lekker
nu uh valt het kwartje pas
Ben je blond Monique? Of het zusje van SBE?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
een vimibo.. lekker
Nou wilde net echt aan de prosecco.. dacht lekker uitslapen morgen ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Wel prut als je denkt dat je vrij bent morgen.
Als jij het weekend nog mee wil maken dan zou ik maar niet zo doorgaan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je blond Monique? Of het zusje van SBE?
hihi Dat is wel fijner, voor jou is het opeens sneller weekendquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het vandaag woensdag is.
Oh dan is het even een zware dobber nuquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou wilde net echt aan de prosecco.. dacht lekker uitslapen morgen ook
Nope maar wel zo nu en dan een blonT momentquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je blond Monique? Of het zusje van SBE?
Wil je Monique niet als zusje?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij het weekend nog mee wil maken dan zou ik maar niet zo doorgaan.
Ja ik moet kijken hoe ik dit weer te boven kom.....quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dan is het even een zware dobber nu
Ik heb jou al als zusje, dat is wel genoeg.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik moet kijken hoe ik dit weer te boven kom.....
zit er even doorheen door dit besef
Heer aloa.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb jou al als zusje, dat is wel genoeg.
Ik heb er 3.quote:
Kan ik er eentje ruilen voor een parkiet?quote:
Vrij rustig.Bij jullie?quote:
Jij bent enigst kind?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wow dat klinkt , als enigskind zijnde leuk!!
En 4 jongens.. soms ook ruzie?
Ik ben de oudste,strak regime.Ik tolereer geen ruzie.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wow dat klinkt , als enigskind zijnde leuk!!
En 4 jongens.. soms ook ruzie?
Ja ik ben enigst kind en ik kan je zeggen: ik vond dat ook niet leuk!quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij bent enigst kind?
Ik vond dat altijd zo zielig vroeger
De man met de zweep?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben de oudste,strak regime.Ik tolereer geen ruzie.
oei op die fietsquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben de oudste,strak regime.Ik tolereer geen ruzie.
Niet nodig,mijn blik zegt zegt genoeg.quote:
Je krijgt wel alle aandacht van je ouders. Althans dat denk ik dan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik ben enigst kind en ik kan je zeggen: ik vond dat ook niet leuk!
Maar zag wel wisselende dingen bij de kinderen waar ik mee afsprak of bleef slapen. Sommigen hadden veel ruzie met hun broer of zus bij anderen ging het wel goed.
Maar ben wel met veel kinderen opgegroeid, woonde naast mijn oma waar iedere dag familie met kinderen kwam.
Zo werkt het ook bij mij in real lifequote:Op donderdag 1 juni 2023 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet nodig,mijn blik zegt zegt genoeg.
De jongste is net zo oud als Soul.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oei op die fiets
Dan heb je nog vrij jonge broers/zusjes ook erbij. Gezien je leeftijd en aantal broers/zussen.
ja dat wel maar je kunt ook niks uitvreten aangezien ze alles meekrijgenquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Je krijgt wel alle aandacht van je ouders. Althans dat denk ik dan.
Ik had altijd ruzie met mijn broerdus dat klopt wel.
Dat was bij ons thuis precies zo.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat wel maar je kunt ook niks uitvreten aangezien ze alles meekrijgenDat zag ik wel bij een vriendin die thuis 5 broers en 2 zussen had.. daar kon heeeel veeel haha
En dat was altijd heel gezellig
Meestal mag de oudste niks, de tweede mag iets meer (wat de oudste dan weer niet eerlijk vind) en de derde kan weer meer dan de oudste 2, wat ook weer scheve gezichten geeftquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat wel maar je kunt ook niks uitvreten aangezien ze alles meekrijgenDat zag ik wel bij een vriendin die thuis 5 broers en 2 zussen had.. daar kon heeeel veeel haha
En dat was altijd heel gezellig
Ja dat is wel een hele andere dynamiek in zo'n groot gezinquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was bij ons thuis precies zo.
Ja en de jongste, de nakomer vaak, die wordt gepamperd en in de watten gelegd..quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal mag de oudste niks, de tweede mag iets meer (wat de oudste dan weer niet eerlijk vind) en de derde kan weer meer dan de oudste 2, wat ook weer scheve gezichten geeft
En dan opgroeien op een manege.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is wel een hele andere dynamiek in zo'n groot gezin![]()
Met hun en nog vriendin van de kinderen , ja waren met veel, 6 weken op vakantie geweest.
Was een dolle boel haha
Voor jou dus ook normaal![]()
Was altijd verbaasd ook over de enorm grote pannen / ketels haha
Klopt nu zie je wel veel 1 ouder gezinnen en vaak maar hooguit 2.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
En vroeger waren de gezinnen nog veel groter...
Mijn jongste zus is juist een vechter.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en de jongste, de nakomer vaak, die wordt gepamperd en in de watten gelegd..
Ohhh wat sjiek en leuk!!! (lijkt me)quote:
Maar mocht zij meer dan de rest thuis? zo bedoelde ik hetquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn jongste zus is juist een vechter.
Ze lopen in Friesland ook 75 jaar achter.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
En vroeger waren de gezinnen nog veel groter...
Meestal voedde de oudste kinderen de jongsten op, als ouder zijnde was dat niet te doen denk ik.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt nu zie je wel veel 1 ouder gezinnen en vaak maar hooguit 2.
ken er toch 2 met 4 kinderen. Is wel een uitzondering hier in de regio.
eens.. is dan ook een oud Germaans volk heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze lopen in Friesland ook 75 jaar achter.
Hier is het nog gezelligquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze lopen in Friesland ook 75 jaar achter.
Ja maar zo ging dat vroeger denk ik in veel grote gezinnen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal voedde de oudste kinderen de jongsten op, als ouder zijnde was dat niet te doen denk ik.
Dan ben je ook vaak zwanger, zal ook wel wat doen met je lichaamquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar zo ging dat vroeger denk ik in veel grote gezinnen.
Ja dat kan niet goed zijn geweest, vrouwen met 10 kinderen of meer..quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ben je ook vaak zwanger, zal ook wel wat doen met je lichaam
Er kon bij ons thuis best heel veel.En ja mooie herinneringen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohhh wat sjiek en leuk!!! (lijkt me)
Grappig dat grote gezin waar ik veel kwam die hadden 2 paarden, geit, varken (die 2 liepen ook binnen rond haha), kat , grote hond
was daar een stuif in.
Kijk je er met een fijne herinnering op terug?
Jij kunt denk ik goed paardrijden dan ook?
Je moest wel dan kwam de pastoor langs of niet al een gebroed had. Zo niet was je de duivelquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ben je ook vaak zwanger, zal ook wel wat doen met je lichaam
Doe je het nu niet meer? (paardrijden)quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kon bij ons thuis best heel veel.En ja mooie herinneringen.
Paardrijden kon ik best goed.
Tsjaa, rare tijdenquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moest wel dan kwam de pastoor langs of niet al een gebroed had. Zo niet was je de duivel
Ze mocht meer omdat de paden vrij waren gemaakt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar mocht zij meer dan de rest thuis? zo bedoelde ik het
dat je vaker ziet, dat de jongste veel meer mag.
Nee hoor je bent nog steeds raar als je ze niet moetquote:
Al een tijdje niet meer.De manege is verkocht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Doe je het nu niet meer? (paardrijden)
Jij bent sowieso raar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je bent nog steeds raar als je ze niet moet
Mis je het paardrijden niet, omdat je er ook mee bent opgegroeid zeg maar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer.De manege is verkocht.
Het rijden niet,de paarden wel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mis je het paardrijden niet, omdat je er ook mee bent opgegroeid zeg maar.
Ik weet niet meer wie maar die vond het paardrijden voor vrouwen wel begrijpelijk. Ja ja over sex. Nou ik heb daar nog nooit enig plezier aan bevonden. Wel het paard rijdenquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer.De manege is verkocht.
Ahh mooi beestjequote:Op donderdag 1 juni 2023 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het rijden niet,de paarden wel.
[ afbeelding ]
Moet je zelf weten toch?quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor je bent nog steeds raar als je ze niet moet
Dit heb ik ooit ook iemand horen zeggen.Ik weet precies wat je bedoeld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie maar die vond het paardrijden voor vrouwen wel begrijpelijk. Ja ja over sex. Nou ik heb daar nog nooit enig plezier aan bevonden. Wel het paard rijden
Bijna.quote:
Dank je ik zou het best nog wel eens willen doen. Even door de duinen en het strand.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit ook iemand horen zeggen.Ik weet precies wat je bedoeld.
Slaat werkelijk nergens op.
Koetje rijdenquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
Ik heb het niet zo op paarden. Ik zie liever een koe.
Als ze maar niet slordig in de wei staan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
Ik heb het niet zo op paarden. Ik zie liever een koe.
In galop over het strand is wel het mooist.quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ik zou het best nog wel eens willen doen. Even door de duinen en het strand.
quote:
De rug van een koe is niet zo geschikt hiervoor.quote:
quote:
Dat zou ik niet weten.Zie ze er zelfs mee springen ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De rug van een koe is niet zo geschikt hiervoor.
Het is maar wie er op zit he? De ezeltjes in warme landen hebben het ook goedquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten.Zie ze er zelfs mee springen ook.
Maar gebakken op je bordquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ze maar niet slordig in de wei staan.
Leuk truukje dat ze met haar voorpoten op een verhoging staat. Dan is de rug recht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs wedstrijden.
[ afbeelding ]
Dat wil nog niet zeggen dat ze daar geschikt voor zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten.Zie ze er zelfs mee springen ook.
Poppenkastquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk truukje dat ze met haar voorpoten op een verhoging staat. Dan is de rug recht.
Dat zijn ze nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ze daar geschikt voor zijn.
In Nederland hadden we ooit de ponypletter.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar wie er op zit he? De ezeltjes in warme landen hebben het ook goed [ link | afbeelding ]
dat is echt zieligquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar wie er op zit he? De ezeltjes in warme landen hebben het ook goed [ link | afbeelding ]
Pony park Slagharen? Dat is er gelukkig niet meerquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Nederland hadden we ooit de ponypletter.
paardenzuurvlees, wel eens gehad? dat is lekkerquote:
Ja, dat was wel triest.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een meisje op les die niet op pony`s mocht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is echt zieligdat doe je toch ook niet als persoon met overgewicht op zo'n ezeltje zitten
Sorryquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
een vimibo.. lekker
Het maakt de uitbater niet zo veel uit hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is echt zieligdat doe je toch ook niet als persoon met overgewicht op zo'n ezeltje zitten
Het is sowieso geen goed idee om als volwassene op een ezel te gaan zittenquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Walgelijk, had het even opgezocht bahquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erger.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Pony park Slagharen? Dat is er gelukkig niet meer
Oh wat goed dat je ouders dat tegen hielden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een meisje op les die niet op pony`s mocht.
Ik ben geen paardenliefhebber, ik ben laatst bijna aangereden door een paardquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
paardenzuurvlees, wel eens gehad? dat is lekker![]()
Aten we vroeger thuis regelmatig, sorry paardenliefhebbers
Bizar ook dat er mensen zijn die daar op geilenquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Walgelijk, had het even opgezocht bah
Je hebt toen zelf nog meegepost.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Pony park Slagharen? Dat is er gelukkig niet meer
nee die willen alleen maar cashen.. interesseert ze niet hoe de beestjes eraan toe zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt de uitbater niet zo veel uit hoor.
Ja Dolfinarium mag ook oprottenquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen paardenliefhebber, ik ben laatst bijna aangereden door een paard
Die fles moet leeg vanavond, morgen is de prik erafquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hihi alsnog nu net een glas prosecco gepakt.
had me er op ingesteld
Is dat zo?quote:
Ja dat is echt walgelijk! dan ben je denk ik echt ziek in je hoofd.. zijn maar weinig dingen waar ik qua gedrag van een mens niet tegen kan.. of echt verafschuw. dat is er 1 van..quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Bizar ook dat er mensen zijn die daar op geilen
Je PI zegt wat andersquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is echt walgelijk! dan ben je denk ik echt ziek in je hoofd.. zijn maar weinig dingen waar ik qua gedrag van een mens niet tegen kan.. of echt verafschuw. dat is er 1 van..
ja want ik vind de vacu vin niet. Heb weer te goed opgeruimdquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die fles moet leeg vanavond, morgen is de prik eraf
Ik fietste met mijn man op een weggetje, aan de kant liep een vrouw met twee paarden, mijn man reed al iets voor me en reed er voorbij, maar toen was die vrouw al begonnen om de weg schuin over te steken. Ze had er geen erg in dat ik er ook nog achteraan kwam, dus ik kon alleen de berm nog maar in sturen.quote:
Nee dat is het nietquote:
Goed idee om die vacu-vin weg te gooienquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja want ik vind de vacu vin niet. Heb weer te goed opgeruimd![]()
Heb me laten vertellen op een wijnproeverij dat het sowieso not done is om zo'n vacu vin erin te doen.. dan trek je de aroma's eruit of zoiets
Lomp dat ze niet even op of om keek met haar paard en gewoon overstak.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik fietste met mijn man op een weggetje, aan de kant liep een vrouw met twee paarden, mijn man reed al iets voor me en reed er voorbij, maar toen was die vrouw al begonnen om de weg schuin over te steken. Ze had er geen erg in dat ik er ook nog achteraan kwam, dus ik kon alleen de berm nog maar in sturen.
Grote kutpaarden
Beetje rekening met elkaar houden he?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik fietste met mijn man op een weggetje, aan de kant liep een vrouw met twee paarden, mijn man reed al iets voor me en reed er voorbij, maar toen was die vrouw al begonnen om de weg schuin over te steken. Ze had er geen erg in dat ik er ook nog achteraan kwam, dus ik kon alleen de berm nog maar in sturen.
Grote kutpaarden
quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed idee om die vacu-vin weg te gooien
Je zou bijna aan opzet denken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed idee om die vacu-vin weg te gooien
Inderdaad, ze had eerst even achterom moeten kijken.quote:
Ja ze hebben een funktie GVD !!!quote:
Of een spiegel op het paard.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze had eerst even achterom moeten kijken.
Ik denk dat het Soury niets kan schelen dat het van jou magquote:
Het standaard maken is echt debiel die kut hartjes enquote:
En toen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
Schelen zijn de mooiste niet,
en mooie schelen zijn er niet.
Ken jij mij ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is echt walgelijk! dan ben je denk ik echt ziek in je hoofd.. zijn maar weinig dingen waar ik qua gedrag van een mens niet tegen kan.. of echt verafschuw. dat is er 1 van..
Kwam er een kameel.quote:
tja net zo min als het mij verder niet boeit dat ze het haatquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het Soury niets kan schelen dat het van jou mag
Wie heeft jou opgegraven?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja net zo min als het mij verder niet boeit dat ze het haat
Hij wil alleen maar vechten.quote:
Dansen?quote:
Die naam ken ik wel idd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:33 schreef Soury het volgende:
Er was wel ooit Ponnylover hier op fok. Goeie ouwe tijd
Ja zieke shitquote:
40+ is de liefdevolste SCquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
spread the love
![]()
1 en al liefde hiero
Ik weet het wel zekerquote:
Wat is aan hard toe gaan dan? Puntjes pikkenquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed ondertussen wel dat het hier het minst 'hard' eraan toe gaat.
Opzich wel. Kan heel andersquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed ondertussen wel dat het hier het minst 'hard' eraan toe gaat.
Ja maar dan ben jij vaak de schuld vanquote:
Noquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is aan hard toe gaan dan? Puntjes pikken
Nou nee, vergeet jezelf nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan ben jij vaak de schuld van
Ik geef me overquote:
Is je boek al klaar?quote:
Hahahaquote:
Wel een lastige SC.quote:
Veel durfden daar niet eens te posten.quote:
Waarom niet dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel durfden daar niet eens te posten.
Was nogal een vaste kliek.quote:
UTO SC wekte prima nu werkt het nietquote:
Dat is onzin en dat weet je zelf ook wel. De meeste SC van IRL soaps gingen primaquote:
Vast wel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, zal dat nog te vinden zijn via zoeken ?
Zeg je nou dat ik lieg?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin en dat weet je zelf ook wel. De meeste SC van IRL soaps gingen prima
Topicreeks: UTO SCquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, zal dat nog te vinden zijn via zoeken ?
Ja met je ex modquote:
Thnx, ik was aan t zoeken via zoeken hier bovenquote:
Die kwam daar nooit.quote:
Ik ook, als je maar het juiste zoekwoord gebruikt en dan voor het UTO subforum kiestquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx, ik was aan t zoeken via zoeken hier boven
Welnee gozer dat was leuk toch?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kwam daar nooit.
Dit was het kliekje.
[ afbeelding ]
Soul was daar mod, dus lijkt me dat ze dat wel kwam.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kwam daar nooit.
Dit was het kliekje.
[ afbeelding ]
Ja kuch .........quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soul was daar mod, dus lijkt me dat ze dat wel kwam.
Dat hoor je mij ook niet zeggen.Ik vond het leuk.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soul was daar mod, dus lijkt me dat ze dat wel kwam.
Ik kan niks met jullie vanavond.quote:
Houd dat vastquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niks met jullie vanavond.
Als ik korsakoff krijg ga ik daar posten.quote:
Verstandig welquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik korsakoff krijg ga ik daar posten.
Tot je morgen wakker wordt.quote:
Op niveau toch?quote:
Het leuke is dat je ze er zo pikt als ze elders gaan posten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Te triest voor woorden het niveau daar...
Uhh .... meneer FFquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leuke is dat je ze er zo pikt als ze elders gaan posten.
Ik typte in Uto SCquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, als je maar het juiste zoekwoord gebruikt en dan voor het UTO subforum kiest
Ik tikte BoonDockSaint, dan op het UTO tegeltje en dan op zoeken.quote:
Je houdt van RLS-en of niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
Ik heb de hype van al die BB, UTO etc etc nooit begrepen.
Maar goed.
Er zijn hier veel users die het wel snappenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
Maar goed.
Daarin ben je niet de enige.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
Maar goed.
Leg het eens uit dan?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn hier veel users die het wel snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |