Als ze niet opstaan, gewoon alarm. zal ze leren. DIe ZC is voor iedereen is gewoon een verkapte wekkerquote:
Zoe zit aan icequote:Op donderdag 1 juni 2023 09:48 schreef humpty het volgende:
Isaac en Zoe zitten wel steeds aan elkaar
Zoe kan hem echt niet afblijven maar hij doet het ook
geeft echt verkeerde signalen af
Mwah hij doet het ook hoor maar dan heel sneakyquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoe zit aan ice
Ze wilde tegen hem aan leunen
Daarom deed ice maar net of hij ging boksen
Vervolgens wil ze hem een Schopje geven
Staat hij net ver genoeg weg
Ben het met je eens dat hij een stuk duidelijker zou kunnen zijn jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:52 schreef humpty het volgende:
[..]
Mwah hij doet het ook hoor maar dan heel sneaky
Ze kreeg dat bericht ook heel laat. Na de hot tub bozig omdat Isaac niet gekomen was maar met Eric zat te kletsen binnen en hij moest mee naar boven later, ze wilde ook dat hij voor haar uit liep op de trap en gebaarde naar haar korte jurkje / billen en hij grapte dat dan juist achter haar aan moest lopen raakte haar ook aan op de schouders, en liep vervolgens toch achter haar aan de trap op en ze liepen t kantoor in en ze zag dat ze 2 boodschappen had en las ze en zei toen ohww ze zijn erg boos.... over de stelling van 1000 euries en toen weg gedraaid. Ik weet niet wie die stelling plaatste maar in principe weet nog niemand iets over die boodschap, lagen al op bedquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r staat toch verder nergens dat het niet doorgaat...
Rupiequote:Op donderdag 1 juni 2023 09:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze kreeg dat bericht ook heel laat. Na de hot tub bozig omdat Isaac niet gekomen was maar met Eric zat te kletsen binnen en hij moest mee naar boven later, ze wilde ook dat hij voor haar uit liep op de trap en gebaarde naar haar korte jurkje / billen en hij grapte dat dan juist achter haar aan moest lopen raakte haar ook aan op de schouders, en liep vervolgens toch achter haar aan de trap op en ze liepen t kantoor in en ze zag dat ze 2 boodschappen had en las ze en zei toen ohww ze zijn erg boos.... over de stelling van 1000 euries en toen weg gedraaid. Ik weet niet wie die stelling plaatste maar in principe weet nog niemand iets over die boodschap, lagen al op bed
Anders moet ze in de aanbieding gaan shoppen, dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie
Voor 500
Babs maakte daar 1000 van
Babs wil dat leren jasjequote:Op donderdag 1 juni 2023 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Anders moet ze in de aanbieding gaan shoppen, dat kan natuurlijk niet
Hoe actief?quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook 1 van de weinigen die al actief is.
Ze beginnen nu allemaal te ontwaken.
Duidelijk wordt vervolgd dus...thnx voor je verslag...quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze kreeg dat bericht ook heel laat. Na de hot tub bozig omdat Isaac niet gekomen was maar met Eric zat te kletsen binnen en hij moest mee naar boven later, ze wilde ook dat hij voor haar uit liep op de trap en gebaarde naar haar korte jurkje / billen en hij grapte dat dan juist achter haar aan moest lopen raakte haar ook aan op de schouders, en liep vervolgens toch achter haar aan de trap op en ze liepen t kantoor in en ze zag dat ze 2 boodschappen had en las ze en zei toen ohww ze zijn erg boos.... over de stelling van 1000 euries en toen weg gedraaid. Ik weet niet wie die stelling plaatste maar in principe weet nog niemand iets over die boodschap, lagen al op bed
Ze praat en is zo ze is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe actief?
Ze staat dom te doen op de slaapkamer
Ice heeft het ontbijt klaar gemaakt
Erik heeft al gesport
Er staat ook een filmpje van @KinKiJan in het vorige topicquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Duidelijk wordt vervolgd dus...thnx voor je verslag...
Dat is jouw meningquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze praat en is zo ze is.
Het is helaas nu in de cos een waterval aan beledigen waar men elkaar probeert te overtreffen.
Zit echt geen kwaad in haar, en niet te vergeten, ze is daar de jongste en wat kinds.
Thnxquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staat ook een filmpje van @:Kinkijan in het vorige topic
Omdat ze het spel niet goed speelt, daar doen ze bijna allemaal hetzelfde, alleen op een stiekeme manier.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
Ik zie een heel andere zoe
Die geen enkel probleem heeft met anderen onderuit schoffelen
Het liefst achter de rug om
Dat zeiden ze bij de laaste 500 euro ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs wil dat leren jasje
Geen idee wat dat ding kost
Ice vindt het ook een prima idee maar dan vind hij dat er niks meer uit de prijzenpot gehaald worden daarna van hem
Zo keek ik in het begin ook tegen haar aan. Maar de laatste tijd is ze niet lekker bezig, stoken en niet het onschuldige kindvrouwtje, maar zo zie ik hetquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze praat en is zo ze is.
Het is helaas nu in de cos een waterval aan beledigen waar men elkaar probeert te overtreffen.
Zit echt geen kwaad in haar, en niet te vergeten, ze is daar de jongste en wat kinds.
Het is een discussie om een meningquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze het spel niet goed speelt, daar doen ze bijna allemaal hetzelfde, alleen op een stiekeme manier.
Er zal niets meer uit de pot gehaald worden…tot de volgende stellingquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs wil dat leren jasje
Geen idee wat dat ding kost
Ice vindt het ook een prima idee maar dan vind hij dat er niks meer uit de prijzenpot gehaald worden daarna van hem
Dat mag, maar op de manier hoe is gewoon niet leuk meer.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een discussie om een mening
Das redelijk nutteloos
We zien het allebei anders
Thnxquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staat ook een filmpje van @:Kinkijan in het vorige topic
Ja nu gaan de beledigen over Zoe, straks is Babette weer aan de beurt, die krijgt ook genoeg... of Jeff... degene die het meest aanwezig zijn komen allemaal aan de beurt...quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze praat en is zo ze is.
Ook dat mag je vindenquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat mag, maar op de manier hoe is gewoon niet leuk meer.
Er zit genoeg kwaads in hoorquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze praat en is zo ze is.
Die stelling ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:16 schreef pingu66 het volgende:
Waar hadden babbel,Jap en tiano het over?
en even later zaten ze te dollen over Jasper op de fietsquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
Wendy steekt Jappie wat veren in zijn poepert
Dat alle vrouwen naar Jasper keken gisteren
Toen hij aan het sporten was
Klopt, maar je ziet echt duidelijk dat ze heel veel is afgevallen en fitter isquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:22 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey, Jasper en Wendy hebben het over Moraima, dat je nu wel merkt dat ze afgevallen is, dat ze de ene keer de trap zo oploopt en de andere keer hakkend en puffend.
Ook weer zo, febo heeft deze manier van prijzenpot aanbreken zelf toegelaten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:25 schreef spapaars het volgende:
Het is een stelling waar de bewoners zelf over kunnen beslissen.
En als het waar is dat de FEBO daar niet blij mee is, zou ik zeggen, waar bemoeien jullie zich mee?
Zeker te wetenquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar je ziet echt duidelijk dat ze heel veel is afgevallen en fitter is
Ben ook benieuwd waarom. Het is maar 16K, en het zorgt weer voor wat streams/tvquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:25 schreef spapaars het volgende:
Het is een stelling waar de bewoners zelf over kunnen beslissen.
En als het waar is dat de FEBO daar niet blij mee is, zou ik zeggen, waar bemoeien jullie zich mee?
Blijkbaar leggen ze alle stellingen eerst voor aan de FEBOquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, febo heeft deze manier van prijzenpot aanbreken zelf toegelaten.
Leuk...per persoon voor 1000 euro gaan shoppen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd waarom. Het is maar 16K, en het zorgt weer voor wat streams/tv
En ze kopen bij sponsors, dus gaat de winnaarsbedrag omlaag, en zal er waarschijnlijk niet veel echt betaald moeten worden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd waarom. Het is maar 16K, en het zorgt weer voor wat streams/tv
Voor mij niet, maar genoeg mensen die het vermakelijk vindenquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Leuk...per persoon voor 1000 euro gaan shoppen.Daar zullen ze vast wel weer even mee bezig zijn
nou, heel leuk.....lijken me ook heel leuke streams danquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:38 schreef xsaskiax het volgende:
1.000 euro vrij te besteden is veel vermakelijker, dan zijn ze niet aan de 2 vaste zaken gebonden en wordt het veel chaotischer(en dan komt Moraima helemaal het kantoor niet meer uit!)
Gelukkig zijn er 2 streams en zijn ze God zij dank niet verplicht om het de hele tijd in beeld te gevenquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:41 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, heel leuk.....lijken me ook heel leuke streams dan
Denk het wel.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:36 schreef xsaskiax het volgende:
Zouden ze nou eigenlijk veel korting krijgen bij Zalando (en bol.com)???
Zou 'achter' er daarom op tegen zijn wanneer ze 1.000 euro pp mogen besteden?
Het levert voor 'de boekhouding' wel gigantisch veel werk op om alle kortingen te verrekenen (terwijl het hele bedrag uit de prijzenpot gehaald wordt)... wel heel voordelig voor ome John, scheelt heel wat in de prijzenpot en de korting zullen ze waarschijnlijk op de rekening van Talpa krijgen of zo
Iets van 1000quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:40 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand hier het weleens uitgerekend hoeveel de bewoners eigenlijk al pp uit de prijzenpot e.d. hebben gekregen???
Dus zonder biljart, tafeltennistafel e.d., maar echt om kleding, boeken, make-up, wimpers en weet ik veel wat te kopen
oh ja Ali Express was er ook nog!quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk het wel.
Voorheen werden de merknamen op alle boodschappen afgeplakt, nu worden de namen constant genoemd, en veel van het huismerk.
Met Ali Express hadden ze zelfs een jingle die je steeds hoorde wanneer er weer iets was gewonnen, en een tasje mocht worden gepakt..
Dat valt me nog mee ...... en dan natuurlijk ook wat ze bij GBR gekregen hebben (maar dat wordt ook steeds minder)quote:
1000, is puur Zalando en bolquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat valt me nog mee ...... en dan natuurlijk ook wat ze bij GBR gekregen hebben (maar dat wordt ook steeds minder)
Volgens mij las ze een stukje van de boze mail voor. Er stond in: wij vingen op... en toen zei ze dat t over de 1000 euro ging. Daarna kregen we niks meer te zien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar leggen ze alle stellingen eerst voor aan de FEBO
Dat was ook de vraag van ??? Aan Babs
Of ze de vorige stelling van 500 wel had voorgelegd
Gesprekje met Babs was buitenquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:52 schreef woxxel het volgende:
[..]
Volgens mij las ze een stukje van de boze mail voor. Er stond in: wij vingen op... en toen zei ze dat t over de 1000 euro ging. Daarna kregen we niks meer te zien.
Filmpje staat nog in t vorige topic van dat moment.
Even met een schroevendraaien in de band prikkenquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:54 schreef spapaars het volgende:
Hoe willen ze daar een lekke band rijden?
Erik die hard over de poot van een sportbankje rijdtquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:54 schreef spapaars het volgende:
Hoe willen ze daar een lekke band rijden?
Ok. Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gesprekje met Babs was buiten
Dacht met Rupie zelf
Ja ice heeft die gekocht voor 50 euro van mpquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Ehm, die fiets komt dus toch niet van achter maar is een stelling van Isaac?
Fiets heeft Janet betaald, Isaac wil een inburgeringscursus gaan geven en vanmiddag hebben ze een fietsexamenquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Fiets is toch nooit in stelling gebracht?quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Gesponsord door Janet toch?? (dat zei hij gisteren)quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ice heeft die gekocht voor 50 euro van mp
Van zijn geld
Ja kloptquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fiets heeft Janet betaald, Isaac wil een inburgeringscursus gaan geven en vanmiddag hebben ze een fietsexamen
Fiets is gekocht 50 euro van Marktplaats gesponsord door Janet voor het fietsexamen vanmiddagquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fiets is toch nooit in stelling gebracht?
Dus zal het vermoedelijk later worden gebruikt voor een verdien opdracht, op de fiets een parcours met hindernissen afleggen is dan de verwachting.
Is voor de inburgerings cursus van icequote:Op donderdag 1 juni 2023 10:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er is daar nog amper genoeg ruimte om te lopen, wat moet je in vredesnaam met een fiets daar? Ze weten van gekkigheid niet meer wat voor onzin ze moeten kopen
Ach, je weet nooit wat wel of niet waar is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fiets is gekocht 50 euro van Marktplaats gesponsord door Janet voor het fietsexamen vanmiddag
Misschien moeten ze idd volgende week ineens een fiets parcour doen in de loods voor een verdienopdrachtquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ach, je weet nooit wat wel of niet waar is.
Die obstakelrace was ook z.g. door hunzelf bedacht en geregeld, maar K5 gebruikte het gewoon voor een verdienopdracht.
Die was echt superduidelijk dat het never van 150 euro was betaaldquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die obstakelrace was ook z.g. door hunzelf bedacht en geregeld, maar K5 gebruikte het gewoon voor een verdienopdracht.
Dat is die geldpot van Isaac zonder bodem?quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ice heeft die gekocht voor 50 euro van mp
Van zijn geld
En de volgende aankoop is een auto om in te burgeren en daarna oefenen op een Iphonequote:Op donderdag 1 juni 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is voor de inburgerings cursus van ice
Voor hun terugkeer naar de maatschappij
Kan ook niet, het bezorgen/afleveren kost al minstens dat bedrag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was echt superduidelijk dat het never van 150 euro was betaald
Laat staan de huur van 3(?) van die luchtkastelenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook niet, het bezorgen/afleveren kost al minstens dat bedrag.
Allemaal een auto, en zelfs dan is er nog geld over voor de winnaar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En de volgende aankoop is een auto om in te burgeren en daarna oefenen op een Iphone![]()
Allemaal inburgeren, voor de terugkeer in de maatschappij
Weet je ook niet. Ik hou mij maar een beetje vast aan wat ze daar zeggen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo is het.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je ook niet. Ik hou mij maar een beetje vast aan wat ze daar zeggen.
Dacht ineens wat hoor ik nuquote:
Nee, het is altijd de vraag die zal blijven. We zullen het nooit helemaal 100% weten wat wel en wat nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo is het.
Zelfs met hun ideeën is het de vraag of het geen oorspronkelijk idee van achter was.
Laatst gelezen dat een kip onder de kraan voor veel salmonella verspreiding kan zorgen als de kip dat heeft. Door die water druppeltjequote:Op donderdag 1 juni 2023 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe ze die kip schoonmaken en insmeren bleeeh vies om te zien.
Gelukkig voor haar is het een spoeling die er na 3 keer wassen weer uit isquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:11 schreef Lovely het volgende:
Wow dat haar van Zoe is wel echt zwart zwart
Gelukkig maar idd, vind het wel iets téquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar is het een spoeling die er na 3 keer wassen weer uit is
Al vanaf het begin.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac gooit die stelling op naar aanleiding van een mail van Zoe over het lenen van een reparatiesetje
Met Isaac gaat Zoe weer naar kantoor.
Isaac: "Hebben ze daarna weer een mail gestuurd?"
Zoe: "Nee maar volgens mij lees je,.. mag ik hem heel even lezen?"
Isaac zucht
Zoe: "Ok, nee ik wou .. Rustig, ik wou effe checke!"
Isaac: "Nee, maar je moet eerst altijd eerst zeker zijn van je zaak..."
Zoe onderbreekt: "Nee, maar ik..."
Isaac: "..voordat je gaat praten..."
Zoe onderbreekt: "Nee, ik..."
Isaac: "....jij praat altijd heel snel voor je goed leest"
Zoe: "...ik dacht ze lenen er nu 1 en dan kun je van dit bedrag eentje kopen, dat dacht ik"
Isaac: "Nee"
Zoe: "Maar je hoeft niet zo kattig te doen hoor!"
Isaac: "Nee kattig te doen? Je praat altijd heel snel, je trekt altijd een conclusie je moet eerst 100% zeker...."
Zoe onderbreekt: "OK! IS GOED!
Isaac: ....zijn."
Zoe plamuurt verder terwijl Isaac op de computer bezig is. Beiden in stilte. Tot Isaac klaar is en kantoor uit loopt:
Zoe: "Dahaag kattenkop!"
Isaac lacht
Zoe: "Dus... Kom hier, ga eerst sorry zeggen"
Isaac: "Nee, lezen! Begrijpend lezen! Begrijpend lezen"
Zoe: "Jij bent echt gemeen"
Isaac: "Nee maar jij begint....."
Zoe onderbreekt: "..maar ik vraag iets!"
Isaac: "Maar jij begint altijd te bleren, nu heb je gelezen nu staat...."
Zoe onderbreekt: "Ik ga nog heel veel bleren!"
Isaac: "Je ziet wat er staat he?"
Zoe: "Ja daarom vraagt ik toch mag ik eerst even lezen?"
Isaac: "Nee, je loopt hier de trap af en roept meteen 'je krijg gratis! je krijgt gratis!'"
Zoe: "Ik spreek je vanavond wel, doei!"
Isaac: "Sinds wanneer krijgen we hier dingen gratis joh?"
Lekker stelquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac gooit die stelling op naar aanleiding van een mail van Zoe over het lenen van een reparatiesetje
Isaac zucht
Zoe: "...ik dacht ze lenen er nu 1 en dan kun je van dit bedrag eentje kopen, dat dacht ik"
Isaac: "Nee kattig te doen? Je praat altijd heel snel, je trekt altijd een conclusie je moet eerst 100% zeker...."
Zoe plamuurt verder terwijl Isaac op de computer bezig is. Beiden in stilte. Tot Isaac klaar is en kantoor uit loopt:
Isaac lacht
Isaac: "Nee, je loopt hier de trap af en roept meteen 'je krijg gratis! je krijgt gratis!'"
Gaat ie dan ook een kleuterschool kopen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is voor de inburgerings cursus van ice
Voor hun terugkeer naar de maatschappij
Tof hoe je dit opschrijftquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac zucht
Isaac lacht
Gewoon met chloor en kokend water? Dus geen rij voor het toiletquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Marciano maakt wel de snijplanken waar de kip op gelegen heeft goed schoon
Dat mag gezegd worden Marciano is echt heel schoon in de keuken...Jeff en Wendy trouwens ook..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Marciano maakt wel de snijplanken waar de kip op gelegen heeft goed schoon
Ik zou een houten plank niet snel met chloor schoonmaken die geur trekt daar volgens mij helemaal inquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon met chloor en kokend water? Dus geen rij voor het toilet
(dat heeft mijn mama mijn geleerd)
Wat moet ik mij daar van voorstellen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:28 schreef Frummelie het volgende:
De Jeffrey den fucking Hartog dag.... staat genoteerd....
Geen idee, gaat nog ingevuld worden.... een beetje gek maar wel leuk gek, zei Jeff..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar van voorstellen?
Jeffie huilt, Jeffie lacht-dag?
Doe maar morgen, dan is het toch al Jeffrey's patatdag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geen idee, gaat nog ingevuld worden.... een beetje gek maar wel leuk gek, zei Jeff..
quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe maar morgen, dan is het toch al Jeffrey's patatdag.
Het kind dat ze zelf nooit zal hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:41 schreef Frummelie het volgende:
Die adoratie van Babette naar Zoe.. waarom.. is gewoon ziekelijk.
Neej gemist..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:40 schreef Varen het volgende:
Zag je de blik van Wendy, tijdens knuffel van Babette
Het ene moment keihard meebrullen als iemand haar een sekteleider noemt waarbij zijzelf zich ook niet onberoerd laat in giftige bewoordingen. Maar een volgend moment ermee liggen knuffelen en dit soort bezigheden vanuit 'oprechtheid' veinzen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Babs red het wel zo de dag door zonder roken, zie haar alleen maar Yoga doen met Eunice
Om zichzelf ermee te entertainen als een soort van puppet ja want alleen de (leuke) lusten en niet de (serieuze) lastenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het kind dat ze zelf nooit zal hebben
quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:49 schreef Varen het volgende:
Zoë denkt dat ze ver gekomen is( 9 maanden in de loods vandaag), omdat ze zo'n hard karakter heeft.
Van de trap gevallenquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:49 schreef Clasientje het volgende:
Wat heeft zoe gedaan ze heeft nu ineens pik zwart haar.
Ja, en dan Babs die zegt dat ze zelf juist denkt dat dat komt omdat Zoe heel lief is..quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:49 schreef Varen het volgende:
Zoë denkt dat ze ver gekomen is( 9 maanden in de loods vandaag), omdat ze zo'n hard karakter heeft.
Gisteren heeft Wendy het haar van zoë geverft. Dus het is nog niet zo lang zo.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:53 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Ik had een paar dagen niet gekeken werken he
hoe ze dood gemaakt worden is pas vies om te zienquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:11 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe ze die kip schoonmaken en insmeren bleeeh vies om te zien.
Alleen al de snelheid van afleveren is verdacht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:56 schreef Varen het volgende:
Fietspomp en bandensplakset zijn gearriveerd
maar op een houten plank doe je dit soort dingen ( meestal) nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou een houten plank niet snel met chloor schoonmaken die geur trekt daar volgens mij helemaal in
O Steam 2 hoe Zoë er uit ziet nu
En bovendien zijn er amper eliminaties want anders had ze allang eens op die stip gestaan en zo iedereen een ronde verderquote:Op donderdag 1 juni 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, en dan Babs die zegt dat ze zelf juist denkt dat dat komt omdat Zoe heel lief is..
Die zien haar als geen enkele concurrentie in een eventuele finale, useful idiot is wat ze is voor velen daar.
Zeg maar dat alles minder spontaan is dan het lijkt, de bemoeienis met manipulatie vanuit K5 is groot.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:59 schreef Kakadylo het volgende:
Het jammere aan dit format is dat men elkaar de waarheid niet durf te vertellen want zijn daarmee bang zijn voor hun eigen hachje. Vergelijk het met een ruzie waarbij een derde persoon ingrijpt en diegene het vervolgens gedaan heeft. Iemand als Babs of Isaac kan bij iedere persoon een persoonlijke band creëren door diegene volop in de reet te kruipen. Zou je vervolgens echter tegen die figuur waarover het gaat zeggen wat zij allemaal achter de schermen (tegen anderen) oreren dan heb je de poppen aan het dansen. Maar dat gebeurt dus niet zo snel omdat jij het dan gedaan hebt. Daardoor kunnen dat soort 'peoplesmanagers' hun act blijven uitvoeren terwijl iedereen het eigenlijk wel aanvoelt maar je het toch niet wil geloven want je had zulke goede gesprekken met die persoon. Leg dus die kaarten maar eens heel direct op tafel want dan breekt de pleuris uit. Iemand die de streams ziet krijgt vanuit meerdere hoeken informatie mee terwijl zijzelf enkel vanuit 'ik' of 'hearsay'
Inderdaad vlees snij je niet op een houten plank. Daar trekken de bacteriën in. Kan je het wel schoonmaken.... maar toch.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:00 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar op een houten plank doe je dit soort dingen ( meestal) niet
FEBO komt sowieso over als een amateuristische bende en met x1 (ipv x5 of x10) ben jijzelf de enige hoofdschuldige hierinquote:Op donderdag 1 juni 2023 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat de febo ook liever had gehad dat die prijzenpot voor activiteiten uit dat maandelijkse boek ipv van duizenden euros aan kleding. Dat eeuwige geshop levert geen TV op maar wel weer een shitload aan administratie voor achter.
Die zullen tegen het einde aan in een treinvaart komen, ze hebben geleerd dat je de groep niet te snel té klein maakt, wat je met BB ziet (Altijd saaie laatste weken)quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En bovendien zijn er amper eliminaties want anders had ze allang eens op die stip gestaan en zo iedereen een ronde verder
quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:10 schreef Varen het volgende:
Erik gaat zich mengen in de fiets reparatie
Heb het niet gezien maar Babs kan 'koudheid' omzetten in acteerwerk terwijl Wendy zich gedraagt naar hoe ze zich daadwerkelijk voelt. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het een beter is dan het ander maar die twee verschillen behoorlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:40 schreef Varen het volgende:
Zag je de blik van Wendy, tijdens knuffel van Babette
Ook wel 'Achterhuis' genoemdquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vertelt dat sinds haar maand alle stellingen eerst voorgelegd moeten worden aan 'achter'
Dat was precies wat er gebeurde. Babette knuffelt met iedereen, maar of het oprecht is... Van Wendy hoefde deze knuffel niet echt, was mijn indrukquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar Babs kan 'koudheid' omzetten in acteerwerk terwijl Wendy zich gedraagt naar hoe ze zich daadwerkelijk voelt. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het een beter is dan het ander maar die twee verschillen behoorlijk.
'En jij loopt achter een stom kind van 22 aan' (doe het nou eens Erik!)quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Was het rubbertje eraf gegaan?"
Jasper: "Ja"
Isaac: "Weet ie niet, hij heeft nog nooit een rubbertje gezien!"
Die onzin moet ze thuis maar doenquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice wil van de verjaardag van haar dochter een feest maken, ze wordt 15.
Wanneer is die verjaardag?quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice heeft een heel verhaal over hoe belangrijk deze dag in Mexico is.
ik heb het even nagekeken, en het is zo
Verjaardag in Mexico: volwassen op je 15e
Een ander groot feest in Mexico is de quinceañera; als een meisje 15 jaar wordt, is ze jongvolwassen. Het meisje krijgt al heel vroeg een serenade in huis, tijdens de kerkmis draagt ze een soort bruidsjurk en haar vrienden en vriendinnen treden op als getuigen
Heel veel ouderen praten tegen zichzelf of als ze een huisdier hebben, praten ze hele dagen tegen hun huisdier. Vooral mensen die alleen of eenzaam zijn. Ik vind het niet raar, lekker laten pratenquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
zeg dat morrie.. je praat heel heel erg veel in jezelf
Ze doet er niemand kwaad mee, moet er vaak wel om grinniken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
zeg dat morrie.. je praat heel heel erg veel in jezelf
De dag na je eliminatiequote:Op donderdag 1 juni 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
6 juni volgens mij. Janet vroeg nog wanneer het 6 juni is
Ik noem het altijd 'legaal in mezelf praten' als ik het tegen m'n kat heb. Gelukkig geen hele dagenquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel veel ouderen praten tegen zichzelf of als ze een huisdier hebben, praten ze hele dagen tegen hun huisdier. Vooral mensen die alleen of eenzaam zijn. Ik vind het niet raar, lekker laten praten
kan er ook wel om lachen hoor. Ik wil maar zeggen, dat ik wel eens tegen mijn scherm praat, zeg: Oh Babet, please hou eens op te schreeuwen, Eunice kan je niet meer horen en switch naar andere stream.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze doet er niemand kwaad mee, moet er vaak wel om grinniken.
Als je anderen ziet (ik noem geen namen maar bedoel Babette en Zoë) die ten koste van anderen dingen doen en zeggen, die liegen, bedriegen, verdraaien, roddelen en stoken...... ach, laat Moraima dan maar in zichzelf praten en op haar manier een 'discussie' met een camera hebben
Nou, voor die tijd een prachtige eliminatieronde kan ze het lekker thuis gaan vieren...quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
6 juni volgens mij. Janet vroeg nog wanneer het 6 juni is
quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan er ook wel om lachen hoor. Ik wil maar zeggen, dat ik wel eens tegen mijn scherm praat, zeg: Oh Babet, please hou eens op te schreeuwen, Eunice kan je niet meer horen en switch naar andere stream.
Herkenbaar?
En dan ga je als moeder zijnde gewoon in de loods zittenquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:23 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice heeft een heel verhaal over hoe belangrijk deze dag in Mexico is.
ik heb het even nagekeken, en het is zo
Verjaardag in Mexico: volwassen op je 15e
Een ander groot feest in Mexico is de quinceañera; als een meisje 15 jaar wordt, is ze jongvolwassen. Het meisje krijgt al heel vroeg een serenade in huis, tijdens de kerkmis draagt ze een soort bruidsjurk en haar vrienden en vriendinnen treden op als getuigen
en tussendoor staat ze ananas en stukjes kip (botjes?) te eten...... en gaat dan weer verder met de uienquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lekker fris Mirthe, eerst handen wassen daarna met beide handen d'r (loop)neus afvegen
en daarna rustig verder met uien snijden
de eerste afkickverschijnselenquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
Pfff Babs nog steeds over 1 juni, 9 maanden, hele prestatie en blabla, zou ze vergeten zijn dat ze dit buiten al tegen Janet gezegd had?
Dit snap je toch niet...... altijd haar mond vol over haar dochters, dit als geweldig feest benoemen waar je dan als moeder niet bij bent..... zoiets belangrijks???? Belachelijk!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ga je als moeder zijnde gewoon in de loods zitten
IK vind het sowieso belachelijk dat mensen met kinderen daar in gaan zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit snap je toch niet...... altijd haar mond vol over haar dochters, dit als geweldig feest benoemen waar je dan als moeder niet bij bent..... zoiets belangrijks???? Belachelijk!!
Met een kubus bezigquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:48 schreef humpty het volgende:
Krijg ineens Sacha en Bern op de streams ...zijn er dus nog wel
Als moeder zijnde zou het niet eens in m'n hoofd opkomen (m'n kleinkids een jaar niet zien is bijna nog erger).quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het sowieso belachelijk dat mensen met kinderen daar in gaan zitten.
Ja, maar ikke ikke ikke...quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het sowieso belachelijk dat mensen met kinderen daar in gaan zitten.
Bern heeft een pinguïn loopje jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha zit weer driftig aan de kubus te draaien en Bern ligt er weer naast op de bank.
Die vaak zo verdrietige en/of afwezige blik vind ik gewoon zielig...
Wat me opviel (zal echt niet van de laatste tijd zijn denk ik) is dat Bern ook 'apart' loopt, stram/stijf, niet soepel zoals je van een gymleraar toch ergens mag verwachten.
jaaa dat is een goede omschrijving, het komt bij mij over of hij iets aan zijn motoriek heeft dat niet helemaal oke isquote:
naar huis gaanquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Eunice heeft gemaild' om iets te mogen doen op de verjaardag van haar dochter
Oja hmmmm gisteren (of iig kortgeleden) dacht ik nog dat ze meer afgevallen leek.quote:Op donderdag 1 juni 2023 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch echt wel afgevallen![]()
en ook zulke goede tafelmanieren
quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:10 schreef xsaskiax het volgende:
Eliminatieopdracht met een fiets en dan de weg wijzen in gebarentaal
Kolossaalquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch echt wel afgevallen![]()
en ook zulke goede tafelmanieren
Dat zou een mooie zijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:12 schreef spapaars het volgende:
48 uur fietsen zonder te stoppen (alleen afstappen met wisselen)
Vast welquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:12 schreef Monique___ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoop niet dat ze meer dan een uur op de kamer moeten blijven nu
volgens mij bijna standaard dat ze een uur op die kamer moeten blijven.quote:
Volgens mij is het zo dat er iedere keer dat ze op hun kamer moeten blijven gelijk 'onderhoud gepleegd' wordt aan camera's e.d.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij bijna standaard dat ze een uur op die kamer moeten blijven.
laatste keer was het dacht ik dat het nog langer dan een uur was..
Ja dat kan zeker, maar laatst was het 2 dagen achter elkaar een uur op de kamer. Of ze hadden gewoon veel werk om iets te maken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat er iedere keer dat ze op hun kamer moeten blijven gelijk 'onderhoud gepleegd' wordt aan camera's e.d.
Laatst zei Jeff ook nadat ze weer de loods in mochten dat er een nieuwe camera hing op een nieuwe plek.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat er iedere keer dat ze op hun kamer moeten blijven gelijk 'onderhoud gepleegd' wordt aan camera's e.d.
Ja die wordt daar idd steeds dikker en dikkerquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vast en zeker die dikke half blinde muis
Ach, zat dichterbij dan de vorige TTquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:D.![]()
2 uur te laat, maar dat mag de pret van een eliminatie niet drukken.
Ja dat camerawerk gaat vandaag weer lekkerquote:
Toch vind ik het vreemd dat er op dat lovers puzzelstukje foto’s van Jasper en Wanda hangen. Zou hij toch nog iets hebben gehoord van haar?quote:
Ja want eerder wilde hij daar geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat er op dat lovers puzzelstukje foto’s van Jasper en Wanda hangen. Zou hij toch nog iets hebben gehoord van haar?
Ze wisten toch zelf dat ze iets hadden toen Wanda eruit ging? En die foto's zijn volgens mij van de fotoshoot.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch vind ik het vreemd dat er op dat lovers puzzelstukje foto’s van Jasper en Wanda hangen. Zou hij toch nog iets hebben gehoord van haar?
Er moet iets van info zijn geweest.. al begrijp ik dan weer niet dat hij met Wendy heeft geslapen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want eerder wilde hij daar geen uitspraken over doen
Hij weet dat het uit is met Ivor, daar heeft hij persoonlijk aan meegeholpen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze waren geen lovers toen Wanda eruit gingquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze wisten toch zelf dat ze iets hadden toen Wanda eruit ging? En die foto's zijn volgens mij van de fotoshoot.
Dus zo bijzonder vind ik het eigenlijk niet.
Dat was toen hij iets deed wat hij niet meer wistquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er moet iets van info zijn geweest.. al begrijp ik dan weer niet dat hij met Wendy heeft geslapen.
Wanda ging haar relatie redden toen ze ging.. ze wilde verder niets met Jasper en dan vind ik het best vreemd dat hij daar die foto’s op heeft geplakt. Hij weet immers niet dat Wanda en haar vriend werkelijk uit elkaar zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze wisten toch zelf dat ze iets hadden toen Wanda eruit ging? En die foto's zijn volgens mij van de fotoshoot.
Dus zo bijzonder vind ik het eigenlijk niet.
Waarom, ze hadden al gezoend en nog meer onder de dekens gedaan toen Wanda naar huis ging.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er moet iets van info zijn geweest.. al begrijp ik dan weer niet dat hij met Wendy heeft geslapen.
Hij blijkt idd dan niet trouw te zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij weet dat het uit is met Ivor, daar heeft hij persoonlijk aan meegeholpen.
Daarom ook zo dom om telkens weer bij Wendy in bed te kruipen zodra ze wat heeft gedronken.
Gewoon een vies niet te vertrouwen mannetje.
Jawel toch? Ze hadden toch al gezoend en samen geslapen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze waren geen lovers toen Wanda eruit ging
Dan past ie dus prima bij Wandaquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij blijkt idd dan niet trouw te zijn.
Nee, haar moeder.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanda ging haar relatie redden toen ze ging.. ze wilde verder niets met Jasper en dan vind ik het best vreemd dat hij daar die foto’s op heeft geplakt. Hij weet immers niet dat Wanda en haar vriend werkelijk uit elkaar zijn.
Haar moeder was ook een punt en ze zou haar vriend gaan stalken tot hij haar weer terug zou nemen. Dat ze buiten wil kijken of het gaat werken met Jasper heeft ze op social media gezegd en daar weet Jasper niets van..quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, haar moeder.
Wanda heeft al aangegeven dat ze het wil proberen met Jasper, en zien of het ook buiten de loods werkt tussen de 2
Jappie is als coureur veel onderweg over de hele wereld ..... korte contacten zullen hem wel gewoon zijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij blijkt idd dan niet trouw te zijn.
Dat de familie van Zoe haar dan maar meteen mee naar huis neemtquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:32 schreef D. het volgende:
Ze denken dat het iets met gebarentaal gaat worden.
Zoe denkt (uiteraard) weer dat hun familie erbij betrokken zal worden
Typische Wanda grootspraak.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Haar moeder was ook een punt en ze zou haar vriend gaan stalken tot hij haar weer terug zou nemen. Dat ze buiten wil kijken of het gaat werken met Jasper heeft ze op social media gezegd en daar weet Jasper niets van..
Die blijven wachten, tot na de eliminatiequote:Op donderdag 1 juni 2023 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat de familie van Zoe haar dan maar meteen mee naar huis neemt
slaan we dit keer gewoon overquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die blijven wachten, tot na de eliminatie
Nog steeds wist Wanda dat niet toen ze in de loods was dus dan was Jasper er ook niet van op de hoogte.. toch?quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Typische Wanda grootspraak.
Ivor had rond oud en nieuw besloten de relatie te verbreken, en laat dat juist het tijdstip zijn dat Wanda de nog aanwezigen in de loods een goede nacht wenste en in kamer 1 verdween.
Ze hebben haar nog beschermd om dat verders niet te tonen.
De 2e keer deden ze het wel (voornamelijk op TV)
Die verliefde blik tussen Wanda en Jappie en Wanda die tegen hem zei dat het haar mooiste O&N ever was lieten ze nog wel zien in de uitzending. Kan me niet voorstellen dat die gast daar nou heel gelukkig van geworden isquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Typische Wanda grootspraak.
Ivor had rond oud en nieuw besloten de relatie te verbreken, en laat dat juist het tijdstip zijn dat Wanda de nog aanwezigen in de loods een goede nacht wenste en in kamer 1 verdween.
Ze hebben haar nog beschermd om dat verders niet te tonen.
De 2e keer deden ze het wel (voornamelijk op TV)
Ze wist het met de brief die ze kreeg van Ivor, en dat was binnen de loods.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog steeds wist Wanda dat niet toen ze in de loods was dus dan was Jasper er ook niet van op de hoogte.. toch?
Echt de juiste kleding voor een verdienopdrachtquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:37 schreef greysbones het volgende:
Eunice heeft de hakken al aan
ZOe een jurkje??
in de brief verbrak Ivor de relatiequote:Op donderdag 1 juni 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog steeds wist Wanda dat niet toen ze in de loods was dus dan was Jasper er ook niet van op de hoogte.. toch?
En de mooiste oud en nieuw met hem had, en later het beste feestje met hem ooit (Wanda's woorden)quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die verliefde blik tussen Wanda en Jappie en Wanda die tegen hem zei dat het haar mooiste O&N ever was lieten ze nog wel zien in de uitzending. Kan me niet voorstellen dat die gast daar nou heel gelukkig van geworden is
Dat wel, maar niet voor de buitenwereld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Jawel toch? Ze hadden toch al gezoend en samen geslapen?
Precies!quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de mooiste oud en nieuw met hem had, en later het beste feestje met hem ooit (Wanda's woorden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |