Ik vind Wendy een eerlijkste wie daar in zit.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wel heel sterk van Wendy als ze dat doet, dat gaat wel tegen haar gebruikt worden ben ik bang..
bep is daar al mee bezigquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wel heel sterk van Wendy als ze dat doet, dat gaat wel tegen haar gebruikt worden ben ik bang..
zoe speelt dubbelspel , hoop dat ze snel karma over haar heenkrijgtquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Wendy een eerlijkste wie daar in zit.
Zegt en doet wat ze vindt
Ik hoop dat ze op tijd gaat doorkrijgen waar Zoë en Babette mee bezig zijn
Net zo als ik hoop dat Sasha door krijgt wat voor spel Zoë speelt
Ja daar heb ik genoeg over gelezen de reacties waren overduidelijk hier... ik vind het allemaal een beetje vaag..quote:
myrthe , morrie en eunice liggen in de cabanaquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Oooh er liggen er 3 buiten in de cabine....
Ik vind Wendy ook een topper... staat klaar voor iedereen.. doet zichzelf vaak tekort..quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Wendy een eerlijkste wie daar in zit.
Zegt en doet wat ze vindt
Ik hoop dat ze op tijd gaat doorkrijgen waar Zoë en Babette mee bezig zijn
Net zo als ik hoop dat Sasha door krijgt wat voor spel Zoë speelt
quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe , morrie en eunice liggen in de cabana
Mijn telefoon maakt er cabine van.. hahaquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe , morrie en eunice liggen in de cabana
Omdat het in de cos staatquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van de FEBO niet mag?
Hij doet het toch maarquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
En jawel Erik in sporttenue... weer mogen weer even genieten van 10/15 minuten krachttraining...![]()
Haha hij doet het toch maar... alsof het een hele prestatie is..quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het toch maar![]()
Kan er wel om lachen hoe hij sport
Fruit uit blikquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat het ontbijt kwark of yoghurt met fruit en muesli is.
Soms laat ik mij beïnvloeden door wat ik zie op streams.
Ik heb nu op mijn boodschappenlijstje staan, kwark, fruit uit blik en cruesli.
Was ook cynischquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha hij doet het toch maar... alsof het een hele prestatie is..![]()
Ik moet er ook vreselijk om lachen vooral die uitspatting op de hometrainer..
Ja.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fruit uit blik
Suikerbom
Cruesli
Suikerbom
quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.Terwijl ik het typ denk ik dat fruit uit blik maar niet. Ik doe wel banaan en aardbei ofzo.
D'r staat toch verder nergens dat het niet doorgaat...quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat het in de cos staat
Dat ice en zoe het er over hebben
Dat de FEBO boos is
Het staat zelfs in dit topic
D'r staat toch verder nergens dat het niet doorgaat...quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat het in de cos staat
Dat ice en zoe het er over hebben
Dat de FEBO boos is
Het staat zelfs in dit topic
Ja dat weet ik toch... ik loop ik altijd te dollen met Erik..quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook cynisch![]()
Ja en dat tikken tegen de deurpost ook zoiets
Nou ja als de FEBO boos isquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r staat toch verder nergens dat het niet doorgaat...
Ik ben benieuwd..quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja als de FEBO boos is
Zal het geen 1000 worden
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kunnen beter zeggen, opstaan luilakken. GM
Zoe mats maandquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:35 schreef D. het volgende:
Nog niemand naar huis?
Op tijd voor de zoemer dus
Mail van FeBO die Zoë voor ( gedeeltelijk) las aan Ice.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van de FEBO niet mag?
Wat willen ze doen als Zoe de stelling er toch ingooit?quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja als de FEBO boos is
Zal het geen 1000 worden
Zoe gooit die stelling nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat willen ze doen als Zoe de stelling er toch ingooit?
Een streamlockquote:
En wendy is ook tegenquote:Op donderdag 1 juni 2023 09:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BTW, Jeff was ook tegen de stelling van 1000 en wilde ook op rood, vertelde hij vannacht aan Wendy
Gewoon geen geld geven.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat willen ze doen als Zoe de stelling er toch ingooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |