en vervolgens vind iemand het nodig om het hier te zettenquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Geinig zo'n grapjas die op FB zet dat er om 03.00 een eliminatie is... @:Engine was hier om 03.00 uur...
Ja en nu nog steeds....maar dat alarm komt maar nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Geinig zo'n grapjas die op FB zet dat er om 03.00 een eliminatie is... @:Engine was hier om 03.00 uur...
Hoe weet je dat het van de FEBO niet mag?quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:50 schreef pingu66 het volgende:
Goeiesmorgens
Wel grappig dat de Febo de stelling van 1000¤ pp niet goedkeurt.
Bep boos op Wendy dat ze op rood zou gaan staan en nu staat de Febo op rood!
Nu kan Bep niet meer shoppen.
Was leuk voor je geweest als het echt zo wasquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en nu nog steeds....maar dat alarm komt maar niet
Tja je weet maar nooit natuurlijk...quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:11 schreef humpty het volgende:
[..]
en vervolgens vind iemand het nodig om het hier te zetten
was 1 met aandachtstekortquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en nu nog steeds....maar dat alarm komt maar niet
Je kan toch op je klompen nagaan dat dat niet klopte ook door verschillende hier genoemd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:11 schreef humpty het volgende:
[..]
en vervolgens vind iemand het nodig om het hier te zetten
werd over gesproken maar gelijk streamwisselquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van de FEBO niet mag?
Ja iddquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch op je klompen nagaan dat dat niet klopte ook door verschillende hier genoemd.
Zjin iedere RLS wel van die figuren die roepen dat een kennis daar werkt en dit of dat heeft gezegd
Denk pas weer als er een nieuwe manager is en niet eerderquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....... hier een..
![]()
Kan je effe bijkomen...
Neej en dat gaat ook niet komen vandaag althans niet voor eliminatie, ik hoorde wel iets over verdienopdracht..
thnx, ja ze laten iets horen maar niet alles,quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
werd over gesproken maar gelijk streamwissel
dan al niet voor volgende week woensdagquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk pas weer als er een nieuwe manager is en niet eerder
Ooh dat heb ik ook niet meegekregen, wel gehoord dat ze not amused waren van Zoequote:Op donderdag 1 juni 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het van de FEBO niet mag?
Ik denk van niet, het is nooit twee keer bij dezelfde manager geweest.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan al niet voor volgende week woensdag
Snap ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook niet meegekregen, wel gehoord dat ze not amused waren van Zoe
paar niet nee , en mooi van wendy dat ze op rood ging staan als de stelling er kwam , bep was not amusedquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik dan ook wel weer
Ze hebben verdorie net voor 800 euro geshopt dat is toch niet normaal en dat in een maand en dan willen ze nog een keer 1000 euro. Ze sporen niet
Ja precies daar ga ik ook van uit.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk pas weer als er een nieuwe manager is en niet eerder
Ze zal denk ik de enige zijn geweest.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
paar niet nee , en mooi van wendy dat ze op rood ging staan als de stelling er kwam , bep was not amused
Ja tuurlijk, ik snap die reactie ook wel..quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik dan ook wel weer
Ze hebben verdorie net voor 800 euro geshopt dat is toch niet normaal en dat in een maand en dan willen ze nog een keer 1000 euro. Ze sporen niet
Wel heel sterk van Wendy als ze dat doet, dat gaat wel tegen haar gebruikt worden ben ik bang..quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal denk ik de enige zijn geweest.
gingen er meer op rood staan , erik , bern oaquote:Op donderdag 1 juni 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zal denk ik de enige zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |