abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209363346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Vlucht maar naar Vladiwostok dan 14.gif
Of siberie, of elk willekeurig ander shithole zonder water, riolering, internet of verharde wegen. Want russia is immers stronk of het is het niet, toch.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:23:37 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209363411
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 14:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Lijkt een jaar of 15/16 inderdaad, wel dapper dat hij zijn leven toch op het spel durft te zetten door dit legion te joinen
Beter dit dan in de gehaktmolen van Poetin. Hij vecht voor zn eigen toekomst :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_209363472
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Of siberie, of elk willekeurig ander shithole zonder water, riolering, internet of verharde wegen. Want russia is immers stronk of het is het niet, toch.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ga maar op het Rode Plein staan. Wij hoeven deze vijfde colonne niet.
Vind ik ook heulemaal prima. Zolang ze maar niet hier komen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator donderdag 1 juni 2023 @ 15:44:44 #79
8781 crew  Frutsel
pi_209363617
quote:
Rusland: Westen duwt Moldavi de oorlog in
Het Westen duwt Moldavi de oorlog in, waarschuwt de baas van de Russische inlichtingendienst FSB. Hij stoort zich eraan dat Moldavi gastland is van een top met alle Europese leiders behalve Rusland en bondgenoot Belarus. De top van de Europese Politieke Gemeenschap is volgens vriend en vijand bedoeld als signaal van eensgezind Europees weerwerk tegen Moskou.

'Het Westen zet Moldavi actief aan om deel te nemen aan het Oekraense conflict', zegt Alexander Bortnikov volgens het Russische staatspersbureau Tass. Oekrane is volgens hem al 'bruggenhoofd geworden voor de oorlog tegen Rusland' van het Westen en nu zou Moldavi aan de beurt zijn.
pi_209363631
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Vind ik ook heulemaal prima. Zolang ze maar niet hier komen.
Wij gaan de problemen van Rusland niet oplossen. Als Russen van het landsbestuur af willen moeten ze maar in opstand komen.

Wat hier vermoedelijk speelt is dat ze bang zijn om zelf slachtoffer te worden van de oorlog die door hun eigen regering is gestart. Er is onder de Russische bevolking nog altijd ruime steun voor de oorlog. Zoek het maar lekker uit, wat mij betreft zijn Russen hier niet welkom.
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:47:25 #81
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209363649
twitter

Ook materiaal naar Moldavi.
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:49:13 #82
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209363669
twitter
pi_209363673
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zo werkt dit niet. Of hebben wij niet nog iets te vertellen onder Rutte? En daar is het 100x erger
pi_209363675
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Moldavi heeft amper een leger en heeft helemaal niet de financile armslag daarvoor. Volgens mij is het juist Rusland dat al 30 jaar zorgt voor het blok aan hun been dat Transnistri heet. Maar die logica is denk ik te hoog gegrepen voor het Kremlin.

Als Rusland niet had lopen stoken was Moldavi inmiddels vrijwel zeker al aangesloten bij Roemeni en dus lid van de EU en de NAVO geweest.
pi_209363684
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:49 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Zo werkt dit niet. Of hebben wij niet nog iets te vertellen onder Rutte? En daar is het 100x erger
Opvang in de eigen regio, toch?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_209363696
quote:

[..]
Waarom zouden wij Russen moeten opvangen?
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:52:33 #87
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_209363708
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:44 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hilarisch. Dus:
- een land binnenvallen met tanks: geen oorlog
- een vergadering houden in een land: wel oorlog

Duidelijk.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_209363711
quote:

[..]
Ik weet niet waar je op doelt met je post, maar het is niet logisch om mensen toe te laten uit een land dat claimt in oorlog te zijn met je.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_209363725
Je zal als "vluchteling" jezelf moeten melden bij het eerste EU land waar je binnenkomt. Polen. En die zeggen "Nie".
pi_209363736
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik weet niet waar je op doelt met je post, maar het is niet logisch om mensen toe te laten uit een land dat claimt in oorlog te zijn met je.
Volgens sommigen zijn Russen ook maar slachtoffer van Poetin :')
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:56:17 #91
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_209363752
Als de Russen wat anders willen moeten ze de regering omver werpen. Zo simpel is het.
pi_209363776
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:55 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Volgens sommigen zijn Russen ook maar slachtoffer van Poetin :')
In het begin van de invasie neigde ik ook naar die mening. Maar na ruim een jaar vol met oorlogsmisdaden kan ik dat niet meer.
pi_209363796
Rutte goed bezig.

twitter
pi_209363803
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]
In het begin van de invasie neigde ik ook naar die mening. Maar na ruim een jaar vol met oorlogsmisdaden kan ik dat niet meer.
Ik heb het al vaker gezegd maar de Russen zullen een manier moeten vinden om te dealen met het gewelddadige, koloniale sovjetverleden en accepteren dat Rusland geen wereldmacht meer is.

Zo lang dat niet het geval is, zal Rusland een bedreiging voor ons zijn, simpelweg omdat ze zichzelf altijd als slachtoffer zien en op een totaal andere golflengte zitten, met dito moreel kompas.
pi_209363865
twitter

Zo wisten ze Mariupol ook te bevrijden.
pi_209363995
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:01 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik heb het al vaker gezegd maar de Russen zullen een manier moeten vinden om te dealen met het gewelddadige, koloniale sovjetverleden en accepteren dat Rusland geen wereldmacht meer is.

Zo lang dat niet het geval is, zal Rusland een bedreiging voor ons zijn, simpelweg omdat ze zichzelf altijd als slachtoffer zien en op een totaal andere golflengte zitten, met dito moreel kompas.
Het begint al met te erkennen van feit:

Russische Federatie =/= Sovjet Unie
Sovjet Unie =/= rusland.
pi_209364062
twitter

}>
pi_209364085
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Oh zijn wij in oorlog??
pi_209364107
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:18 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Het begint al met te erkennen van feit:

Russische Federatie =/= Sovjet Unie
Sovjet Unie =/= rusland.
Op grond hiervan zou Rusland per direct het permanente lidmaatschap van de VN Veiligheidsraad moeten worden ontnomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')