Of siberie, of elk willekeurig ander shithole zonder water, riolering, internet of verharde wegen. Want russia is immers stronk of het is het niet, toch.quote:
Beter dit dan in de gehaktmolen van Poetin. Hij vecht voor zn eigen toekomstquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt een jaar of 15/16 inderdaad, wel dapper dat hij zijn leven toch op het spel durft te zetten door dit legion te joinen
quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of siberie, of elk willekeurig ander shithole zonder water, riolering, internet of verharde wegen. Want russia is immers stronk of het is het niet, toch.
Vind ik ook heulemaal prima. Zolang ze maar niet hier komen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ga maar op het Rode Plein staan. Wij hoeven deze vijfde colonne niet.
quote:Rusland: Westen duwt Moldavi de oorlog in
Het Westen duwt Moldavi de oorlog in, waarschuwt de baas van de Russische inlichtingendienst FSB. Hij stoort zich eraan dat Moldavi gastland is van een top met alle Europese leiders behalve Rusland en bondgenoot Belarus. De top van de Europese Politieke Gemeenschap is volgens vriend en vijand bedoeld als signaal van eensgezind Europees weerwerk tegen Moskou.
'Het Westen zet Moldavi actief aan om deel te nemen aan het Oekraense conflict', zegt Alexander Bortnikov volgens het Russische staatspersbureau Tass. Oekrane is volgens hem al 'bruggenhoofd geworden voor de oorlog tegen Rusland' van het Westen en nu zou Moldavi aan de beurt zijn.
Wij gaan de problemen van Rusland niet oplossen. Als Russen van het landsbestuur af willen moeten ze maar in opstand komen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Vind ik ook heulemaal prima. Zolang ze maar niet hier komen.
Zo werkt dit niet. Of hebben wij niet nog iets te vertellen onder Rutte? En daar is het 100x ergerquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Of siberie, of elk willekeurig ander shithole zonder water, riolering, internet of verharde wegen. Want russia is immers stronk of het is het niet, toch.
Moldavi heeft amper een leger en heeft helemaal niet de financile armslag daarvoor. Volgens mij is het juist Rusland dat al 30 jaar zorgt voor het blok aan hun been dat Transnistri heet. Maar die logica is denk ik te hoog gegrepen voor het Kremlin.quote:
Opvang in de eigen regio, toch?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Zo werkt dit niet. Of hebben wij niet nog iets te vertellen onder Rutte? En daar is het 100x erger
Waarom zouden wij Russen moeten opvangen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Zo werkt dit niet. Of hebben wij niet nog iets te vertellen onder Rutte? En daar is het 100x erger
Hilarisch. Dus:quote:
Ik weet niet waar je op doelt met je post, maar het is niet logisch om mensen toe te laten uit een land dat claimt in oorlog te zijn met je.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Volgens sommigen zijn Russen ook maar slachtoffer van Poetinquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt met je post, maar het is niet logisch om mensen toe te laten uit een land dat claimt in oorlog te zijn met je.
Las het net. Kijken of ik de oude bak van mij nog tegenkom.quote:
In het begin van de invasie neigde ik ook naar die mening. Maar na ruim een jaar vol met oorlogsmisdaden kan ik dat niet meer.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens sommigen zijn Russen ook maar slachtoffer van Poetin
Ik heb het al vaker gezegd maar de Russen zullen een manier moeten vinden om te dealen met het gewelddadige, koloniale sovjetverleden en accepteren dat Rusland geen wereldmacht meer is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het begin van de invasie neigde ik ook naar die mening. Maar na ruim een jaar vol met oorlogsmisdaden kan ik dat niet meer.
Het begint al met te erkennen van feit:quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd maar de Russen zullen een manier moeten vinden om te dealen met het gewelddadige, koloniale sovjetverleden en accepteren dat Rusland geen wereldmacht meer is.
Zo lang dat niet het geval is, zal Rusland een bedreiging voor ons zijn, simpelweg omdat ze zichzelf altijd als slachtoffer zien en op een totaal andere golflengte zitten, met dito moreel kompas.
Oh zijn wij in oorlog??quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt met je post, maar het is niet logisch om mensen toe te laten uit een land dat claimt in oorlog te zijn met je.
Op grond hiervan zou Rusland per direct het permanente lidmaatschap van de VN Veiligheidsraad moeten worden ontnomen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het begint al met te erkennen van feit:
Russische Federatie =/= Sovjet Unie
Sovjet Unie =/= rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |