SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt super betrouwbaarquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:29 schreef Eightyone het volgende: [ tweet ] Dit gaat over Navo-oefeningen. Hoe betrouwbaar?
Dat leek in Europa bijna bereikt. Toen kwam Rusland.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:57 schreef sturmpie het volgende:
wanneer gaan ze daar stoppen met soldaatje spelen, ik vind dat niet meer van deze tijd
Zodra de laatste Russische militair Oekrane heeft verlaten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:57 schreef sturmpie het volgende:
wanneer gaan ze daar stoppen met soldaatje spelen, ik vind dat niet meer van deze tijd
Kwaliteit welquote:
Dat is het ook, want dat is een herhaling van zetten van de Minsk-akkoorden van 2014/2015: https://nl.wikipedia.org/(...)waren%20een,Minsk%20('Minsk%20I').quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:01 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ik heb geen idee als 'niet-regular' in dit topic. Daarom stel ik ook de vraag: geen onderhandelingen, geen verdrag, dus wat dan?
"Het de Russen zo moeilijk mogelijk maken", "De Russen verdrijven uit veroverd gebied" zijn de wensen van de kenners hier. Maar hoe realistisch is dit? En vinden die kenners dan dat al die doden maar op de koop toe moeten worden genomen?
Als niet-kenner/niet-regular zou ik wel pleiten voor een staakt het vuren, gevolgd door onderhandelingen. Maar goed, dat schijnt een belachelijk idee te zijn volgens jou
Dat lijkt me (helaas) fake. Linkse foto achterste pijler is er een barst halverwege die niet in overeenstemming is met hoe een normale spanningsbarst in beton zou optreden. Ik kan uiteraard verkeerd zijn, maar is niet hoe het er normaal uit ziet.quote:
Opmerking passend bij UI (struisvogelkop)quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, en als de niet regular waarvan je toegeeft dat je die idd bent,
Ben je er van bewust dat er martelkamers zijn, zelfs voor kinderen, in bezette gebieden?
Dus bezet gebied = oekrainse doden?
Dus nu gebied aan putin laten = nog meer doden?
Maar ik geef toe, dan verdwijnt het allemaal naar de achtergrond, dan hoor je er niks meer van....
Maar dan moet je gewoon lekker je kop in het zand steken. Gewoon geen nieuws omtrent deze oorlog tot je nemen. Zelfde effect.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:57 schreef sturmpie het volgende:
Zodra Rusland opgeeft.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:57 schreef sturmpie het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik hoor/lees geruchten dat Poetin/Rusland de oorlog eigenlijk wil/noodgedwongen moet beindigen
[..]
Nu nog combineren met Franse MRE's, die zijn subliem!quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is een bijzonder belangrijk pakket. Het Duitse materieel is van erg goede kwaliteit, in ieder geval stukken beter dan het Amerikaanse en Engelse spul.
Geruchten, dus geen bron. Da’s wel zo’n beetje het kenmerk van vage geruchten die je van anderen opvangt.quote:
Ja, das niet zo slim he?quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:55 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze was iets te enthousiast met het posten van spannende content voor haar Instagram.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |