Waarvoor?quote:
Zag ook dat Tinder ging sluiten in Ruslandquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:01 schreef Aether het volgende:
Nintendo eShop to effectively shut down in Russia
https://www.gamedeveloper(...)-shut-down-in-russia
Dit is het antwoord op de vraag, how is SMO going?quote:
Was me niet eens opgevallen maar de video lijkt ingekleurd alsof of zonder kleur was. Dunno.quote:
Dat is best kak zullen nu vast wel lading dames vrijgezel zijn daar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zag ook dat Tinder ging sluiten in Rusland
Nevermind.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen maar de video lijkt ingekleurd alsof of zonder kleur was. Dunno.
Dunnoquote:
Nee, je zag een explosie in een weiland. Niet dat de drone er neer kwam.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gisteren was er een video van een die in een weiland terechtkwam.
https://twitter.com/clash(...)585768599553/video/1
Als russiabrides.ru dicht gaat, ga ik ook eisen dat Oekraïne moet onderhandelen hoorquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zag ook dat Tinder ging sluiten in Rusland
Ukranianbrides.uaquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als russiabrides.ru dicht gaat, ga ik ook eisen dat Oekraïne moet onderhandelen hoor
Ik vermoed een bij effect van de gebruikte explosieven.quote:
Ah heb al is niet alleen een bom maar ook om een doel te markeren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vermoed een bij effect van de gebruikte explosieven.
Hier nog 1:
[ twitter ]
Waar het is, is duidelijk. Alle filmpjes zijn gepersevereerdquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:47 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Nee, je zag een explosie in een weiland. Niet dat de drone er neer kwam.
Dus onmogelijk om met zekerheid te zeggen of dat een van de drones was. Kan net zo goed een luchtafweer raket zijn, Of een andere explosie. En ook is er met geen mogelijkheid te zien waar en wanneer deze explosie is.
Oooh inderdaad, handig, bedankt. Maar nog steeds alleen maar de explosie die je ziet. Niet de drone zelf.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar het is, is duidelijk. Alle filmpjes zijn gepersevereerd
Zie draadje:
[ twitter ]
En dat is de tweede Europese staat die er geen problemen heeft wanneer de oorlog naar de Russen thuis komt deze zomer. It's coming home...quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:17 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Nou, dat is een duidelijk signaal naar Kyiv. En naar Moskou. Die hoeven dus niet te hopen dat de hulp aan Oekraïne zal verminderen mochten die een militair doel aanvallen. En het is een signaal richting de VS.
quote:When asked what Russian forces would be facing when the counteroffensive began, he delivered a characteristically blunt assessment.
"A very deadly and heavy defeat awaits them. I can say frankly that this is not the army of the Russian Federation, the occupier today acts like a terrorist who kills the civilian population," General Melnyk said.
"These terrorists have absolutely no feeling for the captured armed forces of Ukraine. They can abuse, kill, cut off heads, and so they should definitely not expect any mercy from us.
"And the hell they will go through, probably those who remain alive, they will envy the dead."
Er is ook wel historische basis natuurlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:46 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ach, de Britten wilden met Brexit ook asielzoekers en andere niet-Britten buiten de deur houden en kijk nou eens, een Indier als premier!
Het kan verkeren.
Ik zou liever geen bevelhebber willen die iets roept al "Nou, we gaan het proberen. Maar het zal wel weer een klotezooi worden. Een faliekante mislukking is in de maak en we mogen blij zijn als we niet geslacht worden."quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Grote waffel wel. Ze klinken alsof ze inderdaad na een maand bij de zee staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |