Hij is niet alleen kwetsbaar voor tanks. Gemiddeld antitankwapen vormt al een gevaar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn vrijwel geen tank vs tank gevechten dus dat is niet zo relevant eigenlijk.
Moet je wel in de buurt komen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hij is niet alleen kwetsbaar voor tanks. Gemiddeld antitankwapen vormt al een gevaar.
Hier heb ik het vandaan. Het is zeker wel interessant, met name de gewichtsklasse en hoe dat operationele inzetbaarheid benvloedt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hij is niet alleen kwetsbaar voor tanks. Gemiddeld antitankwapen vormt al een gevaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmm... het kunnen Russische spionnen zijn maar het kunnen net zo goed gewone burgers zijn die instagram/TikTok social media clout willen krijgen door iets spannends te filmen. Denk dat iedereen makkelijk die fout kan maken.
Kan me herinneren dat een NLer begin van de oorlog de gevolgen van een raketaanval in Odessa filmde en op social media zette. En gelijk het land uit werd gegooid. Hij was geen Russische spion maar realiseerde zich gewoon niet dat het nuttige info voor de Russen was en daarom verkeerd om te doen.
[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 01-06-2023 00:05:40 ]
Je kan grosso modo wel verwachten dat de leo 1 bestand is tegen alle man portable meuk die er bestond toen ze gemaakt werden.quote:
Zoals het filmpje afsluit: we moeten de Leo1 niet onderschatten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier heb ik het vandaan. Het is zeker wel interessant, met name de gewichtsklasse en hoe dat operationele inzetbaarheid benvloedt.
Zijn we een maand verder, eer die leo 1's er zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik acht ondertussen de kans wel groot dat, zoals je al zei,men die tanks het liefst beschikbaar heeft tijdens de start van het offensief.
Ik heb geen idee als 'niet-regular' in dit topic. Daarom stel ik ook de vraag: geen onderhandelingen, geen verdrag, dus wat dan?quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:43 schreef ExTec het volgende:
En het oppervlakig uitzichtloze, ja, denk dat de meeste dat wel zien.
Maar is de oplossing dan dat oekraine nu maar land wegtekent, zodat rus over 10 jaar opnieuw verder kan gaan?
Dus je bent voorstander van putin belonen met z'n landjepik oorlog?quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:01 schreef DavidTwente het volgende:
Als niet-kenner/niet-regular zou ik wel pleiten voor een staakt het vuren, gevolgd door onderhandelingen.
Je kunt niet onderhandelen met een land dat op genocide uit is. De totale vernietiging van Oekrane.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:01 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Als niet-kenner/niet-regular zou ik wel pleiten voor een staakt het vuren, gevolgd door onderhandelingen. Maar goed, dat schijnt een belachelijk idee te zijn volgens jou
Ow, en als de niet regular waarvan je toegeeft dat je die idd bent,quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:01 schreef DavidTwente het volgende:
En vinden die kenners dan dat al die doden maar op de koop toe moeten worden genomen?
Die kom ik ook wel eens tegen, dan is de moeder idd vaak gewoon in de buurt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Mmm... kan zijn dat de moeder gewoon een paar uur weg was...
[ twitter ]
Nu onderhandelen is bij voorbaat gedoemd te mislukken. Er is op dit moment simpelweg geen uitkomst te bedenken die voor beide partijen acceptabel is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:01 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Ik heb geen idee als 'niet-regular' in dit topic. Daarom stel ik ook de vraag: geen onderhandelingen, geen verdrag, dus wat dan?
"Het de Russen zo moeilijk mogelijk maken", "De Russen verdrijven uit veroverd gebied" zijn de wensen van de kenners hier. Maar hoe realistisch is dit? En vinden die kenners dan dat al die doden maar op de koop toe moeten worden genomen?
Als niet-kenner/niet-regular zou ik wel pleiten voor een staakt het vuren, gevolgd door onderhandelingen. Maar goed, dat schijnt een belachelijk idee te zijn volgens jou
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus je bent voorstander van putin belonen met z'n landjepik oorlog?
Dus geen onderhandelingen want "zij willen genocide", maar jij wil wel meer oorlogsdoden op je geweten hebben. Die redenering kan ik niet volgen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je kunt niet onderhandelen met een land dat op genocide uit is. De totale vernietiging van Oekrane.
En Oekrane is lief? Wees toch niet zo naef. Oorlog is smerig. Altijd. Door beide partijen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, en als de niet regular waarvan je toegeeft dat je die idd bent,
Ben je er van bewust dat er martelkamers zijn, zelfs voor kinderen, in bezette gebieden?
Dus bezet gebied = oekrainse doden?
Dus nu gebied aan putin laten = nog meer doden?
Maar ik geef toe, dan verdwijnt het allemaal naar de achtergrond, dan hoor je er niks meer van....
Maar dan moet je gewoon lekker je kop in het zand steken. Gewoon geen nieuws omtrent deze oorlog tot je nemen. Zelfde effect.
Dus moet er door gevochten worden? Trieste constatering...quote:Op donderdag 1 juni 2023 01:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nu onderhandelen is bij voorbaat gedoemd te mislukken. Er is op dit moment simpelweg geen uitkomst te bedenken die voor beide partijen acceptabel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |