Het wordt binnen no time donker nu ja, dus....quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vaak stoppen ze ook rond dit tijdstip toch?
Het huidige tennis in een notendop. Behalve dat er dan ook nog onsportieve spelers (op of naast de baan) tussen zitten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef papert het volgende:
Hurkacz kan goed tennissen en is een sportieve speler. Maar wat is het een saaie speelstijl zeg.
Maar dat gedrag…. nu ook weer paar rackets kapotslaan van frustratie. Na elk verloren punt gepraat, bewegingen naar de bank, ontevredenheid, gesjok. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:34 schreef Szura het volgende:
#knltbsjooktennis
Deze pot had allang in de tas moeten zitten en daar gaat ie
Wel slim genoeg om niet meer met kanker te schelden zoals hij bij de Challengers altijd deedquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar dat gedrag…. nu ook weer paar rackets kapotslaan van frustratie. Na elk verloren punt gepraat, bewegingen naar de bank, ontevredenheid, gesjok. Verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel slim genoeg om niet meer met kanker te schelden zoals hij bij de Challengers altijd deed
Dat was Selsquote:Op woensdag 31 mei 2023 21:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wel slim genoeg om niet meer met kanker te schelden zoals hij bij de Challengers altijd deed
Tennis lijkt een beetje uitgeëvolueerd naar dat type tennisser inderdaad. Geen idee wat daar aan te doen valt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het huidige tennis in een notendop. Behalve dat er dan ook nog onsportieve spelers (op of naast de baan) tussen zitten.
Wat n rally's zeg.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:38 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen heeft Djokovic het lastig tegen Fucsovics.
Ohquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:01 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja weet ik die postte ik zelf. Maar ik heb Griekspoor ook vaak genoeg gehoord
Met ballen en ondergronden valt daar wel wat aan te doen. Maar dat evolueert juist de andere kant op.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tennis lijkt een beetje uitgeëvolueerd naar dat type tennisser inderdaad. Geen idee wat daar aan te doen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |