Kwam ook door de Pirelli banden waar je totaal niet op kon pushen en was het vooral wie zijn banden het langste goed kon houden. Toen de banden halverwege het seizoen aangepast werden was het gedaan met de pret en was het weer vooral Red Bull Racing dat vooraan reed.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt wel, maar begin 2012 wonnen 7 coureurs de eerste zeven wedstrijden. Weet dat Pastor later nog wel een paar keer voorin reed. Oa 3e in de kwalificatie in België en ook in Valencia lag hij derde voordat HAM hem eraf beukte.
Pas in augustusquote:Op maandag 5 juni 2023 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog een jarige vinden.
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:20 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)egen-topman-stapt-op
“Als gevolg van het nieuws heeft Viaplay maandag op de beurs in Stockholm ruim de helft van zijn beurswaarde zien verdampen.”
Oei oei oei dit is toch wel heel erg lekker nieuws zo op de maandagmorgen
Ja, ze moesten nog wat NLse radiorechten kopen. Kon echt niet wachten.quote:"Ook duurt de realisatie van het kostenbesparingsprogramma volgens de groep langer dan verwacht."
Waar Max blijft stijgen, daar blijft Viaplay dalen.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:31 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze moesten nog wat NLse radiorechten kopen. Kon echt niet wachten.
Dit is geen F1 nieuwsquote:Op maandag 5 juni 2023 12:20 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)egen-topman-stapt-op
“Als gevolg van het nieuws heeft Viaplay maandag op de beurs in Stockholm ruim de helft van zijn beurswaarde zien verdampen.”
Oei oei oei dit is toch wel heel erg lekker nieuws zo op de maandagmorgen
Moah, het gaat over de aanbieder van de F1 beelden in Nederland, en ook het commentaar wat er bij de beelden wordt geleverd hoor je hier vaak kritiek op. Kans is groot dat door dit nieuws ze verliesgevende takken van het bedrijf willen lozen (hallo Nederland) en dat de rechten van Nederlandse kijkers overgenomen kunnen worden waarmee ook Max en zn aanhang bij een andere dienst zullen worden betrokken. Genoeg voor in een F1 topic me dunktquote:
Aan de andere kant zou ik haast wel verwachten dat het met Ferrari dan een stuk beter zou gaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:50 schreef Evenstar het volgende:
Horner is knettergek als die dat zou doen. Leuk al dat geld, maar volgens mij heeft serieus niemand plezier aan zijn of haar werk bij Ferrari. Bij Red Bull wordt er natuurlijk hard gewerkt, maar lijkt mij het sfeertje er toch wel wat beter bij te hangen.
Mocht hij, net als Jean Todt indertijd, alle vrijheid krijgen. En dat waag ik te betwijfelen omdat ik heb gelezen dat Vasseur ook geen carte blanche heeft bij Ferrari, maar alles moet voorleggen aan Vigna.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik haast wel verwachten dat het met Ferrari dan een stuk beter zou gaan.
Gezien de failed state waartoe dat land afgegleden is de afgelopen jaren was het dan ook redelijk bizar idee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
F1 abandons South Africa GP plans, Belgium set to stay
[ afbeelding ]
China en Saudi Arabië staan op de kalender hè... er zijn maar heel weinig landen die slechter scoren op mensenrechten dan die twee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gezien de failed state waartoe dat land afgegleden is de afgelopen jaren was het dan ook redelijk bizar idee.
Ik snap wat je bedoelt mbt mensenrechten, maar het ging me in dit geval meer om de staat van de overheid, economie en (op momenten) regelrechte wetteloosheid.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
China en Saudi Arabië staan op de kalender hè... er zijn maar heel weinig landen die slechter scoren op mensenrechten dan die twee.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die gasten leren het nooit, maar dat is de Italiaanse manier van werken, heel knap dat het Todt ooit gelukt is dat te doorbreken maar blijft de uitzondering op de regel.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mocht hij, net als Jean Todt indertijd, alle vrijheid krijgen. En dat waag ik te betwijfelen omdat ik heb gelezen dat Vasseur ook geen carte blanche heeft bij Ferrari, maar alles moet voorleggen aan Vigna.
beste nieuws van deze week!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig nieuwsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |