quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:47 schreef opgebaarde het volgende:
Wellicht vraagt u zich af hoe Alonso 4 seconden op Verstappen pakte, in 1 (!) sector, in de ronde voordat hij net zoals Verstappen overstapten op de intermediates?Wel benieuwd wat ze zouden doen als hij hierdoor ervoor kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:47 schreef opgebaarde het volgende:
Wellicht vraagt u zich af hoe Alonso 4 seconden op Verstappen pakte, in 1 (!) sector, in de ronde voordat hij net zoals Verstappen overstapten op de intermediates?Dat levert nooit 4 seconden opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik ook niet, het ziet er wel leuk uit. Verstappen verloor in die ronde in deze sector 2 wel 4 seconden op Alsonso alleen die sector is veel langer dan dit stukje.quote:
Ja nuquote:Op donderdag 1 juni 2023 13:01 schreef StephanL het volgende:
1 uur geweest. Kom maar op met dat topic![]()
@:3rr0r
Verstappen kuste de muur vlak voor de tunnel in de ronde ervoor. Combi van beiden kan prima 4 seconden zijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, het ziet er wel leuk uit. Verstappen verloor in die ronde in deze sector 2 wel 4 seconden op Alsonso alleen die sector is veel langer dan dit stukje.
Kunnen sowieso geen conclusies uit getrokken worden want er waren grote gaten onderling en Verstappen was bezig met veilig te pits te bereiken. Verstappen en Alonso ook een beetje hadden geen reden om zo snel mogelijk te rijden
Volgens mij is die allang bekend maar is er nog niks over naar buiten gebrachtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Denk dat die sponsoring hoe dan ook al op zijn einde liep omdat Max een tikkie te groot is geworden voor Jumbo. Die heeft in no-time een nieuwe grote sponsor en waarschijnlijk voor een veelvoud als wat Jumbo betaalde.
WEER CAKEquote:
De enige reden waarom wordt gestopt is omdat Frits van Eerd geen CEO meer is.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Denk dat die sponsoring hoe dan ook al op zijn einde liep omdat Max een tikkie te groot is geworden voor Jumbo. Die heeft in no-time een nieuwe grote sponsor en waarschijnlijk voor een veelvoud als wat Jumbo betaalde.
Ik denk dat het allebei waar isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:10 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De enige reden waarom wordt gestopt is omdat Frits van Eerd geen CEO meer is.
Frits heeft Max al sinds het karten gesponsord.
De deal bleef staan uit pure loyaliteit van beide kanten.
Nou ja, het is natuurlijk sportsponsoring in z'n geheel waar Jumbo mee stopt, veel meer dan alleen Verstappen. De nieuwe knakker heeft gewoon nul affiniteit met sport, helaas.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:10 schreef Dauthi het volgende:
[..]
De enige reden waarom wordt gestopt is omdat Frits van Eerd geen CEO meer is.
Frits heeft Max al sinds het karten gesponsord.
De deal bleef staan uit pure loyaliteit van beide kanten.
Ja, geen Frits van Eerd meer.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk sportsponsoring in z'n geheel waar Jumbo mee stopt, veel meer dan alleen Verstappen. De nieuwe knakker heeft gewoon nul affiniteit met sport, helaas.
Leuk voor ze. Gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
JAAAAA nog meer stratencircuits
https://www.racefans.net/(...)madrid-street-track/
@:Nattekat
Zou voor de mooie plaatjes wel leuk zijn. Wat een prachtige stad is dat. Net geweest op stedentrip, en qua stad veel en veel leuker dan Barcelona in mijn ogen. Lekker scheuren over de Gran Via.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
JAAAAA nog meer stratencircuits
https://www.racefans.net/(...)madrid-street-track/
@:Nattekat
Is ook heel leukquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:56 schreef schommelstoel het volgende:
Dit is best aandoenlijk.
Laat ze dit eens ziet op Britse TV en DTS.
Aangezien Max een emotieloos monster is.
Gaat Jos zijn kleinkind Luka ook klaarstomen? Er moet in 2039 ook weer een Verstappen in de F1 racen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:56 schreef schommelstoel het volgende:
Dit is best aandoenlijk.
Laat ze dit eens ziet op Britse TV en DTS.
Aangezien Max een emotieloos monster is.
Jason is er ook nog. Dat is z'n eigen zoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 14:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaat Jos zijn kleinkind Luka ook klaarstomen? Er moet in 2039 ook weer een Verstappen in de F1 racen.
Dominantie is niet erger dan die van Lewis of Seb of de Michael of Williams of McLaren of etc.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Is de dominantie van Max nu al erger dan die van Lewis in het vorige decennium? Of moet het ergste nog komen?
Gaan we ooit nog weer eens een seizoen krijgen waarin 3 teams een reële winstkans hebben en niet alleen maar 1 team met nog wat kruimels voor een 2de team (fluke win van een 3de team tel ik even niet mee)
De dominantie van Mercedes was groter dan van RBR nu.quote:Op zondag 4 juni 2023 14:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Is de dominantie van Max nu al erger dan die van Lewis in het vorige decennium? Of moet het ergste nog komen?
Gaan we ooit nog weer eens een seizoen krijgen waarin 3 teams een reële winstkans hebben en niet alleen maar 1 team met nog wat kruimels voor een 2de team (fluke win van een 3de team tel ik even niet mee)
“De nieuwe knakker” is Ton van Veen die al bijna twintig jaar in de directie zit.Ook is hij commissaris bij PSV en president-commissaris bij Jumbo-Visma. Die man heeft echt wel wat met sport en met de jumbo-traditie.Heeft er natuurlijk gewoon mee te maken dat er een groot schandaal is geweest rondom sportsponsoring. Dan doe je gewoon aan risicominimalisatie. Logisch.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk sportsponsoring in z'n geheel waar Jumbo mee stopt, veel meer dan alleen Verstappen. De nieuwe knakker heeft gewoon nul affiniteit met sport, helaas.
Ook gezien vanavond idd. Was natuurlijk ook wel extreem bijzonder dat uitgerekend Maldonado een race uit het niets won en dat iedereen er niets van begreep en dat ze de rest van het seizoen ook helemaal niets meer presteerden terwijl Barcelona normaal een enorm goede graadmeter voor de rest van de circuits is.quote:Op zondag 4 juni 2023 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand bij Ziggy vandaag het verhaal gehoord over Spanje 2012? Zou een oud medewerker van Williams verklaard hebben dat de benzine illegaal was en dat Bernie ervan geweten heeft. Kan Alonso ook die titel aanvechten
Klopt wel, maar begin 2012 wonnen 7 coureurs de eerste zeven wedstrijden. Weet dat Pastor later nog wel een paar keer voorin reed. Oa 3e in de kwalificatie in België en ook in Valencia lag hij derde voordat HAM hem eraf beukte.quote:Op maandag 5 juni 2023 03:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ook gezien vanavond idd. Was natuurlijk ook wel extreem bijzonder dat uitgerekend Maldonado een race uit het niets won en dat iedereen er niets van begreep en dat ze de rest van het seizoen ook helemaal niets meer presteerden terwijl Barcelona normaal een enorm goede graadmeter voor de rest van de circuits is.
Kwam ook door de Pirelli banden waar je totaal niet op kon pushen en was het vooral wie zijn banden het langste goed kon houden. Toen de banden halverwege het seizoen aangepast werden was het gedaan met de pret en was het weer vooral Red Bull Racing dat vooraan reed.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt wel, maar begin 2012 wonnen 7 coureurs de eerste zeven wedstrijden. Weet dat Pastor later nog wel een paar keer voorin reed. Oa 3e in de kwalificatie in België en ook in Valencia lag hij derde voordat HAM hem eraf beukte.
Pas in augustusquote:Op maandag 5 juni 2023 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog een jarige vinden.
quote:Op maandag 5 juni 2023 12:20 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)egen-topman-stapt-op
“Als gevolg van het nieuws heeft Viaplay maandag op de beurs in Stockholm ruim de helft van zijn beurswaarde zien verdampen.”
Oei oei oei dit is toch wel heel erg lekker nieuws zo op de maandagmorgen
Ja, ze moesten nog wat NLse radiorechten kopen. Kon echt niet wachten.quote:"Ook duurt de realisatie van het kostenbesparingsprogramma volgens de groep langer dan verwacht."
Waar Max blijft stijgen, daar blijft Viaplay dalen.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:31 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze moesten nog wat NLse radiorechten kopen. Kon echt niet wachten.
Dit is geen F1 nieuwsquote:Op maandag 5 juni 2023 12:20 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)egen-topman-stapt-op
“Als gevolg van het nieuws heeft Viaplay maandag op de beurs in Stockholm ruim de helft van zijn beurswaarde zien verdampen.”
Oei oei oei dit is toch wel heel erg lekker nieuws zo op de maandagmorgen
Moah, het gaat over de aanbieder van de F1 beelden in Nederland, en ook het commentaar wat er bij de beelden wordt geleverd hoor je hier vaak kritiek op. Kans is groot dat door dit nieuws ze verliesgevende takken van het bedrijf willen lozen (hallo Nederland) en dat de rechten van Nederlandse kijkers overgenomen kunnen worden waarmee ook Max en zn aanhang bij een andere dienst zullen worden betrokken. Genoeg voor in een F1 topic me dunktquote:
Aan de andere kant zou ik haast wel verwachten dat het met Ferrari dan een stuk beter zou gaan.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:50 schreef Evenstar het volgende:
Horner is knettergek als die dat zou doen. Leuk al dat geld, maar volgens mij heeft serieus niemand plezier aan zijn of haar werk bij Ferrari. Bij Red Bull wordt er natuurlijk hard gewerkt, maar lijkt mij het sfeertje er toch wel wat beter bij te hangen.
Mocht hij, net als Jean Todt indertijd, alle vrijheid krijgen. En dat waag ik te betwijfelen omdat ik heb gelezen dat Vasseur ook geen carte blanche heeft bij Ferrari, maar alles moet voorleggen aan Vigna.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik haast wel verwachten dat het met Ferrari dan een stuk beter zou gaan.
Gezien de failed state waartoe dat land afgegleden is de afgelopen jaren was het dan ook redelijk bizar idee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
F1 abandons South Africa GP plans, Belgium set to stay
[ afbeelding ]
China en Saudi Arabië staan op de kalender hè... er zijn maar heel weinig landen die slechter scoren op mensenrechten dan die twee.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gezien de failed state waartoe dat land afgegleden is de afgelopen jaren was het dan ook redelijk bizar idee.
Ik snap wat je bedoelt mbt mensenrechten, maar het ging me in dit geval meer om de staat van de overheid, economie en (op momenten) regelrechte wetteloosheid.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
China en Saudi Arabië staan op de kalender hè... er zijn maar heel weinig landen die slechter scoren op mensenrechten dan die twee.
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die gasten leren het nooit, maar dat is de Italiaanse manier van werken, heel knap dat het Todt ooit gelukt is dat te doorbreken maar blijft de uitzondering op de regel.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Mocht hij, net als Jean Todt indertijd, alle vrijheid krijgen. En dat waag ik te betwijfelen omdat ik heb gelezen dat Vasseur ook geen carte blanche heeft bij Ferrari, maar alles moet voorleggen aan Vigna.
beste nieuws van deze week!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig nieuwsquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ferrari speelt naast de chaos ook veel politiek mee. Maar RB is nu ook weer het meest strak georganiseerde F1 team.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:54 schreef Eagles89 het volgende:
Horner ging dat never nooit doen, hij woont in een gigantisch landgoed vlakbij de fabriek in Milton Keynes, en zou dan zijn schoolgaande kinderen achterlaten om ergens in een huisje in Noord Italië te gaan bivakkeren? Dit was puur om zijn eigen onderhandelingen met Red Bull wat sappiger te maken en daar is die als ik het lees ook aardig in geslaagd. Heeft altijd (vroeger) in interviews gezegd dat die Ferrari een hopeloze chaos vindt waar je in een wespennest terechtkomt.
Pakt een paar miljoen extra mee (als je rijk bent wil je nog maar 1 ding: nog rijker worden) door dit slim uit te spelen en we gaan weer door.
Als je gewend bent aan korte lijnen zoals zij dan is het bij Ferrari eigenlijk niet te doen, tenzij Elkann Horner carte blanche zou geven voor 5 jaar, maar dat doen ze toch niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ferrari speelt naast de chaos ook veel politiek mee. Maar RB is nu ook weer het meest strak georganiseerde F1 team.
Ik zou verwachten dat dat een harde eis zou zijn van Horner. Lijkt me dat hij kan vragen wat hij wil.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je gewend bent aan korte lijnen zoals zij dan is het bij Ferrari eigenlijk niet te doen, tenzij Elkann Horner carte blanche zou geven voor 5 jaar, maar dat doen ze toch niet.
We weten niet hoe ver de interesse en de gesprekken waren, misschien alleen gepolst en dit gebruikt bij Red Bull.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat dat een harde eis zou zijn van Horner. Lijkt me dat hij kan vragen wat hij wil.
Ik denk trouwens dat je in noord Italië vast ook wel leuk stulpje vindt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ferrari speelt naast de chaos ook veel politiek mee. Maar RB is nu ook weer het meest strak georganiseerde F1 team.
Vreemd verhaal wat je hier ophangt, Horner heeft een contract tot en met 2026 bij Red Bull en is helemaal niet aan het onderhandelen met Red Bull.quote:Op maandag 5 juni 2023 22:54 schreef Eagles89 het volgende:
Horner ging dat never nooit doen, hij woont in een gigantisch landgoed vlakbij de fabriek in Milton Keynes, en zou dan zijn schoolgaande kinderen achterlaten om ergens in een huisje in Noord Italië te gaan bivakkeren? Dit was puur om zijn eigen onderhandelingen met Red Bull wat sappiger te maken en daar is die als ik het lees ook aardig in geslaagd. Heeft altijd (vroeger) in interviews gezegd dat die Ferrari een hopeloze chaos vindt waar je in een wespennest terechtkomt.
Pakt een paar miljoen extra mee (als je rijk bent wil je nog maar 1 ding: nog rijker worden) door dit slim uit te spelen en we gaan weer door.
Klopt allemaal niet wat je zegt. Horner zn contract is pas net verlengd (vandaar ook de quote van Marko “it cost us millions more”) Daarnaast heeft die spice girl helemaal geen 40 miljoen, of denk je dat die groep weer reünie concerten geeft uit liefdadigheid. Daar is al zoveel dirt van naar buiten gekomen dat ik het niet nog eens ga herhalen. En tot slot wilt iedereen altijd meer, en hoe meer je hebt hoe meer je wilt, en ik zeg ook helemaal niet dat ik het veroordeel, het is ook gewoon slim bij onderhandelingen maar daarom nog niet minder waar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vreemd verhaal wat je hier ophangt, Horner heeft een contract tot en met 2026 bij Red Bull en is helemaal niet aan het onderhandelen met Red Bull.
Buiten dat is Horner getrouwd met een dame die zelf 40 miljoen bezit dus of hij meer geld nodig heeft betwijfel ik ten sterkste.
Ik denk niet dat Horner bij Ferrari past en Ferrari niet bij hem.
Het is nu wel duidelijk dat je onzin praatquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Klopt allemaal niet wat je zegt. Horner zn contract is pas net verlengd (vandaar ook de quote van Marko “it cost us millions more”) Daarnaast heeft die spice girl helemaal geen 40 miljoen, of denk je dat die groep weer reünie concerten geeft uit liefdadigheid. Daar is al zoveel dirt van naar buiten gekomen dat ik het niet nog eens ga herhalen. En tot slot wilt iedereen altijd meer, en hoe meer je hebt hoe meer je wilt, en ik zeg ook helemaal niet dat ik het veroordeel, het is ook gewoon slim bij onderhandelingen maar daarom nog niet minder waar.
Overigens wel volledig eens met je laatste zin.
Dat wordt staken, dat zie ik wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
China hadden ze al lang een permban moeten geven, zeker toen duidelijk was dat de race ook dit jaar weer niet door kon gaan door al dat geouwehoer daar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
China en Saudi Arabië staan op de kalender hè... er zijn maar heel weinig landen die slechter scoren op mensenrechten dan die twee.
Heb jij ooit gehoord van het tussentijds openbreken van een contract? Horner heeft een nieuw contract met Red Bull getekend, en daar slaat de opmerking van Marko op dat het miljoenen meer heeft gekost. Dit is gewoon overal online te vinden. Snap ook niet helemaal wat hier zo vreselijk ingewikkeld aan is. Jij denkt zeker ook dat er geen clausules in contracten staan en dat contracten altijd tot de laatste dag van de duur van het contract lopen. Droom verder.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je onzin praat
Horners contract is juist in 2021 verlengd tot en met 2026. Dus voordat er überhaupt sprake van was dat hij naar Ferrari zou gaan.
Dat is wat anders dan claimen dat zijn contract net verlengd is, want dat klopt niet. Dat was al in 2021 gebeurd.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 23:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Heb jij ooit gehoord van het tussentijds openbreken van een contract? Horner heeft een nieuw contract met Red Bull getekend, en daar slaat de opmerking van Marko op dat het miljoenen meer heeft gekost. Dit is gewoon overal online te vinden. Snap ook niet helemaal wat hier zo vreselijk ingewikkeld aan is. Jij denkt zeker ook dat er geen clausules in contracten staan en dat contracten altijd tot de laatste dag van de duur van het contract lopen. Droom verder.
Dit soort dingen krijg je met al die copy paste sites, Marko heeft er wel iets over gezegd ik meen voor Oostenrijkse tv, dat wordt weer slecht vertaald uit z'n context gehaald en ze hebben weer een "nieuwtje".quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan claimen dat zijn contract net verlengd is, want dat klopt niet. Dat was al in 2021 gebeurd.
Dat hij nu meer geld krijgt heb ik ook niet ontkend.
Dat ze zouden gaan rouleren was al langer sprake van nadat het contract van Zandvoort zou aflopen. Dat las ik vorig jaar alquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:50 schreef Nattekat het volgende:
Gaat nu op eens een verhaal rond dat Zandvoort en Spa afwisselend een race zouden gaan houden vanaf 2025. Dus dan hebben we nog steeds niets aan het wegvallen van ZA
Maar goed, alleen nog maar vage bronnen, dus zoek er maar niets achter.
ZA valt dan ook niet weg, het is voor 2024 nog geen optiequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:50 schreef Nattekat het volgende:
Gaat nu op eens een verhaal rond dat Zandvoort en Spa afwisselend een race zouden gaan houden vanaf 2025. Dus dan hebben we nog steeds niets aan het wegvallen van ZA
Maar goed, alleen nog maar vage bronnen, dus zoek er maar niets achter.
Welk circuit eigenlijk, Kyalami weer of ergens anders?quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ZA valt dan ook niet weg, het is voor 2024 nog geen optie
Sandbag Circuit, sponsored by Mercedes.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Welk circuit eigenlijk, Kyalami weer of ergens anders?
Kyalami vooralsnog, ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kyalami is eigenlijk de enige optie vziw maar daar moet nog wel wat werk gedaan worden voordat het voldoet aan de eisen voor F1.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |