Wendy is heel eerlijk vind ik. Die zegt tenminste hoe het écht is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:35 schreef ChocoFan het volgende:
Erik heeft weer iets verzonnen en Wendy snapt dat echt weer niet en zegt hem dat, go Wendy. Met Wendy eens, Erik doet weer fokking moeilijk omdat hij het beter wil weten.
Juist. 1 van de weinige daar, net als met Janet en haar jurkje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wendy is heel eerlijk vind ik. Die zegt tenminste hoe het écht is.
Die gaf haar een complimentje toen Janet voor de 2de keer die tijgerjurk opnieuw verbouwde. Het stond haar énig! Maar dat was volgens mij sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist. 1 van de weinige daar, net als met Janet en haar jurkje.
Als ze net zo nep bedoelt klopt dat ook wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert zingt met zware stem "Roooooxeanne". Zoe zegt dat ze op Roxeanne Hazes lijkt
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert zingt met zware stem "Roooooxeanne". Zoe zegt dat ze op Roxeanne Hazes lijkt
Dat was grappig ja maar ik denk dat ze het wel een beetje meende, dat ze het jurkje wel leuk vond staan maar ze wilde gewoon dat Janet eerlijk was want anders leert Wendy niets. Maar de manier waarop ze het zei was bozig/sarcastisch en ff snel tussendoor.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die gaf haar een complimentje toen Janet voor de 2de keer die tijgerjurk opnieuw verbouwde. Het stond haar énig! Maar dat was volgens mij sarcastisch bedoeld.
Geinig dat Zoë dan niet weet dat Rupert haar eigenlijk een hoer noemt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
En dan kunnen ze niet duiken omdat er wat lucht in het doompje zitquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Toen isaac net vertelde dat ze in de jungle een condoom om moeten als ze door water gaan, erg verstandig maar zie dat dan voor me dat al die mannen eerst dat staan te doen en dan door het water moeten.
Bang voor die jungle vis van Isaac hoeft ze niet te zijn in Lelystadquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig dat Zoë dan niet weet dat Rupert haar eigenlijk een hoer noemt.![]()
Janet wil gewoon zwemmen in het zwembad, die zwemt ook in natuur water dus maakt het haar niet uit, daar zijn ook allemaal beestjes.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan kunnen ze niet duiken omdat er wat lucht in het doompje zit
Zie voor me dat die mannen op hun rug in het water drijven, piemeltje de lucht in.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan kunnen ze niet duiken omdat er wat lucht in het doompje zit
Nee hier gelukkig nog niet maar hij deed het laten lijken of hij zelf in de jungle was geweest iig en dat heeft moeten doen. Tijdens zijn diensttijd.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bang voor die jungle vis van Isaac hoeft ze niet te zijn in Lelystad
(Candiru voor de geïnteresseerden)
Die had ik ook nog ja. maar dan maar 1 of 2 of zo.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie voor me dat die mannen op hun rug in het water drijven, piemeltje de lucht in.
Weer wat anders dan "kutten met kurk"quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]De onervaren gebruikers worden en dan tussenuit gehaald of ze helpen elkaar met dat doompje, omg frits mijn fantasie slaat nu weer ff op hol.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weer wat anders dan "kutten met kurk"
Ik hoop het niet, vind dat die Zoe en Bep slecht over haar praten maar lollig doen als ze bij haar zijn. Misselijke pubertjes vind ik het en kwetsend voor Wendy, dat gun ik haar niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:45 schreef Ebinas het volgende:
Ik denk wel dat Wendy nu weet hoe het er voorstaat met Zoe en Bep.
Ze zit nu steeds bij anderen.
Maar wat zal ze doen als ze aardig tegen haar doen, zal ze er dan weer instinken?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die gaf haar een complimentje toen Janet voor de 2de keer die tijgerjurk opnieuw verbouwde. Het stond haar énig! Maar dat was volgens mij sarcastisch bedoeld.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weer wat anders dan "kutten met kurk"
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 31 mei 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, vind dat die Zoe en Bep slecht over haar praten maar lollig doen als ze bij haar zijn. Misselijke pubertjes vind ik het en kwetsend voor Wendy, dat gun ik haar niet.
Tijd voor iets anders want regie die heel de tijd Janet laat zien in dit pakje vind ik niet zo fijn.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Circuit training gaat zo beginnen.
Marciano doet vast een soundcheck in de microfroon: "Yo! yo yo yo YO! yo yo! yo! YO! Yo hey, waarom die die mic het niet? YO! yo!"
Ga je naar 2, heb je Zoe voor de spiegelquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tijd voor iets anders want regie die heel de tijd Janet laat zien in dit pakje vind ik niet zo fijn.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ga je naar 2, heb je Zoe voor de spiegel
Heb een vriendin gehad die een zus van Janet zou kunnen zijn. Smoezelig en voor elk probleem een oplossing vinden op haar eigen fantasievolle manier. Allemaal erg amateuristisch en tijdelijk. Moet er vaak wel om lachen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tijd voor iets anders want regie die heel de tijd Janet laat zien in dit pakje vind ik niet zo fijn.
Alweer of nog steeds?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ga je naar 2, heb je Zoe voor de spiegel
Het zijn de Zoe weken.quote:
lekker thuis😉quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:06 schreef Varen het volgende:
Bern en Sasha praten nu over hoe de laatste weken zal gaan
En wat moetwn de vrouwen dan?quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hier gelukkig nog niet maar hij deed het laten lijken of hij zelf in de jungle was geweest iig en dat heeft moeten doen. Tijdens zijn diensttijd.
En ik ken die vis ja, ga niet klikken, beest heeft ook haakjes waarmee ze zich vastzetten in je piemel of blaas.
Wie stabt Bern in de back dan?quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:32 schreef Judiwi het volgende:
Echte backstabbers. Sasha en Bern. Zo laffe figuren. Durven niets, alleen op achterbakse wijze.
Grijze muizen. Hoop niet dat 1 van hun wint. Zou echt een blamage zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |