quote:Het bracket
3. Almere City v 8. FC Eindhoven
4. Willem II v 7. VVV-Venlo
--------------------------------------------
5. MVV Maastricht v 6. NAC Breda
E16. FC Emmen v bye
De eerste ronde
Maandag 22 mei
A - FC Eindhoven - Almere City FC (20.00 uur)
Dinsdag 23 mei
B - VVV-Venlo - Willem II (18.45 uur)
C - NAC Breda - MVV (21.00 uur)
Vrijdag 26 mei
A - Almere City FC - FC Eindhoven (20.00 uur)
Zaterdag 27 mei
B - Willem II - VVV-Venlo (16.30 uur)
C - MVV - NAC Breda (20.00 uur)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je ook op vakantie sturenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry ik laat mij even gaan vanavond.
Komt vast omdat mijn vakantie na vandaag voorbij is.
Het spijt me.
https://www.waterhout.nl/quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt aantrekkelijk.![]()
Wat is het aanbod?
Niet vergeten wijlen torres bluesquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:16 schreef Paul het volgende:
Ongelooflijk hoeveel oud FC Utrecht bij VVV rondloopt he
- Willem Janssen baas
- Ricky Kruys ttrainer
- Venema, topspeler
Kampioenuuuh!!!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Die keeper van Almere kan er niks van
Was wel een genot. Was je er ook?quote:
Absoluut! 2e kampioenschap wat ik mee mag maken !!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Was wel een genot. Was je er ook?
SCR Altach-goden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
Ik vind het ergens wel bijzonder dat Pastoor altijd maar van die schijtclubjes traint, vind hem eigenlijk altijd wel zinvolle dingen over voetbal roepen. Dan lopen er in de eredivisie toch ook wel veel grotere kneuzen rond die trainer zijn
Maar wellicht ook te pedant om het goed over te brengen op een groep
Hij heeft ook vaak best een succesvolle periode bij clubs. Echter is de kan dan vaak ook ineens helemaal leeg.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
Ik vind het ergens wel bijzonder dat Pastoor altijd maar van die schijtclubjes traint, vind hem eigenlijk altijd wel zinvolle dingen over voetbal roepen. Dan lopen er in de eredivisie toch ook wel veel grotere kneuzen rond die trainer zijn
Maar wellicht ook te pedant om het goed over te brengen op een groep
Laatste in Nederland was Sparta 2016/17 dat met alle respect toch weinig voorstelde, dat elftal?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij heeft ook vaak best een succesvolle periode bij clubs. Echter is de kan dan vaak ook ineens helemaal leeg.
Hij promoveerde er wel mee. Excelsior en NEC was ook promotie en een aardig jaar. Maar uiteindelijk ontslaan ze hem wel. Hoewel dat AZ verhaal toen een vreemde was.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laatste in Nederland was Sparta 2016/17 dat met alle respect toch weinig voorstelde, dat elftal?
Ik weet niet zo goed wat zijn bijdrage aan deze selectie is geweest. Je hebt ook van die trainers die alleen maar matigheid aan weten te trekken als ze wat te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kortsmit;
Holst, Breuer, S. Fischer, Floranus
D. Duarte, Sanusi, Dougall, Goodwin
Mühren, Proschwitz
Dat was het Sparta-elftal dat met 0-7 van Feyenoord verloor, vlak voordat Pastoor destijds werd ontslagen. Met alle respect, maar dat is een kutelftal van jewelste.
Lukte nog bijna.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
VVV halve Duitsers, zullen wel weer laatste minuut scoren.
Dat is mij een beetje om het even eigenlijk, iets liever NAC.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen we vanavond voor Niet Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rare TT van user @:Zipportal inderdaad
quote:
Ik verwacht een vrij emotionele avond.quote:Op woensdag 31 mei 2023 13:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe staat het met de zenuwen @:DombohetOlifantje1 ?
Ik vind die @Zipportal ook een beetje een vreemde knulquote:Op woensdag 31 mei 2023 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rare TT van user @:Zipportal inderdaad
Emmen, want NAC heeft meer seizoenen Eredivisie gespeeld dan AZ, dus elk seizoen zonder NAC komt AZ weer dichterbij op de "aantal seizoenen Eredivisie"-ranglijst.quote:
NAC is de club van Breda.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
NAC nog niet bekend. Echte KKD troep.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat het dag van de otter is?
Zo kijk ik ook naar deze wedstrijd.quote:
Wij juichen tegen de NAM.quote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Scoreverloop bij Almere - Eindhoven was genoeg spanning maar daar stopte het wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
Zou wel in dit seizoen passen dat zelfs de nacompetitie saai is
Echt nergens spanning in het slot
Dankzij Slot was de titelstrijd in de Eredivisie ook niet spannendquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
Drenthequote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd!
Waar komt eigenlijk jouw grote voorliefde voor Emmen vandaan?
Nouja Europese playoffs zijn nooit spannend, degradanten ook vrij vlot bekend, kampioen idem, plek 15 zelfs voor speelronde 34 en ik zie geen enkel team het Emmen echt moeilijk makenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scoreverloop bij Almere - Eindhoven was genoeg spanning maar daar stopte het wel.
Die Europese play-offs zijn echt de grootste oogaids. Halflege stadions ook altijd.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Europese playoffs zijn nooit spannend, degradanten ook vrij vlot bekend, kampioen idem, plek 15 zelfs voor speelronde 34 en ik zie geen enkel team het Emmen echt moeilijk maken
Maar het blijft de nacompetitie natuurlijk
VVV-Willem II en vice versa ook wel aardig toch?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scoreverloop bij Almere - Eindhoven was genoeg spanning maar daar stopte het wel.
Van wat ik nu gezien heb niet nee al is de nacompetitie afgelopen seizoen ook wel gepiekt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Europese playoffs zijn nooit spannend, degradanten ook vrij vlot bekend, kampioen idem, plek 15 zelfs voor speelronde 34 en ik zie geen enkel team het Emmen echt moeilijk maken
Maar het blijft de nacompetitie natuurlijk
Ik heb een heel seizoen Ajax gezien, bij mij ligt de lat niet meer zo hoog.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
Enkel de eerste wedstrijd van gezien en de comeback was knap maar echt boeiend vond ik het niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVV-Willem II en vice versa ook wel aardig toch?
Je kijkt toch niet de nacompetitie voor goed voetbal?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel de eerste wedstrijd van gezien en de comeback was knap maar echt boeiend vond ik het niet.
Slotgodquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
Boeiend staat gelijk aan goed?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kijkt toch niet de nacompetitie voor goed voetbal?
Niet altijd, maar die eerste helft was toen best leuk/vermakelijk. Beter dan dit in ieder geval.quote:
Hij sloeg muizen dood in de dierentuin vroeger.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd!
Waar komt eigenlijk jouw grote voorliefde voor Emmen vandaan?
O ja, nu ik me dit weer herinner ben ik ook volledig #TEAMEMMEN!!quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij sloeg muizen dood in de dierentuin vroeger.
UNVARRED.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan nog even lijntjes trekken?
En was dikke vrienden met de gibbons en de flamingo's.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij sloeg muizen dood in de dierentuin vroeger.
Bedankt voor het uitleggen van de grap.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kNACworst @:ajacied422 @:masterminded @:el-stinho
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kNACworst @:ajacied422 @:masterminded @:el-stinho
quote:
Had je bij jullie ook van die Bokitodingen waar vrouwen (of een vrouw) gek op waren?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En was dikke vrienden met de gibbons en de flamingo's.
Anders gaat mijn imago er echt aan
Jammer genoeg nietquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je bij jullie ook van die Bokitodingen waar vrouwen (of een vrouw) gek op waren?
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En was dikke vrienden met de gibbons en de flamingo's.
Anders gaat mijn imago er echt aan
Monkyyy is een goed mens.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit gifje gebruikte @:monkyyy vroeger voor VBL.
hoho het zijn de playoffs, daar gebeuren gekke dingen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lang geleden dat een Eredivisie-club zo volwassen speelde in de nacompetitie.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel klaar met Hyballa.
Op naar Dybala.
De tijden van een avondje NAC zijn al jaren voorbij.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:30 schreef Paul het volgende:
ik dacht dat het publiek van NAC een warm bad was
Nee, want Emmen heeft de 2 belangrijke uitgoals.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:41 schreef Zorro het volgende:
Erg mooi
Dat maakt de tweede wedstrijd leuker/
This didn't age well.quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:35 schreef RamboDirk het volgende:
NAC is niet bij machten. We schrijven Emmen alvast op als 1e finalist.
Jamaar de keeper heeft geen helmpje op, hoe zit dat dan?quote:Op woensdag 31 mei 2023 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, want Emmen heeft de 2 belangrijke uitgoals.
Bekogeld met blikken bier.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Scheidsrechter Kooij, man man man.
Vaak ook wel kinderachtige lui denk ik.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Scheidsrechter Kooij, man man man.
Volgens NAC een plastic bekertje. Maar dan nog. Je bent in functie...quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bekogeld met blikken bier.
Logisch dat je dan uitstapt.
Schandalig inderdaad. Uitstappen en iemand aanspreken op wanstaltig gedrag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens NAC een plastic bekertje. Maar dan nog. Je bent in functie...
Die tegengoal kan ze nog duur komen te staan, let maar op.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NAC slaapt dus blijkbaar bij Van der Valk Zwolle.
Even flink getoeterd, dat zal ze leren.
KOM OP EMMENGODEN
NAC kan er geen pepernoot van.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die tegengoal kan ze nog duur komen te staan, let maar op.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vreugdebiertje gooien mocht toch?
Dat wel maar dan moet er bier in zitten. Dit was een leeg plastic bekertje van 5 gram. Geldt niet, is direct staken. Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vreugdebiertje gooien mocht toch?
tong80quote:Op zaterdag 3 juni 2023 18:00 schreef De_Kraam het volgende:
Expected stakingen schieten weer de lucht in.
Probeer je nou te jinxen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk dat dit gaat eindigen met een overwinning na strafschoppen voor VVV.
De volgende.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk dat dit gaat eindigen met een overwinning na strafschoppen voor VVV.
Hopelijk wint Emmen de playoffs. Intens lelijke Almere "city" hopelijk eruit.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:31 schreef trein2000 het volgende:
Ik vind alles best, als Almere maar in de KkD blijft
Moet zij weten.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Venlo is de stad van Geert Wilders.
Limburgse clubs heb ik een sterke mening over.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beter dat VVV-Venlo in de Eerste Divisie blijft. Duidelijk nog ee nteam in opbouw.
De Van Gaal-act.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:32 schreef De_Kraam het volgende:
VVV hep zeker met Frans Hoek op penanties getraind.
"Kan je niet op trainen"quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:33 schreef spapaars het volgende:
De Hollanditus slaat weer toe, 8 strafschoppen 6 mis.
En over Limburgers niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Limburgse clubs heb ik een sterke mening over.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Kringetje-act , kampvuur-act , handen op elkaar-act
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik spreek geen slechte woorden over sympathieke katholieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |