Wij juichen tegen de NAM.quote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Scoreverloop bij Almere - Eindhoven was genoeg spanning maar daar stopte het wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
Zou wel in dit seizoen passen dat zelfs de nacompetitie saai is
Echt nergens spanning in het slot
Dankzij Slot was de titelstrijd in de Eredivisie ook niet spannendquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
Drenthequote:Op woensdag 31 mei 2023 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd!
Waar komt eigenlijk jouw grote voorliefde voor Emmen vandaan?
Nouja Europese playoffs zijn nooit spannend, degradanten ook vrij vlot bekend, kampioen idem, plek 15 zelfs voor speelronde 34 en ik zie geen enkel team het Emmen echt moeilijk makenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scoreverloop bij Almere - Eindhoven was genoeg spanning maar daar stopte het wel.
Die Europese play-offs zijn echt de grootste oogaids. Halflege stadions ook altijd.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Europese playoffs zijn nooit spannend, degradanten ook vrij vlot bekend, kampioen idem, plek 15 zelfs voor speelronde 34 en ik zie geen enkel team het Emmen echt moeilijk maken
Maar het blijft de nacompetitie natuurlijk
VVV-Willem II en vice versa ook wel aardig toch?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scoreverloop bij Almere - Eindhoven was genoeg spanning maar daar stopte het wel.
Van wat ik nu gezien heb niet nee al is de nacompetitie afgelopen seizoen ook wel gepiekt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Europese playoffs zijn nooit spannend, degradanten ook vrij vlot bekend, kampioen idem, plek 15 zelfs voor speelronde 34 en ik zie geen enkel team het Emmen echt moeilijk maken
Maar het blijft de nacompetitie natuurlijk
Ik heb een heel seizoen Ajax gezien, bij mij ligt de lat niet meer zo hoog.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
Enkel de eerste wedstrijd van gezien en de comeback was knap maar echt boeiend vond ik het niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VVV-Willem II en vice versa ook wel aardig toch?
Je kijkt toch niet de nacompetitie voor goed voetbal?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel de eerste wedstrijd van gezien en de comeback was knap maar echt boeiend vond ik het niet.
Slotgodquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |