Was wel een genot. Was je er ook?quote:
Absoluut! 2e kampioenschap wat ik mee mag maken !!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Was wel een genot. Was je er ook?
SCR Altach-goden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
Ik vind het ergens wel bijzonder dat Pastoor altijd maar van die schijtclubjes traint, vind hem eigenlijk altijd wel zinvolle dingen over voetbal roepen. Dan lopen er in de eredivisie toch ook wel veel grotere kneuzen rond die trainer zijn
Maar wellicht ook te pedant om het goed over te brengen op een groep
Hij heeft ook vaak best een succesvolle periode bij clubs. Echter is de kan dan vaak ook ineens helemaal leeg.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
Ik vind het ergens wel bijzonder dat Pastoor altijd maar van die schijtclubjes traint, vind hem eigenlijk altijd wel zinvolle dingen over voetbal roepen. Dan lopen er in de eredivisie toch ook wel veel grotere kneuzen rond die trainer zijn
Maar wellicht ook te pedant om het goed over te brengen op een groep
Laatste in Nederland was Sparta 2016/17 dat met alle respect toch weinig voorstelde, dat elftal?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij heeft ook vaak best een succesvolle periode bij clubs. Echter is de kan dan vaak ook ineens helemaal leeg.
Hij promoveerde er wel mee. Excelsior en NEC was ook promotie en een aardig jaar. Maar uiteindelijk ontslaan ze hem wel. Hoewel dat AZ verhaal toen een vreemde was.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laatste in Nederland was Sparta 2016/17 dat met alle respect toch weinig voorstelde, dat elftal?
Ik weet niet zo goed wat zijn bijdrage aan deze selectie is geweest. Je hebt ook van die trainers die alleen maar matigheid aan weten te trekken als ze wat te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kortsmit;
Holst, Breuer, S. Fischer, Floranus
D. Duarte, Sanusi, Dougall, Goodwin
Mühren, Proschwitz
Dat was het Sparta-elftal dat met 0-7 van Feyenoord verloor, vlak voordat Pastoor destijds werd ontslagen. Met alle respect, maar dat is een kutelftal van jewelste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |