Magnifiquequote:
Heeft Tiano nou een biertje?quote:
Het was/is een leuke opdracht.quote:
Heb er weinig van gezien, ben pas net thuis.quote:
Vannacht waren Ice/Jeff/ Zoe echt heel leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb er weinig van gezien, ben pas net thuis.
Maar dit zijn zeker leuke opdrachten.
We kunnen niet alles hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, van mij had het wel een opdracht mogen zijn met meer beweging.
Beter dat ze er iets van maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vannacht waren Ice/Jeff/ Zoe echt heel leuk.
Nu Ruppie/Ima/Wendy ook leuk.
Jappie/ eunice/Erik was slaapverwekkend.
Hij gaat ook stoppen met roken...... zegt hij....quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff en Wendy drinken bier.
Denk dat dit ook best wel zwaar is, je kan je niet vrij bewegenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, van mij had het wel een opdracht mogen zijn met meer beweging.
Dit soort opdrachten vind ik daarom het leukst,komen ook leuke gesprekken door.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Beter dat ze er iets van maken.
Voor hun en voor de kijkert.
Dan rookt alleen Jeff nog toch? en mss Wendyquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij gaat ook stoppen met roken...... zegt hij....
Babette, Marciano, Rupert en Imadiddin... gaan stoppen, Wendy weet ik niet zeker
ik ben heel benieuwd wie als eerste stiekem gaat roken
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette, Marciano, Rupert en Imadiddin... gaan stoppen, Wendy weet ik niet zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Denk niet dat Babette dit gaat volhouden,, die houd van kwekken en gezelligheidquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zal zo zijn, maar ik heb het over kijkgenot.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dit ook best wel zwaar is, je kan je niet vrij bewegen
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Gek he dat denk ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Babette is ook echt verslaafd, dat zag je vandaag weer hoe ze aan haar sigaret zat te hijsen, ze vrat hem nog net niet opquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk niet dat Babette dit gaat volhouden,, die houd van kwekken en gezelligheid![]()
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal zo zijn, maar ik heb het over kijkgenot.
En dan is dit of op een bank zitten een beetje van hetzelfde.
ja en hij is 1.40mquote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:14 schreef Setje72 het volgende:
Opzeker info van buiten af...Japie heeft een vriendin thuis(Wanda)
Echt heel netjes.quote:
Wie is de vierde?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tafelschikking per 4. Zoë zal wel zorgen dat Isaac en Babette bij haar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |